escalibur
"Random Tech Channel" @ YouTube
Titanfall 2 29,97€
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Green Man Gamingissa Cities: Skylines 6,29 euroa ja koodilla kai vielä 10 % pois. Kannattaisikohan tuo jo hankkia? Pelkään, että jaksan räpeltää sitä viisi minuuttia ennen kyllästymistä..
Katos joo. Perkele ku ei oo Lahden GameStopissa.Steam linkkiä olen kanssa haeskellut ja tuon saa vielä Gamestopista samaan hintaan niin ei tule postimaksujakaan. Kunhan vaan kerkiäisi käydä hakemassa
Giganttiin tulossa 4,99€ hinnalla!Green Man Gamingissa Cities: Skylines 6,29 euroa ja koodilla kai vielä 10 % pois. Kannattaisikohan tuo jo hankkia? Pelkään, että jaksan räpeltää sitä viisi minuuttia ennen kyllästymistä..
Giganttiin tulossa 4,99€ hinnalla!
Edit: Olikin ylempänä jo!
Puolilta öin nuo tarjoukset astuu voimaan...Niin siellä lukee, mutta ainakaan vielä peliä ei sieltä löydy tuohon hintaan.. ehkä huomenna sitten..
Onkos nuo Gigantin MAC Call of Duty 4:t Steam-avaimia jotka toimii myös Windowsilla?
Pitäisi olla.
Jos ei ole varmaa tietoa, että nämä ovat Gigantilla juuri Steam-avaimia, niin itse en luottaisi. Tätä peliä on myyty ja myydään myös ei-Steam-versiona.
Voikohan tuohon teknisen tiedon kohtaan Verkkotili: Steam luottaa?
Esim. Pillars of Eternityssä on tuo mainittu, mutta sitten puhutaan lisätiedoissa, että voi ladata tuotteen myös gigantin Omat tiedot -sivun kautta.. Ja tuo kans Mac-versiona saatavana eli molemmat PC/Mac tulee samalla ostolla, se vois viitata Steam-avaimeen
Dark Soulsissa ei taas ole mainittu Verkkotili: Steam.. Mielummin kuitenkin ottaisi aina Steam-versiot
Ok, tattista, täytyypä varmaan pistää ostoon sitten molemmatJos lukee Steam, niin silloin menee kyllä varmasti Steamiin. Jos taas ei lue, niin silloin ei välttämättä.
Dark Souls 1:ssä lienee kyse siitä, että sen avaimet oli alun perin Games for Windows Liveen, ja siitä tuli vasta jälkeenpäin puhtaasti Steamworks-peli. Samat alkuperäiset avaimet kuitenkin käyvät Steamiin.
Mulla näyttää $59,99, onko tuohon joku koodi olemassa?Hitman The Full Experience $14,99 (Steam)
http://www.gamestop.com/pc/games/hitman-full-experience/123742
Näköjään loppui kasin maissa..Mulla näyttää $59,99, onko tuohon joku koodi olemassa?
Sielläpä on nykyään tiheästi aleja. Juuri vasta Black Friday alemyynti loppui.GOG.comissa Winter Sale. Voi napata Neverwinter Nights Diamond Editionin ilmaiseksi.
tuoltahan noita hintoja voi kyylätä https://www.steamprices.com/eu/app/317620/space-hulk-ascension
Kävin jo ennen yhdeksää tuota creed 3:sta kyyläämässä mutta ei ollut sillon vielä tarjolla. Nyt on napsittu ja tätä tulee varmasti pelattuakin.
Jep.Ei ole kiire sitä saada kun se on koko kuukauden ubi30 tarjous vaikka se on tossa joulukalenterissakin