Moi,
Järvenpäässä olisi:
HP:400€
-Biostar Racing X370 Racing mini-itx
-Ryzen 5 1600
-16gb DDR4
-EVGA GTX 1060 3GB
-120gb Samsung Evo 860 SSD
-2tb Seagate Barracuda mekaaninen kovalevy
-Coolermaster Elite 130 mini-itx-koppa
-Oliko Cooler Masterin vai Corsairin tjs. 530W poweri.
-Joku vanha mutta siisti Microsoftin led-valaistu näppis
Vain muisteista minulla on kuitti, ne kun itse uutena ostin v.2018, niissä ikuinen valmistajan takuu? Emolevy tuli työkaverilta, prosessori konekauppojen yhteydessä viime vuonna, oli omassa koneessa vielä n. kk sitten, koppa, poweri, näytönohjain ja kovalevyt täältä hankittu eilen.
Kopassa ja powerissa muutama vika: (kts. edellisen omistajan kommentit ja kuvat;
Myyty - ITX-Pelikone (Järvenpää))
-Powerin kiinnityspelti puuttuu, nippusiteillä tukevasti, uskoisin että saa hommattua sen lipareen esimerkiksi valmistajan kautta tai ebay, ei vaikuta käyttöön.
-Poweri on modulaarinen, siinä ei ole kaikkia kaapeleita, näihin komponentteihin mitä nyt on kiinni, riittää. Niitä kaapeleitakin varmaan saa hommattua erikseen, uskoisin.
-Yksi powerin piuha on nirhaistu, edellinen omistaja suojannut. Tämä tietysti korjaantuisi jos hommaa niitä moduläärikaapeleita.
-Koppa, näytönohjain, poweri ja kovalevyt tulleet vasta eilen minulle, en ole vielä kerennyt asentelemaan winukkaan päivityksiä enkä testaamaan kunnolla, teen ne kun aika antaa myöten. Kone kuitenkin jo windows asennettuna ja aktivoituna.
-Emo, prosessori ja muistit tulivat minulle kaverilta takaisin kun en joutanut koko ajan lamppaamaan toisella paikkakunnalla ihmettelemässä, jotkut pelit kaatuilivat, ilmeisesti jälkiviisaana asiaa netistä tutkittuani muistien liian suuresta kellotaajuudesta johtuen (3200mhz), laitoin max. kellot, mitä muistikammat tukevat, emolevy ei ilmeisesti ilman volttien nostamista tai muuta tweakkausta oikein huolinut niin korkealle, pitää hakea kellotaajuus hieman alemmas ja testailla stabiilius vielä rasitustesteillä.