Pelinäyttö suosituksia otetaan vastaan! 2k / 4k

Liittynyt
17.04.2025
Viestejä
66
Hankinnassa olisi uusi pelinäyttö ja tarjontaa on paljon joten valinnan vaikeus tulee. Jos porukka vois omasta kokemuksesta suositella jotain tiettyä näyttöä mikä on hintansa väärti. Hakusessa siis 1440p näyttö mielellään oled paneelilla!
 
@Noreasd ... laitapa kysymys jonnekin näistä kiitos, ei tungeta aluetta täyteen yksittäisiä kyselyketjuja :)




 

Statistiikka

Viestiketjuista
308 669
Viestejä
5 234 946
Jäsenet
83 347
Uusin jäsen
pakkomielle

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom