Noniin naapurit aloitti heti elämisen, kun laitoin läppäriltä ohjelmat päälle niin jo alkoi tamppaaminen ja lähtivät vissiin taas sen jälkeen kotoa pois kun hermot ei enää kestä

on se jännä kun noilla ei oo omaa elämää, pitää alkaa aina 'elämään' kun toinen elää. Käsittämätöntä että naapurit aina toruu koiraansa jos se vähänkin haukkuu, että koirankin pitäis olla aina hiljainen. Joskus sorruin antamaan takaisin päin valitettavasti ja hakkasin seinää... no siihen kyllä reagoivat 'että miksi hakkaat meidän seinää? ei tässä kukaan halua riidellä

meidän koira säikkyy' mutta sitten itse tiputtelee painoja tai jotain painavaa korkealta lattiaan kämpässään ja kuuluu hirveitä jysähdyksiä, aina kun katson ohjelmia,
NIIN SILTI VAIN MINÄ OLEN SYYPÄÄ! ei tajua itse miten stressaa koiraansa ja vauvaa niillä jysähdyksillä joita tekee kotonaan. Meidän rakentaja on mennyt konkurssiin ja useimpien asunnoissa oli erilaisia puutteita, asukkaat eivät olleet tyytyväisiä rakentamisenlaatuun, eivät suostuneet vuosikorjauksen piikkiin edes korjaamaan ja taloyhtiö ajautui oikeuteen tämän firman kanssa