Laatutakuu. Ensimmäisenä vihree myrkkyperuna vastassa.Jäin koukkuun Snackday tikkulastuihin. Kai rebrändättyä Crusti Croc:ia. Tikkuformaatti on parempi kuin lastu. Enemmän makua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laatutakuu. Ensimmäisenä vihree myrkkyperuna vastassa.Jäin koukkuun Snackday tikkulastuihin. Kai rebrändättyä Crusti Croc:ia. Tikkuformaatti on parempi kuin lastu. Enemmän makua.
Onko jotain hyviä valkosipulisia lastuja?
Hyviä vegaanisipseiksi, mutta joku sivumaku ja/tai sokeri pyöristää valkosipulit ja saisi olla enemmänkin valkosipulia.Nämä ovat ihan jees.Creamy Aioli - Weekend Snacks
Creamy Aioli | Täyteläisen aiolin makuiset perunalastut – Norrgård’s Artisan Gourmet Chips! Tutustu herkkuun >>weekendsnacks.fi
Oikioloisten uusi maku, "Vehreä Victoria" tuli kokeiltua. Sama vanha juttu - makua saisi olla reilusti enemmän. Näissä lastuissa voi tuntuisi jonkin verran vaimentavan makuelämystä, ja yrttisyydestä tulee tällä kertaa hätäisesti mieleen pizza, mutta sekin häviää melkein välittömästi suusta. Kas, oliko näissä valkosipulia...? En huomannut. Hieman yksitoikkoiseksi nämä nopeasti äityvät, joten tuskin tulee enää ostettua. Yltänee korkeintaan tyydyttävään arvosanaan.
Joo, Oikiat on niitä Taffelin kaltaisia pahvisipsejä joista en kyllä itse välitä. Mutta vissiin noillekkin on oma fanikuntansa. Itse olen enemmän Lays tyylisten ohuiden ja rapeiden ystävä.Oikia on kyllä minusta ihan yliarvostettu. Hieno pussi, mutta sisältö on aika huonoa.
Liian vähän mausteita ja lastutkin on semmoisia pahvimaisia, ikään kuin lastuissa olisi liikaa kosteutta.
Snack Day on ollut melkein kaikessa laadukas. Pitäisi olla luomuvaihtoehto vaan, johon valinta on Änglamark.