Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haluttais maistaa. OLW cheez cruncherz on meikän suosikki kaikista sipseistä ja juustonaksuista, mutta niitä ei tahto löytyä kuin silloin tällöin.
Aikoinaan juusto&persilja kartanot oli oma suosikki ja viimeksi niitä näin tanskalaisissa pusseissa. Olwin tai taffelin alla noita ei ole ollut vuosiin eikä enää Kimsinkaan. Ei sen puoleen, kartanon perunalastut on pilattu nekin vuosia sitten sillä höttömäisellä koostumuksella.Haluttais maistaa. OLW cheez cruncherz on meikän suosikki kaikista sipseistä ja juustonaksuista, mutta niitä ei tahto löytyä kuin silloin tällöin.
OLW Cheez Cruncherz Texas Ranch rapea juustosnacks 160gHaluttais maistaa. OLW cheez cruncherz on meikän suosikki kaikista sipseistä ja juustonaksuista, mutta niitä ei tahto löytyä kuin silloin tällöin.
Mistähän näitä enää saisi tänä maailman aikana? Oulusta ei k-marketit enää myy näitä ja verkkiksessäkään ei tunnu olevan.Jos oikein tulista kaipaa, niin suosittelen näitä.
Mistähän näitä enää saisi tänä maailman aikana? Oulusta ei k-marketit enää myy näitä ja verkkiksessäkään ei tunnu olevan.
edit: itse itselleni vastaten - valmistus lopetettu. eivvvvvvvvvvvvv
Näyttäisi olevan taas valmistajan sivuilta ostettavissa. Himpun verran hintavia tosin, 8 pikkupussia tilaamalla tulisi posteineen hinnaksi 10 e/pussiMistähän näitä enää saisi tänä maailman aikana? Oulusta ei k-marketit enää myy näitä ja verkkiksessäkään ei tunnu olevan.
Mistähän näitä enää saisi tänä maailman aikana? Oulusta ei k-marketit enää myy näitä ja verkkiksessäkään ei tunnu olevan.
Double Dutchin Habanero&Blue Cheese Popperseja tuli testattua kun vaimo oli tilannut ruokia Matsmartista. Kannattaa jättää ostamatta jos vastaan tulee, sinänsä kaikki ainekset maistuu kyllä itselle sellaisenaan mutta yhdistelmä oli kyllä aika oksettava. Lisäksi tuntui että habaneron sijasta tässä oli vaan helvetisti suolaa.
Itse tykkäsin just kun maistuivat sille mille luvattiin. Aika voimakkaasti toki molemmat maut syöksyivät, etenkin homejuusto, joka voi äidin pikkupojille olla liikaa.
Ei vaan joo, siis olihan noiden maku ihan tasapainossa ja tykkään kyllä homejuustonkin mausta mutta jotenkin tuossa se oli niin älyttömän suolainen kokonaisuus ettei enää itelle oikein maistunut. Voi toki olla että on ollut pussikohtaista vaihtelua kun vain yhdestä pussista tullut noita syötyä.
Tai sitten vaan sinihomejuusto ja sipsit on totaalisen järjetön yhdistelmä. Ei tee mieli edes maistaa, vaikka sinihomejuustosta tykkäänkin. Pysykööt silti kaukana mun sipseistä.Aika voimakkaasti toki molemmat maut syöksyivät, etenkin homejuusto, joka voi äidin pikkupojille olla liikaa.
Jostain kuulin/luin huhuja, että kysyntä alkoi ylittämään tarjonnan liiaksi, eikä ollut haluja kasvattaa firmaa.Muistaakohan / tietääköhän täällä kukaan syytä miksi noita Blair's sipsei ei enää saa mistään? Mutuillaan että Eu/Suomi niin sanotusti bännäsi jonkin väri/lisäaineen mitä niissä käytettiin, muttakun ei näitä tunnu saavan edes Amerikan mailla putiikkiansa pitävien nettikaupoista..
Jaha, Taffelin "mega" pussit onkin sitten nykyään enää 312g. Ja mausteissa pihistelty niin saatanasti.
On se nyt hitto ku pitää vaivihkaa pienentää ja pienentää pussien kokoa.
Juuri niitä. Onko ne jotenkin poikkeus? Sen tiiän että juustosuikerot on keveyemmässä megapussissa, mutta noi on ihan tavan perunalastuja.Ettei vaan sattunut El Taff, jolla näkyy olevan oma painonsa?
Sipsit ja muut snacksit | Taffel
Tältä sivulta löydät kaikki Taffelin valikoimassa olevat tuotteet. Parhaat sipsit, herkulliset juustosnacksit ja muut rapsakat herkut!www.taffel.fi
Juuri niitä. Onko ne jotenkin poikkeus? Sen tiiän että juustosuikerot on keveyemmässä megapussissa, mutta noi on ihan tavan perunalastuja.
Eikä ole muuten kovin häävin makuisia.
Muut perunalastut ovat 325 g pusseissa, joka sekin on jo alennettu alkuperäisistä 350 g pusseista.Juuri niitä. Onko ne jotenkin poikkeus? Sen tiiän että juustosuikerot on keveyemmässä megapussissa, mutta noi on ihan tavan perunalastuja.
Eikä ole muuten kovin häävin makuisia.
Hyvä vaan. Paras olisi jos joku 200g olisi standardikoko.Jaha, Taffelin "mega" pussit onkin sitten nykyään enää 312g. Ja mausteissa pihistelty niin saatanasti.
On se nyt hitto ku pitää vaivihkaa pienentää ja pienentää pussien kokoa.
Sama kai se nykyään on, kun niitä löytyy alle 100g pusseista 300g pusseihin. Itse en noita isoja ostele, kun vain vanhenevat kaappiin. Ja läskit voivat joka tapauksessa ostaa vaikka kymmenen 150g pussia, että ei se maksimikoko sinällään mitään merkitse.On nää pussien koot ihan järjettömiä nykyään. Omassa lapsuudessa Taffelin pussit oli 150g. Sitten markkinoille saapui Estrella valtavilla 200g:n pusseilla. Nyt kitistään, kun on muutama gramma kadonnut koko suvulle riittävästä pussista. Ei ihme, että ylipaino on nykyään yleistä. Ihan sama homma on myös karkeissa. 100g isompia pusseja ei tainnut olla edes myynnissä.
Onko oikeastaan viime vuosina tullu mitään hyviä uusia makuja? Toisaalta en ole itse niin seikkailunhaluinen, muutakuin kerran viidessä vuodessa
Taffelin San Diego ketsuppisipsit (tosin ollu myynnissä joskus 2002 tms aikoinaan)Onko oikeastaan viime vuosina tullu mitään hyviä uusia makuja? Toisaalta en ole itse niin seikkailunhaluinen, muutakuin kerran viidessä vuodessa
Noitahan oli Taffelillakin muutama vuosi takaperin. Järkyttävää skeidaa ja todella kovia, siis ei mitenkään mukavasti rapsakoita, vaan kovia. Sen kovuuden alla olikin sitten sellainen mössömäinen koostumus. Ei yllätä, että nuo hävisivät myynnistä.Lidlissä näytti olevan jotaki Uunissa Paistettuja sipsejä. Ulkomaalaisia. En kehannu ottaa, kun mätystelly viime aikoina ahdistuksessa liikaa suolaisia (ja makeita) herkkuja.
Nämä oli sadonkorjuu kausimakuna, mutta tänä keväänä tulee normivalikoimaan:Yllättävä löytö Sotkamosta: Tokmannilla eli siinä isossa entisen Maxi Makasiinin kaupassa oli yhä myynnissä Estrella Karamellisoitu Punasipuli-sipsejä. Parasta Ennen näytti olevan 29.1.2020.
Poistin 3kpl heti itselle noita
On jo kaupoissa. Ostin, mutta en yllättynyt positiivisesti. Eivät ole pahoja, mutta sama ongelma kuin muidenkin kanssa: Ei oikein kunnolla makua.Nämä oli sadonkorjuu kausimakuna, mutta tänä keväänä tulee normivalikoimaan:
Karamellisoitu punasipuli - Estrella
www.estrella.fi
Kyllähän noikin menisi, jos ne olisivat kunnolla maustettuja. Jotain linssisipsejä olen maistanut, ei se koostumus niinkään kuin maun puute.Nyt on täällä testissä nämä:
Kyllä näissä jotain hentoa salsan makua löytyy, chilikin maistuu ihan piikiriikkisen, ei mitään lämpöä aiheuta.
Ite en pahemmin mitään linssisipsejä vedä, kyllähän nämä nyt menee, mutta ovat jotenkin oudon tuntuisia suussa. Tuskin tulen uudestaan näitä kokeilemaan. Jos syö sipsejä, niin syö sitten oikeita perunalastuja eikä mitään terveyspaskaa.
Noista sadonkorjuusipseistä oma suosikkini oli joskus valkosipuli, noita karamellisoituja sipuleita ja kantarellin makuisia ei ole tullut maistettua.
Kyllähän noikin menisi, jos ne olisivat kunnolla maustettuja. Jotain linssisipsejä olen maistanut, ei se koostumus niinkään kuin maun puute.
San Diego saa tälläkin hetkellä kaupoista.Taffelin San Diego ketsuppisipsit (tosin ollu myynnissä joskus 2002 tms aikoinaan)
Estrellan se violettipussinen karamellisoitu sadonkorjuu tms sourcream oninion joka oli syksyllä myynnissä
Jersikas Blue Cheese eli aurajuustosipsit on oma suosikki. Voisi ajatella et ihan ällöjä, mut hyvällä maulla tehty makuseos, ja toimii sipsissä.
Näitä on tullut välillä osteltua: Kermaviili & Sipuli | EstrellaKyllähän noikin menisi, jos ne olisivat kunnolla maustettuja. Jotain linssisipsejä olen maistanut, ei se koostumus niinkään kuin maun puute.
Ja eikö Taffelin pussit ole hieman isompia kuin estrellan?
Periaate. Jos on saanut saman 2€ muutaman vuoden ajan, jyrkkä nousu 3€ ei innosta ostamaan. Taffel ei siis nostanut tasaiseen 0.1€ vuodessa, vaan lähti nousemaan nopeammin kuin muut.Onko tuolla eurolla sit mitään merkitystä? Vaikka ostasit 10 pussia kuukaudessa niin et häviäis kuin 10€
Sipsit on niitä joita syö enemmän pussi- kuin kilohintaan katsoen. Jos laittaa puoli pussia lautaselle ja puoli säilöön, se on sama onko annos 150g vai 100g. Kolmas annos ehtisi eltaantua kun ei arkena syö, joten halvempi kilohinta mutta isompi pussi ei ole säästöä.Ja eikö Taffelin pussit ole hieman isompia kuin estrellan?