Myydään Pelikone i7-7700K & RX 6600 [JOENSUU] 420€

Tuote:
Kasaamani pelikone

Hinta:
420€

Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Käytettyä tavaraa ostettu täältä ja Torista. Kotelon olen saanut kaverin kautta. Prosessorijäähdytin ostettu Proshopista uutena.

Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Kuitit prossujäähylle, virtalähteelle ja SSD:lle.

Annan paketille myös oman 6kk takuun, josta kuvaus alempana tarkemmin.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa)
:
Joensuu

Toimitustapa:
1. Sijalla noutokauppa.

Lähetettäessä postitan vain särkyvänä Postin pakettina tai Matkahuollon vastaavalla pakettivaihtoehdolla, joten postikulut +25e. Löytyy toisen kotelon laatikko tähän tarkoitukseen.

Maksutapa:
Mobilepay tai tilisiirto S-Pankkiin. Mieluusti en halua käteistä, mutta jos se on kynnyskysymys, niin noutokaupalla menettelee. Lähetettäessä raha näkyy minulla -> tuote liikkuu etiäppäin.

Muuta huomioitavaa:
Tästä vaikka pukinkonttiin kiva pelikone, jolla pyörii peli kuin peli, ainakin siedettävästi 1080p-resoluutiolla. Koneen osat huollettu perin pohjin ennen kasausta (lue tarkemmin alta). Harrastan näitä ja taustalla yli 50 kasattua konetta, eli on harjoiteltu jo jonkin verran 😀

Tässä esittely + pelitestausta videoiden muodossa:

Counter-Strike 2:

https://www.youtube.com/watch?v=NCHjv_RoxLA

Fortnite:
https://www.youtube.com/watch?v=YI6_3gRQmk0

Cyberpunk 2077:
https://www.youtube.com/watch?v=XOiOaQp_k50

• Kauppaan kuuluu kone ja virtajohto.
  • Windows 10 tai 11 Home aktivoituu tälle emolevylle ilman aktivointiavaimia (digitaalinen lisenssi aktivoituna). Kone toimitetaan Windows käyttövalmiina juuri asennettuna + emolevyn ja näytönohjaimen ajurit sisässä. Itse olen testannut konetta Windows 11 24H2 käyttöjärjestelmää käyttäen.
    • Windows 11 ei ole virallisesti tuettu ennen 8. sukupolven Inteleitä (vaikka tässä yksilössä olisi jopa TPM 2.0 moduuli emolevyillä, jota Microsoft edellyttää). Käyttöjärjestelmän saa silti tähänkin koneeseen asennettua pienellä kikalla ja olen tietokonetta testannut nimenomaan Windows 11 käyttäen.
    • Youtube-kanavallani videolla yksi esimerkki asennustavasta vanhemmalle raudalle:
https://www.youtube.com/watch?v=Dm7KKwyoJzs

• HUOM! Jos pelaat pelejä, jotka käyttävät Vanguard-anti cheatia (esim. League of Legends) kannattaa pidättäytyä Windows 10 puolella tai pistää vaikka molemmat Windowsit koneeseen. Ilmeisesti Vanguard pakottaa TPM 2.0 käytön, jos se aistii, että Windows 11 on koneessa asennettuna (järjettömyyttä, ymmärrän, mutta minkä teet 😀)

• Annan koneelle 6 kk takuun, jos tulisi jotain yllättävää vikaa osille. Jos en saa järkevästi korjattua/ vaihdettua viallista osaa, ostan koneen samaan hintaan takaisin (ostajan kustannukselle jää mahd. postikustannukset). Rahojen palautus, kun tuote on takaisin minulla ja olen saanut sen tarkistettua. Takuu ei kata tietenkään ostokatumusta tai fyysisestä kaltoinkohtelusta koitunutta vikaa :D
  • Postitan vain särkyvänä Postin pakettina tai Matkahuollon vastaavalla pakettivaihtoehdolla, joten postikulut +25e. Löytyy toisen kotelon laatikko tähän tarkoitukseen.
  • Noutokaupat ensisijalla!
  • Myynnissä myös Torissa

Emolevy
  • ASUS ROG Strix Z270F Gaming
  • Laadukas ATX kokoluokan emolevy
  • Löytyy 2 M.2 levypaikkaa NVMe-SSD-levyille, joista toinen nyt käytössä.
  • Ei takapeltiä (IO-levy), kosmeettinen puute.
Prosessori
  • Intel Core i7-7700K
  • 4 ydintä 8 säiettä
  • Vakiona 4,5GHz boostit
  • Korkattu Der8auerin tätä varten tehdyllä työkalulla ja Intelin vanhat tahnat vaihdettu nestemetalliin, että kestää lämmöt kurissa.
  • Ylikellotettuna vakaasti 4,8GHz
Näytönohjain
  • ASUS Dual RX 6600
  • Perinpohjin puhdistettu ja tahnat (Arctic MX4) vaihdettu 10.12.2024.
  • Lämpötyynyt olivat erinomaisessa kunnossa edelleen, eli niitä en vaihtanut.
  • Tämä kortti on loistoversio Asukselta ja pysyy todella viileänä aivan overkill-jäähdyttimellään!
Käyttömuisti
  • 2x8GB DDR4-3100
  • 16,18,18,39
  • Vakiona kulkisivat DDR4-2666 samoilla perusajoituksilla
  • Manuaalinen kellotus näillä ja aliajoituksia viilailtu maltillisesti paremmiksi.
  • Testasin kellotukset vakaaksi tuntikaupalla sekä Karhu Ram testillä että Memtest Prolla.
Tallennustila
  • Western Digital WD Blue SN570 1000 GB NVMe SSD
  • Kuitti mukaan, alunperin ostettu Datatronicista 15.6.2023
Virtalähde
  • Kolink 600W Enclave 80 Plus Gold
  • Täysmodulaarinen virtalähde ja kaikki lisäkaapelit tulevat mukaan
  • Ostettu alunperin Jimms 30.1.2023
  • Ko. yksilössä oli vikaa ja tein siitä RMA:t ja sain Jimmsiltä uuden tilalle. Tämä virtalähde on siis ensikertaa käytössä tässä koneessa ja on tuliterä!
Prosessorijäähdytin
  • Thermalright Assassin X 120 Refined SE
  • Tämä tuli alunperin ARGB-tuulettimella, jonka tilalle vaihdoin laadukkaan DeepCoolin 120mm tuulettimen. ARGB ei umpikotelosta näkyisi joka tapauksessa.
  • Jäähdyttimen ostin uutena Proshopista 1.10.2024
Kotelo
  • Bitfenix Comrade
  • Käytetty umpinainen ATX-kotelo.
  • Siistikuntoinen.
  • Olen puhdistanut kotelon aivan juurta jaksaen! Kotelotuulettimet on myös lapa lavalta käyty rätillä läpi ja laitoinpa lisävoitelua laakereihinkin.
  • Alkuperäisten 2 kotelotuulettimen oheen lisäsin yhden 120mm kotelotuulettimen, että on 2 edessä ottamassa ilmaa sisään ja 1 takana kuumaa ilmaa poistamassa.

PXL_20241212_144129727.jpg PXL_20241210_210633313.jpg PXL_20241212_144236035.MP.jpg

Statistiikka

Viestiketjuista
261 447
Jäsenet
74 799
Uusin jäsen
STW1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom