Myyty Pelitietokone -Lahti-

Tuote: Pelitietokone
Hinta: 300€/tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): täältä toukokuussa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ja ei
Muuta huomioitavaa:
Alla seuraavat osat.
AMD Ryzen 5 3600
- Arctic tornijäähy
- MSI B450 Tomahawk MAX
- 2x8GB DDR4 3200MHz mustat heatspreaderit
- 1070 näytönohjain asuksen.
- Kolink Stronghold TG
-500gb ssd
-750w asuksen virtalähde

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Lahti
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay/käteinen

Kuva:

Viimeksi muokattu:
Anteeksi myöhäinen vastaus! Oli kauhia kiire päivä 🥲 miten tehdään? Olen valmis maksamaan tuon 250€ mutta Palletheboy nyt ensiksi lupasi sen maksaa joten mikä on reiluin tapa toimia? 😊

Ei ole minulla syytä riitaa haastaa ja tulin toki hieman kaupankäyntinne edelle. Eli jos kaupat teette, niin minun osaltani ainakin kaikki kunnossa

No niin kyllä mullakin kaikki ok. 😊 Moni kyllä vain tekee niin että tulee ja tarjoaa vain päälle niin oikeestaan ihan kun näin reilu "vastustaja" kyseessä niin koen oikeutetuksi sen että saat ostaa ton koneen pois niin edistetään kaikki osaltamme reilua kaupankäyntiä 😄 ilmotelkaa jos teidän kaupat kariutuu niin sitten voin ostaa pois kyllä mutta antaa mennä käyttäjälle Palletheboy koska toiminta oli reilua 😎👍🏼

No niin kyllä mullakin kaikki ok. 😊 Moni kyllä vain tekee niin että tulee ja tarjoaa vain päälle niin oikeestaan ihan kun näin reilu "vastustaja" kyseessä niin koen oikeutetuksi sen että saat ostaa ton koneen pois niin edistetään kaikki osaltamme reilua kaupankäyntiä 😄 ilmotelkaa jos teidän kaupat kariutuu niin sitten voin ostaa pois kyllä mutta antaa mennä käyttäjälle Palletheboy koska toiminta oli reilua 😎👍🏼
Heh, mukavaa toisinaan nähdä tällä foorumilla että ei heti mennä huonoihin kauppakokemuksiin harmittelemaan. Mutta tosiaan, sinä ehdit ensin, joten mielestäni saat kyllä koneen ostaa. Mutta jos et halua, niin sitten nappaan sen mukaani :)

No pirskatti kyllähän mä tän haluan 😅🆘 jos siis kaikille ok niin voin tulla huomenna noutamaan tämän iltapäivällä tuolla 250€ hintaan 😊👍🏼

Statistiikka

Viestiketjuista
258 626
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
Oranta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom