Sieltähän sen saa vielä reilun vuorokauden, en vain muistanut että tuo löytyy jo kirjastosta.Ja Humblesta lisää ilmaiseksi
https://www.humblebundle.com/store/grid-free-game
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sieltähän sen saa vielä reilun vuorokauden, en vain muistanut että tuo löytyy jo kirjastosta.Ja Humblesta lisää ilmaiseksi
Näköjään tuokin mennyt jo.GRID™
9QFLI-JLV70-GYXVD
Kannattaa lyödä spoilereihin niin ei näy kirjautumattomille. Olen aika varma ettei noista yksikään ole enää lunastamaton.Pari Humble Bundleista ylijäänyttä koodia tarjolla... nopeimmat syö hitaat jne.
Serious Sam: The Random Encounter Steam Key
6QN5I-NC4RA-0T08M
Serious Sam HD: The Second Encounter Steam Key
TDMQ8-N0MEN-AF4KQ
Serious Sam HD: The First Encounter Steam Key
LMQ33-QMPZ2-QNBJZ
Serious Sam Double D Steam Key
CV74I-5H69E-DLFNL
Torchlight II Steam key
7KVB7-YCKK8-5VPRZ
Oddworld: New 'n' Tasty Steam key
PHHHF-C5PWF-P9DR7
Gunmetal Arcadia Zero (Steam, Humble Monthly)
3TPID-VAEQX-533A2
TELLTALE KOODI!
Tales from the Borderlands
HBTB-8DLV-HQS8-E1R3
ORIGIN KOODI!
Battlefield 3 Origin Key
3W33-A6JC-PS2S-6WPK-4CY3
Minulla kiinostaisi mielellään se onko yv:llä mahdollista?Steamissa tarpeettomana tälläinen kuponki, 75% OFF Ori and the Blind Forest Definitive Edition (Valid until 1/12/2017, 9:00:00 AM).
Kelpo peli, mutta löytyy jo kirjastosta. PM niin laitetaan kuponkia eteepäin.
Ensimmäinen listaus pelejä, kun kaikki mennyt tulee lisää. Vasemmalla näkyy arvo steamissa nyt, pelinnimi ja koodi.
4.99€ Ballistic_Protection:0K0KW-8DI96-363B0
0.99€ Brain_In_My_Head:6F3GN-I69VZ-RJ7HI
Siinäpä taas muutama koodi näin päivienratoks. Muistakaas mainita millon viety niin tietää laittaa lisää
0.49€ Abandoned Knight:LWIR6-RQBI5-3K6HW
System Shock 2
2.59€ Rush for Gold - California
Molemmat viety jo yllättäen...Serious Sam 3: BFE = F27I2-3AHJ2-QM7M4
Doc Clock: The Toasted Sandwich of Time = 0YWEW-IT423-7HBMF
Kiitän!Reverse Crawl
Steam: VB5FB-8JJKZ-5BJYG
mun mielestä ois aika jees yv:nä jakella pois noita koodeja
Tuskin menevät tämän sivuston käyttäjille. Ehkä jopa myyntiinJokainen jakaa miten parhaaksi näkee. Minulle se on ihan sama vaikka joku ottaisikin koodin kiittämättä. Mitä väliä sillä on? Muutenkin paljon helpompaa läväyttää koodit yhteen viestiin kuin vastailla moneen yksityisviestiin.
Spoilerin sisältö näkyy vain kirjautuneille ja en oikein usko kenenkään hamstraavan näitä myyntiin (en edes tiedä miten lunastettuja Steam-pelejä voi myydä). Turha näistä on ottaa stressiä. Minulle pelien lahjoittajana on ihan sama kenelle se avain menee ja en muutaman euron pelin takia jaksa päivystää yksityisviestejä.Tuskin menevät tämän sivuston käyttäjille. Ehkä jopa myyntiin
Voisiko OT:n viedä jonnekin muualle?
Grim Fandango Remastered Steamiin. Ensimmäiselle joka lainaa tätä viestiä ja jolla on minimissään 10 viestiä tälle foorumille.
Kelpaisi oikein mielellään.