Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuon rekisteröidessä oli välissä jossakin ruudussa hyväksymisrasti (ilmeisesti se ensimmäien joka tulee vastaan) mutta kun selain reagoi hitaasti niin oli klikannut hiirellä kahdesti ja siksi tuo kohta meni niin nopeasti ohi että en ehtinyt nähdä mikä tuli hyväksyttyä, jotein voisiko joku kertoa tuota rekisteröidessään että mitä minulla tuli vahingossa hyväksyttyä.
Tiedoksi lunastin itselleni tuo mutta koska jo omistin sen ennestään se meni lunastamattomiin lahjoihin niin että jos joku haluaa tuon mutta niiden jako ehtii umpeutua minulta saa yhden kun nakkaa YV:llä.Syberia
ilmaiseksi Good Old Games kaupasta...
Steam koodeja.
Rebuild 3: Gangs of Deadsville - 9EXZQ-RTNIM-6D95C
SimplePlanes - 8GVRJ-5ED73-DM4H8
Seasons After Fall - H4G6E-569FH-YGCCB
The Mean Greens - Plastic Warfare - K3NGF-C037X-ZXE4X
Sinäkö ne otit ku mulle sanoi että viety.
No, hyvä että ilmoittauduit.
Vituttaa aina kun joku täällä hyvää hyvyyttään lahjoittaa pelejä ja sit ne on mennyt, kukaan ei kiitä jne. Vituttaa sellainen. :/
Kaks ylintä otin, kiitos niistä. Kaks alinta oli jo mennyt.
Sinäkö ne otit ku mulle sanoi että viety.
Käytin, kiitos!Killer is Dead löytyikin jo omasta takaa: 090QJ-QTQZ7-EV637
Lisää koodeja Humblesta https://www.humblebundle.com/store/killer-is-dead-nightmare-edition
Minion Masters:
JQ9VF-IVMKG-RH7GE
Mistä jengi näitä aina aika-ajoin repii + pelaako tätä enää kukaan?Minion Masters:
JQ9VF-IVMKG-RH7GE
Ei ainakaan Steamissa toimi4GFJ7VIIVAZA4WGVIIVA2FLN9
Ei ainakaan Steamissa toimi
Kokeilit siis:
4GFJ7-ZA4WG-2FLN9
vai jätit muotoon:
4GFJ7VIIVAZA4WGVIIVA2FLN9
?
Itselleni ainakin ilmoittaa että tuote omistettu jo...
Joku ystävällinen vienyt tuon huntedin mainitsematta siitä täällä.44PIV-N5Z74-YGZKV
VPHQM-DEZPX-Q9KXC
Grid autosportille olis käyttöö, 2 jo pelattuna läpiGRID 2 ja GRID Autosport löytyisi ylimääräisenä Humble Bundlesta. Lainaa tätä viestiä ja ilmoita kumman noista haluaisit niin laitan sen yv:llä.
Grid 2 voisin ottaaGRID 2 ja GRID Autosport löytyisi ylimääräisenä Humble Bundlesta. Lainaa tätä viestiä ja ilmoita kumman noista haluaisit niin laitan sen yv:llä.
Mulla on Humble Bundlessa näemmä syystä tai toisesta tuplina joitain pelejä ja olettaisin noiden koodien olevan käyttämättömiä. Elikkäs löytyisi seuraavat:
The Wolf Among Us (Telltale)
The Walking Dead: Season 2
Game of Thrones: A Telltale Games Series
Ilmoitelkaa tähän ketjuun, jos kiinnostaa testata, onko koodit tosiaan käyttämättömiä.
Game of Thrones: A Telltale Games SeriesMulla on Humble Bundlessa näemmä syystä tai toisesta tuplina joitain pelejä ja olettaisin noiden koodien olevan käyttämättömiä. Elikkäs löytyisi seuraavat:
Ilmoitelkaa tähän ketjuun, jos kiinnostaa testata, onko koodit tosiaan käyttämättömiä.
Mulla on Humble Bundlessa näemmä syystä tai toisesta tuplina joitain pelejä ja olettaisin noiden koodien olevan käyttämättömiä. Elikkäs löytyisi seuraavat:
Global Adventures Beta:
LD3E8-7PTQ4-HF75K
Jos näitä löytyy joltain lisää, huolisin. Kiinnostaisi ko. peli.Global Adventures Beta:
Z2MZ0-MFZG8-Z63NL
Global AdventuresJos näitä löytyy joltain lisää, huolisin. Kiinnostaisi ko. peli.
Kiitos.Deathstalker Scorpion Mount Battleriteen:
4006E-29Q2J-VYF0L