Pelituolit

Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
41
Käynyt välillä koeistumassa pelituoleja kaupoissa ajopelejä varten. Kaikissa kuitenkin tullut sellainen vieteriefekti, että tuoli joustaa helposti taaksepäin.

Onko nuo kaikki tuolit sellasia vai saako sen jopa lukittua sellaseksi jämäkäksi? Mietin vain, että jos hommaan load-cell jarrut niin ei olisi kovin optimaalinen tilanne, että jarrua polkiessa selkänoja antaa periksi. Tai oikeastaan useissa tuoleissa on pikemminkin ollut sellainen pieni välys, että ensin antaa periksi ja sitten lukittuu siihen tiettyyn kohtaan.
 
Liittynyt
15.05.2021
Viestejä
11
Kuinka alas saatte tuon HyperX Stealth -pelituolin? Itsellä ylettää jalat maahan juuri ja juuri pituudella 177,5 cm.

Istuin on myös jotenkin takakenossa eli painaa reisiä. Ei ole ilmeisesti säädettävissä tässä mallissa?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.07.2023
Viestejä
414
Kuinka alas saatte tuon HyperX Stealth -pelituolin? Itsellä ylettää jalat maahan juuri ja juuri pituudella 177,5 cm.

Istuin on myös jotenkin takakenossa eli painaa reisiä. Ei ole ilmeisesti säädettävissä tässä mallissa?
Tuo sama runko on käytössä melkein kaikissa näissä paremmissa pelituoleissa, ja ei saa kallistettua vaakatasoon vaan pakotetusti pieni takakeno ja painaa kyllä reisiä jos ei kunnolla yllä jalat maahan.

Noblechairsilla on lisävarusteena erikseen ostettavana lyhyempiä kaasujousia jos ei yllä jalat maahan, muutenhan tuota ei korjaa.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
572
Onko tullut vastaan vinkkiä Noblechairs HERO tuolin keinumekanismin ääntelyn lopettamiseksi? Itsellä on tuo keinu vapautettu, mekanismi pitää pientä natinaa kun keinuu edes-takaisin. Tuoli on ollut käytössä nelisen vuotta, mekanismi ja kaasujousi on kerran vaihdettu takuuseen mutta se ei tuonut pitkäaikaista iloa. Olen yrittänyt voidella keinumekanismia useaan otteeseen erilaisilla myrkyillä, ilman parannusta asiaan. Tuntuu että liikkuviin osiin ei pääse käsiksi mistään, eikä suihketta saa siksi perille. Kaasujousen alapäässä olevan liukulaakerin puhdistin ja rasvasin, mutta se ei tuohon natinaan vaikuta vaan enemmän tuolin paukkumiseen. Omassa tuolissa tuota paukkumisvikaa ei koskaan ollutkaan, mutta tulipa rasvattua.

Muuten olen ko. tuoliin tyytyväinen, mitä nyt käsinojat hieman kolisevat. Tuoli olisi päällisin puolin virheettömässä kunnossa, ilman kissan kynsimis-sessioita...
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
572
Ootko ihan tuollein vetässyt? Jos et niin 100% toimintatakuu
Jeps, juuri tuon videon mukaan. Mutta se ei tosiaan korjannut omaa napsumista, hiljensi kyllä tuolin jalustan ääntelyä. Kaasujousen laakeri aiheuttaa ilmeisesti ihan kunnon pauketta.
 
Liittynyt
12.07.2023
Viestejä
414
Onko tullut vastaan vinkkiä Noblechairs HERO tuolin keinumekanismin ääntelyn lopettamiseksi? Itsellä on tuo keinu vapautettu, mekanismi pitää pientä natinaa kun keinuu edes-takaisin. Tuoli on ollut käytössä nelisen vuotta, mekanismi ja kaasujousi on kerran vaihdettu takuuseen mutta se ei tuonut pitkäaikaista iloa. Olen yrittänyt voidella keinumekanismia useaan otteeseen erilaisilla myrkyillä, ilman parannusta asiaan. Tuntuu että liikkuviin osiin ei pääse käsiksi mistään, eikä suihketta saa siksi perille. Kaasujousen alapäässä olevan liukulaakerin puhdistin ja rasvasin, mutta se ei tuohon natinaan vaikuta vaan enemmän tuolin paukkumiseen. Omassa tuolissa tuota paukkumisvikaa ei koskaan ollutkaan, mutta tulipa rasvattua.

Muuten olen ko. tuoliin tyytyväinen, mitä nyt käsinojat hieman kolisevat. Tuoli olisi päällisin puolin virheettömässä kunnossa, ilman kissan kynsimis-sessioita...
Ei ilmeisesti ääntele jos pitää lukittuna ja ainoa säätötarve selkänojan asennolle? Ainakaan jimmsillä testaillessa en ole huomanut että ääntelisi, keinua itse tuskin tulen tarvitsemaan.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
572
Ei ilmeisesti ääntele jos pitää lukittuna ja ainoa säätötarve selkänojan asennolle? Ainakaan jimmsillä testaillessa en ole huomanut että ääntelisi, keinua itse tuskin tulen tarvitsemaan.
Joo, vapaa keinu narisee. En osaa istua työtuolissa ns. normaalissa asennossa vaan lähes aina takakenossa. Lukittuna nämä "halpis"mekanismit kolisevat jonkun verran.
 
Liittynyt
14.03.2020
Viestejä
81
Mä ostin Noblechairsin Iconin Jimmsiltä ja sain sen tänään ja tämä ylistyksiä ja hyviä arvosteluita saanut tuolin tänään ja alkumielipiteet on, että se on aivan p#ska!! En tiedä millaiset ihmiset näitä arvosteluita kirjoittelee ja youtube-videoita tekee, mutta hyvästä tuolista nämä ei tiedä mitään. Olen ollut toimistotyössä ja nähnyt vaikka minkälaista Martelaa, Kinnarpsia, ISKUa, EFG:tä jne ja on fysioterapeutin kanssa säädetty tuolit kohdilleen. No ainoa ongelma noissa on se, että nuo maksavat aivan jäätävästi ja oma Logic 200 on jo päässyt aikuiseen ihmisen ikään ja kunto on jo aika ränkkä. Joten päätin "säästää" ja ostaa tämän Noblechairsin, kun se ei heti näytä miltään kuppipenkiltä, tosin näin livenä näyttää joltain rumalta Nissanin etupenkiltä ja tässä tuolissa voit muka istua tunteja. No just joo, en odottanut saavanikaan mitään Martelaa, mutta että näin surkea tuoli on kyseessä., Ensinnäkin missään ergonomisessa tuolissa ei etuosa ole jotain 7 cm korkeammalla kuin takaosa, jolloin istut montussa ja tämä kyllä alkaa jossain välissä tuntumaan jaloissa sekä löytämään jaloista kipeitä pisteitä, tämä myös rasittaa selkää enemmän. Tätähän ei pystynyt säätämään, joten kävin itse K-raudasta hakemassa pidemmät pultit sekä mutterit jolla sain itse säädettyä kulmaa. Selän sain jo heti kipeäksi sillä eihän näissä mitään kunnollista pattia ole ristiselän kohdalla, jotain typeriä tyynyjä annettiin paketissa, joka on ainakin liian paksu sekä liian kova. Käsinojat on ainakin itselle aivan liian leveällä sekä toinen vika noissa on se, että ne jäävät aivan liian eteen ja vaikka olen 181 cm pitkä hahmo, niin kun säädän tuolin oikein ja istun tuolissa oikeaoppisesti, niin käsinojat tulevat ranteeseen asti, kun taas Martelalla jää n .15 cm. Eka ja vika pelituoli ja tämä lähtee mahdollisesti palautukseen taikka sitten toriin, riippuen jimmsin ehdoista.
 
Liittynyt
06.07.2019
Viestejä
129
Olen ollut toimistotyössä ja nähnyt vaikka minkälaista Martelaa, Kinnarpsia, ISKUa, EFG:tä jne ja on fysioterapeutin kanssa säädetty tuolit kohdilleen. No ainoa ongelma noissa on se, että nuo maksavat aivan jäätävästi
Osta kotiin kunnon työtuoli käytettynä...

