Eipä noita junnuja ole kiinnostanut vittuakaan. Siellä on yhdessä porukassa joku kovanaama 15 kesäinen, joka tulee mulle aina räksyttämään jos menen heille asiasta sanomaan. Olen miettinyt pääni puhki mitä niille keksin, mutta ei ainakaan vielä ole tullut mitään mieleen. Kaupungille myös laitettu viestiä asiasta.
Pari kertaa menin sinne, ilmoitin että otan rekisterinumerot talteen ja seuraavaksi kun näen samat kaverit niin tulen teidän pihalle revittelemään vähän isommalla pyörällä. Noh, nyt kun he näkevät kun kävelen koulun pihalle niin pojat peittää rekisterikilvet ja kiljuu kuorossa "ET VOI TEHDÄ MEILLE MITÄÄN!".
Kaupungille ilmoitettu meluhaitasta, poliisille soitettu useasti, nuorisolle sanottu nätisti sekä vähemmän nätisti, rekisterikilpiä kuvattu ja uhkailtu kotikäynnillä. Olen siis kaiken laillisen käynyt jo läpi.
Joten vähän naurattaa kun jotain kerrostaloasujaa vituttaa kun pari hippiä tulee vetää bongia pihalle.![]()
Selvität mopojen kotiosoitteen ja käyt yöllä työntämässä uretaania pakoputken täyteen.