Herra moderaattori voisi ottaa silmän käteen ja huomata, että nuo koodit ovat henkilökohtaisia.
"Postattu jo":
Postaamani koodi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Battlefront 2 kuulunut jo pitkään EA Playn tarjontaan joten eipä tuo nyt kovin kummoinen pommi ole.Epicissä ilmaiseksi Crying suns
Crying Suns | Download and Buy Today - Epic Games Store
Download and play Crying Suns at the Epic Games Store. Check for platform availability and price!www.epicgames.com
Ja aikamoisen pommin heittää Epic Games, kun ensiviikolla tarjolla Star Wars Battlefront II (2017)
STAR WARS™ Battlefront™ II: Celebration Edition
Put your mastery of the blaster, lightsaber, and the Force to the test online and offline in STAR WARS™ Battlefront™ II: Celebration Editionwww.epicgames.com
Battlefront 2 kuulunut jo pitkään EA Playn tarjontaan joten eipä tuo nyt kovin kummoinen pommi ole.
Tämä onkin ilmainenJa oli Pleikkarin puolella myös plussa pelinä jo viime kesänä.
Tämä onkin ilmainen
Aika turha tuolla on ilmoittaa näitä kun ei tuohon ketjuun saa postata mitään muuta kuin tarjouksia. Ja vielä turhempaa on odottaa että joku käy koodin kokeilemisen tai linkin klikkaamisen sijaan tarkistamassa tästä keskusteluketjusta onko joku mahdollisesti ilmoittanut käyttäneensä koodin.Kaikki koodit menneet jo, tiedoksi lähinnä kun ei kukaan viitsi ilmoittaa että otti koodin itselleen.
Se on pikkasen eri asia linkata vaikka Epicistä ilmaispeli tuonne tarjousketjuun (jossa on teoriassa loputon määrä avaimia saatavilla, ellei rajoitettu määrä), kuin jonkun kertakäyttö koodien postailu.E: Epicin (ja kaikkien muidenkin) ilmaispelit voi samalla vaivalla siivota pois tarjousketjusta. Ne eivät ole tarjouksia vaan lahjoituksia.
Sekä Big Fish Gamesilta koodilla FREEGAME294489 taas ilmainen peli koko kataloogista. Ite otin Point & Click pelin tiny & Tall: Gleipnir. Tuolta on ihan kauhea seuloa ne puhtaat point & click-pelit Hidden-Object-Gamejen joukosta. Tuon oli joku vinkannut, otin ilmaiseen testiin.
Eli ilmeisesti tuonne Namcolle pitää luoda tili jonka jälkeen saa Steam-koodin? Vai jotenkin muuten kikkailemalla?Little Nightmares ilmaiseksi Steamiin.
LITTLE NIGHTMARES [PC Download] | Bandai Namco Ent. - Official Store
Kyllä, teet tilin ja ostat pelin (ilmaiseksi) heidän kaupasta.Eli ilmeisesti tuonne Namcolle pitää luoda tili jonka jälkeen saa Steam-koodin?
Taitaa olla avaimet loppu tällä hetkellä.Eli ilmeisesti tuonne Namcolle pitää luoda tili jonka jälkeen saa Steam-koodin? Vai jotenkin muuten kikkailemalla?
Et montaa viestiä jaksanut kelata ylöspäin.STAR WARS™ Battlefront™ II: Celebration Edition
Put your mastery of the blaster, lightsaber, and the Force to the test online and offline in STAR WARS™ Battlefront™ II: Celebration Editionwww.epicgames.com
Pitihän se XBonelle pistää tilaten. Saa odotella rauhassa hyllyllä päivityksiä,kun ei ole kiire mihinkäänCyberpunk 2077 PC, yksi kpl näytti olevan vielä jäljellä. Cyberpunk 2077 PC | Karkkainen.com verkkokauppa
Hinta: 16,47€
Cyberpunk 2077 Xbone, yli 20 kpl jäljellä.
Cyberpunk 2077 Xbone | Karkkainen.com verkkokauppa
Hinta: 17,97€
Edit: PC-versiot näköjään meni
Tilailikos joku tuolta Kärkkäiseltä niitä muitakin tarjouspelejä? Itse en tätä Cyberpunkkia ottanut, mutta siellä oli valtavasti muitakin PS4 ja Switch pelejä hyvillä tarjousprosenteilla ja kaikki pelit mitä itse tilasin oli usean kappaleen varastosaldolla vielä tilaukseni jälkeenkin. Tänään tuli kuitenkin sähköpostia että jokainen tilaamani (7 eri) peliä on "päässyt loppumaan varastosta". Että sellaisia hintavir... eikun siis tarjouksia tälläkertaa.Cyberpunk 2077 PC, yksi kpl näytti olevan vielä jäljellä. Cyberpunk 2077 PC | Karkkainen.com verkkokauppa
Hinta: 16,47€
Cyberpunk 2077 Xbone, yli 20 kpl jäljellä.
Cyberpunk 2077 Xbone | Karkkainen.com verkkokauppa
Hinta: 17,97€
Edit: PC-versiot näköjään meni
Tilailikos joku tuolta Kärkkäiseltä niitä muitakin tarjouspelejä? Itse en tätä Cyberpunkkia ottanut, mutta siellä oli valtavasti muitakin PS4 ja Switch pelejä hyvillä tarjousprosenteilla ja kaikki pelit mitä itse tilasin oli usean kappaleen varastosaldolla vielä tilaukseni jälkeenkin. Tänään tuli kuitenkin sähköpostia että jokainen tilaamani (7 eri) peliä on "päässyt loppumaan varastosta". Että sellaisia hintavir... eikun siis tarjouksia tälläkertaa.
Tilailikos joku tuolta Kärkkäiseltä niitä muitakin tarjouspelejä? Itse en tätä Cyberpunkkia ottanut, mutta siellä oli valtavasti muitakin PS4 ja Switch pelejä hyvillä tarjousprosenteilla ja kaikki pelit mitä itse tilasin oli usean kappaleen varastosaldolla vielä tilaukseni jälkeenkin. Tänään tuli kuitenkin sähköpostia että jokainen tilaamani (7 eri) peliä on "päässyt loppumaan varastosta". Että sellaisia hintavir... eikun siis tarjouksia tälläkertaa.
Itse tilasin tuon Cyberpunkin PC-version, josta näkyi tilaushetkellä että 2 kpl jäljellä. Seuraavana päivänä tuli vahvistus, että tuote pakattu kuljetusta varten.Tilailikos joku tuolta Kärkkäiseltä niitä muitakin tarjouspelejä? Itse en tätä Cyberpunkkia ottanut, mutta siellä oli valtavasti muitakin PS4 ja Switch pelejä hyvillä tarjousprosenteilla ja kaikki pelit mitä itse tilasin oli usean kappaleen varastosaldolla vielä tilaukseni jälkeenkin. Tänään tuli kuitenkin sähköpostia että jokainen tilaamani (7 eri) peliä on "päässyt loppumaan varastosta". Että sellaisia hintavir... eikun siis tarjouksia tälläkertaa.
Itse laitoin toisesta pelistä asiakaspalvelulle viestin, jos sitä vielä tulisi saataville ennen 27.1. Eihän sitä tiedä, jos vaikka onnistuisi sitä kauttaVituttaa että meni ohi tuo kärkkäisen tarjous CP:stä. Tuskin tulee tarjolle enää 27.1 mennessä(?)
Kiitos tämän linkkaajalle. Lähti immortals fenix tilaukseen vaikka en ollut suunnitellut pelaavani. Cyberpunkin collectoria myös harkitsin, mutta odotettaan kiltisti ps5 versiota ja kaikkia patcheja ennen ostoa.Muutama ihan ok pelitarjous Verkkokaupassa:
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Mitäs tämä tarkoittaa? itse juuri mietin, että pitäisikö ostaa tuo ps4:sen versio vai ennustaa tulevaa ja ostaa Ps5.Immortalsin gold edition ps4:lle lähti, kiitos @romujk
ps4 versiossakin siis ilmainen upgrade ps5:lle hoxhox.
Ps4 versio päivittyy siis uusimmalla pleikalla tähän ps5 versioon eli nopeampi fps yms herkut, jotka tulee pleikkari vitosella. Ei siis haittaa vaikka sulla olisi tuo ps4 versio=saat sillä kummatkin.Mitäs tämä tarkoittaa? itse juuri mietin, että pitäisikö ostaa tuo ps4:sen versio vai ennustaa tulevaa ja ostaa Ps5.
Aah tämä selittääkin, en ole pitkään aikaan seurannut Ps5 uutisointia. Kiitos!Ps4 versio päivittyy siis uusimmalla pleikalla tähän ps5 versioon eli nopeampi fps yms herkut, jotka tulee pleikkari vitosella. Ei siis haittaa vaikka sulla olisi tuo ps4 versio=saat sillä kummatkin.
Immortals Fenyx Rising Can Be Upgraded from PS4 to PS5 for Free - Push SquareMitäs tämä tarkoittaa? itse juuri mietin, että pitäisikö ostaa tuo ps4:sen versio vai ennustaa tulevaa ja ostaa Ps5.
Tämän halvemalla tuskin saa enään PS:lle Witcher 3 goty pakettia ja sillä on hyvä valmistutua PS5 versioon jos ei omista jo.
The Witcher 3: Wild Hunt
Jos ostat tämän pelin, saat seuraavan sukupolven päivityksen ilmaiseksi 14. joulukuuta The Witcher 3 Wild Hunt on tarinapainotteinen seuraavan sukupolven roolipeli, joka sijoittuu upeaan avoimeen universumiin täynnä tärkeitä päätöksiä ja niistä koituvia seuraamuksia. The Witcher -pelissä olet...store.playstation.com
9,99€ jää hinnaksi.
On. Ne lisärit sisältää paljon pelattavaa ja tarinallisestikkin ovat sieltä paremmasta päästä. 10€ on suorastaan rikollisen halpa hinta noista.Itse ostin aikoinaan julkkarissa, mutta en ole pelannut lähelläkään läpi. Odotan tätä ps5 updatea, jotta voisi pelata alusta loppuun koko komeudessaan. Onko tuo 9,99e hyvä hinta dlc matskuista jos omistaa jo pääpelin?
Miksihän tuota ei saa tilille?
Lisää se pääpeli ensin.Miksihän tuota ei saa tilille?
Lisää se pääpeli ensin.
World of Warships on Steam
Immerse yourself in thrilling naval battles and assemble an armada of over 600 ships from the first half of the 20th century — from stealthy destroyers to gigantic battleships. Change the look of your ship, choose upgrades to suit your play style, and go into battle with other players!store.steampowered.com
Piisas että klikkas sitä play now jolloin se lisää sen sun tilille.Pääpeliähän vain pelataan ilmaiseksi, eli ei voi lisätä tilille? Mullakaan ton lisärin lisäys tilille ei onnistu.
Miksihän tuota ei saa tilille?
XCOM 2 Steamissa nyt -92%, eli 4€.
Save 95% on XCOM® 2 on Steam
XCOM 2 is the sequel to XCOM: Enemy Unknown, the 2012 award-winning strategy game of the year. Earth has changed and is now under alien rule. Facing impossible odds you must rebuild XCOM, and ignite a global resistance to reclaim our world and save humanity.store.steampowered.com
Liittyisiköhän siihen vuoden alusta tulleeseen muutokseen, että kaikki ostot vaatii vahvan tunnistautumisen. Tuosta johtuen ollut ainakin omalla kohdalla vaikeuksia saada Amazon-tilauksia läpi, koska jostain syystä ei joka kerta pyydä kirjautumaan verkkopankkiin luottokortilla maksaessa. Pitänyt sitten vaihtaa toisen pankin korttia käyttöön, jotta on saanut tilauksen toimitukseen.Koetin ostaa tätä kaverille ja nyt se on ollut jo 5min tilassa "Working".. Toivottavasti se tästä..
edit:
Kai sitten rahat loppui Paypalista tai jotain..
Selaimella ei kaiketikaan voi, mutta Steamista kyllä onnistuu.Toi on ilmaispeli, eli ei voi rekisteröidä tilille niin kuin joissain aikarajoitetuissa ilmaistarjouksissa
Mulla näyttää hinnaksi 14,81€Kuinka paljon Xcom2 "complete the set" bundle maksaa Steamissa jos omistaa pelkän perusversion?
Minulla näyttää hinnaksi 99e tällä hetkellä, olisiko tuossa ollut virhe?Borderlands 3 Ultimate edition. Näyttäisi sisältävän kaikki lisäosat. Oston jälkeen saa valita ottaako Steam vai Epic-version.
Hinta 19,99e tai 16,99e jos on Humble Choice-tilaaja. Hassua että Super Deluxe on tuolla kalliimpi, vaikka tuo Ultimate sisältää senkin.
The Humble Store: Great games. Fantastic prices. Support charity.
Use of this product requires agreement to the following third party end user license agreement: http://www.take2games.com/eula/ Borderlands 3 Ultimate Edition is the quintessential Borderlands 3 experience, featuring the award-winning base game plus all 6 content add-ons and the full collection...www.humblebundle.com
Minulla näyttää hinnaksi 99e tällä hetkellä, olisiko tuossa ollut virhe?
Näköjään, mutta onneksi kerkesin nappaamaan tuon Mafian Turbo alennetulla hinnalla
Näköjään, mutta onneksi kerkesin nappaamaan tuon Mafian Turbo alennetulla hinnallaHumblen Mafia/BL3 tarjoukset taisivat olla hintavirheitä.