Itselläni on työfysioterapeutin määräämänä töissä erikoistuoli, Kab seating Executive (n. 2000 eur), ja aloin myös moista kotiin himoitsemaan... Reilu puoli vuotta kun toria, huuto, tätä foorumia ja ym. seurailin niin vastaan tulikin käytettynä myynnissä oleva hyvältä vaikuttava yksilö naurettavaan hintaan - eiku heti kauppoja tekemään ja vaikka tässä vanhemman mallisessa Kab:ssa ei ole kaikkea mitä työpaikkani tuolissa on ja vähn rähjänäinen on, esim. selkäpumppu vuotaa (en käytä), niin tämä kotona oleva vanha tuoli on jopa melkein parempi kuin töissä. Laadulla on väliä ;)

PS. ja yhä seuraan mitä kaikkea KAB tuoleja tulee käytettynä myyntiin ja muutama herkullinen on myös tullut, johon :love: vaimoni aina vaan totea että mihin minä tarvitsisin montaa tuolia :rofl: varsinkinkun tämä vähn rähjänäinen on minulle niin hyvä edelleen.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 103
Mä ostin Noblechairsin Iconin Jimmsiltä ja sain sen tänään ja tämä ylistyksiä ja hyviä arvosteluita saanut tuolin tänään ja alkumielipiteet on, että se on aivan p#ska!! En tiedä millaiset ihmiset näitä arvosteluita kirjoittelee ja youtube-videoita tekee, mutta hyvästä tuolista nämä ei tiedä mitään. Olen ollut toimistotyössä ja nähnyt vaikka minkälaista Martelaa, Kinnarpsia, ISKUa, EFG:tä jne ja on fysioterapeutin kanssa säädetty tuolit kohdilleen. No ainoa ongelma noissa on se, että nuo maksavat aivan jäätävästi ja oma Logic 200 on jo päässyt aikuiseen ihmisen ikään ja kunto on jo aika ränkkä. Joten päätin "säästää" ja ostaa tämän Noblechairsin, kun se ei heti näytä miltään kuppipenkiltä, tosin näin livenä näyttää joltain rumalta Nissanin etupenkiltä ja tässä tuolissa voit muka istua tunteja. No just joo, en odottanut saavanikaan mitään Martelaa, mutta että näin surkea tuoli on kyseessä., Ensinnäkin missään ergonomisessa tuolissa ei etuosa ole jotain 7 cm korkeammalla kuin takaosa, jolloin istut montussa ja tämä kyllä alkaa jossain välissä tuntumaan jaloissa sekä löytämään jaloista kipeitä pisteitä, tämä myös rasittaa selkää enemmän. Tätähän ei pystynyt säätämään, joten kävin itse K-raudasta hakemassa pidemmät pultit sekä mutterit jolla sain itse säädettyä kulmaa. Selän sain jo heti kipeäksi sillä eihän näissä mitään kunnollista pattia ole ristiselän kohdalla, jotain typeriä tyynyjä annettiin paketissa, joka on ainakin liian paksu sekä liian kova. Käsinojat on ainakin itselle aivan liian leveällä sekä toinen vika noissa on se, että ne jäävät aivan liian eteen ja vaikka olen 181 cm pitkä hahmo, niin kun säädän tuolin oikein ja istun tuolissa oikeaoppisesti, niin käsinojat tulevat ranteeseen asti, kun taas Martelalla jää n .15 cm. Eka ja vika pelituoli ja tämä lähtee mahdollisesti palautukseen taikka sitten toriin, riippuen jimmsin ehdoista.
Tässä on varmaan samalla lailla "muotoiltu" selkänoja kuin Epicissä eli käytännössä kuoppa ristiselän kohdalla. Tuolia ei VOI käyttää ilman ristiselän tyynyä. Sen kanssa menettelee.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
572
Mä ostin Noblechairsin Iconin Jimmsiltä ja sain sen tänään ja tämä ylistyksiä ja hyviä arvosteluita saanut tuolin tänään ja alkumielipiteet on, että se on aivan p#ska!!
Vähän liian kova vertailukohta, jos töissä on noita yli tuhannen euron työtuoleja. Itse olen ollut Heroon kohtuu tyytyväinen, vaikka se on tuollainen meemituoli ja muotoiltu ilmeisesti 150kg jenkkiruholle. Saisi olla paljon enemmän muotoja, ristiseläntuki on mutta ei käytännössä vaikuta mihinkään. Vakio kaasujousi on liian pitkä, vaatii rahin jollaisena toimii G 5040 subbari ikean tyynytllä varustettuna... Lisäksi tuoli on melko kova, eikä se ole vuosien (4-5?) myötä yhtään pehmennyt. Huomasin että Jimmisillä on tuohon myynnissä lisätyynyt, voisi päivityksen tehdä.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 248
Itsellä ollut syyskuusta 2021 käytössä Arozzi Verona Pro v2.
Autosimuja kun pelaan ja tuolin jalkaan on pultattuna bass shaker (täristin), niin piti irrottaa kädensijat. Ne kun on ne perinteiset helisevät ja rämisevät, niin ei sitä kolinaa jaksanut kuunnella täristimen kanssa. Eikä noita ole kyllä kaivanutkaan.
Ristiseläntuen (tyynyn) heivasin myös mäkeen. Keinonahka kun kesäkuumalla hiosti ihan törkeän paljon selkää, niin asensin tuoliin välimerellisen puuhelmi penkinpäällisen. Viilentää kivasti selkää ja voisiko sanoa että hieroo ja aktivoi selän lihaksia samalla. Kai tuonkin kanssa voisi käyttää ristiseläntuen tyynyä mutta en ole katsonut tarpeelliseksi.
Muuten on ollut ihan toimiva tuoli ja kestänyt alla tämmöistä +100kg ja 181cm miestä.
Töissä on sitten toimistolla vähän eri hintaluokan Martella, milloin siellä nyt sitten tuleekaan käytyä. Etänä enimmäkseen teen työt tästä Arozzista käsin.
 
Liittynyt
12.07.2023
Viestejä
414
Mä ostin Noblechairsin Iconin Jimmsiltä ja sain sen tänään ja tämä ylistyksiä ja hyviä arvosteluita saanut tuolin tänään ja alkumielipiteet on, että se on aivan p#ska!! En tiedä millaiset ihmiset näitä arvosteluita kirjoittelee ja youtube-videoita tekee, mutta hyvästä tuolista nämä ei tiedä mitään. Olen ollut toimistotyössä ja nähnyt vaikka minkälaista Martelaa, Kinnarpsia, ISKUa, EFG:tä jne ja on fysioterapeutin kanssa säädetty tuolit kohdilleen. No ainoa ongelma noissa on se, että nuo maksavat aivan jäätävästi ja oma Logic 200 on jo päässyt aikuiseen ihmisen ikään ja kunto on jo aika ränkkä. Joten päätin "säästää" ja ostaa tämän Noblechairsin, kun se ei heti näytä miltään kuppipenkiltä, tosin näin livenä näyttää joltain rumalta Nissanin etupenkiltä ja tässä tuolissa voit muka istua tunteja. No just joo, en odottanut saavanikaan mitään Martelaa, mutta että näin surkea tuoli on kyseessä., Ensinnäkin missään ergonomisessa tuolissa ei etuosa ole jotain 7 cm korkeammalla kuin takaosa, jolloin istut montussa ja tämä kyllä alkaa jossain välissä tuntumaan jaloissa sekä löytämään jaloista kipeitä pisteitä, tämä myös rasittaa selkää enemmän. Tätähän ei pystynyt säätämään, joten kävin itse K-raudasta hakemassa pidemmät pultit sekä mutterit jolla sain itse säädettyä kulmaa. Selän sain jo heti kipeäksi sillä eihän näissä mitään kunnollista pattia ole ristiselän kohdalla, jotain typeriä tyynyjä annettiin paketissa, joka on ainakin liian paksu sekä liian kova. Käsinojat on ainakin itselle aivan liian leveällä sekä toinen vika noissa on se, että ne jäävät aivan liian eteen ja vaikka olen 181 cm pitkä hahmo, niin kun säädän tuolin oikein ja istun tuolissa oikeaoppisesti, niin käsinojat tulevat ranteeseen asti, kun taas Martelalla jää n .15 cm. Eka ja vika pelituoli ja tämä lähtee mahdollisesti palautukseen taikka sitten toriin, riippuen jimmsin ehdoista.
Noblechairs Hero on se absoluuttinen minimi minkä pelituoleista kannattaa ottaa kokeiluun, siinä kun on säädettävä ristiseläntuki.

Tosin sama suunnitteluvirhe kuten kaikissa muissakin, että etuosa on huomattavasti korkeammalla kuin takaosa, eikä sitä voi säätää.

Vähän liian kova vertailukohta, jos töissä on noita yli tuhannen euron työtuoleja. Itse olen ollut Heroon kohtuu tyytyväinen, vaikka se on tuollainen meemituoli ja muotoiltu ilmeisesti 150kg jenkkiruholle. Saisi olla paljon enemmän muotoja, ristiseläntuki on mutta ei käytännössä vaikuta mihinkään. Vakio kaasujousi on liian pitkä, vaatii rahin jollaisena toimii G 5040 subbari ikean tyynytllä varustettuna... Lisäksi tuoli on melko kova, eikä se ole vuosien (4-5?) myötä yhtään pehmennyt. Huomasin että Jimmisillä on tuohon myynnissä lisätyynyt, voisi päivityksen tehdä.
Oman testailuni mukaan vaikuttaa kyllä ja erittäin paljon, pattia saa isommaksi mitä josstina stepeissäkin.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
572
Oman testailuni mukaan vaikuttaa kyllä ja erittäin paljon, pattia saa isommaksi mitä josstina stepeissäkin.
Okei, on käynyt kyllä mielessä että ristiselän säätö olisi ollut jo paketista rikki. Säätöpyörä on melko tunnoton, eikä tosiaan vaikuta oikein mihinkään.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
450
Tässä jonkin aikaa etsinyt nitisevän ja kuluneen Martela tuolin korvaajaa pelituoleista. Kun en vaan millään keksi mikä kohta selkänojassa natisee. Gigantilla sattui silmään Zen Nara pelituoli hyvässä alennuksessa (normi hinta 559, alennuksessa 249). Toki siitä aloin etsimään arvosteluja ja hintahistoriaa. Sattumalta Gigantin Outletissa samainen tuoli (outlet hinta 159, ja hinta uutena 197). Outletin arvosteluissa enemmän kriittisiä arvosteluita kuin mitä nyt tuon "Gaming week tarjous" -tuotteen arvosteluissa. Ja tietenkin tuo uuden hinta ennen ja nyt pisti miettimään onko Gigsun kikkailua.

Hetken luulin löytäneeni hyvän diilin, mutta lienee syytä jatkaa etsimistä...

Vai onko kenelläkään kokemusta tuosta Zen Nara että olisiko hintansa väärtti?
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 103
Tässä jonkin aikaa etsinyt nitisevän ja kuluneen Martela tuolin korvaajaa pelituoleista. Kun en vaan millään keksi mikä kohta selkänojassa natisee. Gigantilla sattui silmään Zen Nara pelituoli hyvässä alennuksessa (normi hinta 559, alennuksessa 249). Toki siitä aloin etsimään arvosteluja ja hintahistoriaa. Sattumalta Gigantin Outletissa samainen tuoli (outlet hinta 159, ja hinta uutena 197). Outletin arvosteluissa enemmän kriittisiä arvosteluita kuin mitä nyt tuon "Gaming week tarjous" -tuotteen arvosteluissa. Ja tietenkin tuo uuden hinta ennen ja nyt pisti miettimään onko Gigsun kikkailua.

Hetken luulin löytäneeni hyvän diilin, mutta lienee syytä jatkaa etsimistä...

Vai onko kenelläkään kokemusta tuosta Zen Nara että olisiko hintansa väärtti?
Ei ole kokemusta mutta kuvien perusteella tuossa on sentään jonkinlainen ristiselän tuki. Istumalla varmaan selviää sopiiko omalle kropalle. Eikö tuossa oo kuitenkin normaali 14 päivän palautusoikeus jos postilla tilaa?
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 572
Onko SecretLab niin hyvä kun kehutaan? Tällä hetkellä tämä Razer Tarok Ultimate pelituoli - Gigantti verkkokauppa Ekana murtu pyörä, vaihdoin vanhasta pyörät tilalle, Sitten hajosi ristikko missä pyörät kiinni, ja äsken meni käsinoja tuusan nuuskaksi. En vaan jaksa tätä. Enkä halua ergonomista Toimistotuolia, kun se mainitaan ekana kumminkin, vaan tuolin mikä KESTÄÄ.
 

Legend_Jon

Tukijäsen
Liittynyt
14.01.2022
Viestejä
90
Onko SecretLab niin hyvä kun kehutaan? Tällä hetkellä tämä Razer Tarok Ultimate pelituoli - Gigantti verkkokauppa Ekana murtu pyörä, vaihdoin vanhasta pyörät tilalle, Sitten hajosi ristikko missä pyörät kiinni, ja äsken meni käsinoja tuusan nuuskaksi. En vaan jaksa tätä. Enkä halua ergonomista Toimistotuolia, kun se mainitaan ekana kumminkin, vaan tuolin mikä KESTÄÄ.
Justiin itse käyttänyt jo parin vuoden ajan tuota Titan EVO 22-mallia. Itse penkki ja selkänoja on pysyny hyvässä kunnossa, mutta rupesi tuo tuolin hydrauliikka natisemaan kun sillä kääntyili niin päätin avata sen vain huomatakseni että sellainen kumiholkki oli jo mennyt sieltä sisältä rikki(ei tietysti vaikuta natinaan mutta kuitenkin). Noh tein siitä sitten pyyntöä Secretlabin suuntaa että saisko uutta, ja saikin suhteellisen helposti, tuli siis koko hydrauliikka osa joka nostaa ja laskee tuolia niin uusi. Tätä kun koitin vaihtaa tuoliin, tulikin seinä vastaan. Oli parin vuoden aikana vanha osa jäänyt niin kovaan kiinni alaosaan jossa on renkaat ja keinumekanismii, että niitä en saanut irti. Vaikka paasasi menemään vasaralla, koitti putkipihdeillä ja upotti WD-40, ei hievahtanukkaan. Seuraavaksi itkin tästä, ja nyt olisi nämäkin osat tulossa uusina :D (keinumekanismi on itseasiassa mennyt jo jollain asteella rikki kun sen kerran avaa, saa tapella että se pysyy kiinni uudestaan)
+
Käsinojat ovat heiluvat ja kolisevat mutta ne on vissii kaikissa pelituoleissa ongelma kun liikkuvat joka suuntaa.
Että ainakin ongelma tilanteissa Secretlabin takuu on kyllä hyvä. Ja omasta mielestä parempi tuoli kun vanha DXracer King.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Justiin itse käyttänyt jo parin vuoden ajan tuota Titan EVO 22-mallia. Itse penkki ja selkänoja on pysyny hyvässä kunnossa, mutta rupesi tuo tuolin hydrauliikka natisemaan kun sillä kääntyili niin päätin avata sen vain huomatakseni että sellainen kumiholkki oli jo mennyt sieltä sisältä rikki(ei tietysti vaikuta natinaan mutta kuitenkin). Noh tein siitä sitten pyyntöä Secretlabin suuntaa että saisko uutta, ja saikin suhteellisen helposti, tuli siis koko hydrauliikka osa joka nostaa ja laskee tuolia niin uusi. Tätä kun koitin vaihtaa tuoliin, tulikin seinä vastaan. Oli parin vuoden aikana vanha osa jäänyt niin kovaan kiinni alaosaan jossa on renkaat ja keinumekanismii, että niitä en saanut irti. Vaikka paasasi menemään vasaralla, koitti putkipihdeillä ja upotti WD-40, ei hievahtanukkaan. Seuraavaksi itkin tästä, ja nyt olisi nämäkin osat tulossa uusina :D (keinumekanismi on itseasiassa mennyt jo jollain asteella rikki kun sen kerran avaa, saa tapella että se pysyy kiinni uudestaan)
+
Käsinojat ovat heiluvat ja kolisevat mutta ne on vissii kaikissa pelituoleissa ongelma kun liikkuvat joka suuntaa.
Että ainakin ongelma tilanteissa Secretlabin takuu on kyllä hyvä. Ja omasta mielestä parempi tuoli kun vanha DXracer King.
Itsellä alkaa Dxracer olla jo pikkuhiljaa ehtoopuolella ja kiinnostaisi vaihtaa ei muovinahkaiseen malliin. Minkälaisella kankaalla sinun Secretlab on? Onko mahdollista saada kuvaa?
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 186
Onko SecretLab niin hyvä kun kehutaan? Tällä hetkellä tämä Razer Tarok Ultimate pelituoli - Gigantti verkkokauppa Ekana murtu pyörä, vaihdoin vanhasta pyörät tilalle, Sitten hajosi ristikko missä pyörät kiinni, ja äsken meni käsinoja tuusan nuuskaksi. En vaan jaksa tätä. Enkä halua ergonomista Toimistotuolia, kun se mainitaan ekana kumminkin, vaan tuolin mikä KESTÄÄ.
Joo tää Razer on kyllä paska tuoli vaikka hyvä piti olla. Vuosi sitten ostin ja nyt hajos 2 viikkoa sitten toi iskari ja pyörä on kanssa ollut jumissa jo ikuisuuden. Onneks cittari antaa rahat takaisin kunhan vaan raahaa tän vanhan kauppaan eikä lähe tilailee mitään vara osaa. Muutenhan tuolin itse muotoilu ja rakenne on ihan miellyttävä ja hyvä istua. Netistä lueskelin kanssa että nää on aika hajoavaa kamaa.
 

Legend_Jon

Tukijäsen
Liittynyt
14.01.2022
Viestejä
90
Itsellä alkaa Dxracer olla jo pikkuhiljaa ehtoopuolella ja kiinnostaisi vaihtaa ei muovinahkaiseen malliin. Minkälaisella kankaalla sinun Secretlab on? Onko mahdollista saada kuvaa?
Mulla on se keinonahka tuoli eli hybrid leatherette.
tuoli.jpg

Omassa Dxracerissa meni se istuin huonoksi kun joku rautalanka tai vastaava siinä rupes painamaan perseeseen niin perkeleesti, ettei pystynyt kovin kauaa enää istua siinä kerralla.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 572
Justiin itse käyttänyt jo parin vuoden ajan tuota Titan EVO 22-mallia. Itse penkki ja selkänoja on pysyny hyvässä kunnossa, mutta rupesi tuo tuolin hydrauliikka natisemaan kun sillä kääntyili niin päätin avata sen vain huomatakseni että sellainen kumiholkki oli jo mennyt sieltä sisältä rikki(ei tietysti vaikuta natinaan mutta kuitenkin). Noh tein siitä sitten pyyntöä Secretlabin suuntaa että saisko uutta, ja saikin suhteellisen helposti, tuli siis koko hydrauliikka osa joka nostaa ja laskee tuolia niin uusi. Tätä kun koitin vaihtaa tuoliin, tulikin seinä vastaan. Oli parin vuoden aikana vanha osa jäänyt niin kovaan kiinni alaosaan jossa on renkaat ja keinumekanismii, että niitä en saanut irti. Vaikka paasasi menemään vasaralla, koitti putkipihdeillä ja upotti WD-40, ei hievahtanukkaan. Seuraavaksi itkin tästä, ja nyt olisi nämäkin osat tulossa uusina :D (keinumekanismi on itseasiassa mennyt jo jollain asteella rikki kun sen kerran avaa, saa tapella että se pysyy kiinni uudestaan)
+
Käsinojat ovat heiluvat ja kolisevat mutta ne on vissii kaikissa pelituoleissa ongelma kun liikkuvat joka suuntaa.
Että ainakin ongelma tilanteissa Secretlabin takuu on kyllä hyvä. Ja omasta mielestä parempi tuoli kun vanha DXracer King.
Joo ite vaivasin heitä parin päivän ajan varmaaa 8:ssa eri chatissa enne ku tilasin. Ihme ettei menettäny muhun hermoja xD juu koitin tota samaa saada irti edellisestä, mikä nyt on. ja ei ollu vasaraa kden udottivalla. Kokeile tunkilla ens kerralla. Joo ei riitä nostovara mut lankkua ym väliin.. :)
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 572
Mulla on se keinonahka tuoli eli hybrid leatherette.

Omassa Dxracerissa meni se istuin huonoksi kun joku rautalanka tai vastaava siinä rupes painamaan perseeseen niin perkeleesti, ettei pystynyt kovin kauaa enää istua siinä kerralla.
jooo itelle sama tulossa, mut se Joker malli xD aattelin kesäks tilata kankaisen skinin siihen :) pöydästäkin kiinnostuin seikkailin siellä.. Miks adblock ei toimi tollasil sivuil xD

edit: tämä siis: Gaming Chairs | Secretlab TITAN Evo | Secretlab EU ja täältä skini sitten.. All Accessories | Secretlab EU .

Näyttökuva 2024-03-21 194404.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 572
Itsellä alkaa Dxracer olla jo pikkuhiljaa ehtoopuolella ja kiinnostaisi vaihtaa ei muovinahkaiseen malliin. Minkälaisella kankaalla sinun Secretlab on? Onko mahdollista saada kuvaa?
ei siellä taida kuin se yks kangasvaihoehto olla. Ellei satu joku secial edition malli, niinku tällä hetkellä on lanborghinin vissii mokkanahaa? ite otin leatherettten, koska siihen saa kankaisen skinin päälle, ja leatherette ie päästä kosyrutta läpi juuri yhtään. Kun kankaiseen versioon et saa nahkaista skiniä hommattua :rolleyes:
 
Liittynyt
05.02.2021
Viestejä
295
itellä tuo Tarok Pro malli ollut pari vuotta ja ei ole ainakaan vielä hajonnut. Pitänyt lukkoa auki niin ei nojailessa rasita liikaa tuota muovi jalkaa kun tilatessa en tajunnut että eihän se ollutkaan metallia. korkeus säätöä ei ole tullu käytettyä kuin kerran ja siihen korkeuteen on jäänyt. Istuimen pehmuste painui läjään ekan vuoden aikana ja sen jälkeen laitoin pahvia istuimen alle niin ei ainakaan tuo runko paina perseeseen kokoajan ja selkänojan sarana vinkuu ikävästi nojatessa. ainiin ja vasen käsinoja on haljennut kun siihen on tullut nojailtua aika paljon.

muuten ihan hyvä tuoli kun sai alennuksessa :rofl:
 

Legend_Jon

Tukijäsen
Liittynyt
14.01.2022
Viestejä
90
Laitappa vähä kokemuksia noista käsinojien pehmuisteista mitkä tilasit mukaan, josko itse hommaisi kanssa semmooset.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 572
Se ois pariskunta saatettu yhteen, ja en tajunnu et pelituolikin osaa näin jämäkkä :) Vaatii hetken totuttelua...


paras – kopio2.jpg


Laitappa vähä kokemuksia noista käsinojien pehmuisteista mitkä tilasit mukaan, josko itse hommaisi kanssa semmooset.
Noilla on eroa kuin yöllä ja päivällä, mut mietin mistä hitosta toi valo saa virtansa tohon? xD paljon pehmeempi, sileempi. Sama ku vertais corollan kuppipenkkejä s-mersun nahkasisustaan. En nyt parempaakaa vertauskuvaa keksiny.

käsinoja.jpg

käsinoja2.jpg




En nyt osaa paremmin selittää.. :(
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 572
Täytyy sanoa nyt muutaman päivän jälkeen, etten oo ennen ees kunnolla istunut tuolissa. Aluks tuntu et ei hitto täs asennos voi istua, mut nyt voin sanoa et ihan eri peliasento kun missään razerissa ym...
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 572
Hybrid leatherette ei ainakaan kestä. Se kangas paljon parempi.
kyl oli skini tarkotus ennen kesää tilata, mutta on tuo kestäny aika monella aika hyvin mitä lukenut vuoden aktiivisin käytön jälkeen juttuja/ kattonu videoita.

Edit: omakohtasia kokemuksia?
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 572
Juu muissa tuoleissa. Voihan siinä olla jotain super duper uutta materiaalia, mutta muuten alkavat halkeilla rikki jossain 5+ vuoden kohdalla. Pätenyt muutenkin kaikkeen tekonahkasta tehtyyn, välttelen nykyisin.
no jos vasta 5 vuoden jälkeen jostain vähän, niin ei se mua haittaa. Toki koitan silti pitää mahdollisimman hyvässä kunnossa :)
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
572
^Heh, olin laittamassa viestiä että kannattaa ostaa Hero, jos haluaa kestävän tuolin. Toki oma tuoli ei ole ihan noin vanha, viitisen vuotta ollut käytössä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 417
Viestejä
4 198 728
Jäsenet
70 905
Uusin jäsen
Jazo

Hinta.fi

Ylös Bottom