PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
761
On se tuo pc-pelaaminen upeaa. Katsellut uusien pelien ketjuja (esim. Alan Wake 2, uus wrc/"dirt rally" ja Cities Skylines 2), nii itse pelistä keskustelua on "promille" ja suurin osa keskustelusta on asetuksista, laitteistosta ja ongelmista. Siinä sivussa varmaa katsotaan DF:n videoita, kuinka hyvin fps pysyy aisoissa jne.. peli itsessään tuntuu olevan sivuseikka.

Ymmärrän toki, että harrastus se tuokin ja haetaan omalta laitteistolta parasta suorituskykyä. Itse meen sohvalle ja nautin mitä mulle tarjotaan. Vrt. elokuvat; Jotku ei voi sietää, jos ei oo viimisen päälle vehkeet, mut suurin osa osaa nauttia itse sisällöstä, vaikka arvostaisivat parempaakin kokemusta.Peleissä toki moninpelit ja ajopelit on parempi isommalla frameratella, mut noin niinku yleisesti.
Mieltymykset jokaisella. PC pelaajat puhuvat pelin asetuksista ja ongelmista kun taas boksin puolen pelaajat keskustelevat kuinka monta pelistudiota on Mikkiksen omistuksessa, ilman että siitä oltaisiin mitään pelillistä hyötyä saatu irti :kahvi:
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 101
On se tuo pc-pelaaminen upeaa. Katsellut uusien pelien ketjuja (esim. Alan Wake 2, uus wrc/"dirt rally" ja Cities Skylines 2), nii itse pelistä keskustelua on "promille" ja suurin osa keskustelusta on asetuksista, laitteistosta ja ongelmista. Siinä sivussa varmaa katsotaan DF:n videoita, kuinka hyvin fps pysyy aisoissa jne.. peli itsessään tuntuu olevan sivuseikka.

Ymmärrän toki, että harrastus se tuokin ja haetaan omalta laitteistolta parasta suorituskykyä. Itse meen sohvalle ja nautin mitä mulle tarjotaan. Vrt. elokuvat; Jotku ei voi sietää, jos ei oo viimisen päälle vehkeet, mut suurin osa osaa nauttia itse sisällöstä, vaikka arvostaisivat parempaakin kokemusta.Peleissä toki moninpelit ja ajopelit on parempi isommalla frameratella, mut noin niinku yleisesti.
Kukin tyylillään, mutta eihän tuo spider man 2 herätä juuri mitään keskustelua kun ei asetuksia voi säätää, eli konsolipelaaminen on pilalla kans.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 454
On se tuo pc-pelaaminen upeaa. Katsellut uusien pelien ketjuja (esim. Alan Wake 2, uus wrc/"dirt rally" ja Cities Skylines 2), nii itse pelistä keskustelua on "promille" ja suurin osa keskustelusta on asetuksista, laitteistosta ja ongelmista. Siinä sivussa varmaa katsotaan DF:n videoita, kuinka hyvin fps pysyy aisoissa jne.. peli itsessään tuntuu olevan sivuseikka.
Itseäni ei vaivaa tuo että kerrottaan kuinka pyörii peli mutta minua vaivaa se etteri kerrota kuinka peli pyörii MILLÄ kokoonpanolla kuten tiedettään että PC peleissä moni asia voi vaikuttaa ja erityisesti asetukset ja muut.

Esimerkkinä nytten voisin sanoa vanhoilta muro ajoilta että joku kehuu että peli pyörii mutta tottunut pelaa sen huonolla laitteistolla 720p/2-30fps pelaamiseen low asetuksilla ja sitten joku keskiverton PC omistaja yrittää pyörittää peliä 1080/60 high ja eikä mene sinne päinkään sanoo että pyöriipä paskasti.

Joskus aikoinaan englaniksi piti jäädä kiinni väittelemään että riittikö esim 970 näyttis Ass Creed Syndicateen 1080p resolla ja toinen sanoi että ihan peli kelvotonta paskaa... Kyselin sitten asetuksia pelasi kuulemma kaikki täysillä sitten siihen sanoin että jos voisi laskea asetuksia mutta ei sopinut koska "PC masterrace forever!" or nothing. Itse nautin sen pelin parissa.

Joten tuohon kysymykseen niin se riippuu paljon asetuksista ja käyttäjien tottumuksista että mikä peli pyörii hyvin pc:llä.
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 119
Itseäni ei vaivaa tuo että kerrottaan kuinka pyörii peli mutta minua vaivaa se etteri kerrota kuinka peli pyörii MILLÄ kokoonpanolla kuten tiedettään että PC peleissä moni asia voi vaikuttaa ja erityisesti asetukset ja muut.

Esimerkkinä nytten voisin sanoa vanhoilta muro ajoilta että joku kehuu että peli pyörii mutta tottunut pelaa sen huonolla laitteistolla 720p/2-30fps pelaamiseen low asetuksilla ja sitten joku keskiverton PC omistaja yrittää pyörittää peliä 1080/60 high ja eikä mene sinne päinkään sanoo että pyöriipä paskasti.

Joskus aikoinaan englaniksi piti jäädä kiinni väittelemään että riittikö esim 970 näyttis Ass Creed Syndicateen 1080p resolla ja toinen sanoi että ihan peli kelvotonta paskaa... Kyselin sitten asetuksia pelasi kuulemma kaikki täysillä sitten siihen sanoin että jos voisi laskea asetuksia mutta ei sopinut koska "PC masterrace forever!" or nothing. Itse nautin sen pelin parissa.

Joten tuohon kysymykseen niin se riippuu paljon asetuksista ja käyttäjien tottumuksista että mikä peli pyörii hyvin pc:llä.
Juu, seku avauduin vaa, ku koitin lueskella peleistä, nii suurin osa on vaa "yhyy, ei toimi" ym.

Eikä nyt liian tosissaan kannate asioita ottaa. Modeki otti itteensä ja "jätti huomauttamatta" minua kuulema ja keskustelijan solvaaminen oli täysin ok, vaikkei mitään muuta viestissä ollut. Mitähän sääntöä rikoin lainaamassasi viestissä :D Jäänpäs taas taustalle.

Ylläpito on käsitellyt raporttisi: Viesti keskustelussa 'PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju' - Lainatun viestin sävyä kun katsoo, niin minkälaista muuta vastausta oli odotettavissa? Rajatapaus, jätän nyt molemmat huomauttamatta.
 
Viimeksi muokattu:

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 454
Juu, seku avauduin vaa, ku koitin lueskella peleistä, nii suurin osa on vaa "yhyy, ei toimi" ym.
Tarkoitukseni ei ollut sinua vastaan mitään vaan jatko jalostaa viestiä eteenpäin näin "PC pelaajan näkökulmasta katsottuna" että olit puolittain oikeassa mutta puolittain väärässä koska kuten tiedettään kenellä on hyvin asiat eivät kehu sitä vaan huono kello aina kuuluu kauemaksi.

Siinä ollaan oikeassa että konsolipelaajat ovat tottuneet tiettyyn juttuun ja silloin voikin laittaa vain sohvalle istuen, jos PC:llä on jollain pyörimis ongelmia niin sillä voi olla myös yhteensopivuus ongelmia.
Omassa tapauksessani piti kerran asentaa winukka uusiksi että alkoi peli toimimaan mutta sen aikaisen päivityksen jälkeen tietty peli lopetti toimimasta, kuukausia sen jälkeen niin sekin peli alkoi lopulta toimimaan win10 kanssa ja siihen ratkaisu oli oikeasti kun asensit win10 ekaa kertaa niin sinun ei pitänyt ottaa mitään päivityksiä, tappelin tämän ongelman kanssa varmaan 2-3pv Joku bitti solmussa jossain. Name it.
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 119
Tarkoitukseni ei ollut sinua vastaan mitään vaan jatko jalostaa viestiä eteenpäin näin "PC pelaajan näkökulmasta katsottuna" että olit puolittain oikeassa mutta puolittain väärässä koska kuten tiedettään kenellä on hyvin asiat eivät kehu sitä vaan huono kello aina kuuluu kauemaksi.
Eikä mulla sua vastaan. Ymmärsin mitä kirjoitit. Tähdensin vain, että vähä kieli poskessa toi mun viesti oli kirjoitettu, ei järkkymättömänä mielipiteenä.
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
2 351
Siinä ollaan oikeassa että konsolipelaajat ovat tottuneet tiettyyn juttuun ja silloin voikin laittaa vain sohvalle istuen, jos PC:llä on jollain pyörimis ongelmia niin sillä voi olla myös yhteensopivuus ongelmia.
Niin konsolipelaajat ovat tottuneet siihen, että FPS ja kuvanlaatu (hyvässä ja pahassa), on pitkälti päätetty eikä tarvi eikä myöskään voi säätää hirveästi mitään. Aloitteleville pelaajille konsolit on helpompi. PC puolella taas ollaan totuttu näkemään jokunen minuutti vaivaa asetusten säätämiseen, jonka jälkeen itse pelin pariin. Minusta ei hirveästi vaivaa ole säätää vaikka 10min asetuksia ja saada parempi kokemus kuin konsolilla, jos ja kun itse peli kestää 10-40 tuntia kuten AAA-pelit yleensä kestää. Siihen nähden aika pieni vaiva säätää hieman asetuksia :)

Myöskään asetuksiahan ei todellisuudessa ole ollut pakollista säätää jumalattoman pitkiin aikoihin, AAA-pelit osaa itse tunnistaa suuntaa-antavasti, ja tarkempaa varten Nvidialla on GeForce experience joka optimoi asetukset yhdellä napilla. AMD:sta en ole varma, vaikka heidän asiakas olenkin, mutta aika hyvin ne pelit osaa aistia raudan kykyjä.
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
2 351
Tiivistetysti voisi sanoa:

Konsolit, perus pelikokemus, halvempi hinta, sopii varsinkin aloitteleville pelaajille.

PC: Ultimaattinen pelikokemus, sopii etenkin edistyneille käyttäjille, muutakin kuin pelikone. Hintaa edistyneestä QHD/ 4k kokemuksesta joutuu maksamaan 2-4 konsolin verran.

Näillä sanoilla ketjun voi lyödä lukkoon ja keskustelu vaietkoon ikiajoiksi ;)
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
824
Tiivistetysti voisi sanoa:

Konsolit, perus pelikokemus, halvempi hinta, sopii varsinkin aloitteleville pelaajille.

PC: Ultimaattinen pelikokemus, sopii etenkin edistyneille käyttäjille, muutakin kuin pelikone. Hintaa edistyneestä QHD/ 4k kokemuksesta joutuu maksamaan 2-4 konsolin verran.

Näillä sanoilla ketjun voi lyödä lukkoon ja keskustelu vaietkoon ikiajoiksi ;)
Itselläni on aina ollut sekä PC:itä että konsoleita, syyt:
1. Exclusivet (Nintendon pelit, NHL, jne)
2. Kannettavuus&helppous pelata eri paikoissa (vaikka toinen PC onkin ITX, ei sitä jaksa esim. mökille joka kerta roudata)
3. Monella kaverilla ei ole PC:tä (enemmän ajalta kun crossplay ei ollut niin selviö ja tuli netissä porukalla jotain räiskintöjä pelattua)
4. Lapsille on konsoleilla usein parempi tarjonta (erityisesti Nintendo). Toki Minecraft&Roblox menee PC:lläkin jos on jo alakoululaisia.

Hinta on viimeisenä jos ollenkaan listalla, koska harrastukset maksaa. Nykypäivänä tietty pelkän järkevän (4070Ti ja ylöspäin) näyttiksen hinnalla saa melkeinpä 3-4 konsolia, joten jos pelaa jotain mikä ei ole niin grafiikka/FPS-kriittistä niin Xboxillehan tulee melkein kaikki PC-pelit ja siihen PS5&Switch niin kaikki on katettu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 895
Sonyn laiva näköjään jatkaa uppoamistaan. Pelastusrenkaana toimii vain Insomniac. Jälleen irtisanomisia, Nyt Bungiessa suuret irtisanomiset. Eikö Sony osaa hallita studioitaan. Onko Sonyssa johtamis ongelma? Miksi pelistudiot kuolevat Sonyn alla? Miks Sony ei saa pelejä valmiiksi? Missä ovat Sonyn pelit? Jopa pahimmat Sony-fanipoika mediat alkavat ihmettelemään Sonyn menoa. Miksi Sony johtajat jättävät laivan? Tuhoaako Sonyn tapa johtaa pelistudioita koko Peli-alan? Oliko Jimbo Ryan oikeassa, jos Microsoft saa Call of Dutyn, Playstation kuolee ja se tapahtuu näin nopeasti?


Bungie CEO Laments 'Sad Day' for Sony Studio Following Layoffs
Bungie – like a number of other Sony first-party studios recently – has been hit by a wave of layoffs, as the Japanese giant seeks to streamline its business. Despite registering record revenues, the platform holder has been aggressively cutting jobs this year – a trend, which, to be fair, has been consistent across the entire tech sector in 2023.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 895
metacriticin 90+ filtterin takana.
Ja senpä takia ei ole uusia pelejä tulossa ja studioita tapetaan ja väkeä potkitaan ulos, koska Sonylle kelpaa vain 90+Metascore, johon nyky Sonyn studioista pystyy vain Insomniac. Elikkä löysit hyvin syyn miksi Sony ei osaa hallita studioitaan ja tappaa ne.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 985
Ja senpä takia ei ole uusia pelejä tulossa ja studioita tapetaan ja väkeä potkitaan ulos, koska Sonylle kelpaa vain 90+Metascore, johon nyky Sonyn studioista pystyy vain Insomniac. Elikkä löysit hyvin syyn miksi Sony ei osaa hallita studioitaan ja tappaa ne.
Minkä studion sony nyt on tappamassa?
pitäiskö mäsänki tappaa joku studio? Jos vaikka saisivat yhden 90+ pelin aikaiseksi.
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
761
johon nyky Sonyn studioista pystyy vain Insomniac.
Jännä kommentti joka ei pidä paikkansa lainkaan. Spider-Man 2 on Insomniacin kolmas peli (ja ensimmäinen PS3 genistä eteenpäin) tähän mennessä jonka Metascore 90+. Jos tätä verrataan Naughty Dogin viimeiset 7 peliä (PS3 genistä eteenpäin), joista viisi on 90+. Tämän lisäksi Sony Santa Monican viimeiset pari peliä (joista viimeisin julkaistiin viime vuonna) ovat myös 90+ Metascorella varustettuja. Insomniac tällä hetkellä kyllä pitää osittain first party laivaa pystyssä kun tykittävät muuten laatua parin vuoden välein.
Jospa Mikkiksellä olisi vastaavanlainen studio niin ei tarvitsisi pelien sijaan kuolailla uusia studioita minkä ostoa haaveilla. Jäisi enemmän aikaa itse first party pelien hehkutteluun ;)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 895
Jännä kommentti joka ei pidä paikkansa lainkaan. Spider-Man 2 on Insomniacin kolmas peli (ja ensimmäinen PS3 genistä eteenpäin) tähän mennessä jonka Metascore 90+. Jos tätä verrataan Naughty Dogin viimeiset 7 peliä (PS3 genistä eteenpäin), joista viisi on 90+. Tämän lisäksi Sony Santa Monican viimeiset pari peliä (joista viimeisin julkaistiin viime vuonna) ovat myös 90+ Metascorella varustettuja. Insomniac tällä hetkellä kyllä pitää osittain first party laivaa pystyssä kun tykittävät muuten laatua parin vuoden välein.
Jospa Mikkiksellä olisi vastaavanlainen studio niin ei tarvitsisi pelien sijaan kuolailla uusia studioita minkä ostoa haaveilla. Jäisi enemmän aikaa itse first party pelien hehkutteluun ;)
Sanoin Nyky Sony. Esim Naughty Dogilla isot irtisanomiset ja paljon avainhenkilöitä lähtenyt, studio on kaaoksessa. Sony tappanut pelin jota olivat tehneet monta vuotta. Luultavasti uutta peliä ei ole tulossa vuosiin ja jos tulee, lienee jokin Game as Service, kun kerran niitä on 13 työn alla tai remasterin remasteri. Sony Santa Monican peliä taas saa odottaa vähintään 4 vuotta, luultavasti tulee vasta seuraavalle konsolille toki voivat olla tekemässä hekin jotain Game as Service arpaa.

Ovatko Playstation pelaajat tytyväisiä siihen, että tälle Genille tulee ehkä enää 2-3 uutta 90+ metactritic peliä. Ja sitten kasa jotain Fortnite klooneja.
Top3 odotetuinta Sonyn 1st party peliä? Saa listata.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 985
Jotain live service huttua laitettu jäihin. Voi ei.

Listaappa top 3 entien odottamaasi tulevaa Sony 1st party peliä?
Just nyt työn alla on uus super mario, ei tartte kauheesti odotella uutta erinomaista pelattavaa ku sitä tippuu säännölliseen tahtiin ihan odottamattakin. Seuraava sonyn peli mitä tulee varmaan pelailtua on toi ratchet & clank joka tipahti PC:lle kesällä. Ei ihan 90+, mutta ei toisaalta starfieldin kaltainen pökälekkään.

Kesällä odottelin innokkaasti baldurs gatea ja oli loistava peli. Milloinkohan se saapuu xboxille? Day180?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 050
Jännä kommentti joka ei pidä paikkansa lainkaan. Spider-Man 2 on Insomniacin kolmas peli (ja ensimmäinen PS3 genistä eteenpäin) tähän mennessä jonka Metascore 90+. Jos tätä verrataan Naughty Dogin viimeiset 7 peliä (PS3 genistä eteenpäin), joista viisi on 90+. Tämän lisäksi Sony Santa Monican viimeiset pari peliä (joista viimeisin julkaistiin viime vuonna) ovat myös 90+ Metascorella varustettuja. Insomniac tällä hetkellä kyllä pitää osittain first party laivaa pystyssä kun tykittävät muuten laatua parin vuoden välein.
Jospa Mikkiksellä olisi vastaavanlainen studio niin ei tarvitsisi pelien sijaan kuolailla uusia studioita minkä ostoa haaveilla. Jäisi enemmän aikaa itse first party pelien hehkutteluun ;)
Kieltämättä mielenkiintoinen kommentti kun Sonylla on monta tiimiä joilta löytyy se 90 pisteen ylittävä laatutaso. Vaikuttaa siltä, että Spider-Man 2 pelin korkeatasoinen laatu ja pelin menestys tuntuu erityisen pahalta vastaleirissä. Erityisesti kun pelissä on RT+60fps ihan peruselementtejä kuten tässä sukupolvessa on lupa odottaa.
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
761
Sanoin Nyky Sony. Esim Naughty Dogilla isot irtisanomiset ja paljon avainhenkilöitä lähtenyt, studio on kaaoksessa. Sony tappanut pelin jota olivat tehneet monta vuotta. Luultavasti uutta peliä ei ole tulossa vuosiin ja jos tulee, lienee jokin Game as Service, kun kerran niitä on 13 työn alla. Sony Santa Monican peliä taas saa odottaa vähintään 4 vuotta, luultavasti tulee vasta seuraavalle konsolille toki voivat olla tekemässä hekin jotain Game as Service arpaa.
Pelkkää mutuilua ilman substanssia. Factionsia ja sen kehitystä ei ole lopetettu (vielä ainakaan). Studio on kuitenkin pystyssä eikä sitä olla suljettu, joten se luokitellaan ”nyky studioksi” vaikka kuinka haluaisit faktoja vääntää. Irtisanomisia on muutenkin tapahtunut IT/ATK alalla runsaasti, muun muassa Mikkiksellä.
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
761
Kieltämättä mielenkiintoinen kommentti kun Sonylla on monta tiimiä joilta löytyy se 90 pisteen ylittävä laatutaso. Vaikuttaa siltä, että Spider-Man 2 pelin korkeatasoinen laatu ja pelin menestys tuntuu erityisen pahalta vastaleirissä. Erityisesti kun pelissä on RT+60fps ihan peruselementtejä kuten tässä sukupolvessa on lupa odottaa.
Eihän pelin laadulla ole merkitystä vaan sillä kuinka monta studiota saadaan omiin syövereihin kuluttajaystävällisen monopolin perässä! :kahvi:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 895
Ovatko MS pelaajat tyytyväisiä kun eivät saa ainuttakaan erinomaista peliä koko genissä? Ei edes day2.
Hmm en tiedä, kysy "Microsoft Pelaajalta", älä minulta. Itse pelaan Steamillä PC:llä, lähinnä alle 90 metacritic pelejä. Esim tänään EU4:sta, Meta Critic 87. Imho Partempaa peliä ei löydy Microsoftilta eikä Sonylta, tosin lähempänä Microsoftin laadullisesti, esim Wasteland 3. Sonylla ei ole lainkaan rooli- tai strategiapelejä. Ovat "one trick pony". Luulen että "Microsoft Pelaajat" ovat varsin tyytyväisiä Forzaan ja Starfieldiin ja HI-Fi Rushiin.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 985
Hmm en tiedä, kysy "Microsoft Pelaajlata", älä minulta. Itse pelaan Steamillä PC:llä, lähinnä alle 90 metacritic pelejä. Luulen että "Microsfot Pelaajat" ovat varsin tyytyväisi Forzaan ja Starfieldiin ja HI-Fi Rushiin.
Oho, ei gamepassia siis. Melkosta menoa heittää ihme spekulatiivista paskaa sonyn suuntaan ja sit itseasiassa pelata alustalla jonne ne sonyn pelitki julkaistaan. Noh, kukin tyylillään. Ite tykkään kun tulee hyviä pelejä pelattavaksi ja firmat panostaa uuden tekemiseen.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 895
Oho, ei gamepassia siis. Melkosta menoa heittää ihme spekulatiivista paskaa sonyn suuntaan ja sit itseasiassa pelata alustalla jonne ne sonyn pelitki julkaistaan. Noh, kukin tyylillään. Ite tykkään kun tulee hyviä pelejä pelattavaksi ja firmat panostaa uuden tekemiseen.
On minulla Gamepass, sieltä pelannut kuukauden sisään mm Dishonored 2sta ja Luultavasti tulen pelaaman Deadspace remasteriä. Mutta en ole "Microsoft pelaaja". Epicissä pelaan myös, ja myös GOGiin ostan vuosittain pelejä, mutta Steam kutenkin defacto pelialustani ja sinne ostan lähes kaikki pelit. Löytyy myös PS4 Pro johon noin 30 peliä fyysisenä (suurin osa käytettynä ostettu) ja toinen mokoma digitaalisena, ja niitäkin tulee joskus pelattua, tosin harvoin. Viimeksi kesällä tuli pelattua jälleen läpi Life is Strange:BtS PS4 Prolla.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 895
Joku voisi jopa esittää perättömän väitteen tuon perusteella, että MIKKIS ON KAAOKSESSA.
Microsofti on kaaoksessa, kuten myös Sony. Windows puoli sakkaa, vois jopa sanoa että ovat hukassa. Pelipuolella ei kuitenkaan ole tänä vuonna pahemmin ollut irtisanomisia pelinkehittäjissä, toisin kuin Sonyllä lähes joka studiosta. Xboxin tulevaisuuden näkymät ovat selkeät, toisin kuin Sonyllä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 895
Mitä ne tarkalleen on? Lisää alelaariroskaa gamepassiin kenties, noh aika näyttää.
Parempi alelaarista monta roskapeliä, kuin ei pelejä ollenkaan kuten PS5:lla. Mielummin sitä pelaa jotain koko ajan, kuin odottaa vuosia että tulisi edes yksi peli, jonka sitten pelaa 9 tunnissa läpi ja maksaa siitä 70 euroa.
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
761
Parempi alelaarista monta roskapeliä, kuin ei peljä ollenkaan kuten PS5:lla. Mielummin sitä pelaa jotain kuin odottaa vuosia että tulisi edes yksi peli.
Taas jännä mutta enemmänkin ironinen kommentti jos katsoo vaikka juuri viime vuoden tilannetta, kun Mikkiksellä ei tosiaankaan tullut yhden yhtä first party peliä
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 985
Parempi alelaarista monta roskapeliä, kuin ei pelejä ollenkaan kuten PS5:lla. Mielummin sitä pelaa jotain koko ajan, kuin odottaa vuosia että tulisi edes yksi peli, jonka sitten pelaa 9 tunnissa läpi ja maksaa siitä 70 euroa.
Jotenkin luulen että ps5:llä on pelejä. Eikös CODikin julkaista vielä kymmenisen vuotta sille alustalle?

MS näyttää yrittävän studioita ostellessa vähän samaa ku arnold eläkepäivillään. Kyllä ne pelit myy jos on joku tuttu nimi paketissa, ihan sama mitä on sisältö. ;)
Vai onko toi katalogikuva mitä aina levitellään jotenkin realisoitunut pelaajien kannalta mielenkiintoiseen uuteen pelattavaan?
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
Ovatko MS pelaajat tyytyväisiä kun eivät saa ainuttakaan erinomaista peliä koko genissä? Ei edes day2.
Onhan niitä tullut jo useampi ja jatkossa on usea peli mitä odottaa. Ja tarjonta on niin monipuolista. Lisäksi useaa peliä tulee pelattua tasaisesti vuosienkin jälkeen kun niihin tulee jatkuvasti lisäsisältöä.

Ironista kyllä, että väänsit konsolisodan Sonya koskevasta postauksesta ja vähän aikaa sitten samalle kirjoittajalle valitit vastaavasta asiasta :)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 895
Taas jännä mutta enemmänkin ironinen kommentti jos katsoo vaikka juuri viime vuoden tilannetta, kun Mikkiksellä ei tosiaankaan tullut yhden yhtä first party peliä
Ironinen toki, mutta katsotaampa tulevaisuuten eikä menneisyytten. Olen koko ajan puhunut, että Sonyllä on kurssi hukassa, Microsoftilla selvät linjat ja pipelinetäynnä pelejä. En puolustele täällä MS:n virheitä. Fakta on nyt, että Sonyllä on kädessään, vain tyhjä arpa ja 13 random Game as Serviceä pipelinessä. Ainoa tiedossa oleva varmasti laadukas peli on Wolverine , jota tuskin nähdään vielä edes vuonna 2025.

Pomk kirjoitti minulle muutama päivä sitten, ettei hän ole Sony fanboy, mutta nämä hänen tämän päivän kirjoitukset antavat kyllä aivan toisenlaisen kuvan, kun on täällä puolustamassa Sonya henkeen ja vereen, eikä näe mitään ongelmaa missään Sonyn toiminnassa viimeaikoina, vaan yrittää siirtää niistä huomion Microsoftiin.
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
761
Ironinen toki, mutta katsotaampa tulevaisuuten eikä menneisyytten. Olen koko ajan puhunut, että Sonyllä on kurssi hukassa, Microsoftilla selvät linjat ja pipelinetäynnä pelejä. En puoilustele täällä MS:n virheitä. Fakta on nyt, että Sonyllä on kädessään, vain tyhjä arpa ja 13 random Game as Serviceä pipelinessä. Ainoa tiedossa oleva varmasti laadukas peli on Wolverine , jota tuskin nähdään vielä edes vuonna 2025.
Vielä enemmän mutuilua joka ei perustu yhtään mihinkään konkreettiseen. Sentään tuo 2022 nolla kappaletta first party peliä on asia joka on oikeasti tapahtunut eikä mitään omassa päässä väännettyä spekulaatiota
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 895
Vielä enemmän mutuilua joka ei perustu yhtään mihinkään konkreettiseen. Sentään tuo 2022 nolla kappaletta first party peliä on asia joka on oikeasti tapahtunut eikä mitään omassa päässä väännettyä spekulaatiota
No kerros nyt sitten tulevat top 3 PS5 1st party peliä mitä odotat?
Eli pysytään faktoissa.
Kerro myös mitkä tuossa postauksessani oli mutuilua, eivätkä perustu faktoihin, jos kerran moisen väitteen esität.
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
761
No kerros nyt sitten tulevat top 3 PS5 1st party peliä mitä odotat?
Eli pysytään faktoissa.
Kerro myös mitkä tuossa postauksessani oli mutuilua, eivätkä perustu faktoihin, jos kerran moisen väitteen esität.
Eihän siellä ole julkistettu muuta kuin Wolverine tällä hetkellä jota itse odotan
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
761
Jep, ja jos tuo kerran on faktaa, niin mikä postauskessani oli mutuilua?
Se että Sonylla on ”vain tyhjä arpa ja 13 random Game as Serviceä pipelinessä”. Onko nämä 13 GaaS peliä mitkä tarkalleen. Muilta studioilta ei ole julkistettu virallisesti tulevia pelejä sillä he ovat kuitenkin viimeisen n. kolmen vuoden aikana julkaisseet pelejä.
Kaikki studiot eivät ole Insomniacin tasolla julkaisutahdin suhteen, ehkä he ovat asettaneet liian korkeat odotukset Sonyn studiolle yleisesti. Sen siitä saa kun on niin perkuleen laadukas studio
 

finWeazel

Chief Karpfen - ruoKalan C&R
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
8 251
Eniten odottelen ps5:lle naughty dog:lta peliä X ja guerrilla gamesilta jatkoa horizon forbidden west:lle. Horizonin jatko on varmistettu mutta ei julkaistu. Saa nähdä tekeekö naughty dog jotain last of us:in kanssa vai mahdollisesti uudempaa ip:ta. Jos tulee last of us universumiin peliä niin se varmaan julkaistaan samalla kun tulee last of us tv-sarjan kakkoskausi tarjolle.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 985
puolustamassa Sonya henkeen ja vereen, eikä näe mitään ongelmaa missään Sonyn toiminnassa viimeaikoina, vaan yrittää siirtää niistä huomion Microsoftiin.
Täh? Ei mua sony kiinnosta yrityksenä paskaakaan. Mua kiinnostaa pelit ja pelaaminen. Se että joku gamepass fanboy näkee sonyssä jotain vikaa jonkun irtisanomisen takia ei liity mitenkään tän ketjun aiheeseen.

Microsoftilla selvät linjat ja pipelinetäynnä pelejä.
Mitkä on top 3 pelit mitä odotat? Voidaan sit yhdessä nauraa kun ne on jotain <80 pökäleitä.

Starfield, jota moni odotti ku kuuta taivaalta, osoittautui user scoren osalta ihan järkyttäväksi roskaksi. Steamin numerot kans melkosta tykitystä. :kahvi:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 267
Sonyn alternate timeline pelaajat tietenkin odottavat seuraavaa hittipeliä nimeltä Horizon: Forbidden West jonka ensi-ilta muutaman kuukauden päästä. Varmaan syksyä kohden odotettavissa world premiere huippupelille nimeltä God of War: Ragnarök. Vähän Sony 1st party pum-pum odotettavissa sitten 2025 Marathon nimikkeeltä.

Huhuja toisaalla myös että Remedy on nyt Sonylle "todistanut" että osaavat tehdä teknisesti virheetöntä ja spektaakkelimaista tarinankerrontaa (Alan Wake 2) ja vääräleuat kertovat että Sonyn rahamiehet ovat katselleet Remedyn toimistoja sillä silmällä, että onko keittiön remontti tehty milloin ja mitenkä kylpyhuoneen saneeraus... asioita jotka pitää tietää kun kiinteistöä ostetaan...
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
761
Huhuja toisaalla myös että Remedy on nyt Sonylle "todistanut" että osaavat tehdä teknisesti virheetöntä ja spektaakkelimaista tarinankerrontaa (Alan Wake 2) ja vääräleuat kertovat että Sonyn rahamiehet ovat katselleet Remedyn toimistoja sillä silmällä, että onko keittiön remontti tehty milloin ja mitenkä kylpyhuoneen saneeraus... asioita jotka pitää tietää kun kiinteistöä ostetaan...
Itse en henkilökohtaisesti usko että näin välttämättä olisi käymässä, jos oikein muistan niin joku iso toimija lähestyi Remedyä ostohousut jalassa mutta halusivat pysyä itsenäisenä. Taitaa myös joku diili olla Epicin kanssa?
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 471
Mitä ne tarkalleen on? Lisää alelaariroskaa gamepassiin kenties, noh aika näyttää.
Tuossa muutama alelaari roska joita ite oon pelaillu, ei toki mitään verrattuna pleikan jatkuvaan +90 tykittelyyn
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 985
Tuossa muutama alelaari roska joita ite oon pelaillu, ei toki mitään verrattuna pleikan jatkuvaan +90 tykittelyyn
Kysyin että mitä ne ’tulevaisuuden näkymät’ on. Kyllä mä tiedän että mitä ms on jo julkaissut.
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
761
Oiskohan jopa ollu microsoft? Päätyivät sit jonkin sortin konsoliyksinoikussettiin yhden pelin kohdalla.
Varmaan oli, Alan Wake 1 ja Quantum Break aikoihin. Toki en löytänyt tälle pomminvarmaa lähdettä nopealla haulla
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 795
Viestejä
4 298 418
Jäsenet
71 701
Uusin jäsen
Jolle1

Hinta.fi

Ylös Bottom