Pelipöytäkoneen hankinta

Liittynyt
16.01.2024
Viestejä
10
Moro,
Oon hankkimassa uutta pöytäkonetta lähinnä cs2 pelailuun 1080p 165hz low graffoilla ja oon tässä tullut siihen päätökseen, että en itse viitsi lähtee sekoilemaan koneen kokoamisen kanssa. Budjetti on n. 900-1200€ paikkeilla ja oon päätynyt nyt näihin seuraaviin vaihtoehtoihin. Olisi kiva tietää hyvät ja huonot puolet kyseisistä koneista ja mikä on 300€ hintaeroiltaan järkevin valinta.

Käsittääkseni benchmark testien perusteella kyseinen kone on hieman liian tehoton cs2 pelaamiseen sillä fps on about 150 keskimäärin? Vai meneekö samaan kastiin taitonetin koneen kanssa koska siinä huono cpu?

Käsittääkseni tämä on tehokkain valinta näistä, mutta myös ylivoimaisesti kallein. Onko tällä esimerkiksi kuinka suuri ero performanssin suhteen gigantin koneen tai taitonetin koneeseen verrattuna kun kuitenkin samat näytönohjaimet kaikissa?

Tähän ostaisin 1tb ssd:n jolloin hinta olisi 900€. Kuinka paljon tuo serveri cpu vaikuttaa performanssiin cs2 pelaamisessa?

Tämä vaikuttaa hintalaatusuhteeltaan tehokkaimmalta, mutta kyseessä on paketti kone, joten en tiedä mitä rajoituksia kyseisessä koneessa on esim haittaako 380w virtalähde jotain tai onko muita piilovikoja? Näitä näkee torissa vähän väliin kun porukka myy pois juuri ostettuna?

Kiitos paljon jo etukäteen jos jaksat nähdä vaivaa vastaamisessa.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 499
Viimeksi muokattu:

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 197
En ottaisi mitään noista.

Jos haluat helpon ratkaisun niin tuossa

Tietääkseni 7500f on nopeampi, kuin 13400f

Olisi 50 € halvempi, tuplasti muistia sekä laadukas 10v takuulla oleva 850w 80 plus gold virtalähde halvan 500w sijasta.

Ja tuossa olisi 4070 jos sellaisen ennemmin haluaa.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 900
No tuo lenovohan noista ainut jossa edes nykyaikaista rautaa, se tosin on ns kertakäyttökone jolla on tarkoitus ajaa kehdosta hautaan eli ei ole päivitettävissä kuin muistien/ssd-tilan osalta. Epästandardeja osasia täynnä.

Tuo madin linkkaama on paras ns markettikonetarjous pitkään aikaan, mutta mennee ilmeisesti yli budjetista.
 
Liittynyt
16.01.2024
Viestejä
10
En ottaisi mitään noista.

Jos haluat helpon ratkaisun niin tuossa


Tai kasattuna tehokkaampi, käyttöjärjestelmä täytyy asentaa itse.

En ottaisi mitään noista.

Jos haluat helpon ratkaisun niin tuossa


Tai kasattuna tehokkaampi, käyttöjärjestelmä täytyy asentaa itse.

Kiitos vastauksesta! Hieman yli budjetin tuo, mutta täytyy laittaa mietintään. Onko sun mielestä tuo 4070 kuinka wörtti kun kyse cs2 pelailusta vaan. Mietin, että jos tuolta kyseiseltä sivulta kasais vaikka 4060 tai 4060ti kokoonpanolla koneen niin saisko sellasen johkin noin 1000€ hintaluokkaan niin säästyisi vähän rahaa vai onko hyötysuhde huono siinä. Näyttää nimittäin olevan halpa tuo kasauspalvelu tuolla datatronicilla niin kai sitä voisi sittenkin harkita kasauttamista.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 900
Näyttää nimittäin olevan halpa tuo kasauspalvelu tuolla datatronicilla niin kai sitä voisi sittenkin harkita kasauttamista.
Paljon halvempi se ei voi olla kun tuolla koreissa olevalla koodilla se on ilmainen :D
Jos haluat että asentavat käyttiksen, ilman lisenssikoodia niin maksaa 44.50€

Edit:
Tietokoneen kasaus maksutta io-techilaisille
Koodi:
iotech-kasaus
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 499
Kiitos vastauksesta! Hieman yli budjetin tuo, mutta täytyy laittaa mietintään. Onko sun mielestä tuo 4070 kuinka wörtti kun kyse cs2 pelailusta vaan. Mietin, että jos tuolta kyseiseltä sivulta kasais vaikka 4060 tai 4060ti kokoonpanolla koneen niin saisko sellasen johkin noin 1000€ hintaluokkaan niin säästyisi vähän rahaa vai onko hyötysuhde huono siinä. Näyttää nimittäin olevan halpa tuo kasauspalvelu tuolla datatronicilla niin kai sitä voisi sittenkin harkita kasauttamista.
Kasaus on 0e koodilla iotech-kasaus.

Vaihda vaan RTX4060 tai 4060ti mikäli budjetti ei jousta. Hyvin pyörii silläkin peli.
 
Liittynyt
16.01.2024
Viestejä
10
No tuo lenovohan noista ainut jossa edes nykyaikaista rautaa, se tosin on ns kertakäyttökone jolla on tarkoitus ajaa kehdosta hautaan eli ei ole päivitettävissä kuin muistien/ssd-tilan osalta. Epästandardeja osasia täynnä.

Tuo madin linkkaama on paras ns markettikonetarjous pitkään aikaan, mutta mennee ilmeisesti yli budjetista.
Kiitos vastauksesta! Mitä sanot meneekö noi takomon koneetkin samaan pakettikoneiden luokkaan, että niiden komponentteja on vaikea päivittää tulevaisuudessa tai että täytyy suoraan uusia melkein kaikki jos haluaa jotain päivittää?
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 900
Kiitos vastauksesta! Mitä sanot meneekö noi takomon koneetkin samaan pakettikoneiden luokkaan, että niiden komponentteja on vaikea päivittää tulevaisuudessa tai että täytyy suoraan uusia melkein kaikki jos haluaa jotain päivittää?
Huonosti katoin eli nuohan on ihan ns kasauspalvelukoneita tuolla. Tosin tältä foorumilta saat ehdotetuissa konepaketeissa parempaa hintalaatusuhdetta.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 197
Kiitos vastauksesta! Mitä sanot meneekö noi takomon koneetkin samaan pakettikoneiden luokkaan, että niiden komponentteja on vaikea päivittää tulevaisuudessa tai että täytyy suoraan uusia melkein kaikki jos haluaa jotain päivittää?
ihan suht ok osia, mutta koneen hinnassa on ilmaa. käyttäneet h610 ja a520 emoja.
 
Liittynyt
16.01.2024
Viestejä
10
Paljon halvempi se ei voi olla kun tuolla koreissa olevalla koodilla se on ilmainen :D
Jos haluat että asentavat käyttiksen, ilman lisenssikoodia niin maksaa 44.50€

Edit:
Tietokoneen kasaus maksutta io-techilaisille
Koodi:
iotech-kasaus
Ai no katos perkele, toihan on hyvä. Onks käyttöjärjestelmän asentaminen ite iso homma ja voiksiinä mennä mitää pielee?
 
Liittynyt
16.01.2024
Viestejä
10
Kasaus on 0e koodilla iotech-kasaus.

Vaihda vaan RTX4060 tai 4060ti mikäli budjetti ei jousta. Hyvin pyörii silläkin peli.
Voiko tuohon sun linkkaamaan kokoonpanoon vaihtaa suoraan vaan 4060 vai pitääkö vaihtaa/kannattaako vaihtaa jotain muita osia muuhun?
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 900
Tosi heikko saatavuus noissa korteissa kyllä, mutta tuo eagle noista halvimmista nyt luultavasti se paras vaihtoehto:

Sekin on malliston ns aloitusmalleja, mutta nuo itx kokoiset yhden tuulettimen mallit kannattaa skipata ainakin normikotelossa.
 
Liittynyt
16.01.2024
Viestejä
10
Tosi heikko saatavuus noissa korteissa kyllä, mutta tuo eagle noista halvimmista nyt luultavasti se paras vaihtoehto:

Sekin on malliston ns aloitusmalleja, mutta nuo itx kokoiset yhden tuulettimen mallit kannattaa skipata ainakin normikotelossa.
Onko noissa paljon eroja että minkä brändin 4060 ostaa kun näyttää pieniä hintaeroja olevan?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 604
Onks käyttöjärjestelmän asentaminen ite iso homma ja voiksiinä mennä mitää pielee?
Se on aloittelijallekin onneksi helppoa ja internet on pullollaan opasartikkeleita ja youtube-videoita, joissa homma tehdään vaihe vaiheelta. Googleta "how to install windows 11 from usb". Jos noiden matskujen läpikäymisen jälkeenkin tuntuu, että mieluummi maksaa liikkeelle siitä että saa pelikoneen "avaimet käteen" tyylisesti niin Datatronicilla se ei ole edes kauhean kallista. Up to you.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
71
Eiköhän se pakettikone kysele melkein samat asiat mitä Windows itse asennettuna. Jos oikein muistan puhtaaseen koneeseen asennettaessa asennus kysyy kohdelevyn ja pyytää windows avaimen. Muutoin ihan sama prosessi. Käyttäjätili yms.

Kunhan saat Microsoftin sivuilta asennustiedostot USB-tikulle, tikku kiinni ekassa bootissa koneeseen ja seuraat ohjeita pitäisi asennuksen onnistua ongelmitta. USB-median luomiseen on valmis applikaatio joten ei ole vaikea. Pitää vaan toki tehdä nykyisellä koneella.

Liputan myöskin kasatun puolesta. Osat vaihdettavissa ja yleensä laadukkaampia, etenkin vaikkapa poweri pitkällä takuulla. Standardi tuulettimia voi lisäillä tarpeen mukaan koteloon yms. räätälöintiä. Pakettikoneissa kaikki on "halvinta" ja ei vaihdettavissa. Kun hajoaa ja takuu loppu niin se on sitten pitkälti siinä.

MSFT sivusto:
Yleinen ohje:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.01.2024
Viestejä
6
En ottaisi mitään noista.

Jos haluat helpon ratkaisun niin tuossa


Tai kasattuna tehokkaampi, käyttöjärjestelmä täytyy asentaa itse.

Vähän pöllin tätä lankaa, mutta ollaan saman asian äärellä. Oon itse siinä käsitykessä, että tuossa Lenovon valmiissa paketissa on prossun tehtaalta mukana tuleva jäähdytys kiinni ja vaihtaminen ei ilmeisesti onnistu ilman emolevyn irrottamista joten ostaminen vähän aristaa. Tuo Datatronicin valmiiksi koottu paketti alkoikin kiinnostelemaan, mutta voinko kysyä syytä AMD prossuun vaihdolle? Oon ihan tumpelo nykykomponenttien kanssa, ja aina itse käyttänyt Intelin tuotteita. Onko tuossa jotain selkeää hinta/tehoetua, ja jäänkö jostain pois AMD:hen vaihtamisella näin eri merkkiin tottuneena?
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 499
Vähän pöllin tätä lankaa, mutta ollaan saman asian äärellä. Oon itse siinä käsitykessä, että tuossa Lenovon valmiissa paketissa on prossun tehtaalta mukana tuleva jäähdytys kiinni ja vaihtaminen ei ilmeisesti onnistu ilman emolevyn irrottamista joten ostaminen vähän aristaa. Tuo Datatronicin valmiiksi koottu paketti alkoikin kiinnostelemaan, mutta voinko kysyä syytä AMD prossuun vaihdolle? Oon ihan tumpelo nykykomponenttien kanssa, ja aina itse käyttänyt Intelin tuotteita. Onko tuossa jotain selkeää hinta/tehoetua, ja jäänkö jostain pois AMD:hen vaihtamisella näin eri merkkiin tottuneena?
Kyllä se ainakin mennävuosina on onnistunut. Pitää vaan ostaa tietynlainen jäähy ja erikseen M3 ruuvit.
AMD:n prossut on parempia pelaamiseen ja halvempia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 604
Tuo Datatronicin valmiiksi koottu paketti alkoikin kiinnostelemaan, mutta voinko kysyä syytä AMD prossuun vaihdolle? Oon ihan tumpelo nykykomponenttien kanssa, ja aina itse käyttänyt Intelin tuotteita. Onko tuossa jotain selkeää hinta/tehoetua, ja jäänkö jostain pois AMD:hen vaihtamisella näin eri merkkiin tottuneena?
Intel i5-13400f vs. AMD 7500f ovat käsittääkseni pelisuorituskyvyn osalta melko tasaväkisiä ja molemmista puuttuu integroitu grafiikkapiiri (F-mallit). Se missä tulee merkittävä ero on AMD:n nykyisen AM5-prosessorikannan päivitystuki tulevaisuutta ajatellen. Tuohon AMD-koneeseen voi heittää tulevaisuudessa jonkin tehokkaamman ja silloisesti ajantasaisemman prosessorin, kun taas Intelin puolella jos haluat myöhemmin vaihtaa itsekootussa Intel-koneessa prosessoria, on vaihtoehdot (i7, i9) vain erittäin kuumana käyviä ja paljon sähköä nieleviä eikä Intelin LGA1700-kannalle tulee enää uusia prosessoreita, joten se pävitystuki meni sitten siinä. AMD:n joutsenlaulu on ollut tuo X3D-sarja, joka on erittäin pätevä pelaamisessa eikä se kärsi Intelin "sähkökiuas" ongelmista.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 900
Vähän pöllin tätä lankaa, mutta ollaan saman asian äärellä. Oon itse siinä käsitykessä, että tuossa Lenovon valmiissa paketissa on prossun tehtaalta mukana tuleva jäähdytys kiinni ja vaihtaminen ei ilmeisesti onnistu ilman emolevyn irrottamista joten ostaminen vähän aristaa. Tuo Datatronicin valmiiksi koottu paketti alkoikin kiinnostelemaan, mutta voinko kysyä syytä AMD prossuun vaihdolle? Oon ihan tumpelo nykykomponenttien kanssa, ja aina itse käyttänyt Intelin tuotteita. Onko tuossa jotain selkeää hinta/tehoetua, ja jäänkö jostain pois AMD:hen vaihtamisella näin eri merkkiin tottuneena?
Noihin lenovoihin onnistuu prossujäähyn vaihtaminen ilman sitä takalevyn irroitusta tietyin edellytyksin eli jäähyn kiinnitys pitää olla tietynlainen. Tuolla legionin omassa ketjussa satojen viestien seassa ihan infoa, tuossa :
Edellisistä vuosikerroista kyse, mutta oletettavasti samat lainalaisuudet pätevät edelleen.

Mutta kyllä tuo itse omista valikoiduista osasista oleva kone on lähtökohtaisesti parempi vaihtoehto, saa juuri sellaisen kuin haluaa ja kaikki osat on päivitettävissä tms. Markettikone on perusteltu vaihtoehto vain jos arvostaa helppoutta tai sellaisen saa niin hyvästä tarjouksesta ettei irtopalasista ole mieltä alkaa kasaamaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 155
Intel i5-13400f vs. AMD 7500f ovat käsittääkseni pelisuorituskyvyn osalta melko tasaväkisiä ja molemmista puuttuu integroitu grafiikkapiiri (F-mallit). Se missä tulee merkittävä ero on AMD:n nykyisen AM5-prosessorikannan päivitystuki tulevaisuutta ajatellen. Tuohon AMD-koneeseen voi heittää tulevaisuudessa jonkin tehokkaamman ja silloisesti ajantasaisemman prosessorin, kun taas Intelin puolella jos haluat myöhemmin vaihtaa itsekootussa Intel-koneessa prosessoria, on vaihtoehdot (i7, i9) vain erittäin kuumana käyviä ja paljon sähköä nieleviä eikä Intelin LGA1700-kannalle tulee enää uusia prosessoreita, joten se pävitystuki meni sitten siinä. AMD:n joutsenlaulu on ollut tuo X3D-sarja, joka on erittäin pätevä pelaamisessa eikä se kärsi Intelin "sähkökiuas" ongelmista.
Eipä nuo kerroinlukitutkaan ole kulutuksen puolesta ongelma, mutta tulin vaan sanomaan, että i5-13500 ei ole niin paljon kalliimpi kuin i5-13400F. Siinä on 4 ydintä enemmän ja hintaero on luokkaa 50€. Ostaisin sen.
 
Liittynyt
17.01.2024
Viestejä
6
Kyllä se ainakin mennävuosina on onnistunut. Pitää vaan ostaa tietynlainen jäähy ja erikseen M3 ruuvit.
AMD:n prossut on parempia pelaamiseen ja halvempia.
Sitä en epäilekään, tuntuu vaan hölmöltä ostaa kaupan hyllyltä merkkikonetta jota alkaa sitten heti rassailemaan. Kiitos vastauksesta AMD/Intel-kyssäriin.
 
Liittynyt
17.01.2024
Viestejä
6
Intel i5-13400f vs. AMD 7500f ovat käsittääkseni pelisuorituskyvyn osalta melko tasaväkisiä ja molemmista puuttuu integroitu grafiikkapiiri (F-mallit). Se missä tulee merkittävä ero on AMD:n nykyisen AM5-prosessorikannan päivitystuki tulevaisuutta ajatellen. Tuohon AMD-koneeseen voi heittää tulevaisuudessa jonkin tehokkaamman ja silloisesti ajantasaisemman prosessorin, kun taas Intelin puolella jos haluat myöhemmin vaihtaa itsekootussa Intel-koneessa prosessoria, on vaihtoehdot (i7, i9) vain erittäin kuumana käyviä ja paljon sähköä nieleviä eikä Intelin LGA1700-kannalle tulee enää uusia prosessoreita, joten se pävitystuki meni sitten siinä. AMD:n joutsenlaulu on ollut tuo X3D-sarja, joka on erittäin pätevä pelaamisessa eikä se kärsi Intelin "sähkökiuas" ongelmista.
Kiitos, tuosta päivitysvaran puutteesta tai kuumenemisongelmasta Intelin prossuissa en tiennytkään, eli senkin puolesta AMD voisi olla hyvä vaihtoehto.
 
Liittynyt
17.01.2024
Viestejä
6
Noihin lenovoihin onnistuu prossujäähyn vaihtaminen ilman sitä takalevyn irroitusta tietyin edellytyksin eli jäähyn kiinnitys pitää olla tietynlainen. Tuolla legionin omassa ketjussa satojen viestien seassa ihan infoa, tuossa :
Edellisistä vuosikerroista kyse, mutta oletettavasti samat lainalaisuudet pätevät edelleen.

Mutta kyllä tuo itse omista valikoiduista osasista oleva kone on lähtökohtaisesti parempi vaihtoehto, saa juuri sellaisen kuin haluaa ja kaikki osat on päivitettävissä tms. Markettikone on perusteltu vaihtoehto vain jos arvostaa helppoutta tai sellaisen saa niin hyvästä tarjouksesta ettei irtopalasista ole mieltä alkaa kasaamaan.
Joo, katselinkin ko. lankaa mutta kovin kauas menneisyyteen en jaksanut selailla. Löysin myös Lenovon sivuilta tuohon malliin sopivan tehokkaamman prossujäähyn, sen voisi ehkä olettaa olevan vaihdettavissa ilman takalevyn irrottamista.

Samaa mieltä itse kasatun osalta. Nyt ei vaan oikein kiinnostus riitä kokoamaan konetta, mutta näyttäisi tuokin ongelma olevan pieni kun saa Suomessa ilmaiseksi kootun ja toimitetun koneen. Hinta vieläpä alempi tuossa ylempänä linkatussa, ja mun silmään näyttäis jopa paremmalta muistin ja virtalähteen osalta ainakin. Mikä järki siis tuossa Gigantin näennäisesti huimalla tarjouksella, jos saa Datatronicilta halvemmalla ja paremmilla (?) osilla?
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 900
Mikä järki siis tuossa Gigantin näennäisesti huimalla tarjouksella, jos saa Datatronicilta halvemmalla ja paremmilla (?) osilla?
Se on helppo vaihtoehto, saa kaupasta tyyliin heti. Isot massathan noita ostavat, ne jotka tänne eksyvät etsivät vaihtoehtoa.
Datatronicin ilmainen kasauspalvelu koodilla kyllä syö tehokkaasti noiden pakettikonetarjouksien näennäisenkin edullisuuden pois.

Toki kasauspalvelulla winukan asennus maksaa tuolla 44.50€ ja jos ei osaa eikä tiedä ostaa win lisenssiä huutonetistä tms niin se tekee hintaan päälle vielä 150€ retaili-lisenssistä jne niin sitten alkaa gigsun tarjouskoneet näyttää paljon houkuttelevimmilta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 604
Eipä nuo kerroinlukitutkaan ole kulutuksen puolesta ongelma, mutta tulin vaan sanomaan, että i5-13500 ei ole niin paljon kalliimpi kuin i5-13400F. Siinä on 4 ydintä enemmän ja hintaero on luokkaa 50€. Ostaisin sen.
Sen 50 euroa käyttäisin ilman muuta isompaan SSD asemaan tai laadukkaampaan koteloon. Ja mikä funktio on 13. sukupolven Intelin prossun e-ytimillä pelikoneessa? Eikö se Intelin uusi optimoitu kuorman jako mikälie ollutkaan exklusiivinen vain 14. sukupolven prossuille?
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 499
Joo, katselinkin ko. lankaa mutta kovin kauas menneisyyteen en jaksanut selailla. Löysin myös Lenovon sivuilta tuohon malliin sopivan tehokkaamman prossujäähyn, sen voisi ehkä olettaa olevan vaihdettavissa ilman takalevyn irrottamista.

Samaa mieltä itse kasatun osalta. Nyt ei vaan oikein kiinnostus riitä kokoamaan konetta, mutta näyttäisi tuokin ongelma olevan pieni kun saa Suomessa ilmaiseksi kootun ja toimitetun koneen. Hinta vieläpä alempi tuossa ylempänä linkatussa, ja mun silmään näyttäis jopa paremmalta muistin ja virtalähteen osalta ainakin. Mikä järki siis tuossa Gigantin näennäisesti huimalla tarjouksella, jos saa Datatronicilta halvemmalla ja paremmilla (?) osilla?
Lähes aina saa ja on saanut erillis komponenteilla paremman koneen kasattuna, etenkin jos tietää mitä ostaa. DT nyt antaa foorumilaisille ilmaisen kasauksen ja halvat windows lisenssit hieman vääristävät tuota kokonaiskuvaa. Tuo gigantin paketti on ihan jees, jos koneen haluaa heti / osarilla. Muuten katse sinne DT valikoimaan.
 
Liittynyt
17.01.2024
Viestejä
6
Lähes aina saa ja on saanut erillis komponenteilla paremman koneen kasattuna, etenkin jos tietää mitä ostaa. DT nyt antaa foorumilaisille ilmaisen kasauksen ja halvat windows lisenssit hieman vääristävät tuota kokonaiskuvaa. Tuo gigantin paketti on ihan jees, jos koneen haluaa heti / osarilla. Muuten katse sinne DT valikoimaan.
Tottahan tuo. Itse kun noista ei kovinkaan paljon ymmärrä, niin alkaa tuotteiden yhteensopivuus mietityttämään yms. Täällä vaikuttaisi kuitenkin olevan auttavaista väkeä niin eiköhän tästä jotain saa kehiteltyä.
 
Liittynyt
16.01.2024
Viestejä
10
Se on helppo vaihtoehto, saa kaupasta tyyliin heti. Isot massathan noita ostavat, ne jotka tänne eksyvät etsivät vaihtoehtoa.
Datatronicin ilmainen kasauspalvelu koodilla kyllä syö tehokkaasti noiden pakettikonetarjouksien näennäisenkin edullisuuden pois.

Toki kasauspalvelulla winukan asennus maksaa tuolla 44.50€ ja jos ei osaa eikä tiedä ostaa win lisenssiä huutonetistä tms niin se tekee hintaan päälle vielä 150€ retaili-lisenssistä jne niin sitten alkaa gigsun tarjouskoneet näyttää paljon houkuttelevimmilta.
Vielä kysyisin tästä winukan asennuksesta että jos päätän maksaa tuon 44,50€ että sais käytännössä ”avaimet käteen” suoraan kun näyttää olevan heillä tuossa samassa vielä ajurienkin asennus niin onko mun pakko ostaa tuo legit 150€ lisenssi siihen asennukseen mukaan vai voiko he vaan käyttää sitä ilmaisversiota josta jää se teksti näytön alakulmaan kun ei se itteä siellä yhtään haittaa jos säästää 150€.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 155
Vielä kysyisin tästä winukan asennuksesta että jos päätän maksaa tuon 44,50€ että sais käytännössä ”avaimet käteen” suoraan kun näyttää olevan heillä tuossa samassa vielä ajurienkin asennus niin onko mun pakko ostaa tuo legit 150€ lisenssi siihen asennukseen mukaan vai voiko he vaan käyttää sitä ilmaisversiota josta jää se teksti näytön alakulmaan kun ei se itteä siellä yhtään haittaa jos säästää 150€.
Se olisi kovin ikävää. Mieluummin ostat laillisen lisenssin tuolta huomattavasti halvemmalla kuin 150€ ja ei tule mitään tekstejä alakulmaan:
 
Liittynyt
16.01.2024
Viestejä
10
Se olisi kovin ikävää. Mieluummin ostat laillisen lisenssin tuolta huomattavasti halvemmalla kuin 150€ ja ei tule mitään tekstejä alakulmaan:
Katos ku taas oppii uutta. Kiitos tästä. Lähetetäänkö se lisenssinumero sitten jotenki tuonne datatronicille siinä oston yhteydessä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 155
Katos ku taas oppii uutta. Kiitos tästä. Lähetetäänkö se lisenssinumero sitten jotenki tuonne datatronicille siinä oston yhteydessä?
Itse joudut laittamaan, mutta se on helppoa.

Valitse aloituspainike ja valitse sitten Asetukset > Järjestelmä > Aktivointi > Päivitä tuoteavain > Muuta tuoteavainta.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 900
1705528801593.png


Sen avaimen voi syöttää koska tahansa, nuo jobbarit lähettää koodin minuuteissa-tunneissa spostiin/myyntialustaan maksun jälkeen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 229
Viestejä
4 216 749
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Raxe

Hinta.fi

Ylös Bottom