Hurraa. Muutkin ovat tunnustaneet virheitään.Sitä odotellessa.
Sentään itse selvitin ja korjasin sanomisiani vastaamaan todellisuutta.
Niin, jumaluuskompleksi on ihan oikea juttu.Joku voisi jumalaksi kutsua moista kaikkivoipaista olentoa.
Käsitteet kai tulisi määritellä yhteisymmärryksessä eikä mielivaltaisesti yhdestä suunnasta. Toisaalta en tiedä miksi koet pakottavaa tarvetta määritellä ihan vakiintuneita sanakirjastakin löytyviä käsitteitä uusiksi. Ei voi ymmärtää.Käsitteiden määritteleminen on ensimmäinen asia jokaisessa väittelyssä. On valitettavaa että moiseen ei kukaan muu vaikuta haluavan ryhtyä, vaan mielummin kirjoitellaan jatkuvasti toistemme ohi puhuen eri asioista samoilla nimillä. Nyt sitten tälläinen pedanttius vielä maalataan ikäänkuin negatiiviseksi asiaksi. Ei voi ymmärtää.
Eli turha haaskata aikaa, ketju lukkoon.Mitä taas PC:n paremmuuteen tulee, niin ei sitä pelikokemuksen kuninkuutta kauheasti voi kiistää. Jos voisi, niin aiheesta saataisiin varmaan jotain keskusteluakin vielä aikaiseksi.
Ei tarvitse osallistua siihen keskusteluun silloin? Minun mielestäni ihan mielenkiintoinen kulma. Jos kukaan ei koe samoin niin sehän tyrehtyy sitten suoraan vastapuolien puuttumiseen. Ei täällä nyt oletettavasti kukaan itsensä kanssa ala keskustelemaan.Jäljellä tuntuu olevan enää pennien laskeminen, joka on mielestäni todella tylsä aihe.
Yleisesti säästäminen johonkin olisi ihan fiksua. Rahastosijoittaminen yleensä on se järkevä ja helppo keino vaikka sekin sisältää riskinsä, joten aiheeseen tulee alkuun perehtyä huolella.Uusin käännekohta, jossa konsolipelaajien piti alkaa osakesijoittamaan, oli toki viihdyttävä ja aidosti uusi näkökulma pelaamisen kustannuksiin.
Elätkö itse kädestä suuhun, säästätkö pankkitilille, sijoitatko vai kenties jotain muuta? Jaa toki omat talousnäkemyksesi, sopivammassa ketjussa toki niin ei tarvitse mennä sen taakse piiloon, ja pingaa siellä.