ELi pitkän tauon jälkeen ajattelin hypätä takas pc pelaamisen maailmaan ja hommasin käytetyn pc tuolta kauppaosiosta. Kyllähän tuolla nuo vanhat pelit pyörii, mutta niin tässä taas käy kuten aina ennenkin, että lapasesta lähtee ja päivitysrumba valmis alkavaksi.
No juu, se siitä. Eli emoa, prossua ja muisteja (miksi ei tietysti näyttiskin jos jotain järkevää on) olisin vailla. Tavoite olis tietysti mahdollisimman paljon vääntöä peleihin, kuitenkaan menemättä sinne ihan kalleimpaan komponentti luokkaan. Itse olen aina ollut sen yhden/kaksi pykälää sen kalleimman alapuolella (esim. GTX570/560Ti SLI oli riittävä kun 590 oli se paras).
Eli ilmeisesti enemmän ytimiä=parempi, muistia paljon on ilmeisesti nykypäivää.
Emolta en mitään erikoisia tarvi, wifille yms. ei ole käyttöä pöytäkoneella.
emo+prossu+muisti setillä vois hinta pyöriä siinä 500-800€ nurkilla.
No juu, se siitä. Eli emoa, prossua ja muisteja (miksi ei tietysti näyttiskin jos jotain järkevää on) olisin vailla. Tavoite olis tietysti mahdollisimman paljon vääntöä peleihin, kuitenkaan menemättä sinne ihan kalleimpaan komponentti luokkaan. Itse olen aina ollut sen yhden/kaksi pykälää sen kalleimman alapuolella (esim. GTX570/560Ti SLI oli riittävä kun 590 oli se paras).
Eli ilmeisesti enemmän ytimiä=parempi, muistia paljon on ilmeisesti nykypäivää.
Emolta en mitään erikoisia tarvi, wifille yms. ei ole käyttöä pöytäkoneella.
emo+prossu+muisti setillä vois hinta pyöriä siinä 500-800€ nurkilla.