Pelimaailman uutisia

zKNLAKB.png


:kahvi:


Joku kiteytti hyvin: Microsoft & PC gaming:

c9Ups.gif
 
Microsoftin tarjonta on konsolipuolellakin ollut niin surullista, että suorastaan ihmettelen ettei "PS3 has no games" tilalle ole tullut "Xbox One has one game" tyyppisiä lausahduksia.
 
Biowarelta tulossa uusi IP:
Biowarelta upouusi toimintaseikkailu vuoden sisään!

Bioware viimeistelee parhaillaan tietenkin Mass Effect: Andromedaa, mutta muutakin on työn alla! Biowaren blogi kertoo, että uusi IP ei ole roolipeli, vaan toimintaseikkailu aivan uudessa maailmassa.

Peliä on työstetty vuodesta 2012 asti, jotta uusi universumi täyttyisi uusista hahmoista, tarinoista ja pelitavoista. Biowarella ollaan innoissaan, että lähiaikoina peli voidaan paljastaa.

BioWaren seuraava ei ole roolipeli - julkaisu häämöttää jo horisontissa

BioWare-pomo Aaryn Flynn on myös avannut sanaista arkkuaan studion verkkosivuilla. Flynn kertoo lyhyessä blogipäivityksessä BioWaren pyrkivän kehittämään jotain hauskaa ja uutta, josta pelaajat voivat nauttia ystäviensä kanssa.
MP?
 
Viimeksi muokattu:
Biowarelta on lähteny jo aikaa sitten kaikki ne vähänkään hyvät pelintekijät pois. Jopa Dragon Age: Kusisten pääsuunnittelija kirjoitti itsensä toisiin maisemiin. Ei tuolta EA-IT'S IN THE GAME lafkalta odota enää mitään ja jos jotain hyvää tulee niin se on vain positiivinen yllätys.
 
Eikös tämä voisi olla nostona kun kuitenkin mielestäni hyvä postaila pelimaailman uutisia?

Bethesda has three new projects in the works | PC Gamer

Two of them are "classically" Bethesda.
It's time to fire up the speculograph and attempt to divine Bethesda's future, as executive producer Todd Howard has revealed that the company has three unannounced projects in the works. When asked by Glixel what Bethesda had in the pipeline, aside from Fallout 4 VR and the Nintendo Switch version of Skyrim, Howard said that two of the games were "classically" Bethesda, but on an even larger scale than their previous titles, while the third was a mobile game—something like Fallout Shelter. Here's the full quote:

"We've got a good number of projects on the go. We're bigger now and we do want to be putting out more stuff. We have two larger projects that are more classically the scale of what we do, but even bigger. We overlap the projects so we're working on them at the same time, but they're staggered. I can't talk a lot about them, but I can say that they're bigger than anything we've ever done. They're a bit different, but definitely in the wheelhouse that people are used to from us."

That wheelhouse would be fantasy and post-apocalyptically themed, if such a thing were possible of a wheelhouse, and god what even is a wheelhouse now I think about it. Surely one of the two "classically" Bethesda games is Elder Scrolls VI, although Howard saying the games are "a bit different" from their usual fare does give me pause. It's also possible, of course, that he's simply referring to Bethesda-published games, rather than Beth-developed ones, so those of you holding out for that Rage or Rogue Warrior sequel might finally be in luck.
perinteinen betsha varmaan ainakin lähes varmuudella Tes 6 mutta mikä lienee toinen, fallout 5?

Jossain välissähän betsha ilmoitti että olisi tulossa enemänkin uusia IP:tä.
 
Eikös tämä voisi olla nostona kun kuitenkin mielestäni hyvä postaila pelimaailman uutisia?

Bethesda has three new projects in the works | PC Gamer


perinteinen betsha varmaan ainakin lähes varmuudella Tes 6 mutta mikä lienee toinen, fallout 5?

Jossain välissähän betsha ilmoitti että olisi tulossa enemänkin uusia IP:tä.
Toi juttu menee melkein enemmän huhujen puolelle kuin "pelimaailman uutisten" koska ei tossa kerrottu mitään uutta. Kyllä sieltä jossain vaiheessa tulee TES6 ihan jo siksi että saavat sillä rahaa tekemättä mitään markkinointia mutta ovat siitäkin aiemmin sanoneet että jos se tulee niin aikaisintaan 2019. Jos tulisikin aiemmin niin eivät kyllä paljasta sitä ennen kuin vasta pakon edessä. Toisekseen Betsalta on ihan tuottajan roolissa tullu paljonkin pelejä. Esimerkiksi Arcane Studiosin Prey tulee luultavasti just Bethesdan alla ja esivideoiden perusteella aika paljolti Dishonored/Dishonored2 kaltaista tavaraa vähän eri miljöössä. Se vois selittää yhden noista ehkä.
 
Kait tämä kuuluu tänne uutisten alle, elikkäs tuo striimaaja themexicanrunner on näillä näppäimillä saamassa päätökseen pikkuisen urakkansa ja läpäisemässä viimeistä lisensoitua NES peliä livenä jolloin tietääkseni hänestä tulee ensimmäinen henkilö joka on onnistunut kyseisessä urakassa todisteiden kanssa.

Twitch livestriimi

ja läpäistyt pelit mikä päivittyy sitä mukaa ku kerkee leikellä ja uppia videoita; NESMania (Beaten Games) - YouTube
 
Kaikki säälittävät lihaa ja luuta olevat olennot jotka läähättäen ja hikoillen juoksentelevat Shodanin käytävillä voi nyt hurrata hetken, sillä System Shock 3 on nyt varmuudella tulossa. Peliä vääntää Otherside Entertainment ilmeisesti Warren Spectorin johdolla ja Starbreeze julkaisee. Ilmestyy sitten joskus, kehitys vasta alkuvaiheissa. Saa nähdä miten Spectorilla ja muilla Othersiden vanhoilla parroilla on vielä taido hallussa.

System Shock 3 signs up with Starbreeze
 
Toisin vielä huhu asteella mutta:
Seuraava Call of Duty palaa juurilleen Toisen maailmansodan maisemiin?

Uuden Call of Duty -pelin julkistuksen piti tapahtua 8. huhtikuuta, mutta tyypilliseen tapaan joku vuoti pelin nimen ja ensimmäiset mainosmateriaalit ennakkoon verkkoon.

Kuvat Call of Duty: WWII -pelin Steel Book -kansista sekä kahdesta julisteesta sai sähköpostiinsa TheFamilyVideoGamers-YouTube-kanava, joka julkaisi ne videollaan.

Ohessa galleria, josta kaikki vuodetut kuvat voi katsoa.

Kuvat Call of Duty: WWII -pelin Steel Book -kansista sekä kahdesta julisteesta sai sähköpostiinsa TheFamilyVideoGamers-YouTube-kanava, joka julkaisi ne videollaan.

Ohessa galleria, josta kaikki vuodetut kuvat voi katsoa.

Call of Duty: World War II
1 of 6










Uusin Call of Duty -peli on viime vuosien aikan vuodettu järjestelmällisesti ennakkon julki pelikauppojen työntekijöiden tai rahtikuljetusduunareiden toimesta. Tämän vuoksi Activision saattaa julkaista pelin virallisen tiedotustrailerin jo ennen huhtikuuta.
 
Jos ei vielä omista Alan Wakea niin nyt on viimeinen tilaisuus napata.

 
Far Cry 5 ja The Crew 2 vahvistuivat, uusi Assassin's Creedkin lähestyy

Ubisoft ilmoittanut, että vuoden 2018 huhtikuuhun mennessä julkaistaan The Crew 2, uusi Assassin's Creed, Far Cry 5 ja South Park: Fractured but Whole.

Noista etenkin AC ja FC kiinnostavat itseäni. Assassin's Creedissä lukuisten huhujen perusteella mennään Egyptiin ja peli tulee olemaan paljon massiivisempi kuin sarjan aikaisemmat osat. Tuon on sanottu olevan jopa Skyrimin kokoluokkaa. Saa nähdä, miten Ubisoft onnistuu.

Far Cry 5 huhujen mukaan sijoittuu villiin länteen. Kun RDR2 ei kerran ainakaan heti tule tietokoneelle, niin ehkä tuossa olisi edes jonkunlainen korvike sille :btooth:
 
Life is Strange saa jatkoa:
https://muropaketti.com/dome/peli/yli-kolme-miljoonaa-kopiota-myynyt-life-is-strange-saa-jatko-osan/

Life Is Strange -pelin kehittäjä DONTNOD on ilmoittaut kehittävänsä pelille jatko-osaa.

DONTNOD:in julkaisemalla videolla studion edustajat kiittävät kaikkia Life Is Strangen faneja heidän osoittamastaan tuesta. Yhteensä vahvaan tarinankerrontaan perustuvaa Life Is Strangea on DONTNOD:in mukaan myyty jo yli kolme miljoonaa kopiota.

DONTNOD on kehittänyt uutta Life Is Strange -peliä alkuperäisen Life Is Strangen laatikkoversion julkaisusta lähtien. Homma käynnistyi viime vuoden tammikuussa, joten peliä on tähän mennessä ehditty kehittää jo noin puolitoista vuotta. Tulevaa Life Is Strange -peliä koskevista yksityiskohdista, kuten siitä, onko tuleva Life Is Strange suora jatko-osa aiemmalle pelille vai erillinen tarina, ei ole vielä tässä vaiheessa tarkempaa tietoa.

Uuden Life Is Strange -pelin lisäksi DONTNOD kehittää tällä hetkellä Vampyr-nimistä toimintapeliä, jonka keskiössä seikkailee vampyyriksi muuttunut lääkäri Jonathan Reid.

Muropaketin arvostelussa ensimmäinen Life Is Strange keräsi ylistystä ja viisi tähteä.

Edit:Tästä olikin ketju.
 
Viimeksi muokattu:
The Future of IOI - Io-Interactive

We’re very excited to share this message from the Io-Interactive CEO, Hakan Abrak:


In its 19 years of history, Io-Interactive has brought you original and exciting entertainment; from Mini Ninjas and Freedom Fighters to gaming’s most notorious criminals Kane & Lynch and of course our beloved Agent 47. With our latest game, we have not only transformed Hitman, but also moved our entire studio into the AAA digital era. Our live product has disrupted the video game business and has received recognition and praise from press, community and our fans.


There are many tales of hope, dreams, hardship and joy within these walls. We have never strived for the expected or predictable. Instead, we are always in pursuit for what feels original and real. Our passion and determination has never been greater and so that is why we have decided it is not the time to stop as we have many more exciting and original tales to tell.

Therefore I am proud to announce today that IOI is now officially an independent studio. We have successfully concluded our negotiations with Square Enix and have agreed to a management buyout. Crucially, we will keep all of the rights to the Hitman IP.

This is a watershed moment for IOI. As of today, we have complete control over the direction for our studio and the Hitman IP – we’re about to forge our own future and it’s incredibly exciting. We are now open to opportunities with future collaborators and partners to help strengthen us as a studio and ensure that we can produce the best games possible for our community.

I would like to say a big and sincere thank you to all of our players, community, friends in the media and everyone else connected to the studio for the messages of support that we have received in the last few weeks. I would also like to thank Square Enix; it has been a great family to be a part of and we are proud of what we have achieved together in the last eight years. IOI started as an independent studio and we will now return to those roots with an extremely passionate and talented team.

We are counting on the continued support of all our players; simply by having fun with everything we’ve released so far for HITMAN – and we want to encourage more of you to try our game. We have more details to come on our plans for that next week.

Thank you.

Hakan,
Io-Independent
 
Tämän kai voisi laittaa tänne kun ei ole erillistä MG ketjua:
Alkuperäinen Metal Gear ilmestyi 30 vuotta sitten Japanissa MSX2-kotitietokoneille.

Vuonna 1995 200 kilometriä pohjoiseen Galtzburgista, Etelä-Afrikassa, sijaitsee Outer Heaven, linnoitettu osavaltio, jonka perusti legendaarinen palkkasoturi 80-luvun lopulla. Länteen oli päässyt valumaan tieto, että Outer Heavenissä kehiteltäisiin massatuhoasetta. FOXHOUND-järjestön erikoisvoimien käskettiin tunkeutua Outer Heaveniin. "Operaatio: Intrude N313":ssa FOXHOUNDin vakooja, Gray Fox soluttautui Outer Heaveniin. Muutama päivä myöhemmin Foxiin ei enää saatu yhteyttä. Hänen viimeinen viestinsä oli "Metal... Gear..." Tämän seurauksena FOXHOUNDin komentaja, Big Boss, lähettää järjestön nuorimman agentin, Solid Snaken, pelastamaan Gray Foxin.

Pitkä taival on ollut tuo MG sarja tähän päivään asti. Itse valitettavasti lähdin vasta MGS hypessä mukaan.
 
^Pistä joku kuvaus tai luonnehdinta linkistä. Ei oikein pelkkää linkkiä viitsisi klikkailla.
Microsoft "want to treat PC like a first-class citizen" - do they mean it this time?
By
Richard Scott-Jones

Comments
from

Xbox%20Windows%2010.png

-
-
3
80

The reveal of the Xbox One X was Microsoft’s big move at this year’s E3, but they made plenty of overtures to us PC gamers as well. It’s all part of a “multi-pronged strategy,” according to director of Xbox marketing Kevin Unangst, to make their Windows 10/Xbox environment the best place to play games on PC. But we’ve heard this sort of talk before - are Microsoft ready to back it up?

Which of these classic PC games would you remaster if you could?




Windows 10


Subscribe to PCGamesN on YouTube


Microsoft are determined to make Windows 10 “the best operating system for gamers,” according to Mike Ybarra, president for Windows and Xbox gaming. “We have 21:9 resolution on some of our first party games, we have SLI and AMD Crossfire support in terms of having multiple graphics and GPUs.”

Ybarra and Unangst point to the changes introduced to the OS with its recent Creators update, chiefly Game Mode, and new features in the game bar to make it easier to record and stream your gameplay.

“If you select [Game Mode], it will give the game all the resources possible,” Ybarra says. “It puts the other things the operating system is doing on a PC in suspense.” And since “more people are watching gaming now,” Microsoft have introduced “built-in broadcasting where you can be playing a game, hit the button and immediately start broadcasting it for audiences to discover.”

It’s worth noting that Dave tested Game Mode when it first launched and didn’t find it too transformative; hopefully Microsoft have improved it since.

PC Remasters
Age%20of%20Empires%20remaster%20colossus.png


For PC gamers - especially those of us lucky enough to have been gaming in the ‘90s - Microsoft’s real headline at E3 wasn’t the new Xbox, but the announcement that the original Age of Empires is getting a comprehensive remaster.

“We want to treat PC like a first-class citizen,” Adam Isgreen, creative director at Microsoft Studios Publishing and the man in charge of the project, says. “That’s really important to us.” The attention to detail that’s being lavished on the remaster backs his words with action: it’s getting 4K UHD visuals, new zoom levels, rebalanced gameplay (to go with the Xbox Live multiplayer), and a remastered orchestral soundtrack. They’re even fixing historical inaccuracies in the in-game encyclopedia - “there is no such thing as a Nile alligator, but there is a Nile crocodile,” Isgreen says.

It’s very exciting for PC gamers of a certain age, and it’s all ours: “Age of Empires is a PC game. It’s not on console,” Isgreen says. “We’re not planning on putting it on console. It’s something we really want for PC players, and you might see more titles like that in the future from us.”

Indeed, Unangst says this decision is but the first step in a plan to look back at Microsoft’s portfolio and think “‘What are the things we want to play as PC gamers ourselves?’ We can modernise those. We’re going to go from here. Age of Empires is the beginning of all that… making sure the IP we build is for PC gamers.”

What other classic Microsoft titles would you like to see remastered? Some of the MechWarrior games, perhaps? Close Combat? Fury3 or Hellbender? Of course, remasters aren’t the only thing Microsoft can do to leverage its first-party games: maybe we can hope to see Halo: The Master Chief Collection come to PC. Finally.

Play Anywhere
Halo%205.png


Microsoft’s dominance in PC operating systems and in the console space puts them in a unique position, one which, arguably, they could’ve done more to exploit in the past. However, it’s clear they’re looking to do so now with Play Anywhere, their push to release games across both PC and Xbox, allowing owners of one title to play it on the other platform.

“From a first party standpoint, I think Phil [Spencer] has said that we’re committed to having our franchises on PC and on console,” Ybarra says, and he’s confident that the opportunities of the shared audience will incentivise developers to play ball. “We have 18 Play Anywhere games at the moment, and we have 20 more on the roadmap, so developers are really embracing the fact that Xbox is giving them the widest variety of audience for them to play their games.”

One advantage Ybarra cites is combining the multiplayer pools across the PC and other console communities. Minecraft will be one of the first games to take advantage of that, as we learned in Microsoft’s E3 briefing.



Subscribe to PCGamesN on YouTube


“We can be in the same world, building together,” regardless of platform, Ybarra says. “I think you’re going to see a lot of developers taking advantage of that. Consumers will get the benefit because they’ll have way more people to meet with, socialise with, and build those worlds together with.”

Fragmented inputs present an obstacle for more competitive games - like Halo - but Microsoft are hoping to solve this, too. Phil Spencer told us last year that they plan to bring keyboard and mouse support to Xbox, and Ybarra reiterated this commitment:

“In the competitive space, if you’re on keyboard and mouse and I’m on controller, you have an advantage with the precision of that input. We want to give developers the option to support keyboard and mouse, and if they do, the option to say ‘Do you want to play with all keyboard people, or just controller people?’ So that’s something that’s on the roadmap still. We’re not announcing a date, but it’s definitely something we want to do.”

Isgreen says “if we have a Play Anywhere game, it’s on both console and PC, and the PC version will have the features that PC players want in it.” So it sounds like we can expect more than simple ports; we can expect PC games optimised for our platform, with bespoke features.

Minecraft%20play%20anywhere.png


We’ve heard Microsoft say they’ve not forgotten about PC countless times before, but this year’s announcements are significant enough to match the rhetoric. Of course, they’re pushing the Win10/Xbox environment on a platform that’s dominated by Steam - tellingly, the Age of Empires remaster is on Windows Store only, whereas the Age of Empires II remaster is on Valve's, where it's benefitted immensely from mods and other community content.

If you’re sceptical that this conflict will resolve itself without any friction for gamers, I can’t say I blame you. Still, to the extent that Microsoft’s pitch is a better experience in the OS, and more and better games optimised for PC, their contribution is positive.

Can you see yourself spending more time in the Xbox app at the expense of your Steam account, given this strategy? Leave us your thoughts.
 

Update: A Valve representative gave the following response to Gamasutra:

"Steam keys have always been available for free to our partners to help them sell PC games at physical retail and on other digital stores. In return, we've asked that partners offer Steam customers a fair deal, similar to what they're offering on other stores. None of that is changing.

But over the last few years, new features and additions to Steam have changed the way Steam keys were being used, for instance as a means for game-shaped objects to monetize on Steam through methods other than actually selling fun games to customers. Most notably, this meant farming Steam Trading Cards. We shared a lot of info about that issue, and our response to it, here.

While our changes did impact the economics of trading card farming for new products coming to Steam, there are still a lot of games and game-shaped objects using Steam keys as a way to manipulate Steam systems. As a result, we're trying to look more closely at extreme examples of products on Steam that don't seem to be providing actual value as playable games-for instance, when a game has sold 100 units, has mostly negative reviews, but requests 500,000 Steam keys. We're not interested in supporting trading card farming or bot networks at the expense of being able to provide value and service for players.

It's completely OK for partners to sell their games on other sites via Steam keys, and run discounts or bundles on other stores, and we'll continue granting free keys to help partners do those things. But it's not OK to negatively impact our customers by manipulating our store and features."

Valve engineer comments on restrictions to high-volume Steam key requests
 
Uutisia voisi joskus lukea ihan kriittisellä silmällä ilman, että olettaa aina pahinta. Hyvä pitää se pahinkin mielessä, mutta aika usein kyse on jostain muusta - niin nytkin, kuten tuossa aiemmin tulikin jo ilmi.
Bundlet kärsivät -> ei saa välttämättä niin halvalla pelejä. Loppupeleissä se on aina kuluttaja, joka maksaa, en saa tästä positiivista uutista vaikka sen miten kriittisesti lukisi.
 
Bundlet kärsivät -> ei saa välttämättä niin halvalla pelejä. Loppupeleissä se on aina kuluttaja, joka maksaa, en saa tästä positiivista uutista vaikka sen miten kriittisesti lukisi.
Luitko tuon Valven insinöörin kommentin? Siinä ihan erityisesti mainittiin bundlet, joten niiden pitäisi olla turvassa. Joka tapauksessa ei Valvella ole mitään velvollisuutta tarjota muiden pelejä ladattavaksi saamatta omaa siivua siinä sivussa. Jos julkaisijat/kehittäjät haluavat tarjota pelejään bundleihin haluamallaan hinnalla, se onnistuu kyllä ilman Steamiäkin.
 
Luitko tuon Valven insinöörin kommentin? Siinä ihan erityisesti mainittiin bundlet, joten niiden pitäisi olla turvassa. Joka tapauksessa ei Valvella ole mitään velvollisuutta tarjota muiden pelejä ladattavaksi saamatta omaa siivua siinä sivussa. Jos julkaisijat/kehittäjät haluavat tarjota pelejään bundleihin haluamallaan hinnalla, se onnistuu kyllä ilman Steamiäkin.
ns. damage control. Ja ei tietenkään ole velvollisuutta tarjota yhtään mitään kenellekkään, mutta suuri syy siihen miksi steamworks on niin suosittu kuin on, on juuri, että devit voivat miten lystää pyydellä avaimia. Mutta hail Steam, valve can do no wrong jne? kun vähän kärjistetään.
Väärä ketju varmaan tälle väittelylle (ei kyllä henk.koht kiinnosta puoleen tai toiseen, mutta ihan sama mitenpäin uutiset luen niin en saa tuosta positiivista)
 
ns. damage control. Ja ei tietenkään ole velvollisuutta tarjota yhtään mitään kenellekkään, mutta suuri syy siihen miksi steamworks on niin suosittu kuin on, on juuri, että devit voivat miten lystää pyydellä avaimia. Mutta hail Steam, valve can do no wrong jne? kun vähän kärjistetään.
Väärä ketju varmaan tälle väittelylle (ei kyllä henk.koht kiinnosta puoleen tai toiseen, mutta ihan sama mitenpäin uutiset luen niin en saa tuosta positiivista)
Eiköhän tässä aika äkkiä selviä, jos on tullut valheellisia kommentteja. Siksi en uskokaan, että valehtelusta olisi kyse. Valve on muutenkin suhtautunut korttiongelmaan vakavasti ja tämä kuulostaa aika luontevalta jatkolta sille. Aika koomista sinänsä kuulla syytöksiä Valven ylistämisestä, kun olen ollut Steam-kriittinen jo silloin kun kaikki vielä ylistivät sitä. Minusta tämä yksinkertaisesti kuulostaa vähän turhaltakin syyllistämiseltä, vaikka huolen ymmärränkin. Valve on tehnyt paljon ikäviä ratkaisuja, mutta kuluttajavastaisuutta en muista missään havainneeni (pl. kaiken sitominen Steamiin, halusi tai ei, mutta ihmiset pitävät sitä yleensä hyvänä).

Keskustelen tänne linkitettävistä peliuutisista tässä kunnes joku avaa ketjun erilliselle keskustelulle tai keskustelu erikseen kielletään. Foorumien henkeen kuuluu saada keskustella, ja tällä hetkellä tämä on paras ketju asiasta keskustelemiseen. Kai voisin itsekin luoda erillisen keskusteluketjun, että tämä pysyisi siistimpänä, mutta laiskottaa. Ehkä sitten, jos tulee enemmänkin sensuuntaisia mielipiteitä, että tämä on pidettävä siistinä uutisketjuna.
 
PS1-kulttiklassikko Fear Effect saa uusioversion

Ensimmäisen PlayStationin ajoilta tuttu Fear Effect -sarja on tekemässä paluuta oikein kahden pelin voimin. Ensin vuosi sitten julkisuuteen tuotiin kokonaan uusi peli Fear Effect Sedna, ja nyt paljastuksensa on saanut ensimmäisen Fear Effectin uusioversio Fear Effect Reinvented.

Fear Effect Reinvented on suunnitteilla niin Xbox Onelle, PlayStation 4:lle, Switchille kuin pc:llekin ensi vuodeksi. Tarkoituksena sen olisi uusia alkuperäinen seikkailuräiskintä niin graafisesti kuin pelattavuudeltaan, mutta kauheasti muuta siitä ei toistaiseksi tiedetä.

Kumpaakin uudesta Fear Effectista tehtailee ranskalaiskehittäjä Sushee, jonka on odotettu saavan Sednan valmiiksi vielä myöhemmin tänä vuonna. Yhteistyössä Fear Effect -nimeä nykyisin hallinnoivan Square Enixin kanssa studio on aiemmin luonut myös seikkailupeli Goatian, jolle se sai julkaisusopimuksen osana pelijätin Collective-ohjelmaa.
Itselläni jäi jostain syystä PS1 aikoina tämä sarja välistä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 672
Viestejä
4 492 045
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
Maunula

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom