Pelituolit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lare
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla ollut martelan toimistotuoleja viimeiset 25 vuotta käytössä. Nyt alkaa viimeksi ostettu olemaan aika finaalissa.
Käyttö normaalia PC käyttöä ja välillä tulee höntsysimuilua ajettua ilman rigiä niin että ratti on suoraan pöydässä kiinni. Mikä tällaisesta pelituolista tekee paremman kuin normaalista hyvästä toimistotuolista? Omaan feng shuihin nuo pelituolit on kaikki niin ruman näköisiä että olen pyrkinyt pysymään erossa niistä, mutta jos jotain toiminnallista perustetta on, niin voisi tällä kertaa miettiä tuollaisen hommaamista.

Onko näistä jotain versiota ilman pyöriä, jotta tuoli pysyy paikallaan pelatessa?

Mikä tällaisesta pelituolista tekee paremman kuin normaalista hyvästä toimistotuolista?
Näissä on kehitelty pidemmälle halpuutusta, eli tuoli on nuorison halvempi ostaa ja/tai tuolin myynti on parempi bisnes. :smoke:

No ei aina. Vähemmällä suolalla sanoisin, että pääasiallinen ero on ulkonäkö. Pelituolit usein räikeämpiä, vaikka osa hillittyjäkin.

Pelituolin etu tulee usein siitä fyysisestä koosta ja käsinojista. Pelituoleja saa huomattavasti leveämpänä ja syvempänä kuin mitä perus toimistotuolit ja käsinojat ovat yleensä fyysisesti isommat sekä monesti paremmilla säädöillä. Toimistotuolissa toki melkein kaikki muu, etenkin ergonomia parempaa mutta löhöäminen tai asennon vaihto ei oikein niissä onnistu.

Pelituoleissa on myös paremmat jämäkämmät pehmusteet. Itse en voi esim. Marteloita tai Iskun uudempia Steppejä käyttää, kun tuntuu pienen istumisen jälkeen lässähtävän liikaa eikä tue oikealla tavalla.

Statistiikka

Viestiketjuista
298 750
Jäsenet
81 525
Uusin jäsen
jouzik

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom