Tuote: Pelikone
Hinta: 400€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2021-2022?
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, takuuta taitaa olla enää toiselle muistikammalle
Muuta huomioitavaa: Emolevyssä vikaa, toinen m.2 paikka pimeänä ja vaatii yleensä useamman boottauksen että käynnistyy kunnolla.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo
Toimitustapa: Nouto, toimitus lähialueille
Maksutapa: Tilisiirto, mobilepay
Lenovo T5 26AMR5 kone, johon päivitetty osia. Emolevyssä jotain vikaa, toinen m.2 paikka pimeänä ja vaatii yleensä useamman boottauksen että käynnistyy kunnolla. Käynnistyksen jälkeen toimii normaalisti, itse olen pitänyt konetta lepotilassa. Tästä emo vaihtamalla hyvä koneen runko vielä moneksi vuodeksi.
Osat:
Prosessori: Ryzen 5 5600, jäähynä SilentiumPC Fera 3. Vakiojäähy tulee myös mukana.
Näytönohjain: Nvidia GeForce RTX 2060
Keskusmuisti: 32GB DDR4 (2 x 16GB 3200mhz)
Emolevy: Lenovo B550, wifillä ja bluetoothilla
M.2 NVMe: Samsung PM981a 512GB
Käyttöjärjestelmä: Windows 11
Virtalähde: Alkuperäinen 550w 80+ bronze
Kotelo: Lenovo T5 26AMR5, neljä 120mm tuuletinta (2 alkuperäistä, 2 Arctic)
Hinta: 400€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2021-2022?
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, takuuta taitaa olla enää toiselle muistikammalle
Muuta huomioitavaa: Emolevyssä vikaa, toinen m.2 paikka pimeänä ja vaatii yleensä useamman boottauksen että käynnistyy kunnolla.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo
Toimitustapa: Nouto, toimitus lähialueille
Maksutapa: Tilisiirto, mobilepay
Lenovo T5 26AMR5 kone, johon päivitetty osia. Emolevyssä jotain vikaa, toinen m.2 paikka pimeänä ja vaatii yleensä useamman boottauksen että käynnistyy kunnolla. Käynnistyksen jälkeen toimii normaalisti, itse olen pitänyt konetta lepotilassa. Tästä emo vaihtamalla hyvä koneen runko vielä moneksi vuodeksi.
Osat:
Prosessori: Ryzen 5 5600, jäähynä SilentiumPC Fera 3. Vakiojäähy tulee myös mukana.
Näytönohjain: Nvidia GeForce RTX 2060
Keskusmuisti: 32GB DDR4 (2 x 16GB 3200mhz)
Emolevy: Lenovo B550, wifillä ja bluetoothilla
M.2 NVMe: Samsung PM981a 512GB
Käyttöjärjestelmä: Windows 11
Virtalähde: Alkuperäinen 550w 80+ bronze
Kotelo: Lenovo T5 26AMR5, neljä 120mm tuuletinta (2 alkuperäistä, 2 Arctic)
Viimeksi muokattu: