Pathfinder: Wrath of the Righteous

Beta 2 alkaa 5.5, mukana mm. puhuva ase.

"
Hello, crusaders!

We’ve been hard at work since we released the beta version of Pathfinder: Wrath of the Righteous back in February. Not only were we watching your streams, reading your feedback, and fixing bugs, but we were also working on major improvements for some aspects of the game, we made new content, new art, and worked on some features that were added as our stretch goals. On the 5th of May, after we publish an update that everything is ready, you will be able to launch your Steam and download the new version of beta. We will soon tell you more about what has changed in the new version, but today we’ve prepared an update on one of the stretch goals you helped us meet!

Different people play RPGs for different reasons. Some like to make new friends. Others like to find powerful artifacts that will make enemies shake in fear. And we would like to introduce you to someone who both types of players might enjoy - Finnean. A friend, a companion, a curious soul. A talking weapon.

You will meet - or, perhaps, it’s better to say “find” - Finnean early in the game, and he will happily accompany you on your crusade. He’s a charming and friendly type, and won’t hesitate to speak up his mind when he feels strongly about something. There’s only one problem - he has no idea he’s a weapon. Travel with Finnean to uncover the mystery of his past, earn his friendship and unlock his hidden powers. And in return, Finnean will reward you by turning into any weapon of your choosing. That’s right - he can become any weapon! And you will be able to either fight with him yourself or give to one of your companions, but as long as Finnean is in the party, he will act like a party member, interrupting conversations, chatting when you stop to set up camp, and so on (unless you ask him to shut up, but why would you do such a thing?).

"
 
Paitsi Beta 2 myös lupaus tarkasta päivämäärästä koska peli julkaistaan kerrottiin:

"
Pathfinder: Wrath of the Righteous release date

Yes, we are finally ready to announce when we will ship our game. Our estimate during the Kickstarter was June, however, with your valuable feedback accumulated during the alpha and beta stages, we have decided to move the date to give us more time to properly implement some of the suggestions and polish the overall experience. So the release date is officially September the 2nd. We apologize for making you wait a little longer, but we are hoping it will be worth waiting!
"
 
Peli julkaistaan myöhemmin tämän vuoden aikana myös konsoleille:
"The game will be available on PlayStation 4, Xbox One, and PlayStation 5, and Xbox Series X|S via backward compatibility later this year. "

Developers diary sarjassa julkaistiin myös kertomusta Drezenin kaupungista/linnoituksesta, hieman pelimekaniikasta ja miten asiat ovat muuttuneet ensimmäisestä pelistä:

 
Nostetaas. 2.9.2021 julkaisu on jo ovella.
Twitchissä katsonut pelailua, niin Kingmakeri tyylinen vahvasti. Toivottavasti ei kuitenkaan bugien suhteen.
 
Tätä on ainakin testattu enempi. Eli ensimmäisten prelugi+1-4 osien pitäisi olla kohtuu hyvässä kunnossa, toivottavasti mitään pelin pysäyttävää bugia ei sitten 5 ja 6 osasta löydy tai ehtivät huomata ja korjata ne ennenkuin ihmiset ehtivät niihin saakka.

Nyt voi olla todella pieniä bugeja alussa (luokkaa löytyy yksi NPC minkä nimi ei näy Shiftiä painamalla mutta voit silti klikata häntä ja hän puhuu asiansa) mutta ei mitään niin peliä pysäyttävää tai vaikeustasosta poikkeavaa kuin Kingmakerin alussa oli (siinä oli täysin mahdollista kuolla jo prelugissa julkaisun aikaan).
 
Muistuttaako miten paljon Kingmakeria? ..Muuten kuin visuaalisesti.
Kingmakerin kohdalla kävi vähän samat kuin Larianin tekeleitten kanssa (BG3sta en ole vielä kokeillut, näyttää Divinityltä mutta olen kuullut hyviä asioita), joku siinä vain tökki ja en koskaan varsinaisesti kiinnostunut pelistä vaikka kumppanit olivat pääosin mielenkiintosia.. Tarina ei niinkään (makuasia tietty).
Myös osasyy sille, miksi Kingmaker ei uponnut, oli kaikki tämä valtakunnan hallinointi joka ei suoranaisesti ole oma kuppi teetä.. Mutta toisaalta, pidin Pillarsien linnan ja laivan rakentamisesta/päivittelystä, mene ja tiedä.
..Ja kyllä, tiedän että Kingmakerissa olisi saanut sivutettua tuon Kingdom Management osuuden, mutta tuntuisi jotenkin tyhmältä jättää noin iso osa peliä kokematta. Jotenkin suurin osa Kingdom Managementistä tuntui keskeneräiseltä, ehkä jopa päälle liimatulta.
 
Kingmaker pelissä idea oli juuri tuo oman valtakunnan saaminen, laajentaminen, hallitseminen ja kaikki siihen liittyvä.

Nyt ideana on "ristiretki" ja pelissä pitäisi olla hieman HOMM tyyppinen armeijan taistelu, värväys jne. systeemi. Toki jotain puolustus ja asuinpaikkojakin rakennetaan samalla tyylillä kuin Kingmakerissa mutta tässä ei ole tarkoitus perustaa ja ylläpitää omaa valtakuntaa.

Tässä pelissä se "perinteisestä fantasiasta" eroavat teema (Kingmakerissa oli se oma valtakunta) on myyttiset tasot, polku mitä seurataan ja saadaan olikohan maksimissaan 10 tasoa (normaalin 20 "perus" tason päälle). Kaikkia ei ole kait vielä julkaistu ja käytännössä eri "ryhmittymille" löytyy jotain omaa myyttistä polkua. On se sitten demoni tai enkeli, lich tai jokin muu. Lisäksi on sitten olemassa polku missä et valitse jotain mystistä polkua vaan olet "legendaarinen" sankari.

Toki pelaajan täytyy löytää se polkunsa pelin aikana (osaa ei voi missata mutta osa on enempi tai vähempi piilossa) ja täysin eriävää ryhmittymistä oleva hahmo ei voi käytännössä pitkään jatkaa tiettyä myyttistä polkua (esim. CE hahmo ei voi olla enkeli jne) ja (ainakin osassa) huomautetaan tavalla tai toisella että käytöstä jne pitäisi muuttaa.

 
Kingmaker meni läpi perjantaina, hulppeat 227 tuntia meni (mukaanlukien Varnhold DLC ja tieflingit) ja siitä ylivoimaisesti suurin osa 2019 alkuvuonna. Wrathin julkaisu ja oletettavasti korkea laatu oli kyllä tuomassa lisämotivaatiota pelata tuo loppuun :btooth: Varmasti hommaan sen jossain kohtaa, en vielä ole varma haluanko sitä pelata heti ilmestyessään. Ehkä tässä kohtaa kannattaisi pelata jotain ihan muuta, esim. Disco Elysium on jo pitemmän aikaa ollut Steamissä odottamassa inspiraatiota kun ei ensiyrittämällä lähtenyt. Nyt Kingmakerin parin loppu-chapterin jäljiltä voisi taisteluton peli napata enemmän... toinen kiinnostava on Solasta, joskin tiedostaen että ei voi niin paljon miellyttää kuin nämä Owlcatin Pathfinder- pelit joihin on käytetty valtavat määrät aikaa ja energiaa. WotR:n kohdalla minulle ideaali ajankohta voisi olla joskus joulukuusta lähtien tms. niin lienee muutama launchin jälkeinen patchays tehty jne. Mythic path- meininki hieman ehkä epäilyttää kun ei ole ennenkään innostanut pelintekijöiden kiima tehdä pelaajasta jumalasta seuraavaa, mutta peli on aika varmuudella helvetin hyvä joka tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:
Myös osasyy sille, miksi Kingmaker ei uponnut, oli kaikki tämä valtakunnan hallinointi joka ei suoranaisesti ole oma kuppi teetä..
..Ja kyllä, tiedän että Kingmakerissa olisi saanut sivutettua tuon Kingdom Management osuuden, mutta tuntuisi jotenkin tyhmältä jättää noin iso osa peliä kokematta. Jotenkin suurin osa Kingdom Managementistä tuntui keskeneräiseltä, ehkä jopa päälle liimatulta.
Itsellä jäi Kingmaker kesken juuri tuon valtakunnan managerointi osuuden takia. Olen pelannut sen sijaan taas Baldur's Gatea :D
Mutta Kingmakeria voisi yrittää uudestaan ja uudella hahmolla. Muuten tykkäsin pelistä ja yleensäkin Pathfinder universumista.
Missä vaiheessa tuon managerointi osuuden voi skipata ja miten?
 
Itsellä jäi Kingmaker kesken juuri tuon valtakunnan managerointi osuuden takia. Olen pelannut sen sijaan taas Baldur's Gatea :D
Mutta Kingmakeria voisi yrittää uudestaan ja uudella hahmolla. Muuten tykkäsin pelistä ja yleensäkin Pathfinder universumista.
Missä vaiheessa tuon managerointi osuuden voi skipata ja miten?
Myös itse tykkään paljon enemmän Baldur's Gate tyylisestä missä ei tarvi manageroida mitään ja sen takia moni näistä uusista crpg on jäänyt kesken
 
Onko ihmisillä millaisia hahmoja mielessä? Tuntuu että kunhan alan tätä pelaamaan niin todennäköisesti vasta hahmonluonti-screenissä tekee varsinaisen päätöksen (erityisesti kun en ole betaa pelannut). Kingmakerissä oli druidi, ja se+lizard+summonit oli kyllä PC-hahmoksi erittäin soveltuva ainakin siihen peliin (kun oli myös "ilman partyä" kohtia niin ei tarvinnut ihan solona vetää).

Alustavasti ehkä joku erittäin optimoitu ranger/archer- hahmo voisi olla kiva kun minulla yleensä ropeissa ne hahmot jää liian vähälle huomiolle. Toisaalta jokin magiikkaa hyödyntävä (en edes tiedä mitä kaikkea sieltä WotRista löytyy), mutta tiedän että olen tyypiltäni hyvin laiskasti restiä (lepoa) käyttävä niin en halua ainakaan mitään sellaista joka veivaa muutaman spellin spellbookista ja sitten kaivelee munia ja ottaa turpiin lopun ajasta. Pitäisi olla jotain sellaista joltain osin regeneroituvaa magiikkaa...toki esim. Kingmakerin kineticistiä en kunnolla tajunnut koskaan vaikka tiefling-siskot oli partyssä pitkän aikaa :btooth: Tai ehkä teen vain jonkun Nok nok- wannaben :D
Mutta siellä taitaa WotR:ssa olla paljon paljon uutta niin varmaan vaan pitää ihan ajan kanssa lueskella niitä vaihtoehtoja mutta todennäköisesti vasta itse pelin sisällä.
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä jäi Kingmaker kesken juuri tuon valtakunnan managerointi osuuden takia. Olen pelannut sen sijaan taas Baldur's Gatea :D
Mutta Kingmakeria voisi yrittää uudestaan ja uudella hahmolla. Muuten tykkäsin pelistä ja yleensäkin Pathfinder universumista.
Missä vaiheessa tuon managerointi osuuden voi skipata ja miten?

En itsekään niin välittänyt tuosta managerointi osuudesta ja siksi cheattasin savegame-editorilla niitä rakennuspisteitä maksimit+laitoin ne kingdomeventit ratkeamaan nopeammin. Sai silti kehitettyä valtakuntaa ja nähtyä mihin ne tehtävät johti.
 
Onko ihmisillä millaisia hahmoja mielessä?

Mietin ensimmäiseksi hahmoksi LE Dhampir Witch + Winter Witch comboa joka ottaa poluksi sitten tuo Lichin jolloin dhampirista tulee korkeammilla tasoilla oikeasti epäkuollut eikä vaan puoliksi kuollut vampyyrin ja ihmisen jälkeläinen :)

Toinen mikä olisi mielenkiintoinen olisi ehkä hunter dinousauruksen kera tai esim. se barbaarin alaluokka joka voi ottaa eläinystävän ja sille tuo dinosaurus. Eli hyvis tai neutraali pelikertaa varten sitten.
 
Toinen mikä olisi mielenkiintoinen olisi ehkä hunter dinousauruksen kera

Aa tämmöistäkin löytyy, googletuksen perusteella pystyy ratsastamaan sillä :think: (ja tämä joku kickstarterin stretch goal). Saattaisi olla minulle potentiaalinen, tosin yhtymäkohtia Kingmakerin druid-hahmooni on olemassa mutta toisaalta miksipä ei... vähintäänkin tällä kertaa ranged-tyyppinä.
Tuossa tapauksessa toki pitää myös harkita pre-orderia, siellä oli jokin dino-skini :btooth:
 
Missä vaiheessa tuon managerointi osuuden voi skipata ja miten?

Pelin asetuksista saa säädettyä sen "auto manage" tai vastaavaan tilaan ja muutenkin mukautettua sen tarjoamaa haastetta.
Jos se on tuossa auto manage moodissa niin käsittääkseni valtakuntasi ei voi tuhoutua ja näin ollen voit sivuuttaa suurimman osan tuosta hallinnointi osiosta.. Tarina kyllä vaatii sinua käymään linnassasi joissain paikoin.
 
Pelin asetuksista saa säädettyä sen "auto manage" tai vastaavaan tilaan ja muutenkin mukautettua sen tarjoamaa haastetta.
Jos se on tuossa auto manage moodissa niin käsittääkseni valtakuntasi ei voi tuhoutua ja näin ollen voit sivuuttaa suurimman osan tuosta hallinnointi osiosta.. Tarina kyllä vaatii sinua käymään linnassasi joissain paikoin.
Varoituksena että muutama loppupuolen tehtävä myös jumahti kun managerointi oli automaattisella eikä tarvittavia tutkimuksia päässyt aloittamaan :/
 
Onko ihmisillä millaisia hahmoja mielessä?

Ajattelin ensin kokeilla yhdistelmällä: Aasimar (Idyllikin tai Lawbringer) / Stonelord paladin / Angel - ja tehdä hahmosta kunnon tankin, kun kerran demoneja tässä ollaan menossa tappamaan, niin miksipäs ei sitten tuttua ja turvallista paladinia. Toinen vaihtoehto olisi Warpriest, mutta ei mitään hajua mikä rotu ja suuntaus olisi tälle hyvä. Onneksi vielä viikko aikaa miettiä eri vaihtoehtoja millä lähtisi liikkeelle. :hmm:

Redditistä oli samaa hahmokeskustelua käynnissä, ja tuolta voi jokainen löytää inspiraatiota oman hahmon luonnissa: r/Pathfinder_Kingmaker - Which class are you going to play?
 
Yritin kuningaskuntaa rakentaa vaivalla ja ajatuksella kingmakerissa. Kaiken vaivan ja miettimisen jälkeen death spiral vei ja piti rukata asetuksia ettei tullut game over. Siinä meni 9.5/10 pelistä fiilikset. Läpäisyn jälkeen oli fiilis, että ei enää koskaan noiden kumipäiden tuotoksia tule pelattua. Tämä siitä huolimatta, että pelasin pelin paljon julkaisun jälkeen. Edelleen tavallaan rikki puolet pelistä. Jos se koko kuningaskuntajutun olisi alusta lähtien pitänyt automaatilla/sitä ei olisi ollut kuin väliruutuina niin olis ollut parempi peli. Lopun(valley of death:sta pelin loppuun melkeinpä) copy/paste oli kans kyllä ärsyttävää taisteluissa ja mestoissa. Jos idea ei kanna niin ei kannata pitkittää copy/pastella. Copy/Paste olis pitänyt arvata, kun sitä ennenkin piti käydä kaljukukkulalla ravaamassa vähän väliä.

Kingmakerissa jos olisi ollut sellainen stick the the point, ei mitään turhaa, 20h peli niin se olis 10/10. Nyt copy/paste ja toimimattomuus laski vain fiilistä loppua kohti mennessä. Mä tympäännyin niin, että pistin loppua kohti storymoden päälle ja pikajuoksin läpi. Silti tuntui, että kuinka hemmetin kauan tää nyt voi jatkua ja jatkua vain ilman, että on mitään järkevää syytä pitkittää.

Kai wrath of righteouksen joutuu pelaamaan. Alelaarista pari vuotta julkaisun jälkeen ja todennäköisesti kaiken ylimääräisen säätämisen välttäen.
 
Yritin kuningaskuntaa rakentaa vaivalla ja ajatuksella kingmakerissa. Kaiken vaivan ja miettimisen jälkeen death spiral vei ja piti rukata asetuksia ettei tullut game over. Siinä meni 9.5/10 pelistä fiilikset. Läpäisyn jälkeen oli fiilis, että ei enää koskaan noiden kumipäiden tuotoksia tule pelattua. Tämä siitä huolimatta, että pelasin pelin paljon julkaisun jälkeen. Edelleen tavallaan rikki puolet pelistä. Jos se koko kuningaskuntajutun olisi alusta lähtien pitänyt automaatilla/sitä ei olisi ollut kuin väliruutuina niin olis ollut parempi peli. Lopun(valley of death:sta pelin loppuun melkeinpä) copy/paste oli kans kyllä ärsyttävää taisteluissa ja mestoissa. Jos idea ei kanna niin ei kannata pitkittää copy/pastella. Copy/Paste olis pitänyt arvata, kun sitä ennenkin piti käydä kaljukukkulalla ravaamassa vähän väliä.

Kingmakerissa jos olisi ollut sellainen stick the the point, ei mitään turhaa, 20h peli niin se olis 10/10. Nyt copy/paste ja toimimattomuus laski vain fiilistä loppua kohti mennessä. Mä tympäännyin niin, että pistin loppua kohti storymoden päälle ja pikajuoksin läpi. Silti tuntui, että kuinka hemmetin kauan tää nyt voi jatkua ja jatkua vain ilman, että on mitään järkevää syytä pitkittää.

Kai wrath of righteouksen joutuu pelaamaan. Alelaarista pari vuotta julkaisun jälkeen ja todennäköisesti kaiken ylimääräisen säätämisen välttäen.
Tuli myös vasta nyt ostettua Kingmaker - Imperial Edition kun sai 13€ GOG mutta tämä managerointi vähän potkii vastaan kyllä
 
Hieman pengoin noita hahmoluokkia ja periaatteessa voisi kiinnostaa Bloodrager ja erityisesti Bloodrider joka on "A casting barbarian with a pet". Suoranaiset magia-luokat kuulostaa aina teoriassa kivalta, mutta käytännössä ne tyssää heti alkuunsa kun kuitenkin suurin osa taisteluista on täytettä joita mieluiten vain mätkisi ilman että on latailemassa spellejään joka välissä. Siten jokin riittävän vakavastiotettava melee- hahmo (ensisijaisesti) jos nyt ei siihen old school- archeriin lähde. Onko käsitystä saako tuo Bloodrider dinosaurusta taisteluihin & mountiksi ja valitaanko se silloin heti hahmonluonnissa?
 
Pelin traileri nauttittavaksi. Ei enää montaa päivää....
 
Kickstarttasin ja preload keyn sai nyt valittua heidän backer portalista (Steam, GOG tai Epic). Preloadi oli vähän yli 18 gigaa.
 
Peliarvostelu (mahdollisimman vähäisillä spoilereilla) youtubettajalta joka pelaa lähinnä roolipelejä ja joka sai noin 1½ viikkoa sitten täyden (julkaisu) version Owlcat gamesilta (ilman day 1 päivitystä) ja joka pelasi pelin 100% lävitse ennen arvostelua:
 
25h takana ja ihan ok. Henkilöt ohuita. Tekeminen taistelujen ulkopuolella = ei ole. Hiukan hämää nämä mythic-kyvyt. Niitä tippuu taivaasta, mutta eivät ole mitenkään yltiökovia. Taistelusta toiseen ja maailmanrakentelusta ei ole Kingmakerin palautteesta huolimatta luovuttu. Ei tähän oikein kiinny kuten BG2:n.

Ei tämä uniin tule, mutta eipä tämän genren pelejä liikaa ole. Kyllä varmaan tulee kokeiltua eri polkuja. Partyn jäsenet tylsiä, joten evil Lichiä tulen seuraavalla kerralla vetämään täysillä. Yksinkertaisena kaverina hahmoluokkia on liikaa pathfinderissä. Minulle riittäisi maagi, fighteri, clericci ja thieffi.
 
rVIfduU.png


Ihmettelin että menipäs vaikeaksi peli näin aikasin jo, mutta onkin ilmeisesti tarkoituksella erityisen vittumainen...
 
rVIfduU.png


Ihmettelin että menipäs vaikeaksi peli näin aikasin jo, mutta onkin ilmeisesti tarkoituksella erityisen vittumainen...

Kuva ei näy mutta otaksun että pelaat "Core" säännöillä ja vastus on alussa löytyvä vesielementaali tai sitten muutama maaelementaali. Niitä ei ole "pakko" kohdata ja muistaakseni jos sen vesielementaalin voittaa Pathfinderin vaikeustasolla (Core) siitä saa erikseen yhden saavutuksen.

On niitä myöhemminkin vihollisia joille voit tehdä tehtävää (tai suoraan hyökätä ja taistella) tai esim. yksi missä erikseen sanotaan että pitäisi vaan tiedustella mutta jos pelaaja haluaa hän voi yrittää taistella vihollisia vastaan. En viitsi spoilata ja kertoa tarkemmin mutta kun pelaa nuo huomaa kyllä.
 
25h takana ja ihan ok. Henkilöt ohuita. Tekeminen taistelujen ulkopuolella = ei ole. Hiukan hämää nämä mythic-kyvyt. Niitä tippuu taivaasta, mutta eivät ole mitenkään yltiökovia. Taistelusta toiseen ja maailmanrakentelusta ei ole Kingmakerin palautteesta huolimatta luovuttu. Ei tähän oikein kiinny kuten BG2:n.

Ei tämä uniin tule, mutta eipä tämän genren pelejä liikaa ole. Kyllä varmaan tulee kokeiltua eri polkuja. Partyn jäsenet tylsiä, joten evil Lichiä tulen seuraavalla kerralla vetämään täysillä. Yksinkertaisena kaverina hahmoluokkia on liikaa pathfinderissä. Minulle riittäisi maagi, fighteri, clericci ja thieffi.

Mielenkiintoista palautetta kun esim. Redditiä selaamalla tuntuu yleinen kehu olevan nimenomaan party-hahmojen "syvyys" verrattuna Kingmakeriin tai jotain. Ei ole omaa mielipidettä aiheesta koska aloitan WotR:n joskus myöhemmin, mutta Kingmakerin kaarti oli keskimääräistä parempi ja mieleenpainuvampi. Crusade management tai mikä onkaan tämänkertainen sivukikkare on myös saanut lähinnä negatiivista palautetta. Herättää kysymyksen, onko tarkoitus vaan tuoda keinotekoisesti lisää pelitunteja vai onko Owlcatissä joku auktoriteetti joka näitä haluaa väkisin. Voihan siinä olla sekin pointti että jaksotetaan pelejä tylsällä grindauksella niin sitten se core-peli ja tarina tuntuu paremmalta? :D
 
Viimeksi muokattu:
Mielenkiintoista palautetta kun esim. Redditiä selaamalla tuntuu yleinen kehu olevan nimenomaan party-hahmojen "syvyys" verrattuna Kingmakeriin tai jotain. Ei ole omaa mielipidettä aiheesta koska aloitan WotR:n joskus myöhemmin, mutta Kingmakerin kaarti oli keskimääräistä parempi ja mieleenpainuvampi. Crusade management tai mikä onkaan tämänkertainen sivukikkare on myös saanut lähinnä negatiivista palautetta. Herättää kysymyksen, onko tarkoitus vaan tuoda keinotekoisesti lisää pelitunteja vai onko Owlcatissä joku auktoriteetti joka näitä haluaa väkisin. Voihan siinä olla sekin pointti että jaksotetaan pelejä tylsällä grindauksella niin sitten se core-peli ja tarina tuntuu paremmalta? :D

Ainakin alkuperäisessä Kingmaker kynä & paperi-seikkailussa on tuo kuningaskunnan hallinta mukana. Veikkaan asiaan enempää perehtymättä, että Wrathin kirjoissa on myös ristiretken hallinnointia. Owlcat varmaan melko uskollisesti noita tietsikkapeleiksi kääntää, joten noiden poisjättäminen ei varmaan vain sovi heidän pirtaansa.

Eihän noita kovin hyvin ole tehty, ja WOTRissa ristiretkenhallina on vieläpä niin buginen, että pelin läpäisy ilman huijaamista saattaa olla tällä hetkellä mahdotonta.

Noin muuten peli on kyllä yleensäottaen rautaa. Lähinnä samankaltaisia taisteluita on aivan liikaa vuoropohjamoodille, mutta reaaliaikamoodiakaan ei oikein voi käyttää vaikeammalla vaikeusasteella, jossa täytyy pysyä tiukasti ratissa kiinni. Identtisiä gargoylelaumoja oli kiva mättää se 2-3kpl, mutta 15+ maistuu jo vahvasti puulle. Onneksi toiston väliin mahtuu myös reilusti huippukohtia. Pikkubugeja on aivan mahdottomasti ja totaalisia pelinrikkojiakin muutama. Modaajat ovat sentään tehneet huijausvalikot peliin niin ainakin jotkin pelinpysäyttäjäongelmat voi kiertää. Vaatii kyllä kovaa korjailua tämä, raakileena julkaistu kuten Kingmakerkin.
 
Viimeksi muokattu:
Isoin kritiikin aihe itsellä on sama kuin Kingmakerissa, eli hyökkäysten osumatarkkuus korkeammilla vaikeustasoilla. Saattaa olla uskollinen alkuperäismateriaalille tuolta osin, mutta on se silti vittumaista kun jokainen tiimin jäsen huitoo ohi sen 3 vuoroa putkeen (pelaan siis vuoropohjaisena).
 
Isoin kritiikin aihe itsellä on sama kuin Kingmakerissa, eli hyökkäysten osumatarkkuus korkeammilla vaikeustasoilla. Saattaa olla uskollinen alkuperäismateriaalille tuolta osin, mutta on se silti vittumaista kun jokainen tiimin jäsen huitoo ohi sen 3 vuoroa putkeen (pelaan siis vuoropohjaisena).

Onhan se hassua jos ollaan niin maailmanpelastajia että ja samalla huidotaan miekalla jostain hämähäkistä ohi niin että heilahtaa. :lol:
 
Onhan se hassua jos ollaan niin maailmanpelastajia että ja samalla huidotaan miekalla jostain hämähäkistä ohi niin että heilahtaa. :lol:

Niin no, tämä on vähän muna/kana ongelma.

Eli jos miettii Baldur's Gate peliä esim. niin ekassa osassa taisi päästä max level 6-8 paikkeille. Nämä molemmat Pathfinder pelit koostuvat P&P roolipelin 6 isosta pelimodulikirjasta joiden julkaisun välissä taisi olla 2kk aikaa per osa. Eli pelaajat käyttivät "vähintään" vuoden samoilla hahmoilla ja useita pelikertoja per taso. Nyt joku rykäisee tämän helpolla vaikeustasolla viikonlopun aikana (tms) lävitse.

Tämäkin peli olisi voitu hyvin julkaista useammassa osassa, lisätä sitä roolipeliä (tekstiä ja kanssakäymistä) vähentäen taistelua. Mutta kuinka moni olisi valittanut että joutuu maksamaan ensimmäisestä osasta 40€, toisesta saman ja kolmannesta myös jolloin hinnaksi nousisi 120€ + DLC:t ja pelin julkaisua jouduttaisiin hieman viivyttämään (ettei tule huutoa leikatusta sisällöstä) esim. peli per vuosi tai 6kk välein. (Hieman sama ongelma on esim. Total War: Warhammer sarjan kanssa, 3 peliä jossa kaikki kansat / rodut ja "maailma" voidaan yhdistää.. ..jos olet ostanut kaikki pelit eikä tuota III osaa ole vielä edes julkaistu)

Tällöin ensimmäinen osa voisi olla luokkaa "selviä hyökkäyksestä elossa, yhdistä eloonjääneet ja taistele selviytymisestä". Toinen luokkaa "valtaa alueita takaisin, kokoa ja johda ristiretkeä" ja kolmas sitten se mainittu "maailmanpelastus" jolloin tasoakin jo olisi :)
 
Niin no, tämä on vähän muna/kana ongelma.

Eli jos miettii Baldur's Gate peliä esim. niin ekassa osassa taisi päästä max level 6-8 paikkeille. Nämä molemmat Pathfinder pelit koostuvat P&P roolipelin 6 isosta pelimodulikirjasta joiden julkaisun välissä taisi olla 2kk aikaa per osa. Eli pelaajat käyttivät "vähintään" vuoden samoilla hahmoilla ja useita pelikertoja per taso. Nyt joku rykäisee tämän helpolla vaikeustasolla viikonlopun aikana (tms) lävitse.

Tämäkin peli olisi voitu hyvin julkaista useammassa osassa, lisätä sitä roolipeliä (tekstiä ja kanssakäymistä) vähentäen taistelua. Mutta kuinka moni olisi valittanut että joutuu maksamaan ensimmäisestä osasta 40€, toisesta saman ja kolmannesta myös jolloin hinnaksi nousisi 120€ + DLC:t ja pelin julkaisua jouduttaisiin hieman viivyttämään (ettei tule huutoa leikatusta sisällöstä) esim. peli per vuosi tai 6kk välein. (Hieman sama ongelma on esim. Total War: Warhammer sarjan kanssa, 3 peliä jossa kaikki kansat / rodut ja "maailma" voidaan yhdistää.. ..jos olet ostanut kaikki pelit eikä tuota III osaa ole vielä edes julkaistu)

Tällöin ensimmäinen osa voisi olla luokkaa "selviä hyökkäyksestä elossa, yhdistä eloonjääneet ja taistele selviytymisestä". Toinen luokkaa "valtaa alueita takaisin, kokoa ja johda ristiretkeä" ja kolmas sitten se mainittu "maailmanpelastus" jolloin tasoakin jo olisi :)

No toi mun letkautus oli enemmän kommentti roolipeleistä yleensä. Niin kuin se että olet se "chosen one" ja ainoa joka voit pelastaa maailman, mutta silti joka toinen vastaantuleva pyytää sua hakemaan niille 10 kukkaa tai 10 oravannahkaa. Koska eihän "chosen one":lla ole mitään tärkeämpää tekemistä kuin olla joku juoksupoika.

Kyllä tämä tulee hankittua ja pelattua. Ei näitä kunnon roolipelejä liikaa koskaan ole. :thumbsup:
 
Tulipas tätäkin nyt aloiteltua, vaikka Kingmaker on vasta puolivälissä... (130 tuntia sitäkin pelattu, mistä toki osa idlailua, ja vuoropohjaisella pelatessa aika paljon hitaampaa eteneminen.)

Valitettavasti tässäkin sama rasittavuus kuin Kingmakerissa, AoE-spellien alue on todella epämääräinen, jopa suoraan valheellinen. Jos sorsani truuttaa greasen vihollisen jalkoihin, ja paladiinini juoksee siihen greasen laidalle ottamaan tyyppejä vastaan, yleensä paladiini on nurin vaikka aivan selkeästi seisoo kivetyksellä. Laittaisivat vaikka jonkun rinkulan siihen rajalle, jos kerta kunnon gridi on jonneille liian monimutkainen konsepti.
Vielä pahempi on se, että vaikkapa tulipalloa heittäessä peli näyttää keneen spelli on osumassa, mutta nämä ovat täyttä valetta. Vihollisella saattaa olla katkoviiva ympärillä, mutta silti ei oikeasti ole spellin alueella, ja vastavuoroisesti oma tyyppi on selkeästi alueen ulkopuolela, ja silti ottaa osumaa.

Aloitin Arcane Rider -maguksena, mutta valitettavasti se ei vaan toiminut laisinkaan. Esim. Shocking Graspia laoitsiessa hahmo kästäsi spellin, ja sitten jämähti siihen. Menee maguksen pointti vähän, jos sen sijaan, että saa tuikattua spellin ja lyötyä miekalla samaan vuoroon, saakin vuorotellen lyödä tai loitsia... Myöskin mounted combat tuntui toimivan aika satunnaisesti, välillä hepo sai purra, välillä lhahmoni sai lyödä, ja joskus harvoin molemmat saivat hyökätä, välimatkasta erityisesti riippumatta. On luultavaa, että Owlcat tulkistee Pathfinderin jokseenkin heikkoja mounted combat -sääntöjä eri tavalla kuin meidän peliporukkamme, mutta peli voisi silti jotenkin kertoa, miksi minä tai ratsu saimme lyödsä tai olla lyömättä. Respeccasin Nine Tailed Herald -sorcereriin, joka toistaiseksi on ollut ihan toimiva ja hauska valinta. Valitettavasti siinä, missä Pen&Paper-Pathfinderin magical tail -featin SLA:t ovat käyttistä levelistä riippumatta, tässä on yksi niistä mm. Sleep mikä muuttuu hyvin äkkiä täysin turhaksi. Mutta suurin osa niistä on käyttistä, ja onhan Sleep näin kolmostasolla vielä mukavan kova ;)

Ja vaikka tämä nyt aika negatiivinen postaus olikin, kyllähän tämä on parhaita cRPG-pelejä aikoihin. Varsinkin vuoropohjaisuus on kova juttu, en ole ollut pausetetavien reaaliaikaisten pelien suuri ystävä koskaan, vaikka kyllähän niitä hyviä sellaisiakin on tullut pelattua.
 
Niinhän se muistaakseni tosiaan on, että PF:n RAW:n mukaan ei voi hyökkiä ja loitsia samalla vuorolla.
 
Aloitin Arcane Rider -maguksena, mutta valitettavasti se ei vaan toiminut laisinkaan. Esim. Shocking Graspia laoitsiessa hahmo kästäsi spellin, ja sitten jämähti siihen. Menee maguksen pointti vähän, jos sen sijaan, että saa tuikattua spellin ja lyötyä miekalla samaan vuoroon, saakin vuorotellen lyödä tai loitsia...
Kait olit sentään level 2+ maguksella? Magus kun saa tuon spellstriken vasta level 2.
Itse kickstarttasin aikoinaan ja odottelen tässä vielä patcheja ennen pelaamisen aloitusta. Backlogia kun on niin hemmetisti jo muutenkin.
 
Kait olit sentään level 2+ maguksella? Magus kun saa tuon spellstriken vasta level 2.
Itse kickstarttasin aikoinaan ja odottelen tässä vielä patcheja ennen pelaamisen aloitusta. Backlogia kun on niin hemmetisti jo muutenkin.

Juu, kyllä magus on muuten tuttu. Nyt on kyllä ilmennyt samaa/vastaavaa ongelmaa myös Emberillä, Cure Light Woundisa ei pääse tökkäämään kaveriin samalla vuorolla kuin sen loitsii. Mutta eiköhän tulevat pätsit korjaa tällaiset pikkuviat.
 
Juu, kyllä magus on muuten tuttu. Nyt on kyllä ilmennyt samaa/vastaavaa ongelmaa myös Emberillä, Cure Light Woundisa ei pääse tökkäämään kaveriin samalla vuorolla kuin sen loitsii. Mutta eiköhän tulevat pätsit korjaa tällaiset pikkuviat.

Tuo riippuu, eli jos loihdit sen loitsun ja kaveri on vieressä sen voi kait heti heittää mutta jos ensin loihdit sen ja sitten lähdet sitä viemään kaverille kävellen niin voi mennä seuraavalle kierrokselle että voit käyttää sen häneen (mutta loitsu on kuitenkin valmiina "kädessä" sen kun vaan heität sen). Hieman hankalaksi tekee se että jos taistelu esim. loppuu niin joudut manuaalisesti heittämään sen loitsun "uudestaan" vaikka se jo onkin kädessä ja silloin se vasta heitetään kohteeseen.

Edit; nyt muuten uusin tänään tullut päivitys korjaa jotain Maguksen juttuja:
"Magus’ Spellstrike ability wasn't working correctly with reach weapons if the target wasn't in touch range - fixed; "
 
Viimeksi muokattu:
Millä vaikeustasolla suosittelisitte pelaamaan jos on ns vähän kokemusta tälläsistä peleistä (pillarsit pelattu ja kingmaker varmaan puoliks). Tuntuu ainakin alkuun toi Daring liian helpolta. Voi vaan aika päättömästikin RTWP mennä ja antaa ukkojen hoitaa homman.

Onko Core se ns "oikea" vaikeusaste pelata tätä?
 
Millä vaikeustasolla suosittelisitte pelaamaan jos on ns vähän kokemusta tälläsistä peleistä (pillarsit pelattu ja kingmaker varmaan puoliks). Tuntuu ainakin alkuun toi Daring liian helpolta. Voi vaan aika päättömästikin RTWP mennä ja antaa ukkojen hoitaa homman.

Onko Core se ns "oikea" vaikeusaste pelata tätä?

Jos osaat Pathfinderin säännöt (pöytäpelin) niin Core on oikea valinta, jos olet pelannut "vastaavia pelejä" niin varmaan se suositus (normal tms).

Syitä:
Mikäli osaat säännöt tiedät miten rakentaa oman hahmosi sekä mukaan liittyvät muut hahmot. Tajuat ryhmän dynamiikan, buffien tärkeyden ennen taistelua, miten erilaiset näkyvät ja "piilo" heitot toimivat ja mikä on idea niiden takana. Tällöin core on oikein hyvä valinta ja et lähetä raivoviestejä pelintekijöille jos/kun vihollinen saa kriittisen osuman ja hahmosi kuolee yhdestä iskusta (varsinkin alhaisilla tasoilla hyvinkin todennäköistä) vaan lataat tallennuksen ja mietit vaikean taistelun kohdalla ehkä pelaavasi sen kierrospohjaisella tyylillä ja miten niitä loitsuja pitäisi ehkä käyttää jo ennen taistelun alkua sekä sen aikana.

Tällöin käytät luultavasti pidemmän aikaa suunnitellen hahmoasi, etsien netistä kuvia ja inspiraatiota. Rakennat etukäteen tasot 1-20 esim. paperille / notepadille ja pidät kirjaa ryhmään liittyvistä lisähahmoista ja suunnittelet jo etukäteen heidänkin hahmojensa ottamat vaihtoehtoiset polut mitkä luultavasti eroavat radikaalisti siitä mitä peli itse suosittelsi "automaattisesti" ottamaan. (En nyt tarkoita mitään 1 tason dippiä esim. paladin tai munkki hahmoluokkaan bonuksien takia mutta esim. Camellia voi hyötyä melkoisesti jos ottaa 3 tasoa Lore Masteria tai ajattelin tehdä Wenduagista heittokirveitä kahdella kädellä käyttelevän 5 fighter/15 Slayer (Vanguard) hahmon)

Mikäli olet vain pelaillut roolipelejä tietokoneella mutta et oikeastaan Pathfinderia ja menet tyylillä "kas, hahmot osaavat itse hoitaa tasojensa nousuun vaikuttavat jutut, otankin vaan nämä suositetut valinnat" normal on aika hyvä valinta etkä pääse turhautumaan pelin "epäreiluihin" sääntöihin koska paikalla ei ole pelinjohtajaa tekemässä heittelyitä tai tarjoamassa juuri sinun tekemällesi hahmolle juuri sellaista sisältöä kuin itse haluaisit ja mistä te peliporukkana eniten nauttisitte.
 
  • Tykkää
Reactions: ip3
Isoin kritiikin aihe itsellä on sama kuin Kingmakerissa, eli hyökkäysten osumatarkkuus korkeammilla vaikeustasoilla. Saattaa olla uskollinen alkuperäismateriaalille tuolta osin, mutta on se silti vittumaista kun jokainen tiimin jäsen huitoo ohi sen 3 vuoroa putkeen (pelaan siis vuoropohjaisena).
Joskus olisi kiva tietää miksi menee ohi. Tai eikö vain mene paksusta nahasta damagea sisään, joka tulkitaan ohilyönniksi. Mistä se vihulaisen AC40+ koostuu. Pitäisikö yrittää dispellata, jos sillä on spellejä päällä. Vai onko se muuten vain immuuni kaikelle. Vai pitääkö yrittää vain lyödä omalle porukalle kaikki blessit ja luckyt ja bardin laulut päälle, että saisi osumatarkkuutta jollain ilveellä kohdalle.

Tuskastuttaa välillä nämäm pathfinder-säännöt. Tuntuu että kaikki viholliseen vaikuttavat taikuudetkin on turhia, kun yhtään kovempaan vastustajaan ei mitkään loitsut uppoa.
 
Taikurille vaan (greater) spell penetration- feat sekä spellfocusta niin alkaa loitsutkin jossain määrin osumaan.

Ja combat logistahan löytyy kaikki heitot, jotka on vielä paloiteltu siten että näkee kaikki siihen vaikuttavat tekijät. Vihollisen tarkemmat immuniteetit ja vastustuskyvyt näkee hilaamalla kursorin vihun kuvan päälle yläreunassa. Kenties se tuli myös vain vihun itsensä päältä, ehkä myös oikeata klikkaamalla? tjsp.

Itsellä 47h takana, joista varmaan kymmenen tuntia mennyt pelkästään buildien/sääntöjen ihmettelyyn ja suunnitteluun. Toistaiseksi ihan 10/10 ja vahvaa potentiaalia olla GOAT. Vuoropohjaisena erittäin tarkkaa ja selkeää taistelua, loistavasti kirjoitetut hahmot sekä tarinassa on imua sekä tiukkoja päätöksiä ja seurauksia tuntuisi löytyvän. Hyvin alussahan tässä vielä ollaan, mutta kyllä ainakin vielä maistuu meno!
 
Taikurille vaan (greater) spell penetration- feat sekä spellfocusta niin alkaa loitsutkin jossain määrin osumaan.

Ja combat logistahan löytyy kaikki heitot, jotka on vielä paloiteltu siten että näkee kaikki siihen vaikuttavat tekijät. Vihollisen tarkemmat immuniteetit ja vastustuskyvyt näkee hilaamalla kursorin vihun kuvan päälle yläreunassa. Kenties se tuli myös vain vihun itsensä päältä, ehkä myös oikeata klikkaamalla? tjsp.

Itsellä 47h takana, joista varmaan kymmenen tuntia mennyt pelkästään buildien/sääntöjen ihmettelyyn ja suunnitteluun. Toistaiseksi ihan 10/10 ja vahvaa potentiaalia olla GOAT. Vuoropohjaisena erittäin tarkkaa ja selkeää taistelua, loistavasti kirjoitetut hahmot sekä tarinassa on imua sekä tiukkoja päätöksiä ja seurauksia tuntuisi löytyvän. Hyvin alussahan tässä vielä ollaan, mutta kyllä ainakin vielä maistuu meno!
Joo kyllä sen näkee että tuolla kaverila josta kaikki lyö ohi on AC50, mutta miksi sillä on ac50? Onko se yliluonnollisen nopea? Vain välähdys silmäkulmassa? dex1000? Vai onko sillä kestävämpi nahka kuin lohikäärmeellä? Sehän pitäisi saada nyljettyä ja tehtyä panssariksi (bg2 !). Mitään maagista tavaraa ainakaan ei ole päällä joka ac:n selittäisi, kun sen saa lopulta tapettua. Tai päällä on korkeintaan joku cloak of resistance +2, mikä sekin herättää kysymyksiä - miksi tuollaisella olennolla on jotain rihkamaa. Tuollaistahan sitä tulisi kysyttyä ihmis DM:ltä.

Nyt epäilen totuuden olevan se että pelinkehittäjä on tuohon kohtaan halunnut vähän kovemman vastuksen. AC30 ei ihan riittänyt, niin nostetaan 50:n sen kummemmin miettimättä. lootiksi jotain normi rihkamaa, ettei tule balanssiongelmia myöhemmin.
 
Kai nyt olettaisi että pelintekijä käyttää Pathfinder sääntöjä, ainakin suurinpiirtein ja mahdollisesti skaalailee niitä vaikeustaso mukaan. Tiedä sitten millä perustein alkuperäisen sääntöjen tekijät on näitä pähkinyt, mutta luulisihan sitä demoneille olevan vähän paksumpi nahka.
 
Kannattaa katsoa vaikka tämä video:


Siellä mainitaan tärkeistä feateista esim: Spell Penetration (antaa +2), Greater Spell Penetration (antaa +2) ja Spell Penetration Mythic (jos Greater Spell penetration + full mythic rank muuten puolet siitä)

Eli jos sinulla on esim. tason 20 hahmo / 10 Mythic millä nuo kaikki saat + 14 heittoosi.

Lisäksi jos yrität esim. käyttää loitsua kuten Snowball tai jotain ray jotain niin ottamalla Point Blank Shot (+1 osumiseen jo 30 jalan sisällä kohteesta) ja Precise Shot (et saa -4 kun kohde on käsikähmässä) featit saat bonusta osumiseen etkä saa -4 heittoosi kuten muuten saisit (jos yrität heittää loitsun tai ampua jousella meleen sekaan)

Spell Focus Evocation (+1) + Greater Spell Focus (+1), myös Weapon Focus Ray (eli tietyn tyyppiset loitsut +1)

Eli yllämainittu tason 20 hahmo jolla 10 tasoa mythicissä voi siis yrittäessään osua toiseen esim. tuollaisella ray of frost loitsulla saaada joko pelkästään noista feateista + 18 heittoonsa tai -4 jos sillä ei ole noista mitään.

EDIT: kannattaa myös koettaa "inspect" nappia ja katsoa olennon kuvausta. Siinä yleensä käydään aika tarkkaan lävitse resistancet ja myös se millä saa vahinkoa lävitse (esim. good, holy, cold iron tms) sekä myös immunityt jolloin sellaisella magialla / aseella ei kannata yrittää vahinkoa tehdä. Myös kun katsoo Defence osiota kannattaa katsoa mitkä pelastusheitot ovat, jos on huono reflex/will/fortitude niin valitsee sen mukaan loitsua mitä yrittää heittää. Myös jos on huono touch defence siihen osuu helpommin noilla ray ja vastaavilla "heitettävillä" loitsuilla. Pelissä on myös sisäinen "wikipedia" mistä löytyy useiden olentojen tietoja ja ne päivittyvät sitä mukaan kun ryhmä onnistuu saamaan lisää tietoa vihollisista ja niitä kohtaa.
 
Viimeksi muokattu:
Tätä on tullut muutama kymmenen tuntia hakattua ja en ymmärrä tämän saamia hyviä arvosteluja. Tässä on yhdistettynä keskinkertainen HoMaM lite -klooni keskinkertaiseen roolipeliin. Karttasuunnittelu on surkeaa. Kuka nauttii muutaman askeleen välein copy-paste monsterikohtaamisista kapeissa käytävissä? Sitten kun viimeinenkin monsteri on kukistettu, pääsee kävelemään samaa reittiä takaisin, koska olisihan se mahdotonta laittaa uloskäynti luolaston loppuun.
Kartalla saa mukavasti aikaa kulumaan kun joukkue kulkee ennalta määriteltyjä mutkittelevia teitä pitkin ja välissä on pakko pysähtyä tappelemaan tai leiriintymään kun uupumus iskee.
Eniten tässä vituttaa paperinohuet npc:t. Dialogia kyllä kirjoitettu sivuhahmojen kanssa, mutta se on täysin merkityksetöntä (tulee mieleen Tides of Numenera). Interaktiota party-hahmojen välillä ei juurikaan ole. Lisäksi kaupungissa seuraajat on käytännöllisesti ripoteltu ympäri isoa kenttää, joten jos vaikka haluaisi katsoa onko hahmolla jotain uutta sanottavaa (ei ole) joutuu juoksemaan kenttää päästä päähän. Seuraajiin ei muodostu minkäänlaista syvempää sidettä jonka vuoksi viitsisi suorittaa niiden sivutehtäviä.

Kyllä tässä pelissä on toki hyviäkin hetkiä, mutta ne hukkuvat kaiken tauhkan joukkoon. On puuduttavaa kahlata valtavien taisteluiden läpi vain todetakseen että lokaatio ei liity mitenkään päätarinaan.
 
Viimeksi muokattu:
Pääsin pelissä siihen asti, että voin valita Gold Dragon mythic pathin. Hahmoni on Lawful Good Paladin ja Angel Mythic Pathilla mennyt tähän asti oikein hyvin. Piruuttani kokeilin valita Gold Dragonin ja se mitä tapahtui oli, että alignment muuttui Neutral Goodiksi ja Paladinin tie pysähtyi siihen leveleissä (oma oli lvl 17), joten jouduin kouluttamaan uuden luokan ja valitsin sitten Fighterin. Eli nyt mulla on Paladin lvl 17 ja Fighterilla peli loppuun. Sinänsä ikävä yllätys, ja en ollut tuohon valmistautunut yhtään, joten kun olette tekemässä omaa hahmoanne ja haluatte tuon Gold Dragon mythic pathin, niin varmistaa hahmonne alignmentti vielä kerran.

Gold Dragonin kohdalla menettää edellisen mythic luokan tasojen 3-8 kyvyt, mutta tilalle tulee kaikkea muuta kivaa. Tällä hetkellä en pääse sitä kaikkea kivaa käyttämään, kun pelin 'Yoda' gold dragon kouluttaa hahmostani lohharia, mikä tällä hetkellä tarkoittaa 'juoksupoika' -tehtäviä maailman ääriin ja takaisin, ja ilmeisesti vasta noiden suorituksen jälkeen onkin ihan mukava arsenaali käytössä. Kts. videot alla.






Mikä omalla kohdallani pelissä risoo on erityisesti kappale 4:n pakolliset kartan pyöritykset ja siitä johtuvat eteenpäin mahdollistavat asiat. En spoilaa tässä asiaa, ne jotka ovat päässeet tuonne asti tietävät kyllä mistä on kyse. Uudelleen pelattavuus omalla kohdallani kärsii tuon asian takia.

Päälle 50 tuntia takana ja bugeja on ollut tolkuttoman paljon, mutta onneksi niitä on korjattu tässä nopeastikin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 000
Viestejä
4 465 826
Jäsenet
73 879
Uusin jäsen
Torvelo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom