PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Pirskatti kun ei malta odottaa uusien konsolien julkaisua niin pääsee lukemaan täälläkin miten se ja se feature on aivan älytön joka mahdollistaa sitä ja tätä.

#velocity-architecture #directStorage #MeshShaders #UDNA

Sitten taas samanlainen stutterfest 850p pannukakku mitä nykyinenkin geni! :geek:
Minä käyn aina peugeot ja corolla sivustoilla lukemassa ja naureskelemassa räpsyttimien omistajille🤣

En ymmärrä miten autot ja niiden hevosvoimat liittyvät aiheeseen. Tietotekniikassa aina parin vuoden välein saa tuplasti niitä ”heppoja”. Ja saa ajaa täysiä vaikka 24/7.
Ihan vaan vertauskuvia🤷
Vertaantuuko se vähän niin kuin PC:llä ajelisi 3dmarkkia tai Unigine Heavenia, mutta kuitenkin taas normaalien pelien pariin palaisi 30fps lukolla. :D
Ihan jokapäiväisessä ajossakin paljon parempi kuin rämpsyttimet. En ymmärrä miten jotkut jaksaa ajaa semmosilla..

Ihan jokapäiväisessä ajossakin paljon parempi kuin rämpsyttimet. En ymmärrä miten jotkut jaksaa ajaa semmosilla..
Nonin, ilmeisesti vaati vain itselle sopivat vertauskuvat että ymmärtää PC:n paremmuuden. Ihan jokapäiväisessä pelaamisessa parempi mitä konsolit vaikka ei edes aja täysillä.

E: Tosin vertauskuvallisesti itse ajan aina huippunopeutta kuten Bugatti Tourbillion ja menen kaarteet kuin paras superkart. Tojota kaverit sanoo aina minulle että:"Ei ole best bang for the buck tuo sun rigi".

Sama homma, 1080p60fps on itselleni riittävä. Muuten joutuisi ostamaan uuden vahvistimen ja telkkarin. Sillä rahalla saisi jo ihan hyvän näyttiksen :D

Mullakin toinen PS5 ja Series X vielä kiinni 1080p töllössä, jossa ei ole HDR:ää eikä mitään ja hyvin on silläkin pelailtu. Enemmän tulee tuolla pelattua kuin olkkarin setillä, missä sentään 4k oledi.

Nonin, ilmeisesti vaati vain itselle sopivat vertauskuvat että ymmärtää PC:n paremmuuden. Ihan jokapäiväisessä pelaamisessa parempi mitä konsolit vaikka ei edes aja täysillä.

E: Tosin vertauskuvallisesti itse ajan aina huippunopeutta kuten Bugatti Tourbillion ja menen kaarteet kuin paras superkart. Tojota kaverit sanoo aina minulle että:"Ei ole best bang for the buck tuo sun rigi".
Onko joku muuten kiistänyt pc:een paremmuuden🤔 onneksi käyt tasaisin väliajoin muistuttamassa köyhää corolla kanssaa siitä, että ei ole mitään järkeä ajaa räpsyillä kun rahalla saa paljon parempaa👌

Sama homma, 1080p60fps on itselleni riittävä. Muuten joutuisi ostamaan uuden vahvistimen ja telkkarin. Sillä rahalla saisi jo ihan hyvän näyttiksen :D
En uskalla edes katsoa paljonko audussey multeq xt32 vahvarit maksaa nykyään🫣 oman vahvarin hinnalla olis tosiaan saanu ihan mukavan näyttiksen, tosin telkkarin äänet ei oikein houkutellut🤣

Radalle corolla ei ole hyvä valinta, liikenteeseen (peruskäyttöön) on. Eli konsolit on hyviä peruspelaajille, jotka eivät odota tehoja, vaan arvostavat taloudellisuutta ja helppoutta. PC tarjoaa siten buildista riippuen luksusautoja, rata-autoja ja maastureita.

Kummalista se on että fps / grafiikoilla ei ole mitään väliä kunnes tulee uusi sukupolvi konsoleita, sitten yhtäkkiä onkin taas hienoa että pääsee lähemmäs hyvää PC:tä. Jännä :think:
Uskoisin että ihmiset ketkä pelaa pelkästään konsoleilla on innoissaan uusista tehoista. Miksi muuten näin ei saisi olla? Ne ketkä haluavat uuden hyvän tietokoneen myös sellaisen ostaa. Vai fantasioitko siitä että löytyy kotona nyhjöttäviä konsolipelaajia, jotka ovat katkeria meille pc pelaajille? Tai noh.. Voihan jotkut lapset "joutua" tyytymään konsoliin, aivan hirveä kohtalo Heh.

Radalle corolla ei ole hyvä valinta, liikenteeseen (peruskäyttöön) on. Eli konsolit on hyviä peruspelaajille, jotka eivät odota tehoja, vaan arvostavat taloudellisuutta ja helppoutta. PC tarjoaa siten buildista riippuen luksusautoja, rata-autoja ja maastureita.
Mutta ei luksusautollakaan saa ajaa 60km/h rajoituksella muuta kuin 60km/h. Minä haluan ajaa sitä tuttua 60km/h pätkää 480km/h niin halutessani. Enhän minä pelaa TLOU Part2 60fps ja välillä sitten jos haluan revitellä niin pyöräytän rigini "radalle" ja käynnistän 3dmarkin.

Kuten nähtiin niin autovertaus ei toimi. Aivan sama miten tehokas tai luksus auto on niin aina ajat 40k/h alueella 40km/h.

Uskoisin että ihmiset ketkä pelaa pelkästään konsoleilla on innoissaan uusista tehoista. Miksi muuten näin ei saisi olla? Ne ketkä haluavat uuden hyvän tietokoneen myös sellaisen ostaa. Vai fantasioitko siitä että löytyy kotona nyhjöttäviä konsolipelaajia, jotka ovat katkeria meille pc pelaajille? Tai noh.. Voihan jotkut lapset "joutua" tyytymään konsoliin, aivan hirveä kohtalo Heh.
Etkö oo seurannut tätä keskustelua? Se että PC:llä saa nyt jo näitä parempia asioita on turhaa ja konsoleissa ei ole mitään puutteita pelien grafiikan suhteen. Miksi uusi konsolisukupolvi vaikuttaisi tähän?

Onko joku muuten kiistänyt pc:een paremmuuden🤔 onneksi käyt tasaisin väliajoin muistuttamassa köyhää corolla kanssaa siitä, että ei ole mitään järkeä ajaa räpsyillä kun rahalla saa paljon parempaa👌
Tämäpä. Itsekin olen todennut moneen kertaan, että kun rahaa lyö tiskiin, niin (yllättäin) saa sitä korkeampaa fps:ää ja resoa ja Steamissa toden totta on enemmän pelejä kuin vaikka PS Storessa. So what? Konsolit ja niiden pelitarjonta sopii silti paremmin omiin tarpeisiin ja niillä mennään. Se ei tunnu vaan jostain syystä kaikille käyvän. 🤪

Veikkaanpa. että useimmille konsolipelaajille kyse on FOMO:sta. Peli on kaikille sama, kun kalusto on yhdenmukaisempi.

Veikkaanpa. että useimmille konsolipelaajille kyse on FOMO:sta. Peli on kaikille sama, kun kalusto on yhdenmukaisempi.
Nyt en ymmärtänyt, mitä tarkoitat. Avaatko vähän asiaa.

Itselleni ei ainakaan merkkaa muiden kalustot sinällään mitään, vaan asian ratkaisee se, että ne pelit, joita pääasiassa pelaan, tulevat usein ensin konsoleille tai ei lainkaan PC:lle. Plus tietenkin ne vaivattomuuteen ja helppouteen liittyvät henkimaailman asiat, mistä lienee puhuttu riittävästi.

Viimeksi muokattu:
Nyt en ymmärtänyt, mitä tarkoitat. Avaatko vähän asiaa.

Itselleni ei ainakaan merkkaa muiden kalustot sinällään mitään, vaan asian ratkaisee se, että ne pelit, joita pääasiassa pelaan, tulevat usein ensin konsoleille tai ei lainkaan PC:lle. Plus tietenkin ne vaivattomuuteen ja helppouteen liittyvät henkimaailman asiat, mistä lienee puhuttu riittävästi.
Kai se tarkoittaa sitä että tulee FOMO että pärjääkö nettipeleissä jos tulee joku hirviö-rigillä vastaan 500Hz ja räimii päähän ennen kuin sinulla edes on 60Hz frame piirretty puoleksi valmiiksi, tai että jääkö paitsi kun kaveri pelaa full path-traced peliä mitä itse pelailee 60fps pelkällä rasterilla.

Aah, eipä ole käynyt mielessäkään, vaikka verkossa kaikilla konsoleilla pelailenkin ja myös PC:llä pelaavan kaverin kanssa on tullut jonkin verran multiplattareita harrastettua. Pääsääntöisesti toki pelailen randomien kanssa.

Etkö oo seurannut tätä keskustelua? Se että PC:llä saa nyt jo näitä parempia asioita on turhaa ja konsoleissa ei ole mitään puutteita pelien grafiikan suhteen. Miksi uusi konsolisukupolvi vaikuttaisi tähän?
Sehän on ihan loogista että saa, tosin se ei ole ilmaista. Jos konsolin ostaa noin 500e niin silloin pitää hyväksyä se, ettei ole niin kykenevä kaikkeen mitä esimerkiksi kunnon tietokoneella pystyy suoltaa ulos. Jos joku saa mielihyvää uudesta konsolista niin se ei ole meiltä pois. Kaikki ei halua pelata tietokoneella.

Juu tää on kyllä merkillistä. Grafiikalla ja FPS:llä ei ole muka mitään väliä, kun peli on riittävän hyvä. Sitten kun tulee uudet konsolitm niin mehustellaan, miten nyt saadaan parmepaa grafiikkaa ja isommat FPS:t yms.

Eli se että PC:llä saa nuo jo nyt ei ole kuulemma mikään tärkeä asia, mutta sitten se onkin kun ne saa sillä uudella konsolilla...

Mutta ei luksusautollakaan saa ajaa 60km/h rajoituksella muuta kuin 60km/h. Minä haluan ajaa sitä tuttua 60km/h pätkää 480km/h niin halutessani. Enhän minä pelaa TLOU Part2 60fps ja välillä sitten jos haluan revitellä niin pyöräytän rigini "radalle" ja käynnistän 3dmarkin.

Kuten nähtiin niin autovertaus ei toimi. Aivan sama miten tehokas tai luksus auto on niin aina ajat 40k/h alueella 40km/h.
Unohdetaan moiset rajoitteet, kerta autovertausta käytetään.

Tosiasia on, että PC:n saa muokattua mieleiseksi. Konsoli taas on helppo, yleinen ja edullinen.

Juu tää on kyllä merkillistä. Grafiikalla ja FPS:llä ei ole muka mitään väliä, kun peli on riittävän hyvä. Sitten kun tulee uudet konsolitm niin mehustellaan, miten nyt saadaan parmepaa grafiikkaa ja isommat FPS:t yms.

Eli se että PC:llä saa nuo jo nyt ei ole kuulemma mikään tärkeä asia, mutta sitten se onkin kun ne saa sillä uudella konsolilla...
Tuota kutsutaan kaksoisstandardiksi.

Näytätkö vielä lainauksen missä näin on sanottu?

Itse en ainakaan tällä hetkellä edes odota mitään uusia konsoleita. Iskemättömiä ja kesken olevia pelejä on hyllyssä nykyisille enemmän kuin tarpeeksi. No sitten kun kuitenkin joskus taas uusia konsoleita julkistetaan, niin eiköhän sieltä itselläkin jonkinlainen hype aikanaan nouse, mutta se kohdistuu niihin tuleviin peleihin, mitä niille julkaistaan eikä siihen, millaista rautaa ne ovat syöneet. Minun uusin konsoli on Switch 2, enkä kyllä pysty sanomaan, että mitä se pitää teknisesti sisällään tai mitkä sen tarkat speksit ovat. Sama juttu PS5:n ja Series X:n kanssa. Sen kyllä tiedän, että erinomaisia pelejä niillä on tullut pelattua.

Enkä sano, että grafiikalla ja fps:llä ei ole mitään väliä. Onhan niillä varmasti, mutta ei siinä määrin, että niiden perusteella lähtisin alustaa valitsemaan. Sikäli kun numerot nousee uuden konsolin myötä, niin ihan kiva, mutta en sitä kieli pitkällä odota.

Näytätkö vielä lainauksen missä näin on sanottu?
Pitääkö joka asiaan olla lainaus tai se ei ole totta. Tässähän on koko genin alku hehkutettu next-gen pätsejä konsoleilla miten se ja se peli saa 60fps pätsin ja reso buustia ja se on awesomea. Microsoftin FPS ja resolution boostia vanhoihin peleihin hierottiin PS pelaajien naamaan tuon tuosta miten Xbox on "place to play" nuita vanhoja pelejä paremmalla resolla ja fps:llä.

Ihan vain reilusti lukemaan threadia alusta jos olet uusi täällä.

Pitääkö joka asiaan olla lainaus tai se ei ole totta. Tässähän on koko genin alku hehkutettu next-gen pätsejä konsoleilla miten se ja se peli saa 60fps pätsin ja reso buustia ja se on awesomea. Microsoftin FPS ja resolution boostia vanhoihin peleihin hierottiin PS pelaajien naamaan tuon tuosta miten Xbox on "place to play" nuita vanhoja pelejä paremmalla resolla ja fps:llä.

Ihan vain reilusti lukemaan threadia alusta jos olet uusi täällä.
Sehän on hieno juttu ollut boxi pelaajille, en ihmettele yhtään. Muistan kun ensimmäinen kone ei pyörittänyt armaa kunnolla niin kaivoin itse kuvetta että sain uuden prossun, mikä oli sillä hetkellä pullonkaula omassa setissä. Arma kävi pyörimään ja olin mielissäni. Se on aina hieno juttu jos pelit pyörii paremmin, konsolit ovat riippuvaisia tollasista päivityksistä ja ymmärrän miksi se on tehnyt boxi pelaajat onnelliseksi. Tosin vittuilua en tietenkään ymmärrä pleikka leiriin

Miksi kukaan hankkisi pro version pleikkarista, ellei halua parempaa/nopeampaa grafiikkaa? Valtaosa lienee tyytyy halvempaan perusversioon. Lukuja minulla ei ole nykyisistä myynneistä.

Tässäkin ongelmana on kärjistys. Ei ole ilmeisesti mahdollista suhtautua asiaan siten, että next-gen pätsit ja fps- ja grafiikkabuustit ovat ihan kiva juttu ja that's it. Täällä vaan asia halutaan jostain syystä esittää niin, että niiden tulee olla konsolipelaajalle täysin turhia tai jos ei ole, niin sitten ne ovat niin tärkeitä, että vähintään salaisesti haaveileekin PC:stä.

Tässäkin ongelmana on kärjistys. Ei ole ilmeisesti mahdollista suhtautua asiaan siten, että next-gen pätsit ja fps- ja grafiikkabuustit ovat ihan kiva juttu ja that's it. Täällä vaan asia halutaan jostain syystä esittää niin, että niiden tulee olla konsolipelaajalle täysin turhia tai jos ei ole, niin sitten ne ovat niin tärkeitä, että vähintään salaisesti haaveileekin PC:stä.
Minulla on tehokas PC, mutta se ei vaikuta otanko pleikka vai PC version pelistä. Jos peli pyörii kohtuullisesti, niin asialla ei ole väliä. Sillä kyllä on, että pleikka on pojan huoneessa.

Tomb raiderit tuntuivat mukavammalta pleikalla. Mortal kombatit ja muut vastaavat ehdottomasti pleikalla.

Niin, tuossa ylempänä aprikoitiin juuri sitä että miksi ne konsolien fps boostit on kiva juttu mutta PC:n tarjoama fps boosti ei ole. Nyt saisi 10v etuajassa PS7 tasoisen fps boostin ellei reilusti isommankin koska moni peli on rajoitettu 60fps.

No tässä voi palailla tuohon noin kaksi ja puoli tuntia sitten kirjoittamaani kommenttiin...

...asian ratkaisee se, että ne pelit, joita pääasiassa pelaan, tulevat usein ensin konsoleille tai ei lainkaan PC:lle. Plus tietenkin ne vaivattomuuteen ja helppouteen liittyvät henkimaailman asiat, mistä lienee puhuttu riittävästi.
Eli olipa tarjolla vaikka millaiset boostit, niin muut asiat menevät lopulta edelle. Toki ne fps-boostit olisi kiva juttu myös silloin, jos PC-pelaaja olisin. Maksimaalinen Fps ei ole kuitenkaan niin kiva juttu, että sen takia alkaisin alustaa vaihtamaan. Tätä juuri tarkoitan; asian merkitys voi olla myös jotain muuta kuin 0% tai 100% ja useimmille varmasti onkin.

Niin, tuossa ylempänä aprikoitiin juuri sitä että miksi ne konsolien fps boostit on kiva juttu mutta PC:n tarjoama fps boosti ei ole. Nyt saisi 10v etuajassa PS7 tasoisen fps boostin ellei reilusti isommankin koska moni peli on rajoitettu 60fps.
Tottakai ne on hyvä homma, kun nosto on lähes poikkeuksetta ollut 30fps -> 60fps. Itselleni 30fps on kuraa, mutta 60fps täysin riittävä peliin kuin peliin. Nautintoni ei siitä kärsi. Saa olla vaikka seuraavat konsoligenitkin 60fps, kunhan on ja pysyy siinä.

Tottakai ne on hyvä homma, kun nosto on lähes poikkeuksetta ollut 30fps -> 60fps. Itselleni 30fps on kuraa, mutta 60fps täysin riittävä peliin kuin peliin. Nautintoni ei siitä kärsi. Saa olla vaikka seuraavat konsoligenitkin 60fps, kunhan on ja pysyy siinä.

Jep, itsellenikin se on täysin riittävä. Esim. hidastempoisia roolipelejä ja tasoloikkia paljon pelaavana en suuremmasta hyödy mitään.

Jep, itsellenikin se on täysin riittävä. Esim. hidastempoisia roolipelejä ja tasoloikkia paljon pelaavana en suuremmasta hyödy mitään.
Itse pelaan paljon myös FPS genren pelejä, enkä silti koe että olisi pakko saada 60fps enempää. Ei se tietenkään silti tarkoita että se jotenkin huono asia olisi jos next gen pystyy vielä parempaan, mutta mitään odotuksia en asian suhteen tee enkä pety, jos mennään tällä samalla tasolla.

Itse pelaan paljon myös FPS genren pelejä, enkä silti koe että olisi pakko saada 60fps enempää. Ei se tietenkään silti tarkoita että se jotenkin huono asia olisi jos next gen pystyy vielä parempaan, mutta mitään odotuksia en asian suhteen tee enkä pety, jos mennään tällä samalla tasolla.

Joo sama täällä, ja pääasiassa ihan omaksi ilokseni tai randomeiden kanssa, enkä mitenkään verenmaku suussa. Jos haluaisi kilpailullisesti ja kovin vakavissaan alkaa harrastaan, niin sitten olisi varmaan parempi katsella PC:n suuntaan.

Melkein 3000 tuntia warzonea tullut pelattua konsolilla ja rankedissa olin crimsonissa. Crossplay koko ajan päällä ni tulee joka matsiin niitä jumalaisia pc pro pelaajia. Todellisuudessa jos olet paska pelaamaan niin ei siinä auta alusta. Rainbow six siegeä taas on miellyttävämpi pelata koneella koska siinä hiiri on parempi kun ohjain.

Melkein 3000 tuntia warzonea tullut pelattua konsolilla ja rankedissa olin crimsonissa. Crossplay koko ajan päällä ni tulee joka matsiin niitä jumalaisia pc pro pelaajia. Todellisuudessa jos olet paska pelaamaan niin ei siinä auta alusta. Rainbow six siegeä taas on miellyttävämpi pelata koneella koska siinä hiiri on parempi kun ohjain.

Itse olen pelannut aika paljon Helldivers 2:sta, ja jos joskus lätty lätiseekin, niin tuskin se on alustan vika.
Heh. Veikkaan että ei ole yleistettävissä tuo laajemmaksi väitteeksi. Ihan syystäkin kun pelataan nettipelejä niin laitteiston on oltava kunnossa jos aikoo yhtään kovemmalla tasolla pelata.

Cs2 ja siihen liitettävät palvelut antaa ihan mielenkiintoista analytiikkaa jonka pohjalta arvioida että olisiko sitä hyötynyt vaikka 10ms pienemmästä viiveestä vai ei. Useimmiten olisi. Toki rank systeemi vie sitten kovempitasoisiin peleihin kun laitteiston heikkoudet eliminoidaan.

Itse en pelaa kovalla tasolla, mutta ymmärrän myös että laitteistolla on merkitystä ihan taitotasosta riippumatta. Tarkempi ohjauspalaute on viiveen ohella varmaan toiseksi tärkein parametri, mutta sen vaikutusta ei analytiikasta saa irti triviaalisti, vaan se pitää kokea.

Viimeksi muokattu:
Heh. Veikkaan että ei ole yleistettävissä tuo laajemmaksi väitteeksi. Ihan syystäkin kun pelataan nettipelejä niin laitteiston on oltava kunnossa jos aikoo yhtään kovemmalla tasolla pelata.

Cs2 ja siihen liitettävät palvelut antaa ihan mielenkiintoista analytiikkaa jonka pohjalta arvioida että olisiko sitä hyötynyt vaikka 10ms pienemmästä viiveestä vai ei. Useimmiten olisi. Toki rank systeemi vie sitten kovempitasoisiin peleihin kun laitteiston heikkoudet eliminoidaan.

Itse en pelaa kovalla tasolla, mutta ymmärrän myös että laitteistolla on merkitystä ihan taitotasosta riippumatta. Tarkempi ohjauspalaute on viiveen ohella varmaan toiseksi tärkein parametri, mutta sen vaikutusta ei analytiikasta saa irti triviaalisti, vaan se pitää kokea.
Riippuu niin pelistä, tähtäys ja reaktiotaidot on itselläni hyvät, kiitos siitä että olen pelannut melkein koko elämäni fps pelejä. Mutta missä loistan on peliäly. Sinäänsä en tiedä onko se saavutus vai noloa kanssa pelaajille että oma taitotasoni codissa oli alle 1% luokkaa. Aika hyvin konsolilla? Jos oot paska pelaa lätkää niin ei auta käytätkö komposiittimailaa vai puumailaa. Koko kilpailullinen fps pelaaminen on omasta mielestä aikamoista sirkusta (pois lukien cs). Se ei pelkästään riitä että olet hyvä pelaa, vaan sinulla pitää olla näkyvyyttä. Jos olet "kuuluisuus" pääset paljon helpommin kaikkiin kutsuturnauksiin.

Mulla on mennyt kokonaan ohi tuo🤔
Konsolien puutteet riippuu ihan vertailukohteesta, aika monella se on edellis genin konsoli. Tietokoneella taas on se taivas(lompakko) rajana.

Vertaus toimii oikein hyvin, koska tehokas auto on aika paljon muutakin kuin sen huippunopeus. Hx50 ja 1.5bar painetta, ja pelottavan hauskaa ihan 100km/h alueellakin. Sit paikalliselle teboilille naureskelemaan corolla kuskeille😉

Vertaus toimii oikein hyvin, koska tehokas auto on aika paljon muutakin kuin sen huippunopeus. Hx50 ja 1.5bar painetta, ja pelottavan hauskaa ihan 100km/h alueellakin. Sit paikalliselle teboilille naureskelemaan corolla kuskeille😉
Olet aivan oikeassa. PC pelaaminen on aika paljon muutakin kuin parempi kuvanlaatu. Rajaton kustomoitavuus, laajempi pelivalikoima, ilmainen nettipelaaminen on pelottavan mukavaa koneesta riippumatta. Sit tekkifoorumille naureskelemaan konsolipelaajille :kahvi:

Riippuu niin pelistä, tähtäys ja reaktiotaidot on itselläni hyvät, kiitos siitä että olen pelannut melkein koko elämäni fps pelejä. Mutta missä loistan on peliäly.
Luonnollisesti peliälyäkin tarvitaan. Siitä huolimatta 10ms nopeammat refleksit voittaa symmetrisissä tilanteissa, ja ainakin itsellä keskimäärin useamman kerran pelissä joku jää tulitaistelussa voitolle yhden osuman erolla. Niistä merkittävä osuus kääntyisi omaksi eduksi jos refleksejä saisi ns. ilmaiseksi parannettua laitteiston avulla. Tosiasiassa tietty paremmat välineet maksaa rahaa toki.
Mulla on mennyt kokonaan ohi tuo🤔
Konsolien puutteet riippuu ihan vertailukohteesta, aika monella se on edellis genin konsoli. Tietokoneella taas on se taivas(lompakko) rajana.
Tuo on ihan oma subjektiivinen kokemuksesi asiasta. Todellisuudessa konsolit ja pc:t on samalla skaalalla tehoja verrattaessa.

Miksi et vertailisi vaikka pleikkaria xboxiin valintaa tehdessäsi? Miksi pitäisi verrata vain vanhaan geniin? Miksei pc ole mukana vertailussa?

Luonnollisesti peliälyäkin tarvitaan. Siitä huolimatta 10ms nopeammat refleksit voittaa symmetrisissä tilanteissa, ja ainakin itsellä keskimäärin useamman kerran pelissä joku jää tulitaistelussa voitolle yhden osuman erolla. Niistä merkittävä osuus kääntyisi omaksi eduksi jos refleksejä saisi ns. ilmaiseksi parannettua laitteiston avulla. Tosiasiassa tietty paremmat välineet maksaa rahaa toki.

Tuo on ihan oma subjektiivinen kokemuksesi asiasta. Todellisuudessa konsolit ja pc:t on samalla skaalalla tehoja verrattaessa.

Miksi et vertailisi vaikka pleikkaria xboxiin valintaa tehdessäsi? Miksi pitäisi verrata vain vanhaan geniin? Miksei pc ole mukana vertailussa?
Ainakin codissa suomalaiset joutuu kärsimään pingistä. Lähin servu taitaa olla Ruotsissa.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 303
Jäsenet
78 630
Uusin jäsen
Nafu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom