Pelaaja- ja Pelit-lehti yhdistyvät

Oli, minusta pelit oli tossa silti ihan omassa luokassaan. Joku Crysis oli joku juttu vaikka käsittääkseni aika sisällötön peli. Itse en pelannut mutta tuota hypetystä oli ihan hulluna. Samoin sellasten pelien julkaisu oli lehdistön mielestä jotenkin upeeta, mitä ei mikään kone jaksanut pyörittää. Minä en nähnyt siinä oikein mitään hienoa.
Ilmeisesti suurin osa metacritic arvosteluista on väärässä ja peli on pakko olla pelaamatta p***a

Metacritic Crysis 91Based on 56 Critic Reviews

Pelit 88 pistettä Looks and sounds great and the free-form gameplay with the nanosuit never gets old. Unfortunately the choices player can make lessen more and more towards the end of the game, where you are just forced to shoot things out. The end of the game is simply stupid, everything stops just when the final chapter is supposed to start. It feels like the developers ran out of time and had to ship the game before the levels could be finalized. [Dec 2007]

Oli, minusta pelit oli tossa silti ihan omassa luokassaan. Joku Crysis oli joku juttu vaikka käsittääkseni aika sisällötön peli. Itse en pelannut mutta tuota hypetystä oli ihan hulluna. Samoin sellasten pelien julkaisu oli lehdistön mielestä jotenkin upeeta, mitä ei mikään kone jaksanut pyörittää. Minä en nähnyt siinä oikein mitään hienoa.
Crysistä ei taida pyörittää vieläkään mikään kone. Yhteen kohtaukseen ainakin itsellä loppui pelaaminen, kun ei vaan riittänyt teho. Eikä riittänyt myöhemminkään, vaikka peli oli jo siinä vaiheessa ikuisuuksia vanha ja kone uusi.

Mutta noin muuten pelinähän se oli alkupuolella peliä aikalaisiin verrattuna todella hyvä räiskintäpeli. AI osasi pistää vastaan, taistelu oli hyvän tuntuista, mekaanikat kohdillaan, grafiikat oli tosi hyvät ja kentät muuta kuin putkijuoksua. Loppua kohti taso sitten romahtikin, mutta enpä ihmettelisi vaikka suurin osa arvosteluista olisi kirjoitettu alkukenttien perusteella, kun on ollut kiire saada arvostelu lehteen. Kyllä Crysiksen julkaisija varmasti oli tietoinen pelin tason putoamisesta loppua kohti ja arvostelukappaleet on heitetty juuri sopivasti, että on ollut kiirus lehdistöllä kirjoittaa arvostelut.

Ilmeisesti suurin osa metacritic arvosteluista on väärässä ja peli on pakko olla pelaamatta p***a

Metacritic Crysis 91Based on 56 Critic Reviews
No tuo ei ollut nyt pointtina enkä ole mitään metacritikkejä lukenut. Muistan vaan että ne grafiikat oli joku juttu ja juuri muusta ei hirveämmin puhuttu

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
275 397
Jäsenet
77 304
Uusin jäsen
Foliohattukauppias

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom