Path of Exile

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PyleP
  • Aloitettu Aloitettu
Mites lähtenyt liiga käyntiin? Itse nyt ehkä act 6 tai 7. Max block eviscarate gladiaattori. Tarvitsisin joku 2-5 div, että voisin siirtyä cws ja ostaa ne kaksi jeweliä. Jos joku on löytänyt mirrorin niin lainatkaa pari div minulle.

Vähän satunnaisesti pelannut kun sattuu olemaan monta muuta rinnakkaista peliä ajossa, eikä ihan hirveänä sellaista PoE-grindausfiilistä just nyt. Act 7 menossa, jos saisi viikonloppuna ukon karttoihin.

lvl94 rf ele menossa. piti vaihtaa wanderiin tai bv:hen mut empä taida jaksaa ku rf on niin lepposta pappailua :interested:

lvl94 rf ele menossa. piti vaihtaa wanderiin tai bv:hen mut empä taida jaksaa ku rf on niin lepposta pappailua
Itsellä kans RF ele, Tosin vasta act7, mutta semmonen kävely simulaattori toi levutus on tuolla ollut. Katsotaan mitä jatkaa sitten. Tosiaan munkitin tuossa n. lvl 30 Astaramentisin random droppina ja sain siitä sen 2 Div, ni ainakin pitäs saadaa mappaus alkamaan helposti. Voisin ostaa @Partizan Sun early map gearit, ni säästää vaivaa etsiä niitä tradesta. ;)

Lvl 97 Chaos KB Wander. Joku reilu 40D pankissa, taidan säästellä Magebloodiin jos sen arvo ei lähde raketoimaan.

Hiero Mana Stacker KBC keppi heilutaja Menossa,
halusin testaa uudet vandi skillit mutta en löytänyt sellasta mistä pidin ja en ollut testanut tota KB ennen, niin oli helpo vaihtaa siihen KBC .
Tier 6 mappeissä täällä hetkellä, mutta on se vaan niin Settlers liiga tappo kyllä halu tehdä sitä loppupeliä.
Toi puu mistä tulee kamaa on kyllä paras lisäys ikinä tähän peliin, ei tarvi katsoa jostain sivusta miten tehdän sitä tai tätä vaan puussa on kaikki tiedot.

Toi puu mistä tulee kamaa on kyllä paras lisäys ikinä tähän peliin, ei tarvi katsoa jostain sivusta miten tehdän sitä tai tätä vaan puussa on kaikki tiedot.
Samaa mieltä, tosin monen craftaajan elanto meni siinä kun 6linkkei ja chaos ress camoja tippuu ovista ja ikkunoista. SSF kiittää.

Samaa mieltä, tosin monen craftaajan elanto meni siinä kun 6linkkei ja chaos ress camoja tippuu ovista ja ikkunoista. SSF kiittää.

Tehokkaasti tappaa peli-ilot kun mitään ei tipukkaa. Huikeet 4div tullu droppeina pelannu nolifenä niin paljon kuin kerenny.

Mites lähtenyt liiga käyntiin? Itse nyt ehkä act 6 tai 7. Max block eviscarate gladiaattori. Tarvitsisin joku 2-5 div, että voisin siirtyä cws ja ostaa ne kaksi jeweliä. Jos joku on löytänyt mirrorin niin lainatkaa pari div minulle.
Ihan vitun hyvä liiga, tykkään kovasti meno tuntuu mukavan freesiltä ja tuo mekaniikka ei jarruta menoa liikoja ja on palkitseva, piti myös suhteellisen kovan overlevelin koko kampanian ajan. Juuri tuollainen suoraviivainen, palkitseva ja joka sisältää hienoja kohtaamisia on sellainen mitä peli tarvitsee. Myöskin tuo että voi myydä tavaraa ilman että tarvitsee itse olla paikalla on ihan HELVETIN kova juttu.

Itse pääsin just edellisiltana mappeihin, rapeat lvl 80, ei yhtään eeppistä droppia mutta silti kymmenien chaosien edestä tullut muuta tauhkaa jota saanut kaupattua ja ostettua parempaa gearia.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
291 385
Jäsenet
80 061
Uusin jäsen
PorcupineTea

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom