PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Eiköhän tuo liene aika tarkkaan kiinni uudelleenpeluu-arvosta.
No tämä! Tuon takia Sony voisi hyvin tuoda pelinsä heti julkaisupäivänä omaan palveluun, silloin olisin tyytyväisesti sonyn asiakas ja varmasti moni muukin. Tai edes muutaman kuukauden viiveellä, ottaisi vaikka innoikkaimilta faneilta eka rahat pois.
Viimeisen vuosikymmenen olen odottanut että ne saa gigantin poistokorista 5€:lla.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 702
No tämä! Tuon takia Sony voisi hyvin tuoda pelinsä heti julkaisupäivänä omaan palveluun, silloin olisin tyytyväisesti sonyn asiakas ja varmasti moni muukin. Tai edes muutaman kuukauden viiveellä, ottaisi vaikka innoikkaimilta faneilta eka rahat pois.
Viimeisen vuosikymmenen olen odottanut että ne saa gigantin poistokorista 5€:lla.
Toisaalta jos sony tekisi tilauspalvelun johon nuo tulisivat heti myyntiintulopäivänä, niin samat ihmiset vain alkaisivat valittamaan palvelun hinnasta. Vai onko kantavana ajatuksena että sonykin alkaisi tekemään tappiota tilauspalveluillaan?
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Toisaalta jos sony tekisi tilauspalvelun johon nuo tulisivat heti myyntiintulopäivänä, niin samat ihmiset vain alkaisivat valittamaan palvelun hinnasta. Vai onko kantavana ajatuksena että sonykin alkaisi tekemään tappiota tilauspalveluillaan?
En tiedä paljon Microsoftin peli puoli tekee tappiota eikä oikeastaan kiinosta. Ehkä sonyn kannattaisi ottaa riski ettei käy vanhanaikaiset ja putoa kyydistä.

Jo vuosia sitten sanoin että jonain päivänä gamepass nappula löytyy television kaukosäätimestä kuten netflix ja lähellä ollaan.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 702
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Mistä kyydistä?
Miten pelejä kuluttajille tarjotaan, jopa niiden myötä ajat ovat muuttuneet ja digitalisointi on yhä enemmän läsnä. Gamepass ultimaten myötä meidän taloudessa pelien ostaminen on suorastaan romahtanut, harmillista kerääjille ja myötätuntoa. Itse keräsin vielä tovin elokuvia mutta sekin on muuttnut vaikeaksi kun kaikkia elokuvia ei enää edes levyille tule.

Ihan pakko kysyä? Olitko sinäkin näitä neutraaleja pelaajia ketkä on huolissaan miten jättikorporaatio tekee voittoa?
 

DarkWing

12/99
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
239
Itse en ainakaan pasko minkään konsolin päälle, ei kuulu tapoihin. Löytyy PC, PS3, PS4, PS5, eka Wii ja eka xbox. Ei varmaankaan ole keneltäkään pois etten näe mitään tarvetta noille Series X tai etenkään S-konsoleille? Nuo vanhat pleikatkin on jääneet lojumaan kun en vaan ole jaksanut myydä niitä, eka xbox on varmaan jossain varastossa myöskin.

Ja esim Xboxin yksinoikeuksista en osaa nimetä suorilta ensimmäistäkään vaikka niitä olikin tuolla mainittu mutten edes muista niiden nimiä enää. Se kertonee että ei ole juuri kiinnostellut. Eikun se joku uus Halo! Sen muistan, ehkä se oli yksinoikeus(?). Vaikutti tosin siltä että se olisi ollut kiinnostavaa pelattavaa ehkä 25 vuotta sitten.

En ihan ymmärrä miten täällä joku jaksaa vouhottaa xboxeista päivästä toiseen, luulisi olevan aina monta mielekkäämpääkin asiaa mihin voisi aikaansa käyttää. Eipä mulla oikeastaan muuta. Ei herätä juuri ihmetystä kummempia tunteita suuntaan eikä toiseen.
Lähestulkoon saman voisin todeta Sonyn osalta. Gran Turismon lisäksi ei tule juuri yksinoikeuksia mieleen ja playstationeista vouhottavat fanipojat pistävät hymyilyttämään mutta mikäs siinä jos tykkää.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 702
Ihan pakko kysyä? Olitko sinäkin näitä neutraaleja pelaajia ketkä on huolissaan miten jättikorporaatio tekee voittoa?
En ole huolissani yhdestäkään jättikorporaatiosta. Sinä ilmeisesti olet, kun pelkäät(?) että sony tippuu kyydistä.
Itse en vain ymmärrä epärealistisia odotuksia jättikorpojen toiminnan suhteen. Kuluttajalle MS:n rahankaato tietty on hyvä juttu, kuten olen jo n. sata kertaa tässä ketjussa maininnut.


Miten pelejä kuluttajille tarjotaan, jopa niiden myötä ajat ovat muuttuneet ja digitalisointi on yhä enemmän läsnä.
Digitaalisiahan nämä pelit on ollut jo tovin. Analogipelejä nykyään lähinnä seurataan, esim. sohvalta käsin (jalkapallo, jääkiekko jne.).

digitaalisuus = streamaaminen on ihan tolkuton heitto.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
En ole huolissani yhdestäkään jättikorporaatiosta. Sinä ilmeisesti olet, kun pelkäät(?) että sony tippuu kyydistä.
Itse en vain ymmärrä epärealistisia odotuksia jättikorpojen toiminnan suhteen. Kuluttajalle MS:n rahankaato tietty on hyvä juttu, kuten olen jo n. sata kertaa tässä ketjussa maininnut.



Digitaalisiahan nämä pelit on ollut jo tovin. Analogipelejä nykyään lähinnä seurataan, esim. sohvalta käsin.

digitaalisuus = streamaaminen on ihan tolkuton heitto.
Se on vain ajankysymys kun sonyn on pakko myös tuoda pelinsä julkaisupäivänä omaan palveluun. Ja pojat odotan sitä päivää, en sen takia että sony joutuisi keksimään uuden keinon tehdä rahaa vaan siksi että kuluttajana saan kaiken irti kun nämä kaksi isoa yrtiystä tappelee keskenään.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Toisaalta jos sony tekisi tilauspalvelun johon nuo tulisivat heti myyntiintulopäivänä, niin samat ihmiset vain alkaisivat valittamaan palvelun hinnasta. Vai onko kantavana ajatuksena että sonykin alkaisi tekemään tappiota tilauspalveluillaan?
Paljonkos sulla on Sonyn osakkeita ostettuna? Olet toistuvasti kauhean huolissasi Sonyn bisnesmalleista. Ymmärtääkseni tekevät pelibisneksellä miljarditulosta, mutta silti aivan kaikki on kalliimpaa kuin kilpailijoilla. :think:
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 702
Se on vain ajankysymys kun sonyn on pakko myös tuoda pelinsä julkaisupäivänä omaan palveluun. Ja pojat odotan sitä päivää, en sen takia että sony joutuisi keksimään uuden keinon tehdä rahaa vaan siksi että kuluttajana saan kaiken irti kun nämä kaksi isoa yrtiystä tappelee keskenään.
Sitähän se MS juuri tavoittelee, että sony lähtisi alennusmyynteihin mukaan, pilaisi taloutensa ja joutuisi konkkaan. MS paljon isompana yrityksenä voi pelailla tämmöstä peliä aika pitkään, joka on tietty kuluttajille (lyhyellä tähtäimellä) hyvä juttu.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 702
Paljonkos sulla on Sonyn osakkeita ostettuna? Olet toistuvasti kauhean huolissasi Sonyn bisnesmalleista. Ymmärtääkseni tekevät pelibisneksellä miljarditulosta, mutta silti aivan kaikki on kalliimpaa kuin kilpailijoilla. :think:
Ei ole osakkeita. Ja en ole huolissani kenenkään bisnesmallista.

ja tietysti sony tekee miljarditulosta peleillään. Pelaajia on paljon ja kate on terveellä tasolla.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Sitähän se MS juuri tavoittelee, että sony lähtisi alennusmyynteihin mukaan, pilaisi taloutensa ja joutuisi konkkaan. MS paljon isompana yrityksenä voi pelailla tämmöstä peliä aika pitkään, joka on tietty kuluttajille (lyhyellä tähtäimellä) hyvä juttu.
Älä pelkää/ huoli mitä sitten ikinä ajatteletkaan. Kyllä sony keinon keksii tehdä rahaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
165
Paljonkos sulla on Sonyn osakkeita ostettuna? Olet toistuvasti kauhean huolissasi Sonyn bisnesmalleista. Ymmärtääkseni tekevät pelibisneksellä miljarditulosta, mutta silti aivan kaikki on kalliimpaa kuin kilpailijoilla. :think:
Paljonkos sulla on Microsoftin osakkeita ostettuna? Tuosta vuosia jatkuneesta vihasta sonya vastaan olet ilmeisesti suurikin osakkenomistaja :think:
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 702
Paljonkos sulla on Microsoftin osakkeita ostettuna? Tuosta vuosia jatkuneesta vihasta sonya vastaan olet ilmeisesti suurikin osakkenomistaja :think:
Ja sonyn voitontuoton valittelusta päätellen kuvitellaan että kyse on kolhoosista eikä osakeyhtiöstä.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 702
Joka kk mun tililtä lähtee rahaa.
Eikö kannattais toi 36kk gamepass perseily ennemmin tehdä, siis se mistä tää lentokyvytön lintu täällä aina muistuttaa.

ja liikevaihto ei ole sama asia kuin voitto.

edit: ”miten peleillä rahastetaan” oli ehkä liian laveasti kirjoitettu. Tarkoituksena oli puhua liiketoiminnan kannattavuudesta.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Eikö kannattais toi 36kk gamepass perseily ennemmin tehdä, siis se mistä tää lentokyvytön lintu täällä aina muistuttaa.

ja liikevaihto ei ole sama asia kuin voitto.

edit: ”miten peleillä rahastetaan” oli ehkä liian laveasti kirjoitettu. Tarkoituksena oli puhua liiketoiminnan kannattavuudesta.
Mää en rehellisesti tiedä mikä Microsoftin liikevaihto edes on, ni mistä helvetistä tietäisin sen kannattavuuden? :lol:

Mua ei oikeesti kiinosta minkään jätti yrityksen voitot, vaan se mitä vastinetta rahalleni saan. On sitä minun taloudessakin aikoinaan xbox pölyä kerännyt.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 702
Mua ei oikeesti kiinosta minkään jätti yrityksen voitot, vaan se mitä vastinetta rahalleni saan. On sitä minun taloudessakin aikoinaan xbox pölyä kerännyt.
Ja mä vaan yritän avata että miksi sun odotukset sonyä/tulevaisuutta kohtaan on epärealistisia. Ei mua kiinnosta että mitä sä pelaat/oot pelaamatta.

ja tuhannetta kertaa jo, ms:n nykysysteemi on hyvä pelaajille lyhyellä tähtäimellä.

Ja ihan oikeasti, miksi sä maksat gamepassista kuukausimaksua? Ihan typerää hyväntekeväisyyttä moinen.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Ja mä vaan yritän avata että miksi sun odotukset sonyä/tulevaisuutta kohtaan on epärealistisia. Ei mua kiinnosta että mitä sä pelaat/oot pelaamatta.
Älä yritä. Ei ole kauaa kun täällä oli moni asia epäreallista, xboxin piti kaatua, sonyn pelejä ei koskaan nähdä pc:llä jne.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
165
Huomautus - flamettaminen
Tätä kun pitkään seurannut, niin eihän tolla x leirin käyttäjillä taida olla rahaa,kun joutavat sen muutenkin halvan gamepassin kikkailee jollain intian tms vpn avulla.. Onhan se toki, jos äiti ja isi maksaa viikkorahaa, niin sit pitää varmaan siitä rahasta säästää :lol:
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 702
Tätä kun pitkään seurannut, niin eihän tolla x leirin käyttäjillä taida olla rahaa,kun joutavat sen muutenkin halvan gamepassin kikkailee jollain intian tms vpn avulla.. Onhan se toki, jos äiti ja isi maksaa viikkorahaa, niin sit pitää varmaan siitä rahasta säästää :lol:
Näinhän se vähän on. Xboxin ainoa myyntivaltti on halpa hinta. Tosipelaaja valitsee pc:n ja sonyn/nintendon laitteella on ne pari peliä mitä pc:lle ei saa.
Älä yritä. Ei ole kauaa kun täällä oli moni asia epäreallista, xboxin piti kaatua, sonyn pelejä ei koskaan nähdä pc:llä jne.
Kerro lisää. Bonuspisteet jos kerrot että mitä ”yritän”.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Paljonkos sulla on Microsoftin osakkeita ostettuna? Tuosta vuosia jatkuneesta vihasta sonya vastaan olet ilmeisesti suurikin osakkenomistaja :think:
Kerro toki missä kohtaa olen vaatinut Microsoftin pelipuolta tekemään enemmän voittoa tai nostamaan tuotteidensa tai palveluidensa hintoja, eli tavoittelemaan osakkeenomistajille isompia tuottoja? :think:
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 702
Kerro toki missä kohtaa olen vaatinut Microsoftin pelipuolta tekemään enemmän voittoa tai nostamaan tuotteidensa tai palveluidensa hintoja, eli tavoittelemaan osakkeenomistajille isompia tuottoja? :think:
Ehkä satut uskomaan ms:n ns. pitkään peliin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 952
Tätä kun pitkään seurannut, niin eihän tolla x leirin käyttäjillä taida olla rahaa,kun joutavat sen muutenkin halvan gamepassin kikkailee jollain intian tms vpn avulla.. Onhan se toki, jos äiti ja isi maksaa viikkorahaa, niin sit pitää varmaan siitä rahasta säästää :lol:
Laatutaso niin korkealla ettei kovimmatkaan soturit halua maksaa kehitysmaa hintoja enempää :whistling:
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Kerro lisää. Bonuspisteet jos kerrot että mitä ”yritän”.
Just kerroit yrittänsees avata miks mun odotukset sonya kohtaan on epärealistiset.

Ja miks maksan ultimatesta täyttä hintaa, koska koen että saan rahoilleni vastinetta eikä talous vielä ole kaatumassa.

Onse kummaa että Joss maksat täyttä hintaa olet tyhmä ja hyväntekijä, ja joss kikkailet olet varaton tai käytät isän/äitin korttia. :lol:
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 702
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Se ”olet tyhmä” tais tulla tolta lentokyvyttömältä linnulta. Voin ettiä quoten myöhemmin jos kiinnostaa.

Ja ne on. En tajua.
No vielä pahempi, on typerää hyväntekeväisyyttä kun samaan aikaan toinen laukoo miten x käyttäjät on varattomia kun kikkailee.

Kun yksikin sonyn peli tulee sen omaan palveluun day on, tulen kyllä muistuttamaan, oli se sitten indie tai pienempi vr peli.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Huomautus - älä lähde provosointiin mukaan ja pilkkaa toisia käyttäjiä
Tätä kun pitkään seurannut, niin eihän tolla x leirin käyttäjillä taida olla rahaa,kun joutavat sen muutenkin halvan gamepassin kikkailee jollain intian tms vpn avulla.. Onhan se toki, jos äiti ja isi maksaa viikkorahaa, niin sit pitää varmaan siitä rahasta säästää :lol:
Kuulostaa siltä että taas yritetään selittää kusesta paskaa ja vakuutella itselle omia tehtyjä valintoja. :kahvi: "Nuo pelaa halvemmalla kuin minä itse, joten niiden täytyy olla köyhiä ja tyhmiä. Minä olen älykäs pelaaja ja maksan peliharrastuksesta paljon enemmän." :rofl2:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
165
Asiaton käytös - henkilökohtaisuudet, keskustelua käyttäjästä, samasta varoitettu aiemmin
Kuulostaa siltä että taas yritetään selittää kusesta paskaa ja vakuutella itselle omia tehtyjä valintoja. :kahvi: "Nuo pelaa halvemmalla kuin minä itse, joten niiden täytyy olla köyhiä ja tyhmiä. Minä olen älykäs pelaaja ja maksan peliharrastuksesta paljon enemmän." :rofl2:
Katsos, kun liekeissä, eiku siis pingviini, aikuisella ihmisellä on varmasti varaa ostaa jokainen noista pelikoneista eikä vain lukittautua siihen yhteen laitteeseen, ja siitä sitten suu vaahdossa paasata, kuinka muut vaihtoehdot on paskaa.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 702
Kun yksikin sonyn peli tulee sen omaan palveluun day on, tulen kyllä muistuttamaan, oli se sitten indie tai pienempi vr peli.
Kyllähän ne tulee. Se vaan ei ole kuukausimaksullinen palvelu.

Verkkokauppakin on palvelu.

edit: ja joku pleikkarin omistava voinee korjata, mutta eikös astros playroom tullu heti julkaisussa tohon sonyn kuukausimaksulliseen palveluun?

Ja mun pointti ei ole koskaan ollut että ne sonyn pelit ei tilauspalveluun voisi tulla, vaan että sulla on epärealistiset oletukset moisen palvelun hintatasosta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.09.2021
Viestejä
484
Katsos, kun liekeissä, eiku siis pingviini, aikuisella ihmisellä on varmasti varaa ostaa jokainen noista pelikoneista eikä vain lukittautua siihen yhteen laitteeseen, ja siitä sitten suu vaahdossa paasata, kuinka muut vaihtoehdot on paskaa.
Piti ihan lukea alkuviikon viestit, että mistä sitä nyt onkaan paasattu tällä kertaa. Kaikki lähti erään lehden subjektiivisesta GOTY-listasta, joka monen mielestä oli ilmeisen perseestä, koska sama vanha mobiilipeli-levy "en ole kuullut pelistä se on varmaan ihan paska"-levy lähti soimaan. Kuultiinpa jopa lahjussyytöksiä. Sitten päästiin jälleen kerran aiheeseen mikä on kannattavaa bisnestä ja miksi game pass on ihan tyhmä. Aika helppo on osoittaa kuka täällä jauhaa vaihtoehtojen paskuudesta.
Itse on tullut tänä vuonna pelattua noin neljääkymmentä peliä. Laskin että rahaa on mennyt noin 200€ tilauspalveluineen päivineen. Hintaa yhdelle pelille noin 5€.
Lopuksi voisi vielä yleistää että juuri ne varakkaimmat henkilöt ovat tarkimpia rahojensa kanssa.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 559
edit: ja joku pleikkarin omistava voinee korjata, mutta eikös astros playroom tullu heti julkaisussa tohon sonyn kuukausimaksulliseen palveluun?
No miten se nyt määritellään. Arton leikkihuone tuli ihan konsolin mukana esiasennettuna, eikä tarvitse mitään palveluita edes tilata.

Veikkaan että Sonyn taktiikkana on rahastaa hätäisimmiltä ensin rahat pois julkkarissa, mikä on tavallaan ihan järkevää. Jos haluat sen heti, niin varmasti olet valmis myös maksamaan siitä. Palveluun peli voisi tulla vaikka vuoden päästä julkkarista, joten ne jotka ei halua täyttä hintaa maksaa, voi pelata sen sitä kautta. Se pelihän on ihan yhtä hyvä peli, ellei parempikin, vuoden päästä julkaisusta.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 702
Se pelihän on ihan yhtä hyvä peli, ellei parempikin, vuoden päästä julkaisusta.
Sonyllä usein ei oo niin hirveän isoa deltaa noissa, vaan pelit on pelattavia ihan jo julkaisussa. Olisi hienoa jos muutkin firmat pitäisivät laatua yllä (enkä nyt kohdista tätä ms:n pelistudioihin, vaikka nekään eivät kyllä tässä ole hyvin onnistuneet).
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 559
Piti ihan lukea alkuviikon viestit, että mistä sitä nyt onkaan paasattu tällä kertaa. Kaikki lähti erään lehden subjektiivisesta GOTY-listasta, joka monen mielestä oli ilmeisen perseestä, koska sama vanha mobiilipeli-levy "en ole kuullut pelistä se on varmaan ihan paska"-levy lähti soimaan. Kuultiinpa jopa lahjussyytöksiä. Sitten päästiin jälleen kerran aiheeseen mikä on kannattavaa bisnestä ja miksi game pass on ihan tyhmä. Aika helppo on osoittaa kuka täällä jauhaa vaihtoehtojen paskuudesta.
Itse on tullut tänä vuonna pelattua noin neljääkymmentä peliä. Laskin että rahaa on mennyt noin 200€ tilauspalveluineen päivineen. Hintaa yhdelle pelille noin 5€.
Lopuksi voisi vielä yleistää että juuri ne varakkaimmat henkilöt ovat tarkimpia rahojensa kanssa.
Ei vaan homma lähti siitä, kun Digital Foundry julkaisi 2022 Best Gaming Graphics of the Year listan, jossa Pleikkarin yksinoikeudet suorastaan loistivat. Tähän sitten eräs Xbox-fanittaja vastasi näin:

Eihän noilla keskinkertaisilla peleillä oikein muuta annettavaa ole kuin grafiikat, joten hyvä jos edes joku noteeraa jollakin tavalla. :kahvi:
...

Eli pelit teilattin saman tien paskaksi ja keskinkertaisiksi. Toki samalla piti julkaista lista joka tukee paremmin omaa agendaa.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Katsos, kun liekeissä, eiku siis pingviini, aikuisella ihmisellä on varmasti varaa ostaa jokainen noista pelikoneista eikä vain lukittautua siihen yhteen laitteeseen, ja siitä sitten suu vaahdossa paasata, kuinka muut vaihtoehdot on paskaa.
Väitän että kaikki tähänkin ketjuun viestittelevistä henkilöistä maksavat itse oman peliharrastuksensa ja ovat aikuisia, vaikka sinun viestistä sitä ei kyllä uskoisikaan. :kahvi: P.s Väitän lisäksi että mulla on enemmän pelejä ja eri pelilaitteita kuin sulla, mutta ei anneta sen haitata tätä henkilökohtaisuuksiin menoa. :whistling:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Väitän että kaikki tähänkin ketjuun viestittelevistä henkilöistä maksavat itse oman peliharrastuksensa ja ovat aikuisia, vaikka sinun viestistä sitä ei kyllä uskoisikaan. :kahvi: P.s Väitän lisäksi että mulla on enemmän pelejä ja eri pelilaitteita kuin sulla, mutta ei anneta sen haitata tätä henkilökohtaisuuksiin menoa. :whistling:
Määrä korvaa laadun?

Itselle täydellinen kombo olisi PS5, PC ja Switch. Switch tosiaan puuttuu kun ei sille olisi aikaa - eikä juuri tällä hetkellä näköjään pc-pelaamiseenkaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 952
Määrä korvaa laadun?

Itselle täydellinen kombo olisi PS5, PC ja Switch. Switch tosiaan puuttuu kun ei sille olisi aikaa - eikä juuri tällä hetkellä näköjään pc-pelaamiseenkaan.
Pelaaja ei muuta tarvitse kuin tuo mainitsemasi kolmikon. Toki jos jostain syystä vaatimattomampi taso välttää niin hankkii tietokoneen sijaan heikon pc:n eli Ser S tai X. Ser konsoleillehan tulee samoja pelejä ilman yksinoikeuksia eli siinä tapauksessa menettää paljon mutta kompromissihan se on jo lähtökohtaisesti hankkia heikkotehoinen konsoli pelkästään pc pelejä pyörittelemään.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Sitten kysymys oiskin mitä pc:llä teet…
Mitä pc:llä yleensä tehdään. Välillä katsotaan youtube, joskus maksan jonkun laskun (senki teen puhelimella) hain mää passin viimeksi ja pelaan joss olohuone on varattu.

Emäntä myös hoitaa yrityksensä asioita. Mikä on ehkä se tärkein syy että taloudessa on tietokone.
 
Viimeksi muokattu:

Kasikaks

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.08.2022
Viestejä
789
Mitä pc:llä yleensä tehdään. Välillä katsotaan youtube, joskus maksan jonkun laskun (senki teen puhelimella) hain mää passin viimeksi ja pelaan joss olohuone on varattu.
Nykyisten näytönohjaimien hinnoille tuollainen käyttö alkaa olla poissuljettu, siinä mielessä että satunnaiseen pelailuun (ehkä esim 10% peliajasta) pelkkään näytönohjaimeen 1000-2000€ tuntuu täysin järjettömältä. Lisäksi tilankäyttökysymykset, itse joudun pitämään etätyötä varten työpöytää mutta muuten menisi tilalle joku minimaalinen kirjoituspöytä mikä läppärille riittää.
 
Liittynyt
27.02.2022
Viestejä
698
Itselle täydellinen kombo olisi PS5, PC ja Switch. Switch tosiaan puuttuu kun ei sille olisi aikaa - eikä juuri tällä hetkellä näköjään pc-pelaamiseenkaan.
Sama juttu täällä! Olen tässä pari päivää miettinyt, että pitäisikö Oled Switchi laittaa tilaukseen, kun pitäisi päästä pelaaman Mariot ja Zeldaa… Ainoa asia joka tässä jarruttaa on se, että milloinka se uusi Switch on tulossa. Aikaa ei minullakaan aivan hirveästi ole käyttää pelaamiseen, joten senkin takia olisi mukava pelata juuri sitä mitä haluaa.

PC, PS5 & Switch= pyhä kolminaisuus :geek:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 266
Viestejä
4 217 913
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
TurboScrub

Hinta.fi

Ylös Bottom