Kumma juttu kun näitä trialeita ei ole saatavilla joka pelistä sitten siinä tapauksessa, kun ei kerran ole väittämän mukaan vaatinut pelin kehittäjältä yhtään mitään?Kummasti siellä EA playssa ne 10 trialit on toimineet... Tuskin on vaatinut pelin kehittäjältä yhtään mitään.
" Subscribers can play selected titles for a limited time of eight hours, this does not apply to the "Pro" subscription tier. EA described these early-release versions as not being more traditional demos, but instead full-featured but time-limited versions, with the exact extent of content varying from game to game.[10] Any progress earned within these limited versions will carry over to the full retail version.[4] "

EA Play - Wikipedia

Komeasti lähti maalitolpat heilumaan taas, viestit aikajärjestyksessä:Jos yhtään luit artikkelia (mitä et ilmeisesti tehnyt tai sitten et ymmärtänyt) niin siinä puhuttiin nimenomaan aikaisen vaiheen demosta. Minä en puhunut niistä.
Artikkeli ei puhunut mitään about valmiin tuotteen pätkimisestä demoksi, se ei ole mikään iso temppu.
Keskustelu on todellakin tässä.
Oliko tästä Mikkiksen demokuviosta nyt jotain tarkempaa tietoa jossain?
Lähtökohtaisesti demot aina ilmaisia ilman mitään erillistä maksavaa palvelua, kaikki muu on vittuilua.
Toisaalta pitää myös eritellä demo (esim. 1 leveli tms) ja trial (rajattu aika tms), näen niiden välillä pienen mutta selvän eron.
Kerro ihmeessä lisää, miten demo vaatii erillistä panostusta? Demot on monesti yksi kenttä/paikka tms koko pelistä, miten ihmeessä se vaatii kovin kummoista devitiimiltä?
Ja lähtökohtaisesti demothan on markkinointia eli markkinointibudjetista nämä.
En kyllä yhtään ymmärrä pointtiasi.
Niin, ko. artikellissa puhutaan eri asiasta, kuten totesin niin demon voi julkaista vaikka aikarajoitteisena tai siten että se sisältää pienen määrän contentia. Näiden tekeminen tuskin vie devitiimiltä hirveästi aikaa ja resursseja.
Tällaistä tällä kertaa. Ilmankos keskustelu menee jatkuvasti vänkäämisen puolelle, kun argumentit muuttuvat mielivaltaisesti kesken kaiken.Huh? Musta tuntuu että sinä et ymmärtänyt lukemaasi artikkelia. Minä puhun nyt siitä että valmiista/about valmiista pelistä julkaistaan aika/content rajoitettu versio, minä EN puhu siitä että lähdetään aikaisessa vaiheessa kehittämään erillistä demoa.
Viimeksi muokattu: