Onko naapurini narsisti? Asun rivitalon päädyssä, seinänaapureina nuorehko pariskunta. Ollaan asuttu tässä nyt 4v ja alusta lähtien on ollut ahdistavan outoa! kun puhuin ystäväni kanssa yöllä ääniviesteillä niin naapuri alkoi poraamaan seinään. Kun ovi oli uuden karhea ja jäykkä niin jouduin vetämään voimalla ulko-oven kiinni, naapurit alkoi sitten paiskomaan myös omaa oveaan, ilkeältähän se rakenteissa tuntui mutta mitään en tehnyt tahallaan ja myöhemmin lukko löystyi tarpeeksi eikä tarvinnut enää paiskoa, samaan aikaan naapureiden puolelta loppui myös paiskominen. Kerran ovat tulleet yöllä pimpottamaan ovikelloa, koska olin suihkussa. Kerran tein myöhään lumitöitä, he tiputtivat kämpässään jotkin painot täysillä lattiaan niin että hirvittävä pommin jysähdys kuului ulkona asti!!!!! Sitten on askeläänet ärsyttänyt, pesukoneen ääni, ulkoa kuuluva randomi lasten kiljuminen. Puhuminen normaaliin ääneen täällä on myös naapurin puolelta säädeltyä, he elävät koko ajan vaan hiljaa ja jos minun puolelta kuuluu jotain ääniä niin alkaa kostoäänet. Ovat säilyttäneet luvatta myös mun avonaisessa häkkivarastossa tavaraa ja väittäneet että se tavara vahingossa unohtui sinne! Huono äänieristys, lähes käytännössä kaikki kuuluu läpi ja myös heidän koiran satunnainen haukkuminen kuulostaa kuin se tapahtuisi mun asunnossa. Olen aluksi lähestynyt naapureita aika aggressiivisesti, mutta myöhemmin sanonut että voin teettää äänieristysremontin asuntooni ja kysellyt että milloin häiritsisi vähiten, ei kuulemma mikään häiritse ja saan olla aivan vapaasti pokkana valehdellaan päin naamaa... MIKSI? eniten he sekoaa nyt siitä kun olen alkanut kuuntelemaan muutaman tunnin päiväsaikaan ohjelmia ja leffoja ilman kuulokkeita, musiikkia harvemmin, niin joka kerta samaan aikaan alkaa hirveät jysähdykset, tömähdykset, kantapään hakkaamiset lattiaan samaan aikaan ja loppuu samaan aikaan kun en tee enää nuita asioita