Myyty Pelikone, i5-9400F, Z390 Gaming X, RTX 2080, 8GB DDR4, 256GB M.2 SSD, 500€, Mäntsälä

Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 673
Myytävä tuote: Myynnissä perus hyvä pelikone, osat hankittu pääosin täältä käytettynä ajan myötä. Kone toimittanut itsellä satunnaista simuilu ja striimi pc virkaa. Kaikki komponentit sen verran vanhoja että takuita ei ole missään enää jäljellä. Täysin toimiva kone ja pyörittelee helposti vielä uudempiakin pelejä kohtuullisesti. Kysäise jos jotain kysyttävää koneesta.
Prosessori: i5-9400F
Emolevy: Gigabyte Z390 Gaming X
Näytönohjain: HP RTX 2080 accelero extreme IIi jäähyllä. (Tämä siis purettu aikoinaan HP:n pakettikoneesta ja vaihdettu jäähy parempaan. Erittäin hiljainen tällä jäähyllä.)
Muistit: Kingston hyperx 2x4gb 2666mhz cl15
SSD: WD 256gb M.2 pcie ssd
Poweri: Super flower 550W poweri
Prossu jäähy: Cooler master hyper 212 evo
Muuta: Intel AX200 pcie wifi/bt kortti
Kotelo: Umpinainen vanhempi Corsair, mallista ei tietoa.
Käyttöjärjestelmä: Win 11 pro
Hinta: 500€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Vuosien mittaa täältä pääosin kaikki komponentit
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:
Myös vaihdot kiinnostaa, esim jokin ok näyttis (esim 3070), hyvä ultrawide näyttö, vesijäähykamppeet tai muut yksittäiset koneen osat. Välirahat puolin ja toisin.
Myynnissä myös muualla.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Mäntsälä
Toimitustapa: Nouto tai postitus, postikulut ostajalle, kone pakataan mahdollisimman hyvin. Myös toimitus lähiseuduille voi onnistua.
Maksutapa: Mobilepay


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 673
Hintaa alemmas, noudettavissa lauantaihin saakka jonka jälkeen reilun viikon viive ennen kuin olen takaisin koneen äärressä.
Tarjouksia kuunnellaan ja vaihtoja voi ehdotella rohkeasti.
 
Liittynyt
24.02.2018
Viestejä
65
Mulla aika tiukka budjetti ja ei varsinaista tarvetta päivittää konetta. Mutta sanotaan nyt 460€ Hämeenlinnaan asti tuotuna ei se toki kummoinen korotus ole, mutta sen verran voin laittaa
 
Liittynyt
08.02.2022
Viestejä
620
Mulla ois aoc ultrawide 34” 3440x1440 144hz näyttö! Vaihtasin tuohon koneeseen mielelläni!
Olis myös rtx 3070, vaihtaisin varmaan myös sen tuohon!
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 673
Mulla aika tiukka budjetti ja ei varsinaista tarvetta päivittää konetta. Mutta sanotaan nyt 460€ Hämeenlinnaan asti tuotuna ei se toki kummoinen korotus ole, mutta sen verran voin laittaa
Pidän mielessä tä

Mulla ois aoc ultrawide 34” 3440x1440 144hz näyttö! Vaihtasin tuohon koneeseen mielelläni!
Olis myös rtx 3070, vaihtaisin varmaan myös sen tuohon!
Rtx3070 kiinnostaisi kyllä, lisätiedot kelpais tästä vaikka yv:llä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 673
Noniin reissusta kotiuduttu. Tilanne sellainen että
@Isosaari187 keskusteltu yv:llä 450€ mahdollisista noutokaupoista. Ei ole vielä tosin vastaillut viimeisimpiin viesteihin, joten en tiedä onko ostamassa konetta. Odottelen nyt vaikka tämän päivän jos vastailee ja sitten eteenpäin.

@Allbad heitän vielä vastatarjouksen 470€ jolloin vastataan tuohon aiempaan tarjoukseen. Tuolla hinnalla voin ajella koneen Hämeenlinnaan (20€ polttoaineisiin). Jos aiempi tarjouksen tekijä ei ostakaan niin tällä tarjouksella voitaisiin tehdä kaupat.
 
Liittynyt
24.02.2018
Viestejä
65
Noniin reissusta kotiuduttu. Tilanne sellainen että
@Isosaari187 keskusteltu yv:llä 450€ mahdollisista noutokaupoista. Ei ole vielä tosin vastaillut viimeisimpiin viesteihin, joten en tiedä onko ostamassa konetta. Odottelen nyt vaikka tämän päivän jos vastailee ja sitten eteenpäin.

@Allbad heitän vielä vastatarjouksen 470€ jolloin vastataan tuohon aiempaan tarjoukseen. Tuolla hinnalla voin ajella koneen Hämeenlinnaan (20€ polttoaineisiin). Jos aiempi tarjouksen tekijä ei ostakaan niin tällä tarjouksella voitaisiin tehdä kaupat.
Tämä sopii
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 971
Viestejä
4 215 868
Jäsenet
70 985
Uusin jäsen
retuilyllairmoraa

Hinta.fi

Ylös Bottom