PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Eli varmana tietona levität täällä soopaa, etkä jaksa sitä vertaa klikata että ottaisit asiasta edes vähän selvää. Hyvä meininki, toki ei mitenkään yllättävä. :tup:

Eli jos ostan kuukauden Game Passia Xboxilla ja ostan heidän kaupastaan pelin niin saan tästä jotain valuuttaa tililleni?

No vastaan itse kun kiemurtelu ja kaartelu kysymykseeni on sellaista luokkaa, että palandereita ja poutiaisiakin hirvittäisi:

Elikkäs tämä paska palvelu ei toimi Xboxilla vaan ainoastaan PC:llä saat massit kun idioottina jotain bing-hakuja harrastat päivittäin ja ostat videopelit Windows Storesta.

Toisinsanoen tuo palvelu vaikuttaa ihan sekundalta Sonyn maailmanlaajuiseen palveluun verrattuna.
 
Missä kohtaan oon puhunut Xboxin vastaavasta "turhakkeesta" ?

Siinähän ne aiheet on pöydällä, ei ne sieltä mihinkään katoa. Pitäisikö sun keskittyä tämän ketjun aiheisiin koska tämä sinun viestisi ei tuonut mitään lisäsisältöä ketjun aiheisiin. (?)

Eikös ole ihan turha haukkua Sonyn palvelua jos Microsoft sellaista paskaa on tarjonnut jo aiemmin? Ymmärrätkö nyt jo pointin!?
 
Alueella on tarkoitus keskustella ketjun aiheesta, ei kanssakeskustelijoista. Henkilökohtaiset loukkaukset ja hyökkäykset toista keskustelijaa kohtaan ovat ankarasti kielletty
Eli jos ostan kuukauden Game Passia Xboxilla ja ostan heidän kaupastaan pelin niin saan tästä jotain valuuttaa tililleni?

No vastaan itse kun kiemurtelu ja kaartelu kysymykseeni on sellaista luokkaa, että palandereita ja poutiaisiakin hirvittäisi:

Elikkäs tämä paska palvelu ei toimi Xboxilla vaan ainoastaan PC:llä saat massit kun idioottina jotain bing-hakuja harrastat päivittäin ja ostat videopelit Windows Storesta.

Toisinsanoen tuo palvelu vaikuttaa ihan sekundalta Sonyn maailmanlaajuiseen palveluun verrattuna.
Kuinka kujalla voi ihminen oikeasti olla? Eikö sulla ole edes alkeellisia internetin käyttötaitoja vai trollaatko vain? :think: Odotin että osaisit itse korjata öyhöttämisesi kun vähän aikaa saat googletella tai edes klikkaisit sinulle annetun linkin auki, mutta disinformaation levittely näköjään jatkuu.

Microsoft Rewards-palkintopisteitä saa kun mm. pelaa pelejä Game Pass-kirjastosta, mutta vaatimuksena on Game Pass Ultimate-tilaus. VINKKI: Game Pass toimii myös Xbox-konsoleilla! :tup:
 
Eli jos ostan kuukauden Game Passia Xboxilla ja ostan heidän kaupastaan pelin niin saan tästä jotain valuuttaa tililleni?

No vastaan itse kun kiemurtelu ja kaartelu kysymykseeni on sellaista luokkaa, että palandereita ja poutiaisiakin hirvittäisi:

Elikkäs tämä paska palvelu ei toimi Xboxilla vaan ainoastaan PC:llä saat massit kun idioottina jotain bing-hakuja harrastat päivittäin ja ostat videopelit Windows Storesta.

Toisinsanoen tuo palvelu vaikuttaa ihan sekundalta Sonyn maailmanlaajuiseen palveluun verrattuna.
Sehän on mistä näkökulmasta asiaa katsoo. Joillekin ilmainen asiakaspalvelu ilman rajoituksia on tärkeämpää kuin 50 "stars pojoo" per 70 dollaria.

21 000 dollaria = 15 000 star points/yksi uusi peli. (Esim. Sekiro)... löytyy sieltä 17 500 pointsin pelikin näköjään (The Quarry) :rofl2::rofl2::rofl2:
 
Viimeksi muokattu:
Kuinka kujalla voi ihminen oikeasti olla? Eikö sulla ole edes alkeellisia internetin käyttötaitoja vai trollaatko vain? :think: Odotin että osaisit itse korjata öyhöttämisesi kun vähän aikaa saat googletella tai edes klikkaisit sinulle annetun linkin auki, mutta disinformaation levittely näköjään jatkuu.

Microsoft Rewards-palkintopisteitä saa kun mm. pelaa pelejä Game Pass-kirjastosta, mutta vaatimuksena on Game Pass Ultimate-tilaus. VINKKI: Game Pass toimii myös Xbox-konsoleilla! :tup:
Oli muuten aikamoinen pettymys tuo Rewards systeemi Suomessa. Ei tuolla pysty mitenkään tienaamaan kunnolla pisteitä, kun ei ole noita Game Passin kautta saatavia lisäpisteitä saatavilla.

Toivotaan, että nekin saataisiin tänne jossakin vaiheessa.

Mitä nämä tällaiset viestit sitten on? Aivan sekunda palvelulta vaikuttaa. Ei ihme jos täällä nyt käydään niin kuumana aiheesta heti kun pleikkari saamassa astetta paremman palvelun kuin Microsoft. :kahvi:
 
Mitä nämä tällaiset viestit sitten on? Aivan sekunda palvelulta vaikuttaa. Ei ihme jos täällä nyt käydään niin kuumana aiheesta heti kun pleikkari saamassa astetta paremman palvelun kuin Microsoft. :kahvi:
Sun pitäisi ymmärtää huvittuneisuuden ja "kuumana" käymisen ero. Jos sulla on yhtään matikkapäätä niin tajuat että tuo piste-systeemi on täysin absurdi "tienaamisen"/"ansaitsemisen" kannalta. Pikemminkin märkä rätti päin pläsiä kaiken muun Sonyn sekoilun lisäksi.
 
Sun pitäisi ymmärtää huvittuneisuuden ja "kuumana" käymisen ero. Jos sulla on yhtään matikkapäätä niin tajuat että tuo piste-systeemi on täysin absurdi "tienaamisen"/"ansaitsemisen" kannalta. Pikemminkin märkä rätti päin pläsiä kaiken muun Sonyn sekoilun lisäksi.
Fakta säilyy, että tuo Sonyn pelaajan palkitsemis-systeemi on huomattavasti parempi kuin Microsoftin.

Ihan sama mitä FUDuilette taas.
 
Fakta säilyy, että tuo Sonyn pelaajan palkitsemis-systeemi on huomattavasti parempi kuin Microsoftin.

Ihan sama mitä FUDuilette taas.
Fakta säilyy että jos ostat täysihintaisia pelejä 21000 dollarilla saat sillä 15 000 Stars pistettä. Jos jollakin on noin paljon rahaa pistää haisemaan ei se tarvitse bonus-pisteitä yhteen peliin, väännän vielä rautalangasta: saat tuolla rahalla ostettua 42 kappaletta PS5:sia itsellesi. Sait Sekiron kaupan päälle JEI ! :tup: Leikkasivat siinä samalla valmiiksi heikossa hapessa olevaa asiakaspalvelua pelaajilta (jos et sijoita).

Tämä on kuluttajan manipulointia.
Tuliko yllätyksenä?
 
Viimeksi muokattu:
Activision Blizzard diili näyttäisi menevän läpi. Kohta saadaan Warcraftit, Starcraftit, Diablot, Crash Bandicootit ja Call of Dutyt yms..
Game Passiin. :drool::drool::drool: LET'S GOOOOOOOOO!

 
Fakta säilyy että jos ostat täysihintaisia pelejä 21000 dollarilla saat sillä 15 000 Stars pistettä. Jos jollakin on noin paljon rahaa pistää haisemaan ei se tarvitse bonus-pisteitä yhteen peliin, väännän vielä rautalangasta: saat tuolla rahalla ostettua 42 kappaletta PS5:sia itsellesi. Sait Sekiron kaupan päälle JEI ! :tup: Leikkasivat siinä samalla valmiiksi heikossa hapessa olevaa asiakaspalvelua pelaajilta (jos et sijoita).

Tämä on kuluttajan manipulointia.
Tuliko yllätyksenä?
Mistä tässä nyt oikein väitellään? Onko Microsoftin supportti sitten jotenkin parempaa kuin Sonyn? Paljonko pitää Microsoftilla ansaita pointseja että saa "premium supporttia"? Montako täysihintaista peliä pitää Microsoftilta ostaa, että niistä ansaituilla pisteillä saa vastaavan hintaisen täysihintaisen pelin?

Ja mihin kanta-asiakasohjelmaan noita rahamääriä pitäisi verrata? Esim. K-Plussa peruspisteitä kertyy 1000€ ostoksista 5€ verran, eli jotta saat 70€ uuteen peliin, tarvitaan 14000€ edestä ostoksia. Se ei vissiin herätä kuitenkaan sen suurempia tunteenpurkauksia? Jos Prismasta ostat alle 50€ kuukaudessa niin et saa mitään, Sonylla ei taida olla kuukausittaista minimiostoa jotta pisteitä kertyy. Minusta tämä on ihan samaa luokkaa kun kaikki muutkin bonusohjelmat, ei niistä saa kuin pikkuhiluja.
 
Ruoka/ruokakauppa mikä on elinehto ihmiselle on hieman huono vertauskohde, voisin mutuna heittää että ihmisellä menee noin 200-300e suomessa ruokaan kuukaudessa rahaa. Niin kun sanoin tässä leikataan niiltä pois ketkä ei sijoita (asiakaspalvelua). Ei varmaan kuitenkaan pitäisi olla kenellekään yllätys vuonna 2022 että Microsoftilla on parempi ja joustavampi asiakaspalvelu. Kokemusta myös on.

Tuliko sullekin yllätyksenä että tämä on rajua kuluttajan manipulointia?
 
Ei kait tässä mitään leikata? Samaa palvelua saa kuin ennenkin. Kantiksille vielä vähän parempaa. Sonyn asiakaspalvelusta ei ole kuin positiivisia kokemusia. Sen sijaan Microsoftin... No siitä ei niinkään. WIndowsilla kuitenkin pelaan, mutta koitapa saada mitään järkevää vastausta johonkin ongelmaan joka liittyy pelaamiseen...

Entäs Microsoftin Rewards pisteet sitten? Onko nekin rajua manipulointia joka tulee jotenkin yllätyksenä joillekin?
 
Mistä tässä nyt oikein väitellään? Onko Microsoftin supportti sitten jotenkin parempaa kuin Sonyn? Paljonko pitää Microsoftilla ansaita pointseja että saa "premium supporttia"? Montako täysihintaista peliä pitää Microsoftilta ostaa, että niistä ansaituilla pisteillä saa vastaavan hintaisen täysihintaisen pelin?

Ja mihin kanta-asiakasohjelmaan noita rahamääriä pitäisi verrata? Esim. K-Plussa peruspisteitä kertyy 1000€ ostoksista 5€ verran, eli jotta saat 70€ uuteen peliin, tarvitaan 14000€ edestä ostoksia. Se ei vissiin herätä kuitenkaan sen suurempia tunteenpurkauksia? Jos Prismasta ostat alle 50€ kuukaudessa niin et saa mitään, Sonylla ei taida olla kuukausittaista minimiostoa jotta pisteitä kertyy. Minusta tämä on ihan samaa luokkaa kun kaikki muutkin bonusohjelmat, ei niistä saa kuin pikkuhiluja.

Molempiin supportteihin olen ollut yhteydessä ja omasta mielestä Microsoftilla on asiat hoitunut paremmin. Ikävää joss pitäisi 24/7 pelata että saisi tulevaisuudessa samaa palvelua.

Toi sonyn uusi suuntaus on kerännyt lähinnä negaa maailmalla, myös muilla foorumeilla mut ei yhtään yllättä et täällä se on parasta paskaa ikinä:D
 
Ei kait tässä mitään leikata? Samaa palvelua saa kuin ennenkin. Kantiksille vielä vähän parempaa. Sonyn asiakaspalvelusta ei ole kuin positiivisia kokemusia. Sen sijaan Microsoftin... No siitä ei niinkään. WIndowsilla kuitenkin pelaan, mutta koitapa saada mitään järkevää vastausta johonkin ongelmaan joka liittyy pelaamiseen...

Entäs Microsoftin Rewards pisteet sitten? Onko nekin rajua manipulointia joka tulee jotenkin yllätyksenä joillekin?

Joo, jos niin on että ovat palkanneet uusia asiakaspalvelijoita eivätkä ole siirtäneet vanhoja asiakaspalvelijoita uusiin tehtäviin, naurattaa jo ajatus että pitäisi paikkansa. Call of Duty rahavirrat kohta katkeaa niin pitäähän se jostain sitä rahaa repiä.

En minä tässä olekaan kehunut MS pistepalveua mutta ei ole oikeastaan antanut mitään turhaa reward-tunnettakaan... Onneksi.
 
Mistä tässä nyt oikein väitellään? Onko Microsoftin supportti sitten jotenkin parempaa kuin Sonyn? Paljonko pitää Microsoftilla ansaita pointseja että saa "premium supporttia"? Montako täysihintaista peliä pitää Microsoftilta ostaa, että niistä ansaituilla pisteillä saa vastaavan hintaisen täysihintaisen pelin?

Ja mihin kanta-asiakasohjelmaan noita rahamääriä pitäisi verrata? Esim. K-Plussa peruspisteitä kertyy 1000€ ostoksista 5€ verran, eli jotta saat 70€ uuteen peliin, tarvitaan 14000€ edestä ostoksia. Se ei vissiin herätä kuitenkaan sen suurempia tunteenpurkauksia? Jos Prismasta ostat alle 50€ kuukaudessa niin et saa mitään, Sonylla ei taida olla kuukausittaista minimiostoa jotta pisteitä kertyy. Minusta tämä on ihan samaa luokkaa kun kaikki muutkin bonusohjelmat, ei niistä saa kuin pikkuhiluja.

Jeps, varsin koomista ulista tästä Playstationin "plussapiste"-palvelusta, kun ei edes tiedetä kuinka MS:n vastaava palvelu tähän vertautuu. Hyvä vaan jos voidaan tarjota asiakkaille lisäarvoa ostoksilleen.
 
Toi sonyn uusi suuntaus on kerännyt lähinnä negaa maailmalla, myös muilla foorumeilla mut ei yhtään yllättä et täällä se on parasta paskaa ikinä:D
Käsittääkseni kukaan ei ole väittänyt sitä "parhaaksi ikinä". Ainoa mielipide mitä näen on omani, jossa sanon että se on ihan samankaltainen kuin muutkin kantisohjelmat yleensä on.

Sen sijaan haukkumista ja lyttäämistä näyttää olevan monen viestin verran, vaikka en ole huomannut mitään sinne päinkään että Sonyn palvelu huononisi jos ei pisteitä kerää. Pelkkää spekulaatiota ja mustamaalaamista mututuntuman perusteella.
 
Mistä tässä nyt oikein väitellään? Onko Microsoftin supportti sitten jotenkin parempaa kuin Sonyn? Paljonko pitää Microsoftilla ansaita pointseja että saa "premium supporttia"? Montako täysihintaista peliä pitää Microsoftilta ostaa, että niistä ansaituilla pisteillä saa vastaavan hintaisen täysihintaisen pelin?

Ja mihin kanta-asiakasohjelmaan noita rahamääriä pitäisi verrata? Esim. K-Plussa peruspisteitä kertyy 1000€ ostoksista 5€ verran, eli jotta saat 70€ uuteen peliin, tarvitaan 14000€ edestä ostoksia. Se ei vissiin herätä kuitenkaan sen suurempia tunteenpurkauksia?
Sonylla ei ole edes puhelinpalvelua supportissaan. On ainoastaan sähköposti joka sekin palvelee vain arkisin 10-18.
Microsoftalla puhelintiki arkisin 9-17:45 ja verkkochat joka päivä 9-18. Kaikille ihan samanarvoinen palvelu ilman "premium support". Mun mielestä jo se että saat puhelimen päähän ihmisen on aika "premiumia".
Ja nämä siis kotimaisella. Sonylla ainakin joissain maissa chat-palvelu, jota itsekin joutunut käyttämään. Sekin piti kaivamalla kaivaa.
Niin ja plussapisteitä saat 1000€/kk ostoksista 25€ ja 1500€/kk maksimit eli 75€.
 
Sonylla ei ole edes puhelinpalvelua supportissaan. On ainoastaan sähköposti joka sekin palvelee vain arkisin 10-18.
Microsoftalla puhelintiki arkisin 9-17:45 ja verkkochat joka päivä 9-18. Kaikille ihan samanarvoinen palvelu ilman "premium support". Mun mielestä jo se että saat puhelimen päähän ihmisen on aika "premiumia".
Ja nämä siis kotimaisella. Sonylla ainakin joissain maissa chat-palvelu, jota itsekin joutunut käyttämään. Sekin piti kaivamalla kaivaa.
Niin ja plussapisteitä saat 1000€/kk ostoksista 25€ ja 1500€/kk maksimit eli 75€.
Minulla meni Sonyn kanssa chatatessä 1 viikko per viesti. Kesti reilusti yli kuukausi saada selvyys refund-asiaan jonka olivat tyrineet.

Omistin 2kpl samaa peliä; digitaalinen ja fyysinen. En ollut käynnistänyt digitaalista peliä josta halusin refundin koska sain seuraavana päivänä fyysisen version. Noh, poistin digitaalisen ja asensin fyysisen, pistin refundia digitaalisesta ja alkoivat mussuttaa useamman viestin verran että oon pelannut peliä enkä ole oikeutettu refundiin vaikka olin fyysistä versiota pelannut.

Ne kyllä näkevät pelin "sarjanumeroista" onko mikä tuote ostettu mutta eivät suostuneet myöntämään, kunnes toimitin itse sarjanumerot niistä. Jotenkin aistin viesteistä että oli kaverilla mennyt tunteisiin. Se siitä professionalismista...
 
Käsittääkseni kukaan ei ole väittänyt sitä "parhaaksi ikinä". Ainoa mielipide mitä näen on omani, jossa sanon että se on ihan samankaltainen kuin muutkin kantisohjelmat yleensä on.

Sen sijaan haukkumista ja lyttäämistä näyttää olevan monen viestin verran, vaikka en ole huomannut mitään sinne päinkään että Sonyn palvelu huononisi jos ei pisteitä kerää. Pelkkää spekulaatiota ja mustamaalaamista mututuntuman perusteella.
Meinaatko että Sony on tässä ainoastaan toteuttanut "For the Players" konseptiaan?

Kun käy lukemassa Sonyn rahastustaktiikka historiaa niin näyttää enemmänkin "For the Payers" konseptilta.
 
Meinaatko että Sony on tässä ainoastaan toteuttanut "For the Players" konseptiaan?

Kun käy lukemassa Sonyn rahastustaktiikka historiaa niin näyttää enemmänkin "For the Payers" konseptilta.
Tuliko se jotenkin yllätyksenä, että saadakseen kanta-asiakasohjelmasta pisteitä, pitää ihan ostaakin jotain, ja ostamiseen tarvitaan rahaa? Ei niitä Plussa tai S-bonuksia tai vaikka Motonetin kantispisteitäkään saa muut kuin ne jotka käyttää rahaa kaupan tuotteisiin.
 
Tuliko se jotenkin yllätyksenä, että saadakseen kanta-asiakasohjelmasta pisteitä, pitää ihan ostaakin jotain, ja ostamiseen tarvitaan rahaa? Ei niitä Plussa tai S-bonuksia tai vaikka Motonetin kantispisteitäkään saa muut kuin ne jotka käyttää rahaa kaupan tuotteisiin.

Itse en ole edes Microsoftin rewards syteemiä koittanut, en tiedä miten kattava on ja miten toimii. Hienoa että sony sai vastaan joss joku sitä odotti.

Eniten kismittää Joss se pitää paikkansa että 4 tason pelaajat/ asiakkaat pääsee jonojen ohi asiakaspalvelu asioissa.
 
Sony taisi olla tuomassa ulkoista bluray- asemaa ensivuonna. Hieno juttu niille jotka ovat nyt ostaneet digikonsolin ja haluavat pelata levypelejä :tup: Toista se on kilpailijalla jonka pahasti rampautetulla Ser S konsolilla niin tehojen kuin SSD:n lisäksi joutuu hankkimaan vain diginä pelinsä jatkossakin.

Mielenkiinnolla odotan minkä näköinen härveli sieltä on tulossa Sonyn ulkonäkö-ratkaisut huomioiden. Joutuuko muuraamaan seinään piiloon vierailta. :x3:
 
Pitääkö ihmiset koomisina noita valtavan kokoisia Nvidian uusia energiasyöppöjä ja mieluummin pelaa konsoleilla ja ääriesimerkkinä toisenlaisesta filosofiasta Switch?
 
Pitääkö ihmiset koomisina noita valtavan kokoisia Nvidian uusia energiasyöppöjä ja mieluummin pelaa konsoleilla ja ääriesimerkkinä toisenlaisesta filosofiasta Switch?
1999e hinta on vielä koomisempi.

Mitäpä tähän enää lisäämään. :whistling::
5.-"It is important to highlight that the central objective of CADE's activities is the protection of competition for Brazilian consumers, and not the defense of the particular interests of specific competitors."
FeV0Q1sWQAAHSax.png
 
Tuliko se jotenkin yllätyksenä, että saadakseen kanta-asiakasohjelmasta pisteitä, pitää ihan ostaakin jotain, ja ostamiseen tarvitaan rahaa? Ei niitä Plussa tai S-bonuksia tai vaikka Motonetin kantispisteitäkään saa muut kuin ne jotka käyttää rahaa kaupan tuotteisiin.
Ilmeisesti monelle on tullut yllätyksenä. Mutta myös periaatteen vuoksi pitää ulista koska tällaisen kanta-asiakasohjelman tarjoaa Sony.
 
Pitääkö ihmiset koomisina noita valtavan kokoisia Nvidian uusia energiasyöppöjä ja mieluummin pelaa konsoleilla ja ääriesimerkkinä toisenlaisesta filosofiasta Switch?
En tiedä mutta hinta-terafloppisuhde on kuitenkin ihan linjassa nuissa uusissa nVidian korteissa.

PS5: 10TFLOP / 550€ -> 55e / TFLOP
RTX4090: 95TFLOP + 170RT-TFLOP -> 7,3€ / TFLOP. Jos unohdetaan nuo RT-TFLOPit taikapölynä niin 20€/TFLOP.

Ne piirtää kellä on liitua. Itse katson AMD tarjonnan ensi kuussa ja valitsen 4080 16GB ja AMD lippulaivan välillä.
 
Ilmeisesti monelle on tullut yllätyksenä. Mutta myös periaatteen vuoksi pitää ulista koska tällaisen kanta-asiakasohjelman tarjoaa Sony.
nintendolla myös vähän vastaavan tyylinen, osti sit fyysisen tai digitaalisen pelin, niin siitä saa muutaman sentin takas.. Nyt ei valitettavasti ainakaan eräs nostradamus pääse sitä kehumaan, kun on lomalla :kahvi:
 
Yks mikä pisti huvittamaan botti leirin ulinassa, että jos sonyn asiakaspalveluun pääsee nopeammin, jos on joku tietty taso jos siis tuo juttu pitää paikkaansa? Itsellä ei ole kertaakaan ollut tarvetta olla yhteydessä sonyn asiakaspalveluun. eikä kyl mikrosoftin, eikä nintendonkaan. Mutta ilmeisesti xbox fanaatikoilla on joku tarve olla yhteydessä sinne sonyn asiakaspalveluun :hmm: No hupinsa toki kullakin, ja tästä voikin päätellä, ettei ole pelattavaa, niin pitää sitten ajankuluksi soitella vastustajaleirin asiakaspalveluun :rofl:
 
Yks mikä pisti huvittamaan botti leirin ulinassa, että jos sonyn asiakaspalveluun pääsee nopeammin, jos on joku tietty taso jos siis tuo juttu pitää paikkaansa? Itsellä ei ole kertaakaan ollut tarvetta olla yhteydessä sonyn asiakaspalveluun. eikä kyl mikrosoftin, eikä nintendonkaan. Mutta ilmeisesti xbox fanaatikoilla on joku tarve olla yhteydessä sinne sonyn asiakaspalveluun :hmm: No hupinsa toki kullakin, ja tästä voikin päätellä, ettei ole pelattavaa, niin pitää sitten ajankuluksi soitella vastustajaleirin asiakaspalveluun :rofl:
Olen "fanaatikko" koska sinä sanot niin?

"Fanaatikot" ovat yhteydessä huvikseen Sonyn asiakaspalveluun koska sinä sanot niin?

"Xbox has no games" koska sinä sanot niin?

Pitäisikö sun hommata eka vähän lihaa luiden ympärille noihin juttuihin ennenkun sanot ensimmäisenä ajattelet?
 
Yks mikä pisti huvittamaan botti leirin ulinassa, että jos sonyn asiakaspalveluun pääsee nopeammin, jos on joku tietty taso jos siis tuo juttu pitää paikkaansa? Itsellä ei ole kertaakaan ollut tarvetta olla yhteydessä sonyn asiakaspalveluun. eikä kyl mikrosoftin, eikä nintendonkaan. Mutta ilmeisesti xbox fanaatikoilla on joku tarve olla yhteydessä sinne sonyn asiakaspalveluun :hmm: No hupinsa toki kullakin, ja tästä voikin päätellä, ettei ole pelattavaa, niin pitää sitten ajankuluksi soitella vastustajaleirin asiakaspalveluun :rofl:

Puhut varmaan minusta? Tottakai soitan Sonyn tukee joss ostamani tuote ei aktivoitunut tililleni, vai olisiko pitänyt ajatella että onhan tässä pelattavaa ja rahat menivät tarpeeseen. Kyllä mua ajatuksena kismittäisi joss joku menisi jonon ohi, on kyse sitten sonyn tai jossain muussa.
 
Olen "fanaatikko" koska sinä sanot niin?

"Fanaatikot" ovat yhteydessä huvikseen Sonyn asiakaspalveluun koska sinä sanot niin?

"Xbox has no games" koska sinä sanot niin?

Pitäisikö sun hommata eka vähän lihaa luiden ympärille noihin juttuihin ennenkun sanot ensimmäisenä ajattelet?
Tässä sinulta myös pitkä listaus väitteitä, joista osa kyllä kaipaisi lähteitä. Jäämmekö odottelemaan. :geek:
On muuten Nvidian uusin RTX melko järkäleen kokoinen verrattuna Xboxiin ja Pleikkaan. Ja niin on kyllä Pleikkakin; Isompi, kuumempi, äänekkäämpi, vähemmän tehokas, heikompi ulkonäkö, energia-syöppösempi sekä kalliimpi kuin Series X... :love2:
 
Viimeksi muokattu:
Puhut varmaan minusta? Tottakai soitan Sonyn tukee joss ostamani tuote ei aktivoitunut tililleni, vai olisiko pitänyt ajatella että onhan tässä pelattavaa ja rahat menivät tarpeeseen. Kyllä mua ajatuksena kismittäisi joss joku menisi jonon ohi.
En puhunut susta. mutta siis noin yleisesti, toki varmaan jollain voi olla tarvetta olla sinne yhteydessä syystä x. Mutta nyt vaan taas suurimmassa äänessä ovat botti leiri koko asiasta, itse en olisi edes tiennyt että tuollainen juttu tulossa jossain , ellei täällä taas joku pelaamisen puutteessa oleva olisi tuosta kertonut
 
Mitä jos se onkin nyt niin että reward-pisteet on annettu ainoastaan "lume-lohdutukseksi" niille ketkä saa paskempaa asiakaspalvelua ?
"osta niin et joudu kärsimään, mutta nou hätä! saat tästä pari "Stars-pojoa"! siitä hyvästä että maksoit"

On muuten Nvidian uusin RTX melko järkäleen kokoinen verrattuna Xboxiin ja Pleikkaan. Ja niin on kyllä Pleikkakin; Isompi, kuumempi, äänekkäämpi, vähemmän tehokas, heikompi ulkonäkö, energia-syöppösempi sekä kalliimpi kuin Series X... :love2:
FeUMqX4XgAArHOa.jpg

Jos tuosta pleikkarista on niin paha mieli niin pistä myyntiin. Bisnismiehenä saat menetetyt eurot takaisin ja ehkä vähän päälle toisin kuin nuista muista laitteista.. :smile:
 
Joo tänne vain ilmoitusta niin takuulla tulee ostaja viemään pahan olon pois PlayStation 5 tilausseuranta

Mielenkiintoinen huomio kun ketjulla on viestejä kaksinkertainen määrä Ser S/X ketjuun verrattuna. Kiinnostus aivan toisella levelillä koska PS5 on niin kuuma nimi pelimarkkinoilla.
 
En puhunut susta. mutta siis noin yleisesti, toki varmaan jollain voi olla tarvetta olla sinne yhteydessä syystä x. Mutta nyt vaan taas suurimmassa äänessä ovat botti leiri koko asiasta, itse en olisi edes tiennyt että tuollainen juttu tulossa jossain , ellei täällä taas joku pelaamisen puutteessa oleva olisi tuosta kertonut
Ja taas sama "ei ole pelattavaa kun tänne kirjoittelee"-läppä. Ei ole näköjään teikäläiselläkään sitten.
Helppo se on täällä naureskella, kun Sony laittaa niin sanotusti syöttöä lapaan.
Sen verran vielä kommentoin tätä pleikkarin bonus ohjelmaa, että ilman PS+-jäsenyyttä ostoksista ei kerry pisteitä. Mikä nyt on suoraan sanottuna melko kummallinen ratkaisu.
 
Xboxin ohjain varmaan parempi shoottereissa, mutta mites muissa peleissä? Tetriksen pelaamisessa Xboxin naksuva dpad oli karmea ja häiritsi jopa muita taloudessa asuvia. Mites muut pelit, 3rd person ja platformit?
 
Ja taas sama "ei ole pelattavaa kun tänne kirjoittelee"-läppä. Ei ole näköjään teikäläiselläkään sitten.
Helppo se on täällä naureskella, kun Sony laittaa niin sanotusti syöttöä lapaan.
Sen verran vielä kommentoin tätä pleikkarin bonus ohjelmaa, että ilman PS+-jäsenyyttä ostoksista ei kerry pisteitä. Mikä nyt on suoraan sanottuna melko kummallinen ratkaisu.

No olisihan tuo ihme, jos pisteitä kertyisi, vaikkei ostais mitään.. Ai niin mitenkäs se olikaan siellä xboxilla? Huomaa, Jos haluat suorittaa Microsoft Rewards tehtäviä, tarvitset aktiivisen Xbox Game Pass -tilauksen. niin onpa kummallinen ratkaisu :kahvi: :rofl:
 
Kerro ihmeessä mitä haluat tietää?
Kyllähän nuo asiat pitäisi olla jo kaikkien tiedossa.
Ei pidä olettaa, en ainakaan itse tiedä paljonko ko. konsoleiden tilavuudet mahtaa erota toisistaan, mikä on äänien ja lämpöjen tilanne? Entä erot tehonkulutuksessa? Ulkonäkö taasen on subjektiivista…
 
Ei pidä olettaa, en ainakaan itse tiedä miten ko. konsoleiden tilavuudet mahtaa erota toisistaan, mikä on äänien ja lämpöjen tilanne? Entä erot tehonkulutuksessa? Ulkonäkö taasen on subjektiivista…
Saat melkeen kaikkeen vastauksen kun katot parit specsit ja kuvia. Subjektiivista? Lopeta... :D
 
Saat melkeen kaikkeen vastauksen kun katot parit specsit ja kuvia. Subjektiivista? Lopeta... :D
Kuten tässä keskustelussa on jo moneen kertaan asiasta sanottu, niin väitteet todistaa väitteen esittäjä… Joten eikun esittämään lähdettä väitteille. Ja kyllä, ulkonäkö on subjektiivista.

Laita toki tulemaan ”parit specsit”, joista selviää erot meluissa, lämmöissä ja tehonkulutuksissa. Jään odottelemaan. Voidaan vaikka sitten joskus tulevaisuudessa verrata, että kuinka paljon Sonyn vaihto 6 nm valmistusprosessiin vaikuttaa mm. tehonkulutukseen. :geek:

Tuosta konsolien koosta ”fun fact”, jos jätetään PS5:n ”tyhjät tilat” (en keksi parempaa termiä) pois:
XSS: 2.64L
PS5D: 6.4L
XSX: 6.86L
PS5: 7.2L

Toki se relevantimpi tapa antaa PS5:n tilavuudeksi ~10,55 l, kun lasketaan äärimitoilla.


 
Viimeksi muokattu:
Kuten tässä keskustelussa on jo moneen kertaan asiasta sanottu, niin väitteet todistaa väitteen esittäjä… Joten eikun esittämään lähdettä väitteille. Ja kyllä, ulkonäkö on subjektiivista.

Laita toki tulemaan ”parit specsit”, joista selviää erot meluissa, lämmöissä ja tehonkulutuksissa. Jään odottelemaan. Voidaan vaikka sitten joskus tulevaisuudessa verrata, että kuinka paljon Sonyn vaihto 6 nm valmistusprosessiin vaikuttaa mm. tehonkulutukseen. :geek:
Kerro mulle että sä digaat PS5:n ulkoasusta :lol:
CUiXRcaPMgc58mGGeFhHq3.jpg



Muista lukea tarkasti.:tup:
 
Ei minun mielipide muuta sitä asiaa, että ulkonäkö on subjektiivista? Toiset tykkää ja toiset ei?

Lyhyt referaatti tai lainaus olisi poikaa + missä vertailu, eli kuinka vertautuu PS5:seen???
Ei tullut ainakaan kehuja :whistling:

Opiskele nyt eka nuo tiedot kun kiinnosti niin paljon ja kerro sitten mitä opit! Niin laitetaan kohta lisää kotiläksyjä :tup:

Ps. Muista lukea joka kohta tarkasti ettei tule vääriä ymmärryksiä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 430
Viestejä
4 495 647
Jäsenet
74 206
Uusin jäsen
Taru.nen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom