finWeazel
Chief Karpfen - ruoKalan C&R
No tämä selittää paljon, jos Skyrim on kälyinen ja HZD parasta ikinä niin PS5 lienee juuri oikea laite sinulle.
Horizonia vertasin Witcher3:een. Nuo on mun kirjoissa hyvin samankaltaisia keveitä rpg pelejä raskaalla action elementillä. Toinen noista on klassikko, toinen ei niin. Witcher2 taas sitten meni erittäin hyvä peliksi mun kirjoissa ottaen huomioon julkaisuajankohdan ja muut pelit mitä siihen aikaan oli samassa kategoriassa tarjolla.
On mulla pc myös. Witcher2:en uppos todella kovaa pc:lla, kolmonen ei niin. RPG puolelta uponnut pc:lla pelattuna baldurs gate2, divinity original sin1 ja 2, pathfinder kingmaker. Kingmaker oli aika rikkinäinen pelinä, mutta kantoi pitkälle ennen kuin copy/paste alkoi ja vitutus kasvoi. Baldurs gate III ostettuna, mutta odottelen finaaliversiota ennen pelaamisen aloittamista.
Eka RPG mikä iski kovaa oli vuonna 1 ja 2 amigalla pool of radiance. Sen verran pelattu ajan saatossa ettei mitään copy/pasteja enää jaksa. Pelin tarvii olla aika erinomainen ja usein jotenkin erilainen, että jaksaa pelata.
Viimeksi muokattu: