Mä ostin Noblechairsin Iconin Jimmsiltä ja sain sen tänään ja tämä ylistyksiä ja hyviä arvosteluita saanut tuolin tänään ja alkumielipiteet on, että se on aivan p#ska!! En tiedä millaiset ihmiset näitä arvosteluita kirjoittelee ja youtube-videoita tekee, mutta hyvästä tuolista nämä ei tiedä mitään. Olen ollut toimistotyössä ja nähnyt vaikka minkälaista Martelaa, Kinnarpsia, ISKUa, EFG:tä jne ja on fysioterapeutin kanssa säädetty tuolit kohdilleen. No ainoa ongelma noissa on se, että nuo maksavat aivan jäätävästi ja oma Logic 200 on jo päässyt aikuiseen ihmisen ikään ja kunto on jo aika ränkkä. Joten päätin "säästää" ja ostaa tämän Noblechairsin, kun se ei heti näytä miltään kuppipenkiltä, tosin näin livenä näyttää joltain rumalta Nissanin etupenkiltä ja tässä tuolissa voit muka istua tunteja. No just joo, en odottanut saavanikaan mitään Martelaa, mutta että näin surkea tuoli on kyseessä., Ensinnäkin missään ergonomisessa tuolissa ei etuosa ole jotain 7 cm korkeammalla kuin takaosa, jolloin istut montussa ja tämä kyllä alkaa jossain välissä tuntumaan jaloissa sekä löytämään jaloista kipeitä pisteitä, tämä myös rasittaa selkää enemmän. Tätähän ei pystynyt säätämään, joten kävin itse K-raudasta hakemassa pidemmät pultit sekä mutterit jolla sain itse säädettyä kulmaa. Selän sain jo heti kipeäksi sillä eihän näissä mitään kunnollista pattia ole ristiselän kohdalla, jotain typeriä tyynyjä annettiin paketissa, joka on ainakin liian paksu sekä liian kova. Käsinojat on ainakin itselle aivan liian leveällä sekä toinen vika noissa on se, että ne jäävät aivan liian eteen ja vaikka olen 181 cm pitkä hahmo, niin kun säädän tuolin oikein ja istun tuolissa oikeaoppisesti, niin käsinojat tulevat ranteeseen asti, kun taas Martelalla jää n .15 cm. Eka ja vika pelituoli ja tämä lähtee mahdollisesti palautukseen taikka sitten toriin, riippuen jimmsin ehdoista.