Pelaaminen & Ikääntyminen

Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
304
Aattelin nyt tälleen täs neljältä aamuyöstä taas toteuttaa itteeni ja ehkä hakee vertaistukee / muiden kokemuksia.
Niin eli pelaaminen siis asiana yleisesti. Kolmekymppiset on itellä tässä uhkaavan lähellä ja asiahan on niin että oon käyttänyt videopelejä pitkälti ko '' päihdettä '' jo nuoresta saakka.
Ei kovin yllättävää. Mutta kuitenkin tässä parin vuoden sisällä se määrä mitä vaan '' jaksaa '' pelata on romahtanut ko huojuva torni konsanaan ( se puinen palikka peli )
Toki tässä vähän sitä on saatu taas lisäiltyä, mut sessiot ovat kovin lyhentyneet, vaikka kyseessä oliskin vielä joku itelle tosi rakas sarja tai juttu.
En tiiä, onks tää nyt se kolmekymppisten kriisi, yleinen aivojen scuffaantuminen ulkosien tekijöiden tai sisästen takia jne. en tiiä.
Teen tän langan että saisin mahollisesti kuulla muiden ajatuksia ja tilanteita.

Asiahan on erityisen harmillinen kun konekkin on nykyään mikä on, sillä sietäs kyllä ihminen vähän pelailla videopelejä.
Toivottavasti copiumin hakeminen niillä ei oo loppu ja tää on vaan hetkellinen tila, koska kyllä mä pelaamisesta tykkään.

En viittinyt laittaa tätä siihen mun tietynlaiseen ketjuun, jolla itteni ilosesti toin osaksi tätä kommuunia.
Koska tällä on eri aihe ja pitäs koittaa pitää sitäkin ketjuu ees jotenkin inhimillisenä, teen parhaani itteni hillitsemisessä.

Oon myös varma että tällänenkin ketju todennäkösesti on jo tänne jossain välillä tehty ja jos on, ni sori et tein toisen.

Tää ongelma sietäs olla vaan väliaikanen kriisi, koska kyllä mä pelejä rakastan,
toivottavast ei oo se '' aikuistuminen '' tapahtunut, jopa tälläsellekkin ihmiselle, joka ei osaa aikunen ees olla.

Että kokemuksia vaan ihmeessä! Jos viittitte kirjottaa, tehään vertaistukiryhmä!
Bing Wahoo, ei sais kyllä olla lopullisesti tehokkaassa mielessä ohi.

This. Cannot. Continue..png




( Ainiin, jos tää on väärässä osiossa modet, ni siirtäkää se sit toki oikeeseen osioon, en ollu varma laitanko tänne vai '' yleinen keskustelu '' )
 
Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
210
Itellä taas alkoi pelaamisen "kulta-aika" sen jälkeen kun 30 tuli täyteen. On ollut enemmän varaa päivittää tietokonetta tarpeen mukaan ja pelaaminen tuntuu muuten maistuvan
Pitkään oli parikymppisenä sellaista, että ei pelaaminen jaksanut innostaa kovin pitkään, kone ei pysynyt enää uusien pelien mukana ja siihen aikaan uudet pelit tuntuivat muutenkin aika tylsiltä ja muut asiat veivät voiton.

Voi olla, että sulla on vaan sellainen vaihe päällä, ettei pelaaminen tunnu napostelevan. Yleensä se vaihe menee ohi ja nyt on kesä, niin sekin saattaa joskus vaikuttaa pelihaluihin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 121
Viestejä
4 307 703
Jäsenet
71 985
Uusin jäsen
Pontuss

Hinta.fi

Ylös Bottom