Pelitarjoukset (kaikki pelialustat) keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

Shiraus

Tukijäsen
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
431

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 000
Epicin tämän viikon ilmaispelit:

Toi Offworld Trading Company tais olla jo toista kertaa ilmasena ku oli itellä jo valmiiksi tilillä
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 119
Epicin tämän viikon ilmaispelit:

Onkos minulla joku asetus erilailla, kun molemmat linkit (itse asiassa aina nämä Epicin pelilinkit) vievät suoraan Epicin etusivulle?
Näin ollen en ymmärrä linkkausta muualle kuin siihen etusivulle... Saattaa johtua tietenkin jostain muustakin...
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 841
Onkos minulla joku asetus erilailla, kun molemmat linkit (itse asiassa aina nämä Epicin pelilinkit) vievät suoraan Epicin etusivulle?
Näin ollen en ymmärrä linkkausta muualle kuin siihen etusivulle... Saattaa johtua tietenkin jostain muustakin...
Mullakin välillä vienyt etusivulle ja välillä suoraan peliin. Tällä kertaa veivät suoraan, mutta siitä etusivulta vaan rullaat alas niin löytyy nämä ilmaiset pelit.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 119
Mullakin välillä vienyt etusivulle ja välillä suoraan peliin. Tällä kertaa veivät suoraan, mutta siitä etusivulta vaan rullaat alas niin löytyy nämä ilmaiset pelit.
Juu, siis ei kyse ole siitä, ettenkö löytäisi niitä ;)
Itsellä kun ei taida olla koskaan vienyt, niin ajattelin vaan, että mitä järkeä on laittaa linkkiä suoraan peliin. Jos ei kuitenkaan mene sinne :p
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 000
Onkos minulla joku asetus erilailla, kun molemmat linkit (itse asiassa aina nämä Epicin pelilinkit) vievät suoraan Epicin etusivulle?
Näin ollen en ymmärrä linkkausta muualle kuin siihen etusivulle... Saattaa johtua tietenkin jostain muustakin...
Mullakin välillä vienyt etusivulle ja välillä suoraan peliin. Tällä kertaa veivät suoraan, mutta siitä etusivulta vaan rullaat alas niin löytyy nämä ilmaiset pelit.
Jos avaat ensin toisen linkin, annat sen ladata etusivun, suljet sen ja sitten avaat molemmat pelit niin pääsette perille asti
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
16
Mulla Epic väitti, että omistan jo tuon Offworld trading companyn. Kävin tarkastamassa tilanteen ja eihän siellä pelikirjastossa ollut. Epicin nettisivun kautta sain sitten normaalisti "ostettua" ja sen jälkeen peli päivittyi ihan normaalisti kirjastoon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 718
Mulla Epic väitti, että omistan jo tuon Offworld trading companyn. Kävin tarkastamassa tilanteen ja eihän siellä pelikirjastossa ollut. Epicin nettisivun kautta sain sitten normaalisti "ostettua" ja sen jälkeen peli päivittyi ihan normaalisti kirjastoon.
Tuo on ollut ennenkin jaossa ja löytyi kyllä omasta kirjastosta...
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 000
Mulla Epic väitti, että omistan jo tuon Offworld trading companyn. Kävin tarkastamassa tilanteen ja eihän siellä pelikirjastossa ollut. Epicin nettisivun kautta sain sitten normaalisti "ostettua" ja sen jälkeen peli päivittyi ihan normaalisti kirjastoon.
Tuo on ollut ennenkin jaossa ja löytyi kyllä omasta kirjastosta...
Näköjään reilu vuos sitten
1626450685070.png
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 209
Siis nuohan ovat yli viisi vuotta vanhoja mobiilipelejä? Tarjouksen laadusta voi olla montaa mieltä :think:
Kyllä tuolla ainakin lukee:
Available on: PC

Tuossa 16 näyttää olevan myös mobiiliversio saatavilla...
Ettet vain surfannu tuonne jollain mobiilivehkeellä ja sen takia niitä ehdottelee?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Ettet vain surfannu tuonne jollain mobiilivehkeellä ja sen takia niitä ehdottelee?
Ihan vain otin kantaa siihen, että kyseessä on yli viisi vuotta vanhat mobiilipelit joita nyt sattuu myös pystyä pelaamaan PC:llä. Ei siitä sen enempää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 718
Farming Simulatoreissa tuleva 22 taitaa olla ekaa 2008 julkasitua peliä lukuunottamatta ensimmäinen kahdella jaollinen joka *ei* ole mobiilipeli. Tähän mennessä kaikki sellaiset ovat olleet ja taas 17, 19, jne ovat olleet PC/konsoliversioita (kyllä, lasken Switchin mobiililaitteeksi kuten Vitankin... :p ).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 017
Onko teille tullut Humble Bundlesta tarjouksia? Itse sain $9/kk 3kk ajan Choice-tarjouksen, mutta noista tämän kuukauden peleistä ei iske mikään.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Onko teille tullut Humble Bundlesta tarjouksia? Itse sain $9/kk 3kk ajan Choice-tarjouksen, mutta noista tämän kuukauden peleistä ei iske mikään.
Sama tarjous tuli itselle. Viime jouluna nappasin $5/kk 6kk ajan Choice-tarjouksen, mutta ei siitä mielestäni paljoa kostunut. Bundlejen taso on selvästi laskussa.

Esim. tästä kuusta kiinnostaisi The Surge 2, mutta senkin saa 3-4€ hinnalla avainkaupasta. Suuri osa niistä avaimista tulee Humble Bundlesta kuitenkin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 609
Onko teille tullut Humble Bundlesta tarjouksia? Itse sain $9/kk 3kk ajan Choice-tarjouksen, mutta noista tämän kuukauden peleistä ei iske mikään.
Jatkuva plän tauoilla, nii antavat jatkuvasti sitä 4€ alennusta josko sittenkin ottaisin. Toki ei voi ottaa kahta kuukautta peräjälkeen, mutta kun ei meinaa enää olla sitä yhtäkään kuukautta mitä ottaa. Otat jonku nii siitä ne paremmat pelit on 2kk päästä epicissä ilmasena.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Onkos Pleikkarin kesätarjousten aikaan yleensä jaettu ilmaisia pelejä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Omakin tarjous tosta parhaasta Choicesta loppu justiinsa ja todennäkösesti tulee pistettyä taas kiinni. Jotenkin tuntuu et ton kermasimman tilauksen paras puoli on se Storen alennus, sillä saa uudetkin pelit aika kohtuuhintaan ja alennuksista sit vielä halvemmalla kamat. Tullu ostettua itelle ja kavereille paljon tolla menetelmällä kun parhaimmillaan se on -20% sen normihinnan päälle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 281
Itsellä on tuo classic tilaus choicesta ja olin pausettamassa tämän kuukauden, mutta antoivat taas 4$ alennuksen niin annoin sitten jäädä. Oikeastaan vain yksi peli listalla kiinnosti.

Yleisestikin kun hyviä pelejä ei enään nykyään myydä kuin harvoin alle 15$ niin miten voisi kuvitella että humblen 12$ paketteihin löytyisi kovin vetovoimaisia pelejä.

Kyllä epicin ilmaispelit ja 10€ alennukset on tarjonneet paljon parempaa pelattavaa jo kauan aikaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 236
Kuten Xbox Game Pass ketjuun aiemmin kirjoitin, on Humble Bundle yksi suurimmista "häviäjistä" koska todella moni Humble Monthly -paketin peli löytyy Xboxin Game Pass:sta joten vaikka hinta on itsessään todella halpa (8-12€), ei tätäkään viitsi maksaa koska tämän kuukauden pääpelit, Yakuza 3 ja The Surge 2 ovat juurikin molemmat XGP.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 609
Itsellä on tuo classic tilaus choicesta ja olin pausettamassa tämän kuukauden, mutta antoivat taas 4$ alennuksen niin annoin sitten jäädä. Oikeastaan vain yksi peli listalla kiinnosti.
Tämä alennus tarjotaan siis minusta niin kauan ku jatkat pausettamista. Ja siinä saa tosiaan kupongin, joka on voimassa sen kuun loppuun, eli voi pausettaa, ottaa kupongin ja pausettaa uudelleen jos haluaa vielä harkita. Mut siis joka kuukausi ne tyrkyttää tota kuponkia jos on pausettamassa 1+n kuukautta.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 845
Amazon Prime jäsenille Battlefield 1 ilmaiseksi Originiin. Tuolta saa ihan avaimen, jonka voi käyttää millä tahansa Origin tilillä.


Ensi kuun 2. päivä eteenpäin tarjolla Battlefield V
Kiitokset tästä! En tiedä saako tätä lunastettua amazon.de primella, mutta sain amazon.com:sta 30vrk ilmaisprimen, jolla lunastus ainakin onnistui :) Muuten kun tulee käytettyä vain saksan kauppaa, niin tiedoksi muillekin
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Onko Battlefield 1 vielä ottamisen arvoinen? Sen takia menisi 7 päivän kokeilujakso Primeä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 112
Sainkin sen jo ilmaiseksi, kun Ranskan Amazon antoi ilmaisen 30 päivä Prime -jakson. Netin mukaan tuolla pelillä olisi vielä pelaajiakin.
Pelaajissa on tosin huima prosentti huijareita. Mitään anti-cheatia tuossa kun ei tunnu olevan.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
837
Näyttää steamissakin olevan 4.79e, muualta alta eurolla.
Steamissa myytävä on Battlefield 1 Revolution eli sisältää DLCt. (Originassa maksaa pelkkä Premium Pass saman 4.79e kuin BF1 Revolution)
Mutta onko noista mitään hyötyä on sitten toinen juttu:

Battlefield 1 Revolution is the complete package containing:
  • Battlefield 1 base game — Experience the dawn of all-out war in Battlefield 1. Discover a world at war through an adventure-filled campaign, or join in epic team-based multiplayer battles with up to 64 players. Fight as infantry or take control of amazing vehicles on land, air, and sea.
  • Battlefield 1 Premium Pass — Plunge into 4 themed expansion packs with new multiplayer maps, new weapons, and more. (Expansion packs = They Shall Not Pass, In the Name of the Tsar, Turning Tides, Apocalypse)
  • The Red Baron Pack, Lawrence of Arabia Pack, and Hellfighter Pack — Get themed weapons, vehicles, and emblems based on the famous heroes and units.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 112
Onko sama juttu Bäfä V:ssä?
Ei lähellekään yhtä pahasti. BF5:ssä tulee joskus vastaan huijari mutta BF1:ssä sellainen on lähes joka pelissä. Eikä kyse ole vain perus aimbotista vaan myös kaikenlaisia instant revivejä kaikkialle karttaan ulottuvasti jne.
 
Liittynyt
04.05.2021
Viestejä
58
Amazon Prime jäsenille Battlefield 1 ilmaiseksi Originiin. Tuolta saa ihan avaimen, jonka voi käyttää millä tahansa Origin tilillä.


Ensi kuun 2. päivä eteenpäin tarjolla Battlefield V
Joko saitte otettua vitosen? Näyttää siltä kuin pelin jako ei olisi vielä aktiivinen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 424
Mielenkiintoista. Mulla ei ole Primeä, mutta tuosta linkistä sain koodin ja lisättyä pelin Originin tunnuksen alle.
En ollut jaksanut aikaisemmin klilkailla noita, mutta ilokseni huomasin, että se BF 1 tai mikä lie oli myös vielä napattavissa.
 
  • Tykkää
Reactions: njs
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
418
En ollut jaksanut aikaisemmin klilkailla noita, mutta ilokseni huomasin, että se BF 1 tai mikä lie oli myös vielä napattavissa.
Yes! Ja ehtii tuon mukaan keskiviikkona tai ehkä vielä torstainkin puolella, jos tuo Aug 4 on USA:n jonkun aikavyöhykkeen mukaan. :)
1627979305587.png


Ja Battlefield V näin
1627979727849.png


Jos ei sitten ole tarkoitus jatkaa sitä Amazon Primea trialin jälkeen, niin pitää muistaa lopettaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 017
Carto vähän kiinnostaa, mutta ei muut tämän kuun Humble-pelit. Ole yhteydessä, jos ostit tämän kuun Bundlen ja haluat vaihtaa sen johonkin peliin.

Leisure Suit Larry 1-7 ainakin löytyy vaihdossa ja vanhoja Humble-pelejä (pääasiassa näitä, niin jos olet ikitilaaja, niin voin pari euroa maksellakin).
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 707
Tuli törmättyä vähän outoon fiitseriin, koskien Amazon Primeä. Mulla oli se ilmainen kk. kokeilu noin kuukausi sitten normaalisti amazon.de kautta, siihen olisi saanut toisen kuukauden ilmaiseksi mutta en ottanut. Nyt nappasin //gaming.amazon.com kautta 7 päivää ilmaiseksi, kun //amazon.de ei ilmaiseksi tarjonnut, ja halusin nuo 1&5 Battlefieldit(ne saa kummatkin vielä tänään, toisen myöhemminkin). Olin tuolla kirjautuneena valmiiksi sisään.

Nyt sitten ihmettelin kun //Amazon.de, //amazon.com sekä //amazon.co.uk jne. muut maakohtaiset sivut eivät tunnista tuon prime jäsenyyden olevan voimassa. Ongelma olisi siis että miten sen saa irtisanottua, jos nuo ei tunnista sitä. Noh, ilmeisesti on erikseen olemassa "Amazon Prime Video", jonka saa tarvittaessa irtosanottua //www.primevideo.com. //linkit rikottu jotta foorumi näyttää ne sellaisenaan.

Ajattelin vaan jakaa kun tuossa meni hetki ihmetellessä että mistä on kyse, en tiedä onko uusi juttu.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 080
Tuli törmättyä vähän outoon fiitseriin, koskien Amazon Primeä. Mulla oli se ilmainen kk. kokeilu noin kuukausi sitten normaalisti amazon.de kautta, siihen olisi saanut toisen kuukauden ilmaiseksi mutta en ottanut. Nyt nappasin //gaming.amazon.com kautta 7 päivää ilmaiseksi, kun //amazon.de ei ilmaiseksi tarjonnut, ja halusin nuo 1&5 Battlefieldit(ne saa kummatkin vielä tänään, toisen myöhemminkin). Olin tuolla kirjautuneena valmiiksi sisään.

Nyt sitten ihmettelin kun //Amazon.de, //amazon.com sekä //amazon.co.uk jne. muut maakohtaiset sivut eivät tunnista tuon prime jäsenyyden olevan voimassa. Ongelma olisi siis että miten sen saa irtisanottua, jos nuo ei tunnista sitä. Noh, ilmeisesti on erikseen olemassa "Amazon Prime Video", jonka saa tarvittaessa irtosanottua //www.primevideo.com. //linkit rikottu jotta foorumi näyttää ne sellaisenaan.

Ajattelin vaan jakaa kun tuossa meni hetki ihmetellessä että mistä on kyse, en tiedä onko uusi juttu.
Noin se menee.

Ideana on, että noiden eri Amazonien Prime-palvelualueiden ulkopuolella Prime Videota myydään itsenäisenä palveluna osoitteessa primevideo.com. Ja samaan primevideo.comiin ohjataan myös, jos sen tilaa Prime Gamingin (Twitch Prime) kautta näillä periferia-alueilla.
 
Liittynyt
13.04.2019
Viestejä
156
Noin se menee.

Ideana on, että noiden eri Amazonien Prime-palvelualueiden ulkopuolella Prime Videota myydään itsenäisenä palveluna osoitteessa primevideo.com. Ja samaan primevideo.comiin ohjataan myös, jos sen tilaa Prime Gamingin (Twitch Prime) kautta näillä periferia-alueilla.
Ja sitten, kun ihmettelet, että mikä Amazon maksutus luottokortiltasi lähtee, niin muista katkaista myös primevideo.com -sivuston tilaus. Vaihtoehtoisesti voit ihmetellä asiaa Saksan Amazonin asiakaspalvelun kanssa ja saatat saada rahasi takaisin.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 938
Laitetaan tänne puolelle kun ei nyt ihan ilmanen ole eikä tarjous. Ilmasiks kerkee kuitenkin pelaa läpi.
How long to beatin mukaan päätarina keskimäärin 18 tuntia. Toki jos tumputtaa sivutehtävät jne, niin keskimäärin 30 tuntia.
Pelinä siis Farcry5 ja se on ilmasiks pelattavissa 5.8.2021 - 9.8.2021.
Ite aattelin kokeilla rykästä läpi ainakin ton pääjuonen tasolla.
Epic, Ubisoft connect, Ps, Xbox ja Stadia.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 267
Viestejä
4 189 631
Jäsenet
70 717
Uusin jäsen
Diavolo

Hinta.fi

Ylös Bottom