45" näyttää olevan noin 45cm pöydän reunasta, eli istuma-asennosta riippuen 70-80cm sentin luokkaa mitä toi on omasta päästä. Aikaisemmin käytin 43" 120hz telkkaria, siinä välissä kävi 34" ultrawide joka oli niin pieni ettei sillä tehnyt yhtään mitään
Tottumiskysymyksiä... En minä hyötykäyttöön noin isoa näyttöä ottaisi. Leffat, pelit yms on vaan kivempia isolla näytöllä, excelin kanssa ei niinkään.
Kulmapöydän virkaa hoitaa wanha Ikean Galant parilla jatkopalalla (kuva netistä, omasta puuttuu nuo pyöristetyt päädyt). Pöydällä on syvyyttä 80/60 senttiä, monitorivarren kanssa näytön saa kivasti siirrettyä pois tieltä jos pitää käyttää pöytätilaa johonkin muuhun välillä. Ihan kulmaan menee kokonainen pöytäkone monitorin taakse piiloon.
Tämä on pitkälti makuasia mutta itse olen tottunut jo 90-luvun puolelta L-mallisiin kulmapöytiin, nimenomaan niin että hiirikäsi lepää rennosti pöydällä sen sijaan että sitä kannattelisi ilmassa.
Vanhasta setupista löytyi kuva. Pelikone on nykyään tuolla nurkassa ja kakkoskoneen on korvannut läppäri, kaikki näytöt on vaihtuneet jne jne... tuossa kuvassa on siis 43" tv, 34" ultrawide sekä 24/23" perusnäytöt. Nyt on siis 45" uw ja kolmen näytön setupin tilalla 38" uw + läppärin näyttö. About kaikki onkin vuosien varrella muuttunut paitsi näppikset, hiiret ja pöytä. Kuten kuvasta näkyy telkkari on paljon kauempana pöydän reunasta kuin nykyinen ultrawide, koska 16:9 kuva tuossa koossa on tosi korkea.
Jatkopalan kanssa tämä Ikean pöytä onkin niin leveä että tähän mahtuu vaikka kaksi ihmistä samaan aikaan pelaamaan vierekkäin omilla koneillaan