Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse sain emännältä lahjaksi MG279Q ruudun eikä kerrassaan mitään valittamista. Veli osti tuon PG ruudun eikä siinäkään mitään ongelmaa. Ehkä toisten silmät vuotaisi verta noissa mutta itse olen ainakin ollut todella tyytyväinenTäällä sama PG279Q:n kanssa. Pistin pari riviä lottoakin vetämään.Työkaverille hommattiin lisäksi tuon Freesync versio eli MG279Q ja seki oli priimaa kerralla.
Oma pg279q oli kyllä niin paska, että en olisi ikinä uskonut maksaneeni siitä 650€. Joka reuna vuoti ns. ihan vitusti! Kerran sitä koitin vaihtaa, mutta ei siitäkään oikein tullut mitään kun DOA meni jostain syystä normi takuuvaihtona ja sitten mulla ei ollutkaan mitään kaapeleita siihen kun nimenomaan käskettiin laittaa ne sen viallisen näytön mukaan. Tuo pg279q kannattaa kyllä jättää hyllyyn jos ei halua lähteä useamman viikon/kuukauden vaihtelu rumbaan.
Kyllähän laatu kaikissa AUO 1440p 144hz+ paneelisissa näytöissä on melkosta kuraa. Itellä ollut yhteensä 9kpl ja noista yksi oli siedettävä ja nykyinen XB271HU virheetön. 7 muuta oli karmeinta kuraa ikinä. Löytyi kuolleita pikseleitä, jäätävää valovuotoa tai kumpaakin samanaikaisesti, pölyä paneelin välissä ja kaikkea muuta mukavaa. Melkosta lottoamista sii on näiden kanssa jos hyvän haluaa saada.
QR on TN-paneelilla, kun pelkkä Q on IPS-paneelilla. Gigantin tarjous oli ihan jees, mutta itse henk.koht laittasin vaikka parisataa lisää, että saa IPSin.Onko ASUS pg278qr eroltaan aikaisempaan pg278q sillä, että tukee kellotettuna 165hz?
QR on TN-paneelilla, kun pelkkä Q on IPS-paneelilla. Gigantin tarjous oli ihan jees, mutta itse henk.koht laittasin vaikka parisataa lisää, että saa IPSin.
Minkä kokoinen?Mikä ois perushyvä 144hz näyttö alle 270e?
mieluiten 27, mutta 24kin käy.Minkä kokoinen?
BenQ XL2411P. Ei mitään ihmeellistä, mutta pelatessa todella "nopea". Ei oo adaptive synciä tai parhaita värejä, mutta muuten oikeinkin hyvä.Mikä ois perushyvä 144hz näyttö alle 270e?
Hommaa käytettynä joku hyvä IPS, "vapaa- tai gaysynkkä" taitaa olla aika turhia ominaisuuksia, jos sitä rautaakin löytyy ja jos ei löydy niin mitä eroa on sitten perus 60Hz näyttöön? Saahan noita paikotellen 300€:lla ihan kunnollisia 144Hz IPS näyttöjä, itsellä ei ole silmillä havaittavaa valovuotoa ja loisteenkin huomaa vasta katselualueen ulkopuolelta. Kameran kanssa en tiedä, mutta en kato kuvaa linssin läpi normaalistikaan. VA:ta löytyy kohtalaisen edukkaasti, mutta meinaa olla "puolalaisittain" mallia kurwa.Oon lukenut koko päivän näytöistä. Lähinnä PG278QR ja sen muista TN kilpailijoista nopeiden näyttöjen markkinoilla. Törmäsin sellaiseen että porukka netissä on täysin tyytymättömiä anti glare kalvoon. Se likaa kuvaa liikaa. Muistelen että oman näytön valinnassa 2010 otin tuon huomioon ja valitsin Asus vg236he jossa kalvo oli vähiten häiritsevä. Meinasin jo tuon PG278QR tilata koska Gigantin 479€ on aika hyvä tarjous.
Mitäs porukka on mieltä tuosta TN näyttöjen anti glaresta? pystyykö sen kanssa elää? Onko muilla merkeillä parempi kalvo?
Tai sitten tuo on vain yksi ominaisuus jonka minun täytyy hyväksyä. Kuten myös muut TN paneelin huonot puolet. Mutta nyt haenkin parasta näyttöä nopeatempoiseen BF pelailuun. Olen valmis tinkimään monesta asiasta liiketoiston ehdoilla. Kuten tein 2010 ja ei tarvinnut vg236he ostoa katua. On vieläkin hyvä 120hz kampe. Ainostaan full hd:sta olis kiva tulla pykälä ylöspäin. Ja toivottavasti moni muukin asia on kehittynyt vuosien saatossa...
Asus ROG Swift PG278QR 27"e; pelinäyttö (musta) - Pelinäytöt
Eli 479€ TN 165hz 1440p
Kävin eilen hakemassa itse ko. näytön ja sen verran tuli siinä jutustelua myyjän kanssa, että kyseinen tarjous olisi voimassa enää tämän viikon ajan. Gigantti mainostaa tuota kuukauden gaming-diilinä ja oli pakko kysyä onko tarjous voimassa tosiaan koko kuukauden, kuten nimestä voisi päätellä. Jos olisi ollut, niin olisin varmaan jäänyt odottelemaan Black Fridaytä. Onhan tässä edelleen optio katsella ne BF-tarjoukset ja tarvittaessa palauttaa tuo näyttö.
LG:n paneelin massatuotanto on viimeisten tietojen mukaan viivästynyt ja alkaisi ensi vuoden toisella neljänneksellä, sekä AUO:n pitäisi aloittaa 1440p165 ips-paneelin valmistus ensi kuussa.Mitäs uutuuksia on tulossa ensivuodelle? Jostain täältä luin että olisi tulossa nopea 1ms lg ips. Ilmeisesti ips näyttöjen seuraava sukupolvi. Onko näin? Koskahan mahtaa tapahtua? Olisi varmasti itsellekkin jo vaihtoehto ips muodossa jos laatu on hyvä.
Tulee ja pitää.Tuleehan kaapelit mukana? Vanhassa näytössä DVI. Ilmeisesti kannattaa liittää käyttää Displayporttia?
Näin ajattelinkin kun katselin muita speksei.Juuuuri tänään vastasin toiseen ketjuun tuosta näytöstä.
AU Optronicsin paneeli mikä muissaki 144hz 1440p 27" IPS. Versio M270DAN02.3.
Asus MG279Q (Freesync) käyttää just samaa paneelia.
Acer XB271HU (G-Sync) M270DAN02.6.
Asus PG279Q (G-Sync) M270Q008 V0
Jne jne.
Acer Predator XB271HU haettu ja punaisella kuollut pikseli. Onko toivoa saada toimivaa vai miten pitäisi edetä? Kannattaako edes yrittää vai suoraan vaan palautukseen?
Aikaisemmin hain Asus PG278QR ja tässäkin oli heti kuollut pikseli. Tämän kohdalla jo tiesin, että takaisin.
Thanks. Muuten olisi kyllä hyvä näyttö mutta eipä sitten voi mitään.Palautukseen vaan, takuun piikkiin ei ainakaan mene yhden tai edes parin viallisen pikselin osalta.
Gammamodeillahan tuota voi säätää, kun noissa jotain tyyliin 1.5 vakiona 2.2 sijaan. Yleensä kun pistää tappiin niin ihan hyviä nuo benq:t?Ei jumalauta. Piti ostaa reissunäyttö ja voi perkele, että ihmistä voi vituttaa.
Käytin sitten 209€, että sain jimms alesta tuon benqun XL2411P monitorin ja ei ole kyllä eläessään ollut näin paskaa monitoria. Värit on "washed out" eli onko nyt sitten laimeat oikea termi, mustaa ei ole panelissa lainkaan ellei virtoja laita pois. Edes "huonovärinen" PG258Q verrattuna premium ipseihin. Esimerkiksi IO tech sivulla leiskaa on vaikea vaalealla teemalla erottaa. Tätä tuskin saa millään kalibraatiolla edes siedettäväksi.
Ei jumalauta. Piti ostaa reissunäyttö ja voi perkele, että ihmistä voi vituttaa.
Käytin sitten 209€, että sain jimms alesta tuon benqun XL2411P monitorin ja ei ole kyllä eläessään ollut näin paskaa monitoria. Värit on "washed out" eli onko nyt sitten laimeat oikea termi, mustaa ei ole panelissa lainkaan ellei virtoja laita pois. Edes "huonovärinen" PG258Q verrattuna premium ipseihin. Esimerkiksi IO tech sivulla leiskaa on vaikea vaalealla teemalla erottaa. Tätä tuskin saa millään kalibraatiolla edes siedettäväksi.
QE uudempi malli mutta muuten samaa. MG248QE vs MG248QR : MonitorsMitä eroa on Asus mg248qe ja Asus mg248qr välillä? Ei oikeen meinaa löytyä tietoa...
Kannattaakohan ostaa MSi:n MAG27C näyttöä? Olisi proshopissa 260e alessa. Jostain olen lukenut ettei kannattaisi ostaa 27 tuumasta full hd näyttöä.
Olettaen että se on noita Samsungin VA-paneeleja, epätarkkuus taitaa tulla lähinnä pikselirakenteesta joka korostuu sitten noilla resoilla. Ei se 27" 1080p nyt niin paha ole normaaleilla pikseleillä, ja jos näytön terävyys on kohdillaan myös, mikä sekin tuntuu olevan lottoa nykyään.Koulujuttuja pitäs myös tehdä näytöllä ja omistan tällä hetkellä 27" ja 1080p resolla varustetun msi:n mutta aivan helevetin epätarkka kuva nettiselailussa sekä tekstin lukemisessa omaan silmään ainakin.
Onko täällä 240hz näytöllisiä?....
Eli jos on kokemuksia ja suosituksia näytöistä niin antaa tulla jakaen.![]()
Mitä eroa on Asus mg248qe ja Asus mg248qr välillä? Ei oikeen meinaa löytyä tietoa...
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.