PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 970
Johan tässä oltiin jo selvästi päästy yli mutta sun oli pakko päästä vielä vinkumaan asiasta?
Mitä oikein tarkoitat? En näitä huumoriketjuja seuraa viikonloppuisin. Jatkoin vaan ihan normaalisti keskustelua siitä mihin se jäi.
Ihan miten itse ajattelet asian mutta olen kyseistä peliä kokeillut ja en siitä kauheasti pitänyt.
Juuh. :kahvi:
Ja mitä Early Access peleihin tulee niin tottakai niitä saa ja pitää arvostella. Sen takia ne ovat julkaistu Early Accessiin että porukka pääsee vaikuttamaan pelin kehitykseen antamalla palautetta ja testaamalla peliä aikaisemmin. :facepalm:
Toivottavasti ainakin jaoit mietteitäsi kehittäjille. He kun sitä nimenomaan kaipasivat early access pelaajilta. Arvioivat tuon olevan vielä ainakin pari vuotta kehityksessä, siinä ehtisi pääsemään kenties sopivalla ohjauksella eroon tuosta pelin 'onttoudesta', mitä sillä nyt sitten tarkoitatkaan.
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
534
Toivottavasti ainakin jaoit mietteitäsi kehittäjille. He kun sitä nimenomaan kaipasivat early access pelaajilta. Arvioivat tuon olevan vielä ainakin pari vuotta kehityksessä, siinä ehtisi pääsemään kenties sopivalla ohjauksella eroon tuosta pelin 'onttoudesta', mitä sillä nyt sitten tarkoitatkaan.
Juu. Heidän discordissa ainakin hyvin aktiivinen meininki ja toivotaan että Early Access nappaa porukkaa enempi mukaan niin voidaan saada muutaman vuoden päästä pätevä peli kasaan. :thumbsup:

Suosittelen suakin testaamaan kyseistä peliä! Uskon että tykkäät kerta hyvät grafiikatkin vaan riittää eikä pelin sisällöllä ole väliä.

Kunhan ei vaan 30€ rasita liikaa lompakkoa. :kahvi:
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 970
Suosittelen suakin testaamaan kyseistä peliä! Uskon että tykkäät kerta hyvät grafiikatkin vaan riittää eikä pelin sisällöllä ole väliä.
Ite oon lähinnä pelattavuuden ja sisällön perässä pelejä valitessani. Valitsemiani pelejä sitten pelailen parhaalla tavalla millä järkevästi onnistuu. Suosittelen sinullekkin.

Kunhan ei vaan 30€ rasita liikaa lompakkoa. :kahvi:
Henk. koht. en ymmärrä ea pelejä joista pitää maksaa oikean pelin verran rahaa.
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
534
RIP Xbox, siis. :kahvi:
PC kun järkevästi onnistuu sinne olkkariin laittaa ja sillä luonnostuu lähes poikkeuksetta se paras tapa pelata pelejä.
Kukin tavallaan.

Ymmärrän jos joillain on rahasta sen verran tiukkaa ettei ole varaa laittaa konsoleita olohuoneeseen ja pelailla koneella sitten jossain muualla kuin siitä olkkarin ruudulta. :kahvi:
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 260
Jep. Nipalla on kans k18(tjsp.) väkivalta pelejä, muttei liian pitkälle seksualisoitua alastomuutta. Luulis että ei oo paha homma laittaa niitä jonkun asetuksen taa piiloon, mutta kyllä mä tavallaan ymmärrän ton että ei oteta lainkaan kauppaan. Se vois vanhollisissa kulttuureissa leimata konsolit ”väärällä” tavalla.
Muistan vieläkin kun nuorena kloppina hommasin Nintendo 64:lle Duke Nukem kuusnelosen heti julkaisussa. Olikos joskus 1997/1998. Aikaisemmin PC versiota pelanneena tietysti äkkiä ensimmäisessä tasossa elokuvateatteriin katsomaan "esitystä". Ihmetys olikin suuri, kun verhojen auettua tulikin ydinräjähdys eikä vähäpukeistä neitoa :itku: ja sama homma jatkui kaikessa muussakin asiaan liittyvässä koko pelin ajan.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 970
Ymmärrän jos joillain on rahasta sen verran tiukkaa ettei ole varaa laittaa konsoleita olohuoneeseen ja pelailla koneella sitten jossain muualla kuin siitä olkkarin ruudulta. :kahvi:
Ymmärrän jos joillain on rahasta sen verran tiukkaa että pitää xbox hankkia kunnon pelikoneen sijaan. Heille suosittelen vanhoja konsoleita ja pelien lainaamista kirjastosta. Noin kun toimii niin jo ensi genissä saanee ihan oman PC:n sinne olkkariinkin.
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
534
Ymmärrän jos joillain on rahasta sen verran tiukkaa että pitää xbox hankkia kunnon pelikoneen sijaan. Heille suosittelen vanhoja konsoleita ja pelien lainaamista kirjastosta. Noin kun toimii niin jo ensi genissä saanee ihan oman PC:n sinne olkkariinkin.
Kukin tavallaan.

Ymmärrän jos joillain on rahasta sen verran tiukkaa että pitää alkaa säästämään kahden generaation ajan tietokoneeseen niin heille suosittelen jotain muuta harrastusta.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 970
Ymmärrän jos joillain on rahasta sen verran tiukkaa että pitää alkaa säästämään kahden generaation ajan tietokoneeseen niin heille suosittelen jotain muuta harrastusta.
Näinhän se vähän on. Joko on liian köyhä hankkiakseen PC:n, ja kannattaa ilmeisesti(?) vaihtaa harrastusta, tai sit ei ole liian köyhä ja hankkii PC:n. Xboxille ei oikein ole paikkaa tuossa.
RIP since 2017:cry: onneksi on vain yksi oikea tapa pelata pelejä:cool: harmi ku ei oo rahaa oikeeseen pelitapaan, jää moni hyvä peli pelaamatta nyt.
Oikeita tapoja on niin monta kun on pelaajia. Paras tapa taas on numeroilla selvitettävissä. :cool:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 259
RIP since 2017:cry: onneksi on vain yksi oikea tapa pelata pelejä:cool: harmi ku ei oo rahaa oikeeseen pelitapaan, jää moni hyvä peli pelaamatta nyt.
Onneksi on Game Pass jossa on ilo pelata niitä viittäsataa peliä jotka joku konttori-täti on sinulle ennakkoon valinnut! :tup:

Pelaa sinä niitä niin me muut säästetään monta generaatiota rahaa ja ostetaan itse omat pelimme miljoonien ja miljoonien pelien joukosta joita kukaan ei ole meille valinnut valmiiksi.
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
534
Näinhän se vähän on. Joko on liian köyhä hankkiakseen PC:n, ja kannattaa ilmeisesti(?) vaihtaa harrastusta, tai sit ei ole liian köyhä ja hankkii PC:n. Xboxille ei oikein ole paikkaa tuossa.
Joo on niitä parempiakin harrastuksia kuin pelaaminen. PC:itäkin löytää sieltä kuuluisasta kirjastostakin niin voi vaikka siellä käydä pelailemassa jos välttämättä haluaa. :thumbsup:
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 970
Joo on niitä parempiakin harrastuksia kuin pelaaminen. PC:itäkin löytää sieltä kuuluisasta kirjastostakin niin voi vaikka siellä käydä pelailemassa jos välttämättä haluaa. :thumbsup:
Ketju lukkoon siis! Nyt kun lopulta saatiin selville että PC pelaaminen voitti ja loppujen kannattaa vaan vaihtaa harrastusta.

Kirjastossa voi muuten harrastaa konsolipelaamistakin! Löytyy jopa xbox ja ihan gamepassilla.
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
534
Ketju lukkoon siis! Nyt kun lopulta saatiin selville että PC pelaaminen voitti ja loppujen kannattaa vaan vaihtaa harrastusta.

Kirjastossa voi muuten harrastaa konsolipelaamistakin! Löytyy jopa xbox ja ihan gamepassilla.
Eihän väittelyketjussa kukaan voita. Kunhan vain mainitsin että PC pelaamista voi myös harrastaa kirjastolla. ;)

Konsoleiden pelejä sentään saa lainattua kirjastosta. Mitenkäs se PC pelien lainaaminen? :hmm:
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 464
Onneksi on Game Pass jossa on ilo pelata niitä viittäsataa peliä jotka joku konttori-täti on sinulle ennakkoon valinnut! :tup:

Pelaa sinä niitä niin me muut säästetään monta generaatiota rahaa ja ostetaan itse omat pelimme miljoonien ja miljoonien pelien joukosta joita kukaan ei ole meille valinnut valmiiksi.
Näin teen :coffee: :cool: nyt pelaan nhl24 koska se on Gamepassissa, en siksi että haluaisin sitä pelata. Harmittaa kun en voi pelata esim. Alan Wake kakkosta:itku:
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 464
Näinhän se vähän on. Joko on liian köyhä hankkiakseen PC:n, ja kannattaa ilmeisesti(?) vaihtaa harrastusta, tai sit ei ole liian köyhä ja hankkii PC:n. Xboxille ei oikein ole paikkaa tuossa.

Oikeita tapoja on niin monta kun on pelaajia. Paras tapa taas on numeroilla selvitettävissä. :cool:
Se että sinä pelaat parhaalla tavalla, ei ole minulta pois:thumbsup::coffee: ja tämä ei sisällä v..tuilua eikä sarkasmia.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 970
Harmittaa kun en voi pelata esim. Alan Wake kakkosta:itku:
Se tulee kirjastoihin varmasti lähiaikoina. Ei siis rasita gamepass-konsolipelaajan kukkaroa.

Se että sinä pelaat parhaalla tavalla, ei ole minulta pois:thumbsup::coffee: ja tämä ei sisällä v..tuilua eikä sarkasmia.
Eikä se ole minulta pois jos pelaat huonolla tavalla. Väittelyketjussa näillä asioilla ei pahemmin ole vaan merkitystä. Maailmanrauhalle voisi ehkä keksiä oman ketjun?
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 464
Se tulee kirjastoihin varmasti lähiaikoina. Ei siis rasita gamepass-konsolipelaajan kukkaroa.


Eikä se ole minulta pois jos pelaat huonolla tavalla. Väittelyketjussa näillä asioilla ei pahemmin ole vaan merkitystä. Maailmanrauhalle voisi ehkä keksiä oman ketjun?
Ei taida sitä peliä keretä 2vko aikana pelaamaan läpi :hmm: toki tuo konsoli mahdollistaa myös ne kirjaston pelit, miten pc:eellä?
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 970
Ei taida sitä peliä keretä 2vko aikana pelaamaan läpi :hmm:
Eikö? Oot esittänyt että pelaan jotenkin vähän, ja jopa mun keskimääräisilläpelitunneilla tota ehtis vajaat 20 tuntia hakkaamaan kahdessa viikossa. Pikkasen lisää tunteja mun ”vähäisen” määrän päälle ja kyllä sä ton kahdessa viikossa pelaat helposti.

Teidän kaikkien tavat pelata on ihan surkeita ja itselläni on vain ja ainoastaan paras tapa pelata.

Pahoittelut että joudutte kärsimään valinnoistanne.
Millä mitattavalla tavalla se on paras, vai trollaatko vaan?
Eli ei onnistu? Harmi sinänsä. :kahvi:
Yrittänyttä ei laiteta. Kirjasto on asukkaita varten ja varmasti moisen palvelun pykää jos riittävän moni ilmaisee tarpeensa.
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
534
Yrittänyttä ei laiteta. Kirjasto on asukkaita varten ja varmasti moisen palvelun pykää jos riittävän moni ilmaisee tarpeensa.
Voi olla ihan mahdollista. En sitä väitäkkään.

Mutta jos nyt palataan aiempaan vertaukseen eli siitä että haluan lainata kirjastosta jonkun tietyn pelin levyllisesti tietokoneelle?

Ei taida onnistua ei.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 464
Eikö? Oot esittänyt että pelaan jotenkin vähän, ja jopa mun keskimääräisilläpelitunneilla tota ehtis vajaat 20 tuntia hakkaamaan kahdessa viikossa. Pikkasen lisää tunteja mun ”vähäisen” määrän päälle ja kyllä sä ton kahdessa viikossa pelaat helposti.


Millä mitattavalla tavalla se on paras, vai trollaatko vaan?

Yrittänyttä ei laiteta. Kirjasto on asukkaita varten ja varmasti moisen palvelun pykää jos riittävän moni ilmaisee tarpeensa.
Sinä et sitä peliä pysty kirjastosta pc:eelle lainaamaan, joten miksi käytät itseäsi esimerkkinä?
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 970
Voi olla ihan mahdollista. En sitä väitäkkään.

Mutta jos nyt palataan aiempaan vertaukseen eli siitä että haluan lainata kirjastosta jonkun tietyn pelin levyllisesti tietokoneelle?

Ei taida onnistua ei.
Joo ei taida onnistua. Oletko kovinkin pettynyt tästä?

Sinä et sitä peliä pysty kirjastosta pc:eelle lainaamaan, joten miksi käytät itseäsi esimerkkinä?
Käytin väittämääsi vähäistä pelaamisen määrääni esimerkkinä, ja kuinka silläkin luultavimmin onnistuisi tuon(kin) pelin pelaaminen kirjaston 2vko laina-ajassa. En tiedä miten pc liittyy tuon pelin läpipeluuaikaan.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 464
Joo ei taida onnistua. Oletko kovinkin pettynyt tästä?


Käytin väittämääsi vähäistä pelaamisen määrääni esimerkkinä, ja kuinka silläkin luultavimmin onnistuisi tuon(kin) pelin pelaaminen kirjaston 2vko laina-ajassa. En tiedä miten pc liittyy tuon pelin läpipeluuaikaan.
Et edelleenkään pysty sitä peliä pc:eelle lainaamaan, joten miksi vänkäät? Ja kuten olen tuonut esiin, minulla on myös muita harrastuksia. Joten 2vko on minulle todella lyhyt aika pelata 20h peli läpi. Toki varmaan tuonkin asian tiedät minua paremin :rofl:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 045
Et edelleenkään pysty sitä peliä pc:eelle lainaamaan, joten miksi vänkäät? Ja kuten olen tuonut esiin, minulla on myös muita harrastuksia. Joten 2vko on minulle todella lyhyt aika pelata 20h peli läpi. Toki varmaan tuonkin asian tiedät minua paremin :rofl:
Reilu tunti päivässä on liikaa mutta silti tilataan jatkuvana Game Passia kehuskellen foorumeilla :think: No ei ole minun rahojani.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
56
Onneksi on Game Pass jossa on ilo pelata niitä viittäsataa peliä jotka joku konttori-täti on sinulle ennakkoon valinnut! :tup:

Pelaa sinä niitä niin me muut säästetään monta generaatiota rahaa ja ostetaan itse omat pelimme miljoonien ja miljoonien pelien joukosta joita kukaan ei ole meille valinnut valmiiksi.
Olenko joku poikkeus, vai toimiiko muillakin silti Steam ja GOG myös tietokoneella, vaikka olisi Gamepass tilaus? Monen kymmenen viime sivun ajan jankattu, että GP tilauksella olisi jotenkin "tuomittuna" pelaamaan pelkkiä MS:n kuratoimia pelejä. Samaa mantraa toistaa samat nimimerkit kehässä jatkuvasti.

Itse ainakin otan GP:n toisinaan käyttöön esim kuukaudeksi tai pariksi jos sinne tulee itseäni kiinnostavaa uusi peli, jos peli ei tule gamepassiin -> ostetaan Steamista tms.

Muutenkin Gamepassistä puhuessa on osalla keskustelijoista logiikka lähinnä: enemmän valinnanvaraa pelaajille = paha. Ei mielellään jaksaisi joka sivulla lukea samaa argumenttia jolla ei ole minkäänlaisia jalkoja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
534
Muutenkin Gamepassistä puhuessa on osalla keskustelijoista logiikka lähinnä: enemmän valinnanvaraa pelaajille = paha. Ei mielellään jaksaisi joka sivulla lukea samaa argumenttia jolla ei ole minkäänlaisia jalkoja.
Tätä en ymmärrä itsekkään. Perustelutkin ovat luokkaa "no kun se vaan on paha" :kahvi:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 888
Todd Howard oli MrMattyn youtubekanvalla jutustelmassa tunnin verran. Kertoi mm että viimekuussa Bethesdan pelejä pelasi 25 miljoonaa ihmistä, aika kova luku. Ja että Starfieldiä pelannut 14 miljoonaa ihmistä ja keksimääräinen peliaika on 40 tuntia, mikä on jotain todella käsittämätöntä single player pelille.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 464
Reilu tunti päivässä on liikaa mutta silti tilataan jatkuvana Game Passia kehuskellen foorumeilla :think: No ei ole minun rahojani.
Perheelliset tietää että pelaaminen on hyvin vaihtelevaa, eilen illalla pelasin 2h pojan kans änäriä. Sitä ennen tais olla 3pvä kone kiinni :hmm: edelleenkin se gamepass on silti viikottaisessa käytössä. Joten tuo 3€ viikko peli palvelusta joka palvelee MINUA, ei ole ollenkaan paha.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
646
Naughty Dog väsäili pitkään jatkoa Last Of Us:in Factions pelimuodolle joka sitten peruttiin vaikka kehitys oli jo todella pitkällä. :facepalm:

Olisi ollut varmasti vaan helpompi Part 1:n mukaan laittaa alkuperäisestä Factionsista versio eikä kuluttaa aikaa ja resursseja johonkin GAAS hömpötykseen.
Jossitteluhan on aina helppoa näin jälkikäteen, mutta kyllä itse näen sen vision miksi ND ja Sony lähtivät työstämään jotain kunnianhimoisempaa TLOU2:n gameplaylla joka on todentotta loistelias siinä mitä yrittää tehdä.

Ei tuollaiset ensimmäisen pelin pienemmän skaalan Factions multiplayerit oikein toimi enää tänä päivänä, ainakaan siinä määrin että ne jotain rahaa yhtiöille tuottaisivat. Kaikkihan rakasti Ghost of Tsushiman Legends-pelimuotoa joka ilmaisena yksinpelin ostajille tarjottiin ilman mikromaksuja. Mutta kuinka paljon tuo pelimuoto lopulta hyödytti itse yhtiötä suhteutettuna siihen kuinka paljon siihen käytettiin yhtiön resursseja?

Kyllä se vain niin on, että tänä päivänä nämä multiplayerit pitää olla isoja kooltaan samalla kun varmistetaan, että peli saa tasaiseen tahtiin kontenttia tai pelaajat siirtyvät pelaamaan muita pelejä. Harva moninpeli tässä onnistuu enää vaan jatkuvasti kuulee kuinka servuja lyödään kiinni vuoden tai parin jälkeen julkaisusta. Varmaan viimeisin esimerkki tästä onnistuneesta MP-pelistä markkinoille on Sonyn "GaaS-hömpötys" Helldivers 2.

Itse odotin TLOU Onlinea isosti ja pettymys oli suuri kun siitä ei lopulta tullutkaan mitään. Toiveissa kumminkin on, että tästä projektista jotain pystytään pelastamaan ja sitä sitten hyödynnetään seuraavan TLOU:n kanssa jossa sitten todennäköisesti tämmöinen hieman pienempi MP-pelimuoto löytyy.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 970
Et edelleenkään pysty sitä peliä pc:eelle lainaamaan, joten miksi vänkäät?
Sinun kyvystäsi pelata tuo peli oli keskustelu. Oletko jo xboxisi kaupannut pois kun pc on jostain syystä tuotu osaksi keskustelua?

Todd Howard oli MrMattyn youtubekanvalla jutustelmassa tunnin verran. Kertoi mm että viimekuussa Bethesdan pelejä pelasi 25 miljoonaa ihmistä, aika kova luku. Ja että Starfieldiä pelannut 14 miljoonaa ihmistä ja keksimääräinen peliaika on 40 tuntia, mikä on jotain todella käsittämätöntä single player pelille.
Mediaanipeliaika olis mielenkiintoisempi statti. Tuota kuitenkin jotkut tahkoaa aivan hemmetisti ja sitä myötä keskimääräinen peliaika tuskin kertoo kovin paljoa tyypillisen pelaajan pelitunneista.
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
534
Todd Howard oli MrMattyn youtubekanvalla jutustelmassa tunnin verran. Kertoi mm että viimekuussa Bethesdan pelejä pelasi 25 miljoonaa ihmistä, aika kova luku. Ja että Starfieldiä pelannut 14 miljoonaa ihmistä ja keksimääräinen peliaika on 40 tuntia, mikä on jotain todella käsittämätöntä single player pelille.
Tää on kyllä kova juttu. :thumbsup:
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 464
Sinun kyvystäsi pelata tuo peli oli keskustelu. Oletko jo xboxisi kaupannut pois kun pc on jostain syystä tuotu osaksi keskustelua?


Mediaanipeliaika olis mielenkiintoisempi statti. Tuota kuitenkin jotkut tahkoaa aivan hemmetisti ja sitä myötä keskimääräinen peliaika tuskin kertoo kovin paljoa tyypillisen pelaajan pelitunneista.
Joo ei taida onnistua. Oletko kovinkin pettynyt tästä?


Käytin väittämääsi vähäistä pelaamisen määrääni esimerkkinä, ja kuinka silläkin luultavimmin onnistuisi tuon(kin) pelin pelaaminen kirjaston 2vko laina-ajassa. En tiedä miten pc liittyy tuon pelin läpipeluuaikaan.
Silti käytit itseäsi ja pelaamistasi esimerkkinä kun kyse oli siitä että itse en kerkeäisi AW 2 peliä pelata 2vko aikana.
Miksi olisin pc:een hommannut? En minä pysty sille lainaamaan kirjastosta pelejä.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 464
Sea of Thieves on menettänyt PS5:llä yli puolet pelaajistaan viimeisen kuukauden aikana

Sea of Thieves on menettänyt PS5:llä yli puolet pelaajistaan viimeisen kuukauden aikana

Sellainen menestystarina taas :kahvi:
Silti toukokuun myydyin peli pleikalla:coffee:
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 970
Silti käytit itseäsi ja pelaamistasi esimerkkinä kun kyse oli siitä että itse en kerkeäisi AW 2 peliä pelata 2vko aikana.
Oletin että kun pelaamistani kuvasit määrällisesti vähäiseksi, että et itse lukisi itseäsi samaan tai vielä vähäisempään kategoriaan, mutta näköjään asia ei ole näin ja pelaatkin itse ilmeisesti vielä minua vähäisemmän määrän. Pahoittelut väärinymmärryksen johdosta.

Minun vähäisillä pelitunneilla tuon läpipelaaminen ei tosiaan olisi ollut ongelma lainausajan puitteissa.
edit: vuoden loppupuolella sulla oli vielä mua huomattavasti kovemmat vuosittaiset pelitunnit, mutta ehkä elämäntapamuutosta on tapahtunut suuntaan jossa pelaamiseen ei enää vaan löydy aikaa.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 464
Oletin että kun pelaamistani kuvasit määrällisesti vähäiseksi, että et itse lukisi itseäsi samaan tai vielä vähäisempään kategoriaan, mutta näköjään asia ei ole näin ja pelaatkin itse ilmeisesti vielä minua vähäisemmän määrän. Pahoittelut väärinymmärryksen johdosta.

Minun vähäisillä pelitunneilla tuon läpipelaaminen ei tosiaan olisi ollut ongelma lainausajan puitteissa.
edit: vuoden loppupuolella sulla oli vielä mua huomattavasti kovemmat vuosittaiset pelitunnit, mutta ehkä elämäntapamuutosta on tapahtunut suuntaan jossa pelaamiseen ei enää vaan löydy aikaa.
7kk ikäinen tyttö vaatii aika paljon aikaa, joten kyllä siinä kärsii kaikki harrastukset:)
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
534
Musta tuo näytti graafisesti ankealta vanhanaikaiselta putkiräiskinnältä.
Ei taida olla Metroid kovinkaan tuttu pelisarja sulle? :hmm:

Ymmärrän että tuo ei varmaan kaikkiin iske mutta kyseessä on silti yksi arvostetuimpia pelisarjoja ja odotetuimpia jatko-osia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 908
Viestejä
4 272 747
Jäsenet
71 580
Uusin jäsen
Sabelli

Hinta.fi

Ylös Bottom