Sodan aloittaja on vähän ontuvasti rinnastettavissa protestipuolueen saamiin ääniin. Se on ihan selvästi nähtävissä mikä johti heidän puolueensa kasvuun, PS oli pieni protestipuolue ysärin puolella.Kyllå se on ihan persuja äänestäneiden ja persujen vika. Ihan kuten Trump on magan ja republikaanien vastuulla, ei demokraattien. Taikka Putin on syypää sotaan, vaikka hän sanoo vain reagoineensa.
E:
Ihan fiksua ajatella noin. Edustuksellisen demokratian huonoimpia puolia ovatkin vähäinen realistinen valinnanvara ja puolueiden liiallinen varovaisuus riittävien muutosten tekemiseksi.sahaaja sanoi:Silloin kun itse olen pettynyt äänestämääni puolueeseen tai ehdokkaaseen, niin seuraavissa vaaleissa pyrin kyllä itse valitsemaan fiksumman ehdokkaan ja puolueen. En Suomelle entistä haitallisempaa ja typerämpää ehdokasta. Mutta vapaa maahan tämä on, ja kukin äänestää tyylillään.
Tästä johtuen suurin osa äänestäjistä pysyvät poteroissaan koko aikuisikänsä. Ehdokkaita vaihdetaan vaaleittain enemmän kuin äänestettävää puoluetta.
Viimeksi muokattu: