Myyty Pelikone i5-6600K & GTX 1070 (290€) [JOENSUU]

Liittynyt
07.10.2020
Viestejä
338
Tuote:
Kasaamani pelikone

Hinta:
290€

Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kaikki muu paitsi virtalähde tuli ostettua serkkupoijaalta. Virtalähteen olen ostanut Torista.

Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Ei kuitteja eikä tehtaan takuita.

*HUOM* Annan oman 6kk takuun koko koneelle. Takuukuvaus tästä alempana.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Joensuu

Toimitustapa:
1. sijalla nouto.

Voin paketoida toisen kotelon laatikkoon huolellisesti ja lähettää näin postitse tai Matkahuollolla. Tälle lystille +25e hintaa, sillä lähetän vain särkyvää option kanssa kokonaisia koneita.

Maksutapa:
Ensisijassa Mobilepay/Pivo/S-Pankin tilisiirto. Viimesijassa käteinen noutokaupan yhteydessä.

Muuta huomioitavaa:
Tästä kevyt pelikone esimerkiksi Fortnite-peleihin tai CS:n tykittämiseen! Koneen osat perin pohjin puhdistettu ja huollettu ja kone on kasattu vastikää harrastajan vankalla kokemuksella (50+ konetta kasattuna).

  • Kauppaan kuuluu kone ja virtajohto.

  • Annan koneelle 6 kk takuun, jos tulisi jotain yllättävää vikaa osille. Jos en saa järkevästi korjattua/ vaihdettua viallista osaa, ostan koneen samaan hintaan takaisin (ostajan kustannukselle jää mahd. postikustannukset). Rahojen palautus, kun tuote on takaisin minulla ja olen saanut sen tarkistettua. Takuu ei kata tietenkään ostokatumusta tai fyysisestä kaltoinkohtelusta koitunutta vikaa :D

  • Mieluiten noutokaupat. Postitan vain särkyvänä Postin XL-pakettina (tai Matkahuollon vastaavalla), joten postikulut +25e.

  • Mieluisin maksutapa on Mobilepay tai Pivo tai sitten S-Pankin tilisiirto.

  • Myynnissä myös muualla

  • Windows 10 tai 11 Home aktivoituu tälle emolevylle ilman aktivointiavaimia (digitaalinen lisenssi aktivoituna). Kone toimitetaan Windows käyttövalmiina juuri asennettuna + emolevyn ja näytönohjaimen uusimmat ajurit sisässä. Ostaja saa myös aktivointiin käytetyn Windows OEM aktivointiavaimen tietoonsa, jos sille tulee tarve myöhemmin.
    • Windows 11 ei ole virallisesti tuettu ennen 8. sukupolven Inteleitä (ei vielä TPM 2.0 moduulia emolevyillä, jota Microsoft toivoisi olevan). Käyttöjärjestelmän saa silti tähänkin koneeseen asennettua pienellä kikalla ja olen tietokonetta testannut nimenomaan Windows 11 käyttäen.
    • Youtube-kanavallani videolla yksi esimerkki asennustavasta vanhemmalle raudalle:
    • HUOM! Jos pelaat pelejä, jotka käyttävät Vanguard-anti cheatia (esim. League of Legends) kannattaa pidättäytyä Windows 10 puolella, sillä ilmeisesti Vanguard pakottaa TPM 2.0 käytön, jos se aistii, että Windows 11 on koneessa asennettuna (järjettömyyttä, ymmärrän, mutta minkä teet )



Pelitestailua:

Fortnite:


Counter-Strike 2 (yllättävänkin kova!):


Cyberpunk 2077:



Koneen osat lisätietoineen alla:


Emolevy
Prosessori
  • Intel Core i5-6600K, 4 ydintä 4 säiettä
  • Vakiona max 3,9GHz
  • Ylikellotus 4,4GHz kaikille ytimille.
  • Korkattu Der8auerin tätä varten tehdyllä työkalulla ja Intelin vanhat tahnat vaihdettu nestemetalliin. Lämmöt pysyvät upeasti nyt kurissa!
Näytönohjain
  • MSI GTX 1070 Armor
  • 8 GB GDDR5
  • Liitännät: 3xDP, 1xHDMI, 1xDVI
  • Micronin muistipiirit
  • Perinpohjin puhdistettu ja tahnat sekä suurin osa lämpötyynyistä vaihdettu (loput todettu hyviksi edelleen).
Käyttömuisti
  • 16GB DDR4 (2x8GB)
  • Kingston HyperX Fury
  • HX424C15FB3K2/16
  • Vakiona DDR4-2400 (15,15,15)
  • Olen kellottanut tämän kitin manuaalisesti DDR4-3000 (16,18,18,36 + kakkostason ajoitukset kiristelty)
  • Muistit testattu liki vuorokauden ympäri kahdella eri testillä vakaaksi näin.
Tallennustila
  • Samsung PM871 2,5” SSD
  • 256 GB tilaa
  • Ei suuri, mutta riittävä Windowsille ja Fortnitelle ainakin!
  • Koneessa valmiina toinen SATA-kaapeli vedettynä emolevyltä siististi paikkaan, johon voi laittaa toisen tallennustilalevyn.
  • Emolevyllä on myös paikka NVMe-SSD-levylle
Virtalähde
  • Cooler Master 800W 80+Gold
  • Alun perin Cooler Masterin tekemä HP:n Omen pakettikonemallia varten.
  • Tässä on 2 kpl 6+2-pinnisiä PCIE-virtapiuhoja, jos tulevia näytönohjaimen vaihtoja ajatellaan.
  • Tietokoneen kotelon ikkunasta näkyvä seinämä olisi ollut paljaan metalllin värinen, mutta keksin taiteilla sille tyylikkään peitepalasen eräästä komeasta pahvipakkauksesta
Prosessorijäähdytin
  • Gamer Storm Maelstrom 120T
  • 120mm nestejäähy
  • Avasin nestekierron ja täytin poishaihtuneen nesteen tilalle akkuvedellä.
  • Hävisi lorinaäänet pois ja on taas lisää käyttöikää!
  • Pitää Prossun enemmän kuin hyvin viileänä!
Kotelo
  • Phanteks Enthoo Pro M
  • Käytön jälkeä hyvin vähän íkäisekseen (tietääkseni 2016 vuodelta).
  • Sivuikkuna pleksillä, jossa pientä hiusnaarmua vuosien varrelta, mutta oikein siisti kunnoltaan minun silmään.
  • Kotelon olen purkanut aivan atomeiksi ja juurta jaksaen puhdistanut rätillä ennen koneen kasausta, että olisi mahdollisimman pitkälle kuin uutuuttaan puhdas ^^
  • Asensin 2kpl Silentium PC ARGB-ledinauhoja ja niille Silentium PC Nanoreset-ohjaimen, joka asetettu toimimaan kotelon reset-näppäimestä. On tunnelmaa!
  • Mukana DVD-asema, vaikkakaan ei kytkettynä tällä hetkellä, mutta täyttämässä muuten tyhjää paikkaansa

IMG_20240903_205228.jpg IMG_20240903_205146.jpg IMG_20240903_205056.jpg IMG_20240903_204952.jpg IMG_20240903_220611.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 813
Viestejä
4 383 256
Jäsenet
72 879
Uusin jäsen
Sarah

Hinta.fi

Ylös Bottom