Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tällä hetkellä pelailen vaan csgo mutta tarkoituksena olis et ois setuppi millä vois pelata raskaampiakin pelejä jos innostus kasvaa. Grafiikka asetuksilla ei niin väliä ole mutta sekin tietysti riippuu pelistä. Oon ajatellu että jos sais 144hz näytön niin olis hyvä.Kevyeen pelaamiseen luulisi riittävän vähempikin budjetti. Kerrotko mitä pelejä on tarkoitus pelata? Onko grafiikka-asetuksilla väliä?
Siirsin viestit tähän aiempaan samanlaiseen olemassaolevaan ketjuun, jossa keskustelua voi jatkaa näistä uusista lähtökohdista.Eli tarkotuksena ois kasailla itse pelikone n.1300€ budjetilla mihin pitäs sisältyä myös näyttö. Ostaisin mielelläni kaikki osat samasta paikasta.
Suosittelen ottamaan vega nitron tuon strixin sijasta ja sitten ehkäpä 750wattisen virtalähteen.
Mindfactorystä 1333 Eur, mitä olette mieltä?
Suosittelen ottamaan vega nitron tuon strixin sijasta ja sitten ehkäpä 750wattisen virtalähteen.
No itse ainakin ottaisin noilla hinnoilla mielummin vega64:sen.Kiitokset kommenteista, hyviä pointteja. Mitä mieltä emo-prossu yhdistelmästä suhteessa Vega 64:een? Onko Vega 64 hinta-tehosuhteeltaan tällä hinnalla edellä NVidia kortteja 1080p pelaamisessa?
Kovat väitökset mutta ilman lähdettä en kuitenkaan hyppäisi tähän kelkkaan kun lähtökohtaisestikin latenssit on cl19.Muistit käsittääkseni näitä uusia Hynixejä jotka saa, väitetysti, tuunattua b-die vauhtiin, ehkä.
Nopea kovalevy.
Koppa on vaan joku koppa.
Tietokonekauppa.fi
G.Skill Sniper X DDR4 16GB (2x8GB) 3600MHz CL19 1.35V XMP 2.0 Urban Camo
1x
114.60 €
Kovat väitökset mutta ilman lähdettä en kuitenkaan hyppäisi tähän kelkkaan kun lähtökohtaisestikin latenssit on cl19.
Pitää kyllä myöntää että tuohon hintaan jos saa esitetyn suorituskyvyn niin voihan veikkoset mikä tarjousEi omaa kokemusta. Linkki koviin väitöksiin täällä.