PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Samaan aikaan Astro Bot oli menestys 1.5milj. Myynneillä🤭
On siinä kuitenkin eroa, että toista peliä on ostettu se 1.5 miljoonaa ja toista on "pelannut" (lue ladannut ja käynnistänyt) 4 miljoonaa joista aika monella todennäköisesti oli jo game pass tilaus voimassa joten MS ei pahemmin noista hyödy.
Esim minä kävin heti julkkarissa prismasta ostamassa astron 50e hintaan ja nyt otin gamepassin kuukaudeksi ihan sillä 18e hinnalla, koska sen kautta sai lunastettua persona 3 reloaded expansion passin ihan omaksi ja tuo maksaa normaalisti 35e.
Sitten tuli pelattua myös se indiana jones.

Minä sain helvetin hyvin vastinetta rahalle jo pelkän personan lisärin muodossa. Microsoft ei niinkään.

On siinä kuitenkin eroa, että toista peliä on ostettu se 1.5 miljoonaa ja toista on "pelannut" (lue ladannut ja käynnistänyt) 4 miljoonaa joista aika monella todennäköisesti oli jo game pass tilaus voimassa joten MS ei pahemmin noista hyödy.
Esim minä kävin heti julkkarissa prismasta ostamassa astron 50e hintaan ja nyt otin gamepassin kuukaudeksi ihan sillä 18e hinnalla, koska sen kautta sai lunastettua persona 3 reloaded expansion passin ihan omaksi ja tuo maksaa normaalisti 35e.
Sitten tuli pelattua myös se indiana jones.

Minä sain helvetin hyvin vastinetta rahalle jo pelkän personan lisärin muodossa. Microsoft ei niinkään.
Toisaalta gamepass on jatkuvaa tulovirtaa, tuolla 50€ hinnalla AB on myynyt 75milj. edestä. Boldasin kohdat joiden takia itse olen GP tilaaja, enkä usko että Mikkiskään jää näppejä nuolemaan.

Toisaalta gamepass on jatkuvaa tulovirtaa, tuolla 50€ hinnalla AB on myynyt 75milj. edestä. Boldasin kohdat joiden takia itse olen GP tilaaja, enkä usko että Mikkiskään jää näppejä nuolemaan.
Miten AB liittyy indyn keskinkertaiseen myyntimenestykseen?

Paljonko se indy sit on myynyt kun voit sitä keskinkertaiseksi sanoa?
Paljonko itse arvioisit?
4 miljoonaa pelaajaa, eli alle 4 miljoonaa asennusta, gamepass pois ja ihmettelen jos ollaan edes miljoonassa.
Eikö AB ollut eräiden mielestä menestys🤔
Onhan se ihan menestyvä firma ollut. Miten se taas liittyy nykyisin mihinkään.. vaikea sanoa. Koko firmaa kun ei ole olemassakaan enää.

Mäsän saavutukset esim. uusimman codin pelaajamäärien suhteen ei tosin kauheasti vakuuta. Eiköhän tuokin osto ryssitä pidemmällä tähtäimellä. :kahvi:

Paljonko itse arvioisit?
4 miljoonaa pelaajaa, eli alle 4 miljoonaa asennusta, gamepass pois ja ihmettelen jos ollaan edes miljoonassa.

Onhan se ihan menestyvä firma ollut. Miten se taas liittyy nykyisin mihinkään.. vaikea sanoa. Koko firmaa kun ei ole olemassakaan enää.

Mäsän saavutukset esim. uusimman codin pelaajamäärien suhteen ei tosin kauheasti vakuuta. Eiköhän tuokin osto ryssitä pidemmällä tähtäimellä. :kahvi:
Toisen pelin kohdalla piti olla varmennetut viralliset lukemat, joten miks nyt kelpaa arvailut🤔
AB= Astro Bot🤷
Niin no, uutisointi kyllä sotii vahvasti tuota sinun viimeistä lausetta vastaan😁

Jaahas ja Indykin on jo floppi ketjun maestrojen mielestä. Ei mitään, jatkakaa 😂
Ei kai kukaan sitä flopiksi ole kutsunut?
Keskinkertainen = ei erityisen huono, eikä hyvä. Ei siis floppi, eikä myyntimenestys.

Jaa. Luulin että ab = activision blizzard. Kannattaa kirjottaa auki noi.
Toisen pelin kohdalla piti olla varmennetut viralliset lukemat, joten miks nyt kelpaa arvailut🤔
Meillähän on ihan kovaa dataa toi 4 miljoonaa pelaajaa, ei siis mikään turha top lista. Asennuksia luonnollisesti vähemmän, samoin ku ostoja.
Niin no, uutisointi kyllä sotii vahvasti tuota sinun viimeistä lausetta vastaan😁
Joko lähti pelaajamäärät nousuun?

Ps. kiitos että laitoit kerrankin linkin.

Ei kai kukaan sitä flopiksi ole kutsunut?
Keskinkertainen = ei erityisen huono, eikä hyvä. Ei siis floppi, eikä myyntimenestys.

Jaa. Luulin että ab = activision blizzard. Kannattaa kirjottaa auki noi.

Meillähän on ihan kovaa dataa toi 4 miljoonaa pelaajaa, ei siis mikään turha top lista. Asennuksia luonnollisesti vähemmän, samoin ku ostoja.

Joko lähti pelaajamäärät nousuun?

Ps. kiitos että laitoit kerrankin linkin.
Seuraamalla keskustelua olisit tuonkin asian saanut tietää ihan ilman kysymystä🤷
Kyllä, mutta mitään muuta emme tiedä joten sikäli turhaa spekulaatiota.
Toki viitteitä pelin menestyksestä on olemassa. Kannattaa myös muistaa et peli on vielä pleikalle ilmestymättä.
Ps. Eiköhän pelaajamääristä ole jo keskusteltu riittämiin😉

Luulen, että suurin osa game passin omistavista on "köyhiä" joilla ei ole viimeisiä RTX kortteja ja pelaa mopokoneella :)
mutta joo ei oo mulla ollu xpox passia ennen, mutta alkanu miettiin hankkimista kun ei viittis ostaa aina jotain 70-80e pelejä, joita ei sitten tykkää/pelaa.
tai pelaa ehkä 6h, eikä steamin refundi enää onnistu.

muutenkin jos konsolin vielä ostais niin mieluiten pleikkari, mutta eipä tolla ps3 mikä mulla vieläkin, tullu ostettua kuin 1 peli ja sekin tuli myyntiboksin mukana, ps1 tuli tosin hommattua enemmän pelejä, mutta ikää kun kertynyt niin pelaamisen vähempi enää aikaa ja kiinnostusta.
Ja luulen, että tää PC alusta saa riittää, siihen asti kun dementoituu ja pelaaminen ei enää onnistu :)

Statistiikka

Viestiketjuista
266 712
Jäsenet
75 897
Uusin jäsen
Dansuboi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom