Pelitarjoukset (kaikki pelialustat) keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
183
1609587785251.png


Herra moderaattori voisi ottaa silmän käteen ja huomata, että nuo koodit ovat henkilökohtaisia.

1609588059484.png


"Postattu jo": QD8D2CK123WELAWUXF
Postaamani koodi: QD8DX96MI6SN0WOI1L
 
Liittynyt
19.07.2018
Viestejä
59
Epicissä ilmaiseksi Crying suns


Ja aikamoisen pommin heittää Epic Games, kun ensiviikolla tarjolla Star Wars Battlefront II (2017)

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
Epicissä ilmaiseksi Crying suns


Ja aikamoisen pommin heittää Epic Games, kun ensiviikolla tarjolla Star Wars Battlefront II (2017)

Battlefront 2 kuulunut jo pitkään EA Playn tarjontaan joten eipä tuo nyt kovin kummoinen pommi ole.
 
Liittynyt
06.12.2018
Viestejä
34
Tämä onkin ilmainen
No kai sen voi vaikka kaupanpäällisinä kuvitella tämän pelin osalta, kun se plussa on kuitenkin pakollinen jos tätä meinaa pleikkarilla pelata. Mutta siis lähinnä verrokkina tuolle EA Playlle, että tää on ollut jo liki ilmaisena jaossa, niin ei nyt välttämättä mikään jymyuutinen ole, että kohta saa Epicistä. Mutta onhan se ilmainen aina ilmainen.
 
Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
183
Kaikki koodit menneet jo, tiedoksi lähinnä kun ei kukaan viitsi ilmoittaa että otti koodin itselleen.
Aika turha tuolla on ilmoittaa näitä kun ei tuohon ketjuun saa postata mitään muuta kuin tarjouksia. Ja vielä turhempaa on odottaa että joku käy koodin kokeilemisen tai linkin klikkaamisen sijaan tarkistamassa tästä keskusteluketjusta onko joku mahdollisesti ilmoittanut käyttäneensä koodin.

Kannattaa tilata GOG:n uutiskirje niin tarjoukset tulee suoraan omaan laatikkoon.
 
Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
183
1610054113609.png


On tämä nyt saatana tarkkaa. Eikö oikeasti ole parempaa tekemistä?

En lahjoittanut peliä vaan linkkasin alennuskoodin. Se peli täytyy koodin jälkeen vielä ostaa.

Tuleeko alennuskoodit jatkossa postata lahjoitusketjuun?

E: Epicin (ja kaikkien muidenkin) ilmaispelit voi samalla vaivalla siivota pois tarjousketjusta. Ne eivät ole tarjouksia vaan lahjoituksia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.08.2019
Viestejä
267
Jos halutaan tarkkoja olla niin Epicin ilmaiset pelit ovat nimenomaan tarjouksia. Niissä kirjaimellisesti lasketaan hinta 0€ kohdalle 100% tarjouksella ja kukaan ei niitä lahjoita, vaan ne pitää käydä itse "ostamassa" /lunastamassa.

Ja ei sillä oikeasti ole mitään merkitystä. Hyvää alkanutta vuotta kaikille!
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 222
E: Epicin (ja kaikkien muidenkin) ilmaispelit voi samalla vaivalla siivota pois tarjousketjusta. Ne eivät ole tarjouksia vaan lahjoituksia.
Se on pikkasen eri asia linkata vaikka Epicistä ilmaispeli tuonne tarjousketjuun (jossa on teoriassa loputon määrä avaimia saatavilla, ellei rajoitettu määrä), kuin jonkun kertakäyttö koodien postailu.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 085
Sekä Big Fish Gamesilta koodilla FREEGAME294489 taas ilmainen peli koko kataloogista. Ite otin Point & Click pelin tiny & Tall: Gleipnir. Tuolta on ihan kauhea seuloa ne puhtaat point & click-pelit Hidden-Object-Gamejen joukosta. Tuon oli joku vinkannut, otin ilmaiseen testiin.
Kiitoksia. Valintani oli Jewel Match Solitaire: Atlantis Collector's Edition. (Olen pelannut joitain muita tuon sarjan pasianssipelejä Steamista.)
 
Liittynyt
30.09.2018
Viestejä
46
Kymmeniä tuhansia ilmaisia flash/shockwave/Java selainpelejä pelattavaksi ilman kyseisten liitännäisten asennusta BlueMaxima's Flashpoint projektin kautta: BlueMaxima's Flashpoint Voi myös valita lataako 2 gt paketin joka sisältää vain käyttöliittymän mutta pelit ladataan sitämukaa kun niitä pelaa vai täyden 500 gt paketin missä on aivan kaikki mahdollinen.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 006
Onhan tuo jo todella hyvä hinta Series X-versiolle, vaikka vähän aikaa joutuu odottamaankin. Tuskin ihan heti saa mitään versiota halvemmalla. Melkein itsekin jo tilasin, vaikka PC:llä jo pelattu peli läpi :)
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
285
Cyberpunk 2077 PC, yksi kpl näytti olevan vielä jäljellä. Cyberpunk 2077 PC | Karkkainen.com verkkokauppa

Hinta: 16,47€

Cyberpunk 2077 Xbone, yli 20 kpl jäljellä.
Cyberpunk 2077 Xbone | Karkkainen.com verkkokauppa

Hinta: 17,97€

Edit: PC-versiot näköjään meni
Tilailikos joku tuolta Kärkkäiseltä niitä muitakin tarjouspelejä? Itse en tätä Cyberpunkkia ottanut, mutta siellä oli valtavasti muitakin PS4 ja Switch pelejä hyvillä tarjousprosenteilla ja kaikki pelit mitä itse tilasin oli usean kappaleen varastosaldolla vielä tilaukseni jälkeenkin. Tänään tuli kuitenkin sähköpostia että jokainen tilaamani (7 eri) peliä on "päässyt loppumaan varastosta". Että sellaisia hintavir... eikun siis tarjouksia tälläkertaa.
 
Liittynyt
13.06.2019
Viestejä
274
Tilailikos joku tuolta Kärkkäiseltä niitä muitakin tarjouspelejä? Itse en tätä Cyberpunkkia ottanut, mutta siellä oli valtavasti muitakin PS4 ja Switch pelejä hyvillä tarjousprosenteilla ja kaikki pelit mitä itse tilasin oli usean kappaleen varastosaldolla vielä tilaukseni jälkeenkin. Tänään tuli kuitenkin sähköpostia että jokainen tilaamani (7 eri) peliä on "päässyt loppumaan varastosta". Että sellaisia hintavir... eikun siis tarjouksia tälläkertaa.
Tilasin 2 peliä, toisessa oli varastosaldona vain 1kpl. Eilen aamulla tuli sähköpostia että pelit lähetetty..
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Tilailikos joku tuolta Kärkkäiseltä niitä muitakin tarjouspelejä? Itse en tätä Cyberpunkkia ottanut, mutta siellä oli valtavasti muitakin PS4 ja Switch pelejä hyvillä tarjousprosenteilla ja kaikki pelit mitä itse tilasin oli usean kappaleen varastosaldolla vielä tilaukseni jälkeenkin. Tänään tuli kuitenkin sähköpostia että jokainen tilaamani (7 eri) peliä on "päässyt loppumaan varastosta". Että sellaisia hintavir... eikun siis tarjouksia tälläkertaa.
Black Fridayn aikoihin oli Kärkkäisellä mm. v. 2020 julkaistuja PS4-pelejä hyvässä alessa ja tuolloin niitä lopulta suostuivat jälkitoimittamaan, vaikka aluksi ehtivätkin hyvittää tilauksen varaston loputtua. Ei ole kuitenkaan mitään EOL tavaraa, että voisi oikeasti loppua.
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
171
Tilailikos joku tuolta Kärkkäiseltä niitä muitakin tarjouspelejä? Itse en tätä Cyberpunkkia ottanut, mutta siellä oli valtavasti muitakin PS4 ja Switch pelejä hyvillä tarjousprosenteilla ja kaikki pelit mitä itse tilasin oli usean kappaleen varastosaldolla vielä tilaukseni jälkeenkin. Tänään tuli kuitenkin sähköpostia että jokainen tilaamani (7 eri) peliä on "päässyt loppumaan varastosta". Että sellaisia hintavir... eikun siis tarjouksia tälläkertaa.
Itse tilasin tuon Cyberpunkin PC-version, josta näkyi tilaushetkellä että 2 kpl jäljellä. Seuraavana päivänä tuli vahvistus, että tuote pakattu kuljetusta varten.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 405
Vituttaa että meni ohi tuo kärkkäisen tarjous CP:stä. Tuskin tulee tarjolle enää 27.1 mennessä(?)
 
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
239
Vituttaa että meni ohi tuo kärkkäisen tarjous CP:stä. Tuskin tulee tarjolle enää 27.1 mennessä(?)
Itse laitoin toisesta pelistä asiakaspalvelulle viestin, jos sitä vielä tulisi saataville ennen 27.1. Eihän sitä tiedä, jos vaikka onnistuisi sitä kautta :)

E: Ei siis onnistu, mutta tulipa kokeiltua..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 596
Muutama ihan ok pelitarjous Verkkokaupassa:
Kiitos tämän linkkaajalle. Lähti immortals fenix tilaukseen vaikka en ollut suunnitellut pelaavani. Cyberpunkin collectoria myös harkitsin, mutta odotettaan kiltisti ps5 versiota ja kaikkia patcheja ennen ostoa.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 596
Mitäs tämä tarkoittaa? itse juuri mietin, että pitäisikö ostaa tuo ps4:sen versio vai ennustaa tulevaa ja ostaa Ps5.
Ps4 versio päivittyy siis uusimmalla pleikalla tähän ps5 versioon eli nopeampi fps yms herkut, jotka tulee pleikkari vitosella. Ei siis haittaa vaikka sulla olisi tuo ps4 versio=saat sillä kummatkin.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
174
Ps4 versio päivittyy siis uusimmalla pleikalla tähän ps5 versioon eli nopeampi fps yms herkut, jotka tulee pleikkari vitosella. Ei siis haittaa vaikka sulla olisi tuo ps4 versio=saat sillä kummatkin.
Aah tämä selittääkin, en ole pitkään aikaan seurannut Ps5 uutisointia. Kiitos!
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 596


Tämän halvemalla tuskin saa enään PS:lle Witcher 3 goty pakettia ja sillä on hyvä valmistutua PS5 versioon jos ei omista jo.


9,99€ jää hinnaksi.
Itse ostin aikoinaan julkkarissa, mutta en ole pelannut lähelläkään läpi. Odotan tätä ps5 updatea, jotta voisi pelata alusta loppuun koko komeudessaan. Onko tuo 9,99e hyvä hinta dlc matskuista jos omistaa jo pääpelin?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
450
En tiedä onko turhaa enään pistää mutta
Tampereen Lielahden Gigantissa oli kassalla
2 x Warhammer Inquistor Martyr PS4 3 €
1 x Marvel vs Capcom Infinite Xbox One 3 €
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Itse ostin aikoinaan julkkarissa, mutta en ole pelannut lähelläkään läpi. Odotan tätä ps5 updatea, jotta voisi pelata alusta loppuun koko komeudessaan. Onko tuo 9,99e hyvä hinta dlc matskuista jos omistaa jo pääpelin?
On. Ne lisärit sisältää paljon pelattavaa ja tarinallisestikkin ovat sieltä paremmasta päästä. 10€ on suorastaan rikollisen halpa hinta noista.
 

Kleimo

Töysäläinen
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
579
Miksihän tuota ei saa tilille?
Lisää se pääpeli ensin.

 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
1 391
Lisää se pääpeli ensin.

Pääpeliähän vain pelataan ilmaiseksi, eli ei voi lisätä tilille? Mullakaan ton tarjouksen lisäys tilille ei onnistu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
XCOM 2 Steamissa nyt -92%, eli 4€.

Koetin ostaa tätä kaverille ja nyt se on ollut jo 5min tilassa "Working".. Toivottavasti se tästä..

edit:
1612718129491.png


Kai sitten rahat loppui Paypalista tai jotain..
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Koetin ostaa tätä kaverille ja nyt se on ollut jo 5min tilassa "Working".. Toivottavasti se tästä..

edit:


Kai sitten rahat loppui Paypalista tai jotain..
Liittyisiköhän siihen vuoden alusta tulleeseen muutokseen, että kaikki ostot vaatii vahvan tunnistautumisen. Tuosta johtuen ollut ainakin omalla kohdalla vaikeuksia saada Amazon-tilauksia läpi, koska jostain syystä ei joka kerta pyydä kirjautumaan verkkopankkiin luottokortilla maksaessa. Pitänyt sitten vaihtaa toisen pankin korttia käyttöön, jotta on saanut tilauksen toimitukseen.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 620
Voi hyvinki johtua, paypal lähettää ainakin itellä nykyään tekstarilla koodin, jolla pitää vahvistaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Nyt sain toimimaan. Täytyy katsella 2FA:ta PayPalin kanssa, jos sillä ongelmat poistuisi.. Tai siis tuli viestiä, että "transaction failed", tein ihan samalla tavalla toisen oston - ja toimi..

--

Hieno peli, suosittelen.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 222
Borderlands 3 Ultimate edition. Näyttäisi sisältävän kaikki lisäosat. Oston jälkeen saa valita ottaako Steam vai Epic-version.

Hinta 19,99e tai 16,99e jos on Humble Choice-tilaaja. Hassua että Super Deluxe on tuolla kalliimpi, vaikka tuo Ultimate sisältää senkin.

Minulla näyttää hinnaksi 99e tällä hetkellä, olisiko tuossa ollut virhe?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 396
Viestejä
4 197 257
Jäsenet
70 901
Uusin jäsen
juujepjoo

Hinta.fi

Ylös Bottom