PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Samaan aikaan Astro Bot oli menestys 1.5milj. Myynneillä🤭
On siinä kuitenkin eroa, että toista peliä on ostettu se 1.5 miljoonaa ja toista on "pelannut" (lue ladannut ja käynnistänyt) 4 miljoonaa joista aika monella todennäköisesti oli jo game pass tilaus voimassa joten MS ei pahemmin noista hyödy.
Esim minä kävin heti julkkarissa prismasta ostamassa astron 50e hintaan ja nyt otin gamepassin kuukaudeksi ihan sillä 18e hinnalla, koska sen kautta sai lunastettua persona 3 reloaded expansion passin ihan omaksi ja tuo maksaa normaalisti 35e.
Sitten tuli pelattua myös se indiana jones.

Minä sain helvetin hyvin vastinetta rahalle jo pelkän personan lisärin muodossa. Microsoft ei niinkään.

On siinä kuitenkin eroa, että toista peliä on ostettu se 1.5 miljoonaa ja toista on "pelannut" (lue ladannut ja käynnistänyt) 4 miljoonaa joista aika monella todennäköisesti oli jo game pass tilaus voimassa joten MS ei pahemmin noista hyödy.
Esim minä kävin heti julkkarissa prismasta ostamassa astron 50e hintaan ja nyt otin gamepassin kuukaudeksi ihan sillä 18e hinnalla, koska sen kautta sai lunastettua persona 3 reloaded expansion passin ihan omaksi ja tuo maksaa normaalisti 35e.
Sitten tuli pelattua myös se indiana jones.

Minä sain helvetin hyvin vastinetta rahalle jo pelkän personan lisärin muodossa. Microsoft ei niinkään.
Toisaalta gamepass on jatkuvaa tulovirtaa, tuolla 50€ hinnalla AB on myynyt 75milj. edestä. Boldasin kohdat joiden takia itse olen GP tilaaja, enkä usko että Mikkiskään jää näppejä nuolemaan.

Paljonko se indy sit on myynyt kun voit sitä keskinkertaiseksi sanoa?
Paljonko itse arvioisit?
4 miljoonaa pelaajaa, eli alle 4 miljoonaa asennusta, gamepass pois ja ihmettelen jos ollaan edes miljoonassa.
Eikö AB ollut eräiden mielestä menestys🤔
Onhan se ihan menestyvä firma ollut. Miten se taas liittyy nykyisin mihinkään.. vaikea sanoa. Koko firmaa kun ei ole olemassakaan enää.

Mäsän saavutukset esim. uusimman codin pelaajamäärien suhteen ei tosin kauheasti vakuuta. Eiköhän tuokin osto ryssitä pidemmällä tähtäimellä. :kahvi:

Statistiikka

Viestiketjuista
266 618
Jäsenet
75 882
Uusin jäsen
tassu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom