Ostetaan PCIE x1 näytönohjain

Obi-Lan

¯\_(ツ)_/¯
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 110
Eli PCIE x1 liittimeen sopiva näytönohjain tai virityksiäkin saa ehdotella. Tavoite saada kuva ruudulle, emossa ei ole iGPU:ta.
 
Liittynyt
22.06.2018
Viestejä
1 285
Useimmat x16 näytönohjaimet toimii myös X1 liittimessä(paljon hitaammin tietysti). PCIE x1 näytönohjaimet ovat todella harvinaisia, tein itse joskus tämmösellä: Kolink PCI-E x1 -> x1 riser-kortin jatkokaapeli, 19cm - 11,00€
x99 emoon sopivan jatkopiuhan(piti varovaisesti leikata vähän muovia pois). Toinen mahdollisuus on se että sahaa näytönohjaimen pci-ex liittimestä osan pois että se mahtuu pci-e x1 liitäntään (So a PCIE x16 card works in an x1 slot right?).
Minulla on välillä vielä käyttöä piuhalle, mutta jos haluat kokeilla sitä niin voin lähettää sen sinulle, lähetät sen sitten takaisin minulle tai maksat piuhan hinnan niin ostan uuden piuhan Jimmsiltä.
 
Liittynyt
22.06.2018
Viestejä
1 285
Ja vielä helpompaa olisi varmaan ostaa adapteri, vaatii tosin low profile näytönohjaimen ;) :

Edit: ja nykyään saa näköjään suomestakin PCIE x1 näytönohjaimia:
Pahoittelut spammista..
 
Viimeksi muokattu:

Obi-Lan

¯\_(ツ)_/¯
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 110
Kiitos ehdotusista. Riserin lisäksi tarvitsisin vielä sen itse näytönohjaimen. Ja Riihimäellä hakusessa. Tuo x1 Zotac on 48e Amazonissa, sellainen lähtee tilaukseen ensi viikolla jos muuta ei kävele vastaan.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 419
Kiitos ehdotusista. Riserin lisäksi tarvitsisin vielä sen itse näytönohjaimen. Ja Riihimäellä hakusessa. Tuo x1 Zotac on 48e Amazonissa, sellainen lähtee tilaukseen ensi viikolla jos muuta ei kävele vastaan.
Jos vaan tarve on kuvalle, niin on mulla tuossa siihen kaupata mukaan vielä guadro400 näyttis +10e jollei tuolle muuta vaatimuksia ole jatkossa :D Testinäyttiksenä tuo on pyörinyt, enkä tuota kyllä oikein muuhun käyttöön suosittelekkaan :)
 

Obi-Lan

¯\_(ツ)_/¯
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 110
Jos vaan tarve on kuvalle, niin on mulla tuossa siihen kaupata mukaan vielä guadro400 näyttis +10e jollei tuolle muuta vaatimuksia ole jatkossa :D Testinäyttiksenä tuo on pyörinyt, enkä tuota kyllä oikein muuhun käyttöön suosittelekkaan :)
Kuinka leveä tuo kolinkin kortti on ja näyttiksessä ainakin DVI liitin?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 268
Viestejä
4 231 378
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom