Perunalastut

Ilmeisesti lehmän eritettä. Maitoa.

Lienee tämä
Aivan. En ymmärrä miksi hakukone ei löytänyt.. Noita taitaa löytyä paikallisen smafian hyllystä niin pitää kokeilla.

Mutta joo, ei ollut eläintä tosiaan. Taisi postaaja vähän jekuttaa.

Ostin Taffel Waffel Sour Cream & Black Peppereitä ja olivat kuten odottaa saattaa. 7/10, tomuisuus ja vaimeus haittasi. Mutta mitäs kummaa sen lisäksi.... Kartanon Tilli & Kermaviili oli tällä kertaa täysin ryssitty. Nämähän ovat aina olleet maukkaita? Nyt makua puolet vähemmän. Jospa sitten Estrellaa...

Kaikki Taffelit on nykyään mauttomia. Käyttävät yleisesti aromivahvennetta ja silti saavat mauttomia.

Myös Lidlin oman merkin sourcream and cheese oli aivan mauton pari päivää sitten syötynä. Muistaakseni näissä oli joskus todella juustoinen maku. Suomessa valmistettu, mutta ei lukenut valmistajaa. En usko kuitenkaan Taffeliksi.

Lidlistä otin vajaa viikko sitten näitä....ennestään olin jo mustapussisia syöny mutta on todella hyviä molemmat....tulisuutta näissä ei oikein ole mutta muuten kivan mausteisia. Menee pussi heittämällä kerralla.
Ehkä toi mustapussinen on parempi näistä....en tiedä miks tossa mainostetaan hot chili kun näistä saa hakemalla hakea sitä chiliä ja tulisuus on melkein nolla.

kara.jpg

Coop:in cheese flips testissä.
Vajaan kourallisen jälkeen lentää roskiin. Pahvin ja villasukan jälkimaku.
Suutuntumakin ihan perseestä kun haukatessa jo "sulaa" suuhun.
-1/5

Jaahas. Estrellan Herkku sipsitkin nähtävästi pilattu. Lastujen paksuus kaksinkertaistunut ja joku ylimääräinen sivumakukin ilmestynyt. Noitakin pitänyt mennä ronkkimaan ilmeisesti jostain syystä. Täytyy seurata tilannetta onko seuraavissakin pusseissa sama vika.

Jaahas. Estrellan Herkku sipsitkin nähtävästi pilattu. Lastujen paksuus kaksinkertaistunut ja joku ylimääräinen sivumakukin ilmestynyt. Noitakin pitänyt mennä ronkkimaan ilmeisesti jostain syystä. Täytyy seurata tilannetta onko seuraavissakin pusseissa sama vika.
Snack Day Crispy Cuts

Snack Day Crispy Cuts
Olipas jotenkin rasittavat henkilöt valittu testaajiksi. Ei tuota jaksanut edes kokonaan katsoa. Mutta noista halppismerkeistä puheenollen, tämä Coopin sipsi on tällä hetkellä ehkä omia makuhermoja eniten miellyttävä, edes jonkinlaista makua on näissä.

Coop maalaisperunalastut ranskankerma & chili

Sipseissä on menty kokoajan huonompaan suuntaan maussa ja hinnassa, ihan sama mikä merkki on. Viimeks tainnut oikeasti hyviä sipsejä maistaa v.2014 paikkeilla.

Olipas jotenkin rasittavat henkilöt valittu testaajiksi. Ei tuota jaksanut edes kokonaan katsoa. Mutta noista halppismerkeistä puheenollen, tämä Coopin sipsi on tällä hetkellä ehkä omia makuhermoja eniten miellyttävä, edes jonkinlaista makua on näissä.

Coop maalaisperunalastut ranskankerma & chili

Sipseissä on menty kokoajan huonompaan suuntaan maussa ja hinnassa, ihan sama mikä merkki on. Viimeks tainnut oikeasti hyviä sipsejä maistaa v.2014 paikkeilla.
Nuo kaksi ovat tehneet ties kuin monta eri Halpa vs kallis -vertailua (kolajuomat, kahvit, ketsupit, ...) ja ainakin oma maku on täysin erilainen kuin noilla, joten ihan hirveästi en painoarvoa heidän tekemille vertailuille antaisi. Ovat kyllä jossain määrin ärsyttävän oloisiakin kaiken lisäksi.

Mutta tosiaan, itsekin olen todennut että sipsien laatu on vuosien varrella laskenut ja nuo Coop Ranchers cut -sarjan sipsit olen kuitenkin hinta-laatusuhteeltaan ihan kohtuullisiksi todennut. Täytyy sanoa että kun muutaman pussillisen on paria eri makua syönyt niin olen ollut positiivisesti yllättynyt.

Nuo kaksi ovat tehneet ties kuin monta eri Halpa vs kallis -vertailua (kolajuomat, kahvit, ketsupit, ...) ja ainakin oma maku on täysin erilainen kuin noilla, joten ihan hirveästi en painoarvoa heidän tekemille vertailuille antaisi. Ovat kyllä jossain määrin ärsyttävän oloisiakin kaiken lisäksi.

Mutta tosiaan, itsekin olen todennut että sipsien laatu on vuosien varrella laskenut ja nuo Coop Ranchers cut -sarjan sipsit olen kuitenkin hinta-laatusuhteeltaan ihan kohtuullisiksi todennut. Täytyy sanoa että kun muutaman pussillisen on paria eri makua syönyt niin olen ollut positiivisesti yllättynyt.

Itselläni on noista Coopin Ranchers Cut sarjan sipseistä kokeiltuna vasta tuo chili ja sitten Sourcream & Onion joka oli kyllä tosi huono. Taitaa olla 8 eri makua/pussia, tuossa sarjassa, joita ei kaikkia löydy yhdestä Prismasta esim, eli joutunee metsästämään mistä löytää minkäkin. Seuraavaksi voisi kokeilla tuota Ranch makua.

Statistiikka

Viestiketjuista
271 982
Jäsenet
76 843
Uusin jäsen
MORO_

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom