Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos et ole kuitenkaan avannut sitä niin sieltä "Manage order" linkin takaa löytyy namiska "Cancel order". Sitä kautta voisi kuvitella saavansa refundin.
Not refundableEnixin jouluhöpläytyksen sisältö ilmeisesti:
Lightning Returns: Final Fantasy XIII
Goetia
Legacy of Kain Soul Reaver 1 & 2
Hitman Intro Pack
Hitman Go: Definitive Edition
Tomb Raider Underworld
20% off next purchase
50% off Hitman upgrade
Oli kyl nii susi paketti, että tairampa pistää refundin. Ei ollu itelle mitää eikä myöskää lahjakohteellekkaan. Jostain Underworldista ei iha seittemää euroa halua maksaa =P
Klikkasit siis "Cancel order" ennen kuin katsoit avaimet, vai sen jälkeen?Not refundable![]()
Dear XXX,
Following your instructions, we have cancelled and refunded this order xxxxxx. You should receive returned funds within 7 business days.
If you have any questions, please don't hesitate contacting us.
The Square Enix EU Team
Noh se oli 6,50 e annoin vaan kavereille lahjaksKlikkasit siis "Cancel order" ennen kuin katsoit avaimet, vai sen jälkeen?
Itse en klikannut "Unlock keys" -linkkiä vaan suoraan "manage order / Cancel order" ja nyt tuo on "pending cancellation" -tilassa.
Eikös EU:ssa ole samankaltainen "etäoston" palautusoikeus kuin suomessa yleensäkin? Siis varsinkin jos tuotetta ei ole otettu käyttöön...
Olipa pettymys tuo paketti, taitaa jäädä vuoden päästä ostamatta.![]()
Mass effect 2 ilmaisena originissa.
Biowarelta saattaa muitakin tulla tällä viikolla joten tarkkana.
http://www.polygon.com/2016/12/20/14021238/mass-effect-2-free-pc-origin?platform=hootsuite@Sadness Pystytkö laittamaas suoraa linkkiä mistä moinen löytyy?Mulla kyllä näkyy hinta tuolle vaikka oon kirjautunut sisään..
Update: Mass Effect 2 is no longer showing as free through Origin. Previously, the $19.99 game was listed as “100 percent off” through EA’s service.
@Sadness Pystytkö laittamaas suoraa linkkiä mistä moinen löytyy?Mulla kyllä näkyy hinta tuolle vaikka oon kirjautunut sisään..
Saman jutun kommenteissa veikkasivat, että tuli vähän liian ajoissa, eli saattaa tulla takasikki vielä tän päivän sisällä. Jos kerta viitenä päivänä ilmasta tarjolla, nii mikä se tän päivän juttu sit on jos ei tuo.http://www.polygon.com/2016/12/20/14021238/mass-effect-2-free-pc-origin?platform=hootsuite
Näemmä kuitenkin jotkut kerineet saamaan pelin ilmaisena.
Olikohan EA kikka saada ihmiset käymään origin sivustolla?
Tämä on nyt se Hitmanin koko season eli koko peli? Ei mikään yksittäinen episodi kuten tuossa Square enixin lahjassa (joka oli lahjana samaa luokkaa kuin mummon villasukat).HITMAN™ The Full Experience $15 (Steam)
http://www.gamestop.com/pc/games/hitman-full-experience/123742
Tämä on nyt se Hitmanin koko season eli koko peli? Ei mikään yksittäinen episodi kuten tuossa Square enixin lahjassa (joka oli lahjana samaa luokkaa kuin mummon villasukat).
Siinä vain tuommoinen pieni sivuhuomautus: "Downloads to U.S. addresses only"On koko hoito.
Paypaliin feikkiosoite väliaikaisesti ja ei ole aluerajoitettu.Siinä vain tuommoinen pieni sivuhuomautus: "Downloads to U.S. addresses only"
Riittäköhän myus.comin feikkiosoite vai onko itse steam-peli aluerajoitettu?
Halvempi ja helpompi kevyellä VPN-kikkailulla suoraan Steamista.Siinä vain tuommoinen pieni sivuhuomautus: "Downloads to U.S. addresses only"
Riittäköhän myus.comin feikkiosoite vai onko itse steam-peli aluerajoitettu?
Ei minulla ainakaan mene mikään kortti läpi vaikka tein uuden Paypalin feikkiosoitteella.Paypaliin feikkiosoite väliaikaisesti ja ei ole aluerajoitettu.
Siltä tämä vähän vaikuttaa. No, tulipahan testattua.Halvempi ja helpompi kevyellä VPN-kikkailulla suoraan Steamista.![]()
Enixin jouluhöpläytyksen sisältö ilmeisesti:
Lightning Returns: Final Fantasy XIII
Goetia
Legacy of Kain Soul Reaver 1 & 2
Hitman Intro Pack
Hitman Go: Definitive Edition
Tomb Raider Underworld
20% off next purchase
50% off Hitman upgrade
Oli kyl nii susi paketti, että tairampa pistää refundin. Ei ollu itelle mitää eikä myöskää lahjakohteellekkaan. Jostain Underworldista ei iha seittemää euroa halua maksaa =P
Tämä on nyt se Hitmanin koko season eli koko peli? Ei mikään yksittäinen episodi kuten tuossa Square enixin lahjassa (joka oli lahjana samaa luokkaa kuin mummon villasukat).
Miten "syvälle" PayPaliin se pitää saada kun tulee:Hitman Intro Pack $3.74
Hitman Upgrade Pack $12.49
Käytä mobiiliversiota, niin pääset ohittamaan maarajoitusta. Osoitteeksi USA-osoite ja maksu kortilla/PayPalilla.
Ei minullakaan mene Mastercard tai Visa läpi vaikka tein näitä kikkailuja varten toisen ns. jenkkipaypalin. Nykyäänhän Paypalissa on nationality eli omaan "suomitiliin" ei voi lisätä ulkomaalaisia osoitteita.Lisää PayPaliin USA-osoitteen?
Juu, toki oli lisätty PayPaliin osoitteeksi mutta silti ei kelvannut. En tiedä mikä olisi ollut tilanne jos olisi pelkällä saldolla yrittänyt maksaa (ei ollut tarpeeksi).Lisää PayPaliin USA-osoitteen?
Juu, toki oli lisätty PayPaliin osoitteeksi mutta silti ei kelvannut. En tiedä mikä olisi ollut tilanne jos olisi pelkällä saldolla yrittänyt maksaa (ei ollut tarpeeksi).
Tuohon Square Enixin joulupakettiin liittyen:
Nyt SE:n sivuilla on Hitman Upgrade Pack (Episodes 2-7) tarjouksessa 20 eurolla. Joulupaketin koodilla saa tuosta vielä 50% pois, vaikka kupongissa luki että "Coupon Valid date: 16/01/2017 to 30/01/2017". Just ostin itse.
Muutakin on tarjouksessa, joten se toinen joululahjakoodi (20% pois seuraavasta ostoksesta) toiminee myös.
Edit: Ei hyväksynyt tuota -20%-koodia, kun yritin Deus Exiä ja muutamia FF:iä ostaa.
Steam ale alkaa tänään klo 20.00 oletan että parempia tarjouksia siellä kuin enixin kaupassa ja uusin deus ex on -67%.
Katotaan nyt ne tarjoukset ensin ja tehdään ostopäätökset sen pohjalta.Mitäs popula meinas hommata steam alesta jos mitään?
Ihtelle lähtee aika ohkanen valikoima luultavasti jos aleprosenteissa ei oo mitää huikeita pudotuksia.Mitäs popula meinas hommata steam alesta jos mitään?
Mitäs popula meinas hommata steam alesta jos mitään?
Noh kattoo vähön mitä oli autumissa niin saa aika hyvän idean.Katotaan nyt ne tarjoukset ensin ja tehdään ostopäätökset sen pohjalta.![]()
witcher 3:n saa noin 12€:lla ostettua. Tomb Raider maksaa aika tarkalleen sen 20€ halvimmillaan.
http://www.cdkeys.com/pc/games/the-witcher-3-wild-hunt-pc-cd-key@neoflix Hei mistäs Noituja 3 tuohon hintaan?![]()
http://www.cdkeys.com/pc/games/the-witcher-3-wild-hunt-pc-cd-key
12€ ja goty sitten 26€(Molemmat isommat expansionit mukana) joten hinta enemmän kuin kohdallaan tuossa 26€:ssa.
Tuoltakin olen ostanut ja toiminut hyvin, löysit halvimmanGOTY editionia saa 20.25€ ainakin täältä. Useampia pelejä ostettu useamman vuoden aikana ja hyvin toimii.