Olen itse kasannut koneita viimeksi 90-luvulla, joten ihan kärryillä en enää ole.. Nyt pitäisi pojalle saada pelikone. Näyttö, hiiri ja näppis sekä kuulokkeet löytyy. Tällä hetkellä pelaa Fortnitea, mutta olisihan se kiva, että vois jatkossa jotain muutakin pyörittää. Mielessäni olen pyöritellyt hintakatoksi 500e käytetyn paketin hinnaksi. Kuulostaako sellaiselta, että saisi jotain riittävää, mutta ei ylitehoista (jälkimmäinen tuskin toteutuu..)? Mikä voisi olla ns. Sweet Spot -hintaluokka?
Jos hintaluokka on järkevä niin miten voisi arvioida tasapainoista settiä? Onko jotain prossuja, näyttiksiä tms. mitä suosia ja mitä välttää? Saa laittaa esimerkkejä esim. torista tms. ja mitä itse ehkä maksaisi vastaavasta. Pääsisi vähän tontille. Sen verran olen kartoittanut, että varmaan joku 2000- tai 3000-sarjan RTX voisi tuohon pakettiin mennä. Jotain Ryzeneitä tullut myös vastaan, mutta ei oikein tarkempaa mielikuvaa niistä. Kiitos etukäteen kaikille asiantuntemustaan jakaville.
Jos hintaluokka on järkevä niin miten voisi arvioida tasapainoista settiä? Onko jotain prossuja, näyttiksiä tms. mitä suosia ja mitä välttää? Saa laittaa esimerkkejä esim. torista tms. ja mitä itse ehkä maksaisi vastaavasta. Pääsisi vähän tontille. Sen verran olen kartoittanut, että varmaan joku 2000- tai 3000-sarjan RTX voisi tuohon pakettiin mennä. Jotain Ryzeneitä tullut myös vastaan, mutta ei oikein tarkempaa mielikuvaa niistä. Kiitos etukäteen kaikille asiantuntemustaan jakaville.