Ihan samanlaista vittuilua on Skrillin toiminta. Mulla on siellä tili semmoisen sähköpostiosoitteen alla jota ei enää ole olemassakaan. Ja en pääse kirjautumaan ko en muista salasanaa. Ja mikään ei tunnu auttavan. Aina sama vastaus, että mun pitää lähettää spostia siitä osoitteesta, johon tili on rekisteröity. Muuten eivät voi auttaa. Ei vittu kun eivät tajua ettei se ole fyysisesti mahdollista ja kyllähän mä voisin sen todistaa muullakin tavalla että oon tilin oikea omistaja. Ja puhelimen kautta toki sanotaan, että pitäis kirjautua tililleni, niin voivat sitten auttaa minua. Kun ei mee jakeluun ettei se oo mahdollista.
Skrilliä sentään voi olla käyttämättä, niin annoin koko paskan olla, kun alkoi vituttamaan tuo touhu.
Sä voisit toki soittaa sinne uudelleen ja pyytää suoraan että siirtävät sut jonnekin "ylemmäs" jos kerran perus aspa ei osaa sinua auttaa?
Tai sitten vaan avaat uuden tilin uudelle spostille ja jätät vanhan tilin unholaan? Haittaako tuo nyt jos tilejä on kaksi, jos kerran Paypal ei suostu sen ensimmäisen kanssa sinua auttamaan.
Jep jep. Mulla tuli probleema ton vahvistustouhun kanssa vuodenvaihteen jälkeen, tosin sillä viisiin että ne ei vaan lähettänyt mitään tekstaria tai soitelleet. Tää ei ole niin yleinen kuin toi numeron vaihtuminen, mutta sen verran usein siihen törmää että jotain kumma outoa jossain on. Saunalahden prepaid ja koitettu kolmessa phonessa.
Mul ei ollu eikä oo ollu eikä tuu olemaan rahaa sisällä, mutta ei voinu maksaa ja oli pakko selvitellä.
No. Tää ei oo niin helppoo nyt. Niihin ei saa käytännössä yhteyttä mitenkään. Parhaat vinkit (no ainoot) tulee communityforumilta ja tässä viimeisin painos:
Try:
1. Downloading the app to see if it will let you in to change / update it in the settings.
2. Log on via developer.paypal.com, go to paypal.com and change it in settings.
3. Use the forgotten password option several times.
4. Trying another browser that may let you in without phone verification (then change it when you have logged in).
5. Trying again another day when sometimes you can get in without doing the verification and then change the number.
6. Changing the password a few times sometimes works as it can bypass the phone verification.
7. Try clicking on P top of the forum page and see if you can log in via the forum.
Eli tää on jotain samaan tyyliin kuin vaikka Sins of the Fathersissa missä pääsi taas jatkamaan seikkailua kun tajusi tehdä kissankarvoista itselleen viikset jotta ei joku vihu tunnistaisi. Toi ylläolevakin lista sit elää.
Sen päälle välillä säkällä toimii esim. sellainen, että kauppapaikan kautta hyväksyykin yhden topupin, mutta ei sit enää taas vähään aikaan.
Tää on niin käsittämättömän häkellyttävän perseestä että ei tähän kykene edes Redmontin jampat ja mä luulin et ne on tän lajin jedejä.
Eli: jotta voit päivittää numeron tarttee kirjautua profiiliin, johon kirjautumiseen tarvitaan se vanha numero koodin johdosta. Paitsi siis mulla ja niillä joille ei tuu mitään koodei.
En nyt itse asiassa edes viitti tehä tälle mitään kun huomasin, että niillä on joku gestihomma jonka kautta voi käyttää korttii ilman tiliä.
Tässä vielä kuvanakin niiden perusohjeistusta tilanteessa, jossa ei voi loggautuu.