Myydään Peliohjain (PC) + Homefront + F3ar [TKU]

Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
69
Myydään kuvassa olevat, otsikossa mainitut tuotteet.

Peliohjain 10e
Homefront 10e
F3ar 10e

Nouto tai + postit.

 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
40
Homefront vaihtona yhteen tai useampaan steam koodiin? Mieluusti samanarvoinen olisi hyvä olla :) Onko homefrontista saatavilla koodia, jonka voi aktivoida steamiin?
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
69
Homefront vaihtona yhteen tai useampaan steam koodiin? Mieluusti samanarvoinen olisi hyvä olla :) Onko homefrontista saatavilla koodia, jonka voi aktivoida steamiin?
En kyllä pelaa mitään, et sinänsä koodille ei tarvetta. Kysyn jos poika tarttee jotain steamiin... hänkin tosin pelaa tietokoneella vain cs go:ta ja se tietysti jo siis löytyy...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 669
Ihan vaan ohimennen, mutta jos oot noi koodit jo käyttänyt molemmista peleistä, niin ei noilla tee yhtikäs mitään. Eli jos noita on siis pelattu, eli toisinsanoen aktivoitu, sitä koodia ei voi käyttää enää toiseen otteeseen.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
69
Ihan vaan ohimennen, mutta jos oot noi koodit jo käyttänyt molemmista peleistä, niin ei noilla tee yhtikäs mitään. Eli jos noita on siis pelattu, eli toisinsanoen aktivoitu, sitä koodia ei voi käyttää enää toiseen otteeseen.
Eihän se nyt niin voi olla, että ostat pelin, asennat sen ja sitten vaikka kone paskaks, ostat uuden > peli käyttökelvoton...?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
426
Steamkoodit ovat kertakäyttöisiä, olet sitonut pelit Steam-tiliisi. Koteloilla ja levyillä ei tee yhtään mitään. Olen aina ihmetellyt kun ihmiset koittavat näitä myydä, ilmeisesti sitten tosiaan tietämättömyyttään, roskiin joutavat, ellei joku sitten vielä kerää koteloita.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
69
Steamkoodit ovat kertakäyttöisiä, olet sitonut pelit Steam-tiliisi. Koteloilla ja levyillä ei tee yhtään mitään. Olen aina ihmetellyt kun ihmiset koittavat näitä myydä, ilmeisesti sitten tosiaan tietämättömyyttään, roskiin joutavat, ellei joku sitten vielä kerää koteloita.
Tuo homefront on ainoa jota kokeiltu. Eikä kyllä ole siinä koneessa edes steamia ollut mielestäni. Onhan tuo yksi iso kusetus, jos peli on muka kertakäyttöinen. Eihän ne pleikka yms pelitkään ole. En tiedä peleistä mitään, koska en ole pelannut juuri mitään sitten commodore, amiga nintendo 8-bit aikojen. Vaikea uskoa, että tuollainen fyysinen peli olisi roska. Ei ne ennen steam aikojakaan ollut.

P.S. minulla ei ole, eikä tule steam tiliä olemaankaan, joten olen satavarma, ettei peliä ole sidottu mihinkään tiliin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 669
No, sekä Homefront ja Fear 3 on steamworks-pelejä, mikä tarkoittaa sitä ettei niitä pysty pelaamaan, ellei niitä sido johkin steam-tiliin. Eli jos on edes kokeiltu, tai asennettukkaan niin koodi on käytetty. Vähän valitettavaa touhua sinänsä, mutta näin se nykyään menee.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
69
No, sekä Homefront ja Fear 3 on steamworks-pelejä, mikä tarkoittaa sitä ettei niitä pysty pelaamaan, ellei niitä sido johkin steam-tiliin. Eli jos on edes kokeiltu, tai asennettukkaan niin koodi on käytetty. Vähän valitettavaa touhua sinänsä, mutta näin se nykyään menee.
Selvä. Ihmetyttää vähän, koska silloin kun homefrontin asensin, kone ei ollut mielestäni edes netissä. Siitä olen 99,9% että steamia ei ainakaan ollut. Luin tuosta pelin takakannesta, että steam account tosiaan on vaatimuksena. Miten tämän nyt sitten saisi selville, että onko pelien koodit kytketty johonkin, mitä oletettavasti ei ole edes ollut?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 669
Ei oikeastaan mitenkään ilman että koodi menee käytetyksi samalla. Steamworks-pelit asennetaan tosiaan Steamin kautta, ja se asentaa sen steamin jos sitä ei valmiiksi koneelta löydy. Tunnukset luodaan samalla, en tosiaan osaa sanoa miten Homefrontin ja Fearin kanssa homma menee tuosta edemmäs, mutta ainakin nykyään joissain fyysisissä peleissä itse levyllä ei edes ole asennustiedostoja, pelkästään steamin asennusfilu ja itse peli sitten kuitenkin ladataan netin kautta.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
69
Ok. Mulle tuo steam homma on tosiaan täysin vieras. Poika nykyään pelaa jonkin verran cs go:ta tms ja hänellä on steam, mutta ei ole kuulemma noita pelannut eikä asentanut. En edes muista miksi nuo pelit minulla on, varmaan heräteostoksia tai sitten tullut kaupanpäällisinä. Vaikea noilla sitten mitään on tehdä, ellei joku halua ostaa, kokeilla toimivuuden ja maksaa sitten sen testattuaan. Tosin mistä sitten tiedän itse toimiko vai ei, pitänee vaan luottaa mahdollisen ostajan rehellisyyteen.

Tuosta ohjaimesta sen verran sivulauseena, että ostin pleikkaa varten, mutta onkin pc ohjain ja ei pleikassa täysin toiminut, joten se on aika tarkkaan käyttämätön.
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
168
Kait toi toimii Resident 7:ssaki? Mut voitko varata sen mulle iltaan asti jolloin voisin hoitaa maksun...Mikä on ohjaimen tarkka malli?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 254
Viestejä
4 230 322
Jäsenet
71 185
Uusin jäsen
kyynel

Hinta.fi

Ylös Bottom