Budjetti: +-1000e
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin: kyllä
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna: kyllä
Ylikellotatko prosessoria: -
Kotelon koko: ATX
Kotelon väri/ulkomuoto: -
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä: hiljasuus plussaa
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä: kyllä
Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen 4K telkkarin kautta
Kuuluvatko näyttö/näppis/hiiri/etc budjettiin: Ei
Ostin vuosi sitten Tietokonepalvelu Hietaniemestä käytetyn koneen ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Nyt jätän kyseisen koneen vaimolle ja hommaan itselle paremman. Hetken opiskellessani koneiden rakentelua ym. huomasin että budjetti kasvaa joka päivä kun oppii lisää...... Tällä (onnettomalla ) oppimäärällä olen tykästynyt siihen että koneessa olisi joko Ryzen 5 3600 tai 3600x ja nykyisessä koneessa on 6GB näytönohjain ja olen maalaisjärjellä ajatellut että uudessa pitää olla 8GB. Tänään opin että Ryzen prossut tykkää nopeasta muistista ja tuntuu että haluamani koneiden hinnat alkaa olla ihan pilvissä.
Valtava kiitos KAIKILLE avusta!!!
Loppuun vielä sellainen ajatus että tavallaan kiinnostaa kasata kone itse, mutta en ole laskenut kuinka paljon siinä rahallisesti säästää ja palaako siinä vain tietämättömällä hihat???
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin: kyllä
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna: kyllä
Ylikellotatko prosessoria: -
Kotelon koko: ATX
Kotelon väri/ulkomuoto: -
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä: hiljasuus plussaa
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä: kyllä
Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen 4K telkkarin kautta
Kuuluvatko näyttö/näppis/hiiri/etc budjettiin: Ei
Ostin vuosi sitten Tietokonepalvelu Hietaniemestä käytetyn koneen ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Nyt jätän kyseisen koneen vaimolle ja hommaan itselle paremman. Hetken opiskellessani koneiden rakentelua ym. huomasin että budjetti kasvaa joka päivä kun oppii lisää...... Tällä (onnettomalla ) oppimäärällä olen tykästynyt siihen että koneessa olisi joko Ryzen 5 3600 tai 3600x ja nykyisessä koneessa on 6GB näytönohjain ja olen maalaisjärjellä ajatellut että uudessa pitää olla 8GB. Tänään opin että Ryzen prossut tykkää nopeasta muistista ja tuntuu että haluamani koneiden hinnat alkaa olla ihan pilvissä.
Valtava kiitos KAIKILLE avusta!!!
Loppuun vielä sellainen ajatus että tavallaan kiinnostaa kasata kone itse, mutta en ole laskenut kuinka paljon siinä rahallisesti säästää ja palaako siinä vain tietämättömällä hihat???