Tuossa kolmantena oleva pelisarja on aika hyvä porkkana.
Kyllä mutta siinä on myös aika paljon PS pelaajia kanssa(suurinosa) ja noi pitäisi mäsän voittaa puolelleen.
No skyrimin tapauksessa varmaan modailu vääristää nuita. Itsellä on Skyrim Special Editionissa saatuna vain tuon Unbound ja Blessed. Onko lie modaukset estäneet sittemmin saavutusten saamisen.
E: perus skyrimiä pelasin heti launchissa aika paljon mutta siinäkään en ole saanut edes "complete 10 side quests" saavutusta. Aika omituista kun 60h 100h näemmä siinäkin kellossa ja kolusin kyllä melkein koko kartan... toki aluksi ei ollut modeja mutta päivä-pari julkaisun jälkeen aloin asenteleen siihen modauksia. Eli onko saavutukset siis saamatta siksi?
Mietin kanssa tätä mutta jos katsoo Nexuksen lataajia määriä niin uskoisin että jokuset miljoonat käytttäjät ovat osaneet käyttää modeja jotka "suojaavat" tuon palkintojen saamisen estämisen PC puolella.
Mutta koska tästä ei ole suoranalaista dataa saatavilla niin pitäisi nähdä sitten PS4/Xboxien palkintojen % juttu vs pelaajat mutta tässä vääristää taas sitä lukemaa että jos pelaat konsolilla laina peliä niin sinut merkataan "pelin omistajaksi" näin luulen miten konsoleilla laskettaan noi, voi laittaa dataa jos tämä veikkaus on väärä.
Mullakin aika paljon mäsän tilillä palkintoja peleistä joita en omista enään mutta olen kyllä pelanut.
Joten jos mietittään tuon puolelta niin aika mahdoton tehtävä sanoa että miten paljon % pelin omistajista on oikeasti pelanut pelin jonnekin pisteeseen asti.
Mutta kuten sanottua, omat nämä sanomiset eivät perustu mihinkään fatkaan vaan omaan mutu tuntumaan, jos löytyy jotain sellaisia lähteitä mistä voidaan kumota meikäläisen sanomat suuntaan tai toiseen, seison korjattuna tietenkin.
Siksi haluan korostaa tätä omaa mutuani että kukaan ei luule että minä sanoisin mitään fatka pohjaista vaan kysynkin teiltä jos teillä on näihin väittämiin jotain sellaista että todistetusti olen väärässä niin haluan olla viisaampi taas jatkossa.
Minä en ota tätä konsolien vs PC juttuja niin vakavissaan että minun pitäisi olla ehdottomasti oikeassa ja siksi korostankin että nämä ovat vain omia mutuja joilla ei ole mitään fatka pohjaoista linkkejä tai todistus aineistoa.
Jos olen 100% väärässä fine by me, opin uutta.
Edit: Ja kyllä omistan konsoleista vain PS5 en Series konsolia(Vielä) mutta jonkun romun PC jolla voi pelata uudempia pelejä jotekuten joten arvoikoon jokainen minun faniboytini noiden perusteella jos haluaa.