Olen ehkä aiemminkin tänne asiasta kirjoittanut, mutta mikä saa aikuisen ihmisen hankkiman kotiinsa jonkun helvatan PELITUOLIN? (Aivan todellinen kysymys.) 15-vuotiaalle tuo nyt saattaakin vielä olla reteä kapine, mutta että aikuisella. Minä en ymmärrä.
Jos pelijonne ehkä uskomattomalla onnenkantamoisella joskus saattaa tuoda naisen kotiinsa, kääntyy se saman tien takaisin kunhan on naurultaan ensin vähän toipunut.
Ensinnäkin tässä ei ole kyse siitä minkä ikäinen ihminen on kyseessä. Enemmänkin kyse on siitä mitä haluaa valita. Omistan Noblechairin EPIC nahkaisen mallin
noblechairs EPIC Gaming Chair - Real Leather, nahkaverhoiltu pelituoli, musta - 579,00€ mikä ei todellakaan ole huono. Tämä on ollut hyvä pelituoli. Olen myös ihminen ketä istuu todella pitkiä sessioita tuolissa kerrallaan pelaamassa, kun alan pelaamaan.
Ennen tätä on ollut niin toimisto- ja työtuoleja 25v ajalta, nyt viimeisen vajaan 5v aikana on ollut pelituoleja, enkä todellakaan niihin toimisto tms. tuoleihin enää palaa takaisin. Mikäli haluan mukavan tuolin niin istun sohvatuoliin sitten missä on kiva köllötellä. Mutta ei kyllä sovi yhtään pc:n äärelle pelaamiseen. Konsolipelit sitten asia erikseen, mitä pelaan harvemmin.
No kerroppa sitten miten ne eroaa toimistotuoleista, käytännössä vain hienompi markkinointitermi toimistotuoleille joiden suurin innovaatio on urheiluautoista inspiraationsa saanut design.
Eroja on aika paljon. Mikä sopii kenellekkin, sitä pitää itse punnita. Näissä on meinaan hyvin iso ero keskenään. Se taas mikä sopii parhaiten jollekkin on taas mieltymys kysymys.
Onhan tuossakin autoistuimen noja
joka on yhä typerä ratkaisu jos on esim leveät hartiat ja selkä ”ei mahdu tuohon upotukseen”.
Veikkaan, että olet ihminen ketä on tykästynyt Saksalais valmisteisilla autoilla ajamiseen tai kyydissä olemiseen, kun kerran otat tuon vertauskuvan mukavuuteen. Itse olen tottunut myös omassa autossa, että se on jämäkkä tuoli missä istun, eikä mikään sohva. Mahdun niin autonjakkaraan, kuin myös pelituoliin. Omalla kohdalla se jakkara ei kyllä ole pieni leveyden osalta mihin ei muka mahtuisi hartioista tai reisien osalta. Itselläni on sanotaan näin, että massiiviset reidet olleet aina, kuten myös hartiaosasto on ollut normaalia isompi aina. Parhaimmassa kunnossa olin, kun tein vielä töitä missä piti joskus käyttää kroppaakin välineenä työn teon hoitamiseen ja treenasin säännöllisesti vielä 5krt viikossa oman elopainon ollessa 118,5kg. Tällä hetkellä vielä painan n.108Kg vaikka kyseiset hommat olenkin lopettanut.
*Loppujen lopuksi mitä sillä on väliä, että käytätkö rahat pelituoliin, toimistojakkaraan tai mihin muuhun mihin sen itse haluaa käyttää. Ei kai se ole keneltäkään pois mitä jollain muulla on ostettuna, tai mitä itsellä ei ole, tai halua edes omistaa